suzuki gsx750f pöörete anomaalia
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
suzuki gsx750f pöörete anomaalia
Vajan nõu, minu algaja mõistus on otsas. Mootorrattal käisid karburaatorid just remondis, kus neil kõik kummiosad ära vahetati. ladusin siis ratta täna kokku ning hakkasin käivitama. Kuna ise ta algul kütet nn üles tõmmata ei tahtnud, andsin talle eetrit õhupuhastaja kaudu, mispeale ratas käivitus koheselt, ning pöörded kargasid kohe 10 000 peale. Eeldasin oma lolli ajuga, et ju oli nn eetri üledoos ja lasin rattal rahulikult seista veidi. hiljem proovides sama lugu koheselt ilma tooreta käima ja kohe pöörded üles. timmisin tühikäigukruvi, sikutasin käega karpa juurest tooreklappi, et kindel olla selles et ta ikka maas on ja ei miskit, ikka sama lugu. Millest selline anomaalia? kas ma võisin kokkuladumisel mõne prohmaka teha või milles asi. kütusevoolikud on uued.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia
Vaata üle 2. ja 3. silindri sisselaskemuhvide kinnitusklambrid, mul õnnestus üks nii õnnetult kinni keerata, et jäi gaasisiibri külge kinni vms ja oli sama lugu.
EDIT: käetunde järgi liikus mul ka gaas vabalt, kui ma õigesti mäletan.
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia
vaatan üle. samas gaas liigub vabalt. vähemalt nn käetunde järgi
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia
lähen varsti garaazi alla asja uuesti laiali kiskuma, kas on veel kellelgi ideid, mida ma jägida võiks?
trossimajanduse ma uurin järgi.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia
Võta õhupuhasti maha ning vaata kuidas siibrid liiguvad (puhasta-määri vajadusel) ning kuidas nõelad tõusevad. Isegi totaalselt sünkroniseerimata karpadega ei saa ta pöördeid nii kõrgele tõmmata.
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia
ses suhtes et karpa just eile tuli remondist, eeldan et seal on asjad korras... ok, lähen ja lappan pilli laiali jälle
Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia
MarekM kirjutas:ses suhtes et karpa just eile tuli remondist, eeldan et seal on asjad korras... ok, lähen ja lappan pilli laiali jälle
olgu või tutikad karbussid, sünkroniseerima pead ikka.
ilmselt siibreid liigutav võll kinni millegi taga, vaata see koht üle, kus gaasitross karpadega üheks saab
-
- Postitusi: 3236
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 225 korda
Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia
Veendu oma töö kvaliteedis ja kui oled kindel,et sinu poolt tõrkeid ei peaks olema,siis sõida remontijale sisse.Mis über remondimehed need olid kelle eest sa pea tulle pistad
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia
ma ei tahakski kellegile enne sisse sõita, kuni ma oleks välistanud oma oskamatusest tehtud sapsakad. aga kas sünkimata karburaator veab kohe hoobilt pöörde 10 000 peale? ning teine küss, kas gaasisiibrid peavad olema täiesti suletud, kui gaas maas on, või peavad olema veidi avatud? hetkel olid nad kõik mingi kolm millimeetrit avatud. korra proovin veel ja kui ei, siis pöördun juba spetside poole.
Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia
MarekM kirjutas:ma ei tahakski kellegile enne sisse sõita, kuni ma oleks välistanud oma oskamatusest tehtud sapsakad. aga kas sünkimata karburaator veab kohe hoobilt pöörde 10 000 peale? ning teine küss, kas gaasisiibrid peavad olema täiesti suletud, kui gaas maas on, või peavad olema veidi avatud? hetkel olid nad kõik mingi kolm millimeetrit avatud. korra proovin veel ja kui ei, siis pöördun juba spetside poole.
3mm on sigapalju, 0,5 mm on küll esialgu ja peaks töötama isegi suletud siibritega.
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia
ma ilmselt panen selle tsikli jaanipäevaks põlema. timmisin siibrid nulli ja ladusin tsikli kokku. hakkasin käivitama ja tõmbasin toore peale, tsikkel laks käima ja pöörded 6000 peale. toore maha lükkamine pöördeid ei langetanud. edaspidi käivitamisel tooreklappi näppida vaja ei olnud, läks kohe käima ja jälle 6000. ei julge tal kaua maurata ka lasta, sest mootor külm jne. minu algaja mõistus on nüüdseks otsas.
Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia
kas karpadele said ikka kõik tihendid vahele,et lisa õhku ei tõmba
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia
Kindel pole ma milleski. Kui on kedagi kes suudab asja korda teha, v6tku ühendust. Vaev saab tasutud.
-
- Postitusi: 3236
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 225 korda
Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia
Alusta algusest,miks karpad remondis,kas sinu käes tsikkel sõitnud ka on,mida muud oled teinud,klapid,nukad,nukakett jne.ilma põhjaliku selgituseta ei toimi ükski netiremont.Anna tuld
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia
... ja veel, et sünkroniseerimisega seda asja kindlasti korda ei saa
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia
Niih, katsun lühidalt selle kompoti kirja panna, mis mul seal garaazi all on. Rattaks on tegelikult gsx600f,aastast 1993, millele on peale swapitud 750f mootor. Mootori juhtmestik on 600 oma ning samamoodi ka nn aju elik süütemoodul (erinevus 750 omaga pidada olema, et pööretepiiraja on 1000 võrra madalam kui 750 oma). Summutajaks on 1200 banditi leegitorud, mille otsa kinnitub viietollise vahetükiga kolemtolline remuse otseläbipütt. Mootorit ostes kinnitas müüja et pärineb mootor sõitvalt rattalt, seega peale õli, õlifiltri ning küljekaanetihendite vahetuse pole ma mootoril midagi teinud. Sõitnud olen ma selle kompotiga max 200 meetrit, peale käimapanekut eelmisel suvel sai temaga korra garaazivahel tiirutada, siis enam vähem tödises käia. Mitte küll eriti hästi, kuid selle panin timmimata karpa arvele tookord. Sellest on ka väike videomälestus: http://toru.ee/view/fd45bc3f4260 Järgmisel korral sai rattale juba natuke rohkem piitsa antud ning peale seda hakkaski käivitamisel jama pihta. Külmalt läks mootor käima, ning soojenedes hakkasid pöörded kasvama kuni jäid kuskil nelja tuhande juurde pidama. Tühikäigukruvi keerates midagi ei muutunud, ratast käiguga nn. puua püüdes pöörded ei alanenud. Gaasi andes pöörded tõusid kuid gaasi lahti lastes kukkusid nad uuesti 4000 peale ja sinna jäidki. Kahtlustasin, et imeb kusagilt lisaõhku. Vahetasin välja küttevoolikud (2 küttevoolikut ning vaakumvoolik) Kaks paagituulutustoru ning karpatuulutustorud jätsin vanad. Kuna tegu on vana rattaga, eeldasin et karpas olevad kummiosad on surnud ja viisin karpad motopoodi remonti, kus avastati et kolmandas ja neljandas karpas olid nõelte ümbert plastikseibid puudu. need siis asendati ja vahetati ka muud kummidetailid välja. Tõin karpad koju, ladusin tsikli kokku ja edasist saab juba esimesest postitusest lugeda.
Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia
Vaata üle ka oma trossid et nad kindlasti ilusti tagasi jooksevad. Tooreklappi raama vaata ka üle, võib olla kõver ja ei liiguta ilusti tooreklapi düüse tagasi kinni. Kui paak peal vaata , et trosse kinni ei poo kuhugi. Karpade kummilutid silindripoolsed vaata kriitiliselt üle,mõnikord lekivad silindri ja kummiluti vahelt imedes õhku, pluss võib olla pragu sees.
Palju infot saad sa oma probleemide kohta http://katriders.com/vb/index.php
Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia
võta üks karpa korra pealtpoolt lahti vaata kas siibri ja kaane vahel vedru on ikka olemas
tundub nagu rebiks kohe käivitumisel vaakumsiibrid üles.
see 10 000 pole ju gsx-i max pöörded?
kas gaasi andmisel tuleb veel pöördeid juurde?
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia
trossid jooksevad tagasi. gaasi lahti lastes on kuulda kuidas see hoob klõpsuga omale kohale tagasi läheb. tooreklapi siiber liigub tagasi, tõmbasin seda veel käega kontrolliks ka tagasi. kusjuures käivitasin ma ju enamasti ilma tooreta v a esimene kord peale tänast lappamist. silindi ja karpa vahelised lutid on visuaalselt korras, nende äravõtmine on veidi keeruline kuna nad kinnituvad silindri külge ristpeakruviga ning need on üsna kinni seal. ei riskinud looma jõuga neid lahti vägistama hakata. ning kui ta kuskilt lisaõhku peale trirks, kas ta lööks kohe käivitades pauguga pöörded taevasse? Ning jah, 10 000 pealt sai veel pöördeid peale keerata. palju ma samas katsetanud ei ole, ei taha eriti külma mootorit niimoodi karjuda lasta. sadul vedeles ratta kõrval summutaja taga ühe rehvi peal, kui 10000 pealt korra rutskat keerasin, lõi igatahes sadula lendu:D
Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia
Kas sul visuaalselt on pöördsiibrid kinni, Minu omal katab siiber pool väikest auku mis seal all silindri poolses otsas. Kas karpade üleval olevatel plastik kopsikutel on vaakumväljavõtetel pimedad ees?
Ma tahaks sportlikust huvist juba näha mis seal tuksis,kuid ei viitsi nii kaugele sõita
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia
katsun täna peale tööd jälle tsikli legoks tõmmata ja võimalikult palju pilte teha ja need kusagile üles riputada. Olen selle tsikliga jõudnud momenti, kus minu edasine tegevus võib asja ainult hullemaks teha, seega pakuks ma tööd mehele, kes suudaks selle probleemi lahendada. Vaev saab tasutud, ise ma enam hakkama ei saa.
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia
niih, kiskusin asja laiali ja tegin mõne uduse pildi ka
selline on see mäsu seal paagi all: http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 10c2bd.jpg
ilma filtrita vaade: http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 53f738.jpg
karpa poolne vaade: http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 9e2972.jpg Keskmisi siibreid saab vist reguleerida ainult sellest ringiga märgitud kruvist? igatahes, enam rohkem kinni ma neid sealtkaudu ei saanud nagu nad hetkel on
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 5b7947.jpg ristiga märgitud on küttevoolikud, jätkatud on karpa tuulutuse voolikud
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 70caec.jpg võtsin ühe kaane ka maha.
Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia
kas vaakumsiibrid liiguvad vabalt ja võtavad koheselt algasendi, kui neid sõrmega üles lükata?
MarekM kirjutas:niih, kiskusin asja laiali ja tegin mõne uduse pildi ka
selline on see mäsu seal paagi all: http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 10c2bd.jpgilma filtrita vaade: http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 53f738.jpg
karpa poolne vaade: http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 9e2972.jpg Keskmisi siibreid saab vist reguleerida ainult sellest ringiga märgitud kruvist? igatahes, enam rohkem kinni ma neid sealtkaudu ei saanud nagu nad hetkel on
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 5b7947.jpg ristiga märgitud on küttevoolikud, jätkatud on karpa tuulutuse voolikud
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 70caec.jpg võtsin ühe kaane ka maha.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2464
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 205 korda
- Kontakt:
Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia
Piltidelt paistab nagu oleks sul tühikäigukruvi praktiliselt lõpuni peale keeratud, sest siibrid on juba "veerandgaasi" asendis. Mingit tühikäigust ei ole praegusel juhul juttugi. Hetkel ei tööta tühikäigudüüsid üldse või siis vastupidi töötavd vastu juba karpa veerandgaasi asendile. Keera tühikäigukruvi heaga maha ja lase tühikäigudüüsidel töötada. Samas - lugedes seda kompotti, millest see asi kokku on pandud, siis ei saa üheski tööreziimis kindel olla... See on tsikli puhul sama nagu laduda üks BMW kokku Opeli, Peugeoti ja VW mootorijuppidest. Kõik selle timmimine käib katseeksituse meetodil ja töökojas tehes on selle rahaliseks väärtuseks katsetusteks kulunud aeg. Selle maksumus võib paraku olla mõnest eurotugrikust mitmesajani.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia
tunnistan veelkord et olen rumal. eeldasin et tõhikäigukruvi toimib nii, et teda peale keerates hakkab ta tõstma mehhaaniliselt siibreid? kui jah, siis tühikäik on maha keeratud.
ning parandage mind kui ma eksin... 600f ja 750f on ju identsed rattad. erinevus on silindrimõõdus ja kepsukäigus vaid? mis see niiväga eriline kompott see seal ikka on? kui summutaja välja arvata
tnacc kirjutas:kas vaakumsiibrid liiguvad vabalt ja võtavad koheselt algasendi, kui neid sõrmega üles lükata?
sa mõtled neid õhupuhastaja poolseid? jah. liiguvad vabalt ning võtavad algasendi
Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia
StreetMoto kirjutas:Piltidelt paistab nagu oleks sul tühikäigukruvi praktiliselt lõpuni peale keeratud, sest siibrid on juba "veerandgaasi" asendis. Mingit tühikäigust ei ole praegusel juhul juttugi. Hetkel ei tööta tühikäigudüüsid üldse või siis vastupidi töötavd vastu juba karpa veerandgaasi asendile. Keera tühikäigukruvi heaga maha ja lase tühikäigudüüsidel töötada. Samas - lugedes seda kompotti, millest see asi kokku on pandud, siis ei saa üheski tööreziimis kindel olla... See on tsikli puhul sama nagu laduda üks BMW kokku Opeli, Peugeoti ja VW mootorijuppidest. Kõik selle timmimine käib katseeksituse meetodil ja töökojas tehes on selle rahaliseks väärtuseks katsetusteks kulunud aeg. Selle maksumus võib paraku olla mõnest eurotugrikust mitmesajani.
kui jutt käib vaakumiga kergitatavatest siibritest http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 53f738.jpg siis see on siiski normaalasend nendel. need ju peaksid rakenduma alates 1/4 pööretest.
Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia
StreetMoto kirjutas:Piltidelt paistab nagu oleks sul tühikäigukruvi praktiliselt lõpuni peale keeratud, sest siibrid on juba "veerandgaasi" asendis. Mingit tühikäigust ei ole praegusel juhul juttugi. Hetkel ei tööta tühikäigudüüsid üldse või siis vastupidi töötavd vastu juba karpa veerandgaasi asendile. Keera tühikäigukruvi heaga maha ja lase tühikäigudüüsidel töötada.
Kolmandal pildil on näha ju sünkrooni timmimis kruvi, neljandal paistab tühikäigu reg. kruvi. Ja piltidelt nüüd küll ei tuvasta, et midagi valesti oleks. Vb ainult seda, et keskmistel karpadel pöördsiibrid veitsa rohkem lahti.
Ja keskmiseid pöördsiibreid saad kinni poole siis, kui keerad välimisi lahti poole. Hetkel ei lase välimised keskmistel täielikult sulgeda. Ja kui need ei sulge korralikult, siis lähevadki pöörded üles.
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: suzuki gsx750f pöörete anomaalia
mida ma seda sünkroonimiskruvi kruttides paigast ära keeran?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.