suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Vajan nõu, minu algaja mõistus on otsas. Mootorrattal käisid karburaatorid just remondis, kus neil kõik kummiosad ära vahetati. ladusin siis ratta täna kokku ning hakkasin käivitama. Kuna ise ta algul kütet nn üles tõmmata ei tahtnud, andsin talle eetrit õhupuhastaja kaudu, mispeale ratas käivitus koheselt, ning pöörded kargasid kohe 10 000 peale. Eeldasin oma lolli ajuga, et ju oli nn eetri üledoos ja lasin rattal rahulikult seista veidi. hiljem proovides sama lugu koheselt ilma tooreta käima ja kohe pöörded üles. timmisin tühikäigukruvi, sikutasin käega karpa juurest tooreklappi, et kindel olla selles et ta ikka maas on ja ei miskit, ikka sama lugu. Millest selline anomaalia? kas ma võisin kokkuladumisel mõne prohmaka teha või milles asi. kütusevoolikud on uued.

フーリガン

reimps

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas reimps »

Aga gaasitross?

Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 914
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas Boobush »

Vaata üle 2. ja 3. silindri sisselaskemuhvide kinnitusklambrid, mul õnnestus üks nii õnnetult kinni keerata, et jäi gaasisiibri külge kinni vms ja oli sama lugu.

EDIT: käetunde järgi liikus mul ka gaas vabalt, kui ma õigesti mäletan.

Viimati muutis Boobush, 19 Juun 2011, 01:33, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas MarekM »

vaatan üle. samas gaas liigub vabalt. vähemalt nn käetunde järgi

フーリガン
Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas MarekM »

lähen varsti garaazi alla asja uuesti laiali kiskuma, kas on veel kellelgi ideid, mida ma jägida võiks?
trossimajanduse ma uurin järgi.

フーリガン
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 914
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas Boobush »

Võta õhupuhasti maha ning vaata kuidas siibrid liiguvad (puhasta-määri vajadusel) ning kuidas nõelad tõusevad. Isegi totaalselt sünkroniseerimata karpadega ei saa ta pöördeid nii kõrgele tõmmata.

Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas MarekM »

ses suhtes et karpa just eile tuli remondist, eeldan et seal on asjad korras... ok, lähen ja lappan pilli laiali jälle

フーリガン
Kasutaja avatar

tnacc
Postitusi: 409
Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
Tsikkel: Can-am Outlander 800
Asukoht: saaremaa

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas tnacc »

MarekM kirjutas:

ses suhtes et karpa just eile tuli remondist, eeldan et seal on asjad korras... ok, lähen ja lappan pilli laiali jälle

olgu või tutikad karbussid, sünkroniseerima pead ikka.
ilmselt siibreid liigutav võll kinni millegi taga, vaata see koht üle, kus gaasitross karpadega üheks saab

Planeeta korvis sündinud
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3236
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 225 korda

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Veendu oma töö kvaliteedis ja kui oled kindel,et sinu poolt tõrkeid ei peaks olema,siis sõida remontijale sisse.Mis über remondimehed need olid kelle eest sa pea tulle pistad :mrgreen:

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas MarekM »

ma ei tahakski kellegile enne sisse sõita, kuni ma oleks välistanud oma oskamatusest tehtud sapsakad. aga kas sünkimata karburaator veab kohe hoobilt pöörde 10 000 peale? ning teine küss, kas gaasisiibrid peavad olema täiesti suletud, kui gaas maas on, või peavad olema veidi avatud? hetkel olid nad kõik mingi kolm millimeetrit avatud. korra proovin veel ja kui ei, siis pöördun juba spetside poole.

フーリガン
Kasutaja avatar

tnacc
Postitusi: 409
Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
Tsikkel: Can-am Outlander 800
Asukoht: saaremaa

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas tnacc »

MarekM kirjutas:

ma ei tahakski kellegile enne sisse sõita, kuni ma oleks välistanud oma oskamatusest tehtud sapsakad. aga kas sünkimata karburaator veab kohe hoobilt pöörde 10 000 peale? ning teine küss, kas gaasisiibrid peavad olema täiesti suletud, kui gaas maas on, või peavad olema veidi avatud? hetkel olid nad kõik mingi kolm millimeetrit avatud. korra proovin veel ja kui ei, siis pöördun juba spetside poole.

3mm on sigapalju, 0,5 mm on küll esialgu ja peaks töötama isegi suletud siibritega.

Planeeta korvis sündinud
Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Timmin nad kinni ja testin

フーリガン
Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas MarekM »

ma ilmselt panen selle tsikli jaanipäevaks põlema. timmisin siibrid nulli ja ladusin tsikli kokku. hakkasin käivitama ja tõmbasin toore peale, tsikkel laks käima ja pöörded 6000 peale. toore maha lükkamine pöördeid ei langetanud. edaspidi käivitamisel tooreklappi näppida vaja ei olnud, läks kohe käima ja jälle 6000. ei julge tal kaua maurata ka lasta, sest mootor külm jne. minu algaja mõistus on nüüdseks otsas.

フーリガン
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas 426f »

kas karpadele said ikka kõik tihendid vahele,et lisa õhku ei tõmba

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Kindel pole ma milleski. Kui on kedagi kes suudab asja korda teha, v6tku ühendust. Vaev saab tasutud.

フーリガン
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3236
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 225 korda

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Alusta algusest,miks karpad remondis,kas sinu käes tsikkel sõitnud ka on,mida muud oled teinud,klapid,nukad,nukakett jne.ilma põhjaliku selgituseta ei toimi ükski netiremont.Anna tuld 8)

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

pea
Postitusi: 256
Liitunud: 30 Aug 2005, 12:22
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas pea »

... ja veel, et sünkroniseerimisega seda asja kindlasti korda ei saa

Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Niih, katsun lühidalt selle kompoti kirja panna, mis mul seal garaazi all on. Rattaks on tegelikult gsx600f,aastast 1993, millele on peale swapitud 750f mootor. Mootori juhtmestik on 600 oma ning samamoodi ka nn aju elik süütemoodul (erinevus 750 omaga pidada olema, et pööretepiiraja on 1000 võrra madalam kui 750 oma). Summutajaks on 1200 banditi leegitorud, mille otsa kinnitub viietollise vahetükiga kolemtolline remuse otseläbipütt. Mootorit ostes kinnitas müüja et pärineb mootor sõitvalt rattalt, seega peale õli, õlifiltri ning küljekaanetihendite vahetuse pole ma mootoril midagi teinud. Sõitnud olen ma selle kompotiga max 200 meetrit, peale käimapanekut eelmisel suvel sai temaga korra garaazivahel tiirutada, siis enam vähem tödises käia. Mitte küll eriti hästi, kuid selle panin timmimata karpa arvele tookord. Sellest on ka väike videomälestus: http://toru.ee/view/fd45bc3f4260 Järgmisel korral sai rattale juba natuke rohkem piitsa antud ning peale seda hakkaski käivitamisel jama pihta. Külmalt läks mootor käima, ning soojenedes hakkasid pöörded kasvama kuni jäid kuskil nelja tuhande juurde pidama. Tühikäigukruvi keerates midagi ei muutunud, ratast käiguga nn. puua püüdes pöörded ei alanenud. Gaasi andes pöörded tõusid kuid gaasi lahti lastes kukkusid nad uuesti 4000 peale ja sinna jäidki. Kahtlustasin, et imeb kusagilt lisaõhku. Vahetasin välja küttevoolikud (2 küttevoolikut ning vaakumvoolik) Kaks paagituulutustoru ning karpatuulutustorud jätsin vanad. Kuna tegu on vana rattaga, eeldasin et karpas olevad kummiosad on surnud ja viisin karpad motopoodi remonti, kus avastati et kolmandas ja neljandas karpas olid nõelte ümbert plastikseibid puudu. need siis asendati ja vahetati ka muud kummidetailid välja. Tõin karpad koju, ladusin tsikli kokku ja edasist saab juba esimesest postitusest lugeda.

フーリガン

janis1985
Postitusi: 98
Liitunud: 11 Veebr 2010, 18:51
Tsikkel: kawasaki zx6r
Asukoht: Võru

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas janis1985 »

Vaata üle ka oma trossid et nad kindlasti ilusti tagasi jooksevad. Tooreklappi raama vaata ka üle, võib olla kõver ja ei liiguta ilusti tooreklapi düüse tagasi kinni. Kui paak peal vaata , et trosse kinni ei poo kuhugi. Karpade kummilutid silindripoolsed vaata kriitiliselt üle,mõnikord lekivad silindri ja kummiluti vahelt imedes õhku, pluss võib olla pragu sees.
Palju infot saad sa oma probleemide kohta http://katriders.com/vb/index.php

Kasutaja avatar

tnacc
Postitusi: 409
Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
Tsikkel: Can-am Outlander 800
Asukoht: saaremaa

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas tnacc »

võta üks karpa korra pealtpoolt lahti vaata kas siibri ja kaane vahel vedru on ikka olemas :?:
tundub nagu rebiks kohe käivitumisel vaakumsiibrid üles.
see 10 000 pole ju gsx-i max pöörded?
kas gaasi andmisel tuleb veel pöördeid juurde?

Planeeta korvis sündinud
Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas MarekM »

trossid jooksevad tagasi. gaasi lahti lastes on kuulda kuidas see hoob klõpsuga omale kohale tagasi läheb. tooreklapi siiber liigub tagasi, tõmbasin seda veel käega kontrolliks ka tagasi. kusjuures käivitasin ma ju enamasti ilma tooreta v a esimene kord peale tänast lappamist. silindi ja karpa vahelised lutid on visuaalselt korras, nende äravõtmine on veidi keeruline kuna nad kinnituvad silindri külge ristpeakruviga ning need on üsna kinni seal. ei riskinud looma jõuga neid lahti vägistama hakata. ning kui ta kuskilt lisaõhku peale trirks, kas ta lööks kohe käivitades pauguga pöörded taevasse? Ning jah, 10 000 pealt sai veel pöördeid peale keerata. palju ma samas katsetanud ei ole, ei taha eriti külma mootorit niimoodi karjuda lasta. :mrgreen: sadul vedeles ratta kõrval summutaja taga ühe rehvi peal, kui 10000 pealt korra rutskat keerasin, lõi igatahes sadula lendu:D

フーリガン

janis1985
Postitusi: 98
Liitunud: 11 Veebr 2010, 18:51
Tsikkel: kawasaki zx6r
Asukoht: Võru

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas janis1985 »

Kas sul visuaalselt on pöördsiibrid kinni, Minu omal katab siiber pool väikest auku mis seal all silindri poolses otsas. Kas karpade üleval olevatel plastik kopsikutel on vaakumväljavõtetel pimedad ees?
Ma tahaks sportlikust huvist juba näha mis seal tuksis,kuid ei viitsi nii kaugele sõita :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas MarekM »

katsun täna peale tööd jälle tsikli legoks tõmmata ja võimalikult palju pilte teha ja need kusagile üles riputada. Olen selle tsikliga jõudnud momenti, kus minu edasine tegevus võib asja ainult hullemaks teha, seega pakuks ma tööd mehele, kes suudaks selle probleemi lahendada. Vaev saab tasutud, ise ma enam hakkama ei saa.

フーリガン
Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas MarekM »

niih, kiskusin asja laiali ja tegin mõne uduse pildi ka
selline on see mäsu seal paagi all: http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 10c2bd.jpg

ilma filtrita vaade: http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 53f738.jpg

karpa poolne vaade: http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 9e2972.jpg Keskmisi siibreid saab vist reguleerida ainult sellest ringiga märgitud kruvist? igatahes, enam rohkem kinni ma neid sealtkaudu ei saanud nagu nad hetkel on

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 5b7947.jpg ristiga märgitud on küttevoolikud, jätkatud on karpa tuulutuse voolikud

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 70caec.jpg võtsin ühe kaane ka maha.

フーリガン
Kasutaja avatar

tnacc
Postitusi: 409
Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
Tsikkel: Can-am Outlander 800
Asukoht: saaremaa

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas tnacc »

kas vaakumsiibrid liiguvad vabalt ja võtavad koheselt algasendi, kui neid sõrmega üles lükata?

MarekM kirjutas:

niih, kiskusin asja laiali ja tegin mõne uduse pildi ka
selline on see mäsu seal paagi all: http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 10c2bd.jpg

ilma filtrita vaade: http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 53f738.jpg

karpa poolne vaade: http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 9e2972.jpg Keskmisi siibreid saab vist reguleerida ainult sellest ringiga märgitud kruvist? igatahes, enam rohkem kinni ma neid sealtkaudu ei saanud nagu nad hetkel on

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 5b7947.jpg ristiga märgitud on küttevoolikud, jätkatud on karpa tuulutuse voolikud

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 70caec.jpg võtsin ühe kaane ka maha.

Planeeta korvis sündinud
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2464
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 205 korda
Kontakt:

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Piltidelt paistab nagu oleks sul tühikäigukruvi praktiliselt lõpuni peale keeratud, sest siibrid on juba "veerandgaasi" asendis. Mingit tühikäigust ei ole praegusel juhul juttugi. Hetkel ei tööta tühikäigudüüsid üldse või siis vastupidi töötavd vastu juba karpa veerandgaasi asendile. Keera tühikäigukruvi heaga maha ja lase tühikäigudüüsidel töötada. Samas - lugedes seda kompotti, millest see asi kokku on pandud, siis ei saa üheski tööreziimis kindel olla... See on tsikli puhul sama nagu laduda üks BMW kokku Opeli, Peugeoti ja VW mootorijuppidest. Kõik selle timmimine käib katseeksituse meetodil ja töökojas tehes on selle rahaliseks väärtuseks katsetusteks kulunud aeg. Selle maksumus võib paraku olla mõnest eurotugrikust mitmesajani.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas MarekM »

tunnistan veelkord et olen rumal. eeldasin et tõhikäigukruvi toimib nii, et teda peale keerates hakkab ta tõstma mehhaaniliselt siibreid? kui jah, siis tühikäik on maha keeratud.
ning parandage mind kui ma eksin... 600f ja 750f on ju identsed rattad. erinevus on silindrimõõdus ja kepsukäigus vaid? mis see niiväga eriline kompott see seal ikka on? kui summutaja välja arvata

tnacc kirjutas:

kas vaakumsiibrid liiguvad vabalt ja võtavad koheselt algasendi, kui neid sõrmega üles lükata?

sa mõtled neid õhupuhastaja poolseid? jah. liiguvad vabalt ning võtavad algasendi

フーリガン
Kasutaja avatar

tnacc
Postitusi: 409
Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
Tsikkel: Can-am Outlander 800
Asukoht: saaremaa

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas tnacc »

StreetMoto kirjutas:

Piltidelt paistab nagu oleks sul tühikäigukruvi praktiliselt lõpuni peale keeratud, sest siibrid on juba "veerandgaasi" asendis. Mingit tühikäigust ei ole praegusel juhul juttugi. Hetkel ei tööta tühikäigudüüsid üldse või siis vastupidi töötavd vastu juba karpa veerandgaasi asendile. Keera tühikäigukruvi heaga maha ja lase tühikäigudüüsidel töötada. Samas - lugedes seda kompotti, millest see asi kokku on pandud, siis ei saa üheski tööreziimis kindel olla... See on tsikli puhul sama nagu laduda üks BMW kokku Opeli, Peugeoti ja VW mootorijuppidest. Kõik selle timmimine käib katseeksituse meetodil ja töökojas tehes on selle rahaliseks väärtuseks katsetusteks kulunud aeg. Selle maksumus võib paraku olla mõnest eurotugrikust mitmesajani.

kui jutt käib vaakumiga kergitatavatest siibritest http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 53f738.jpg siis see on siiski normaalasend nendel. need ju peaksid rakenduma alates 1/4 pööretest.

Planeeta korvis sündinud
Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas westel »

StreetMoto kirjutas:

Piltidelt paistab nagu oleks sul tühikäigukruvi praktiliselt lõpuni peale keeratud, sest siibrid on juba "veerandgaasi" asendis. Mingit tühikäigust ei ole praegusel juhul juttugi. Hetkel ei tööta tühikäigudüüsid üldse või siis vastupidi töötavd vastu juba karpa veerandgaasi asendile. Keera tühikäigukruvi heaga maha ja lase tühikäigudüüsidel töötada.

Kolmandal pildil on näha ju sünkrooni timmimis kruvi, neljandal paistab tühikäigu reg. kruvi. Ja piltidelt nüüd küll ei tuvasta, et midagi valesti oleks. Vb ainult seda, et keskmistel karpadel pöördsiibrid veitsa rohkem lahti.

Ja keskmiseid pöördsiibreid saad kinni poole siis, kui keerad välimisi lahti poole. Hetkel ei lase välimised keskmistel täielikult sulgeda. Ja kui need ei sulge korralikult, siis lähevadki pöörded üles.

Viimati muutis westel, 20 Juun 2011, 21:34, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia

Lugemata postitus Postitas MarekM »

mida ma seda sünkroonimiskruvi kruttides paigast ära keeran?

フーリガン
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”