Honda VT600C ajab heledat tossu välja

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Kotkas

Honda VT600C ajab heledat tossu välja

Lugemata postitus Postitas Kotkas »

Tere, selline mure et ostsin siis endale lõpuks lääne ratta ja ei osanud ka algul vaadata ja kõike uurida korra panin käima ja kõik. Müüa ka sihuke hea jutuga mees ja puha, arvasin et normaalne kaup. Nüüd kodus hakkasin siis lähemalt putitama ja näppima ning vaatan et krt summutitest lööb valget tossu välja lasen soojaks käia ja ikka tossab panin siis käe summuti juurde ja lasin pöördesse ja käsi kergelt vesine.
Seega jahutusvedelik mootoris. Nii mida see siis tähendab, plokikaane tihend või kaan kõver/katki. Kui seda vahetama hakata siis mida pean jälgima ja mida peax sellega koos veel ära tegema, et noh kui juba remondiks läheb mida siis veel mootori juures ära vahetada. Läbisõit 40 000 ja peale. Honda VT600 c ´94
Ühesõnaga aidake kellel on kogemusi ja kes oskavad nõu anda. :(

Kasutaja avatar

Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Steelrider »

Kõigepealt veendu, et tõepoolest on mahlad segi. Jaheda ja niiske ilmaga, nagu praegu, on summuti niiskust täis, sealt aurub ta tükk aega välja. Mu auto näiteks ajab linnas sõites niimoodi auru, et ristmikul peatudes ei paista mõnikord auto pilve seest väljagi. Ja see ON normaalne, mootor on kontrollitud.
Kui sul ei ole võimalust mootorit korralikult soojaks ajada, siis vaata, kas õli on puhas, kas jahutusvedelik on puhas. Õlile tekib muide ka kelme peale, kui sageli mootorit käivitada, kuid mitte korralikult soojaks ajada.
Jõudu diagnoosimisel.

K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

Praeguse ilmaga ajabki auru ja see, et käsi sumpa ees "kergelt vesiseks" läheb peaks täitsa normaalne olema. Ma lõhkusin üks päev oma banditi käima, seal pole kusagile jahutusvedelikku sisse kallata, öhk-õli jahutus. Auras samamoodi, nii, et maailm auru täis. Aga, Kotkas, lase üks madallend ja vaata siis :wink:

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 914
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Boobush »

Kõige lihtsam viis asja kinnitamiseks on see, kui sa kas jälgid jahutusvedeliku taset või vaata kasvõi radika korki, viimasele tekib sihuke mõnus kiht peale, kui tihend läbi. Kuigi jah, sellise ilmaga võib ta sul niisama ka tossata (õhuniiskus ja värgid).

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1282
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

Noh, kui juba valge suits taga, siis peaks õli paras piim olema ja tugevalt üle normi. Ning sellisel juhul kaob jahutusvedelik ka päris kiiresti, enamasti on surve ka radikas. Aga niiskust jaheda ilmaga summutist ikka tuleb - bensiin on ju suuremalt osalt hunnik süsivesinikke ja süsivesinike põlemise ehk hapnikuga reageerimise tulemus on teatavasti vesi ja süsihappegaas. Sooja summutiga lehvib veeaur minema, aga kuni summuti on jahe, kondenseerub aur summutis jahtudes veeks ja külmalt töötades jääbki mulje, et asi halb.


Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Valmet »

[quote="isakene"]Noh, kui juba valge suits taga, siis peaks õli paras piim olema ja tugevalt üle normi.

Need nähtused ei käi alati koos.

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,

Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Re: Honda VT600C ajab heledat tossu välja

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

Kotkas kirjutas:

Tere, selline mure et ostsin siis endale lõpuks lääne ratta ja ei osanud ka algul vaadata ja kõike uurida korra panin käima ja kõik. Müüa ka sihuke hea jutuga mees ja puha, arvasin et normaalne kaup.

Miks siis ratast tagasi ei vii???

Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Kas mitte VT600C vesijahutus nii ei käi, et sõidad lombist läbi? Või kuskohta sa seda vett kallad, et sumpast auru tulema hakkad? Sry ma rohkem selline R seeriate mees ega jaga muud suurt midagi ja sa vist jälle rohkem naljamees :wink:

Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

tramm66 kirjutas:

Kas mitte VT600C vesijahutus nii ei käi, et sõidad lombist läbi?

Loigust läbi sõites käib sellel ikka Paisupaagi täitmive...

Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”