Heidenau rehvid
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Heidenau rehvid
Pritsige siis tatti. Kellel 10 minti vaba aega ja oma kogemus varuks siis kirjutage. Kes tahab lihtsalt möliseda, siis andke aga tulla.
Tänan.
Psihh
From seewald, with love.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8873
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:

-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Heidenau K60
Need on sellist tüüpi rehvid, mis tublesside puhul klassifitseeruvad "müstika" sõnade alla.
Esiteks seda siis olemuselt pool-nublu rehvi alla, mis kannatavad 20+K läbisõitu, kahekesi ja täislastis. Kusjuures esimene rehv kulub vaat et isegi tiba kiiremini. Rehv ise on väga pehme. Teiseks, nende haavamatus purunemise suhtes. Kolmandaks nende üllatavalt madal hind kogu asja juures.
Küll aga näib, et õhukummiga versioonid samast rehvist kuluvad oluliselt kiiremini olen kolleegidelt kuulnud, sinna 10K kanti.
Õhukummita versioonidel on tõesti siga kõva sein. Sõitsin Iraanis sisuliselt tekstiili peal (tagarehv kuumenes +45C juures üle Dasht-e-Kavir kõrbe ületades) üle 2000km kesk-Türki uue rehvi järgi (kruus ja halvad teed), ning ei ole kogenud ühtegi rehvi õhust tühjaks minemist, kogu oma circa 30K sõitmist nendega, millest circa pool on kruusal suure pommraske reisienduuroga.
Alternatiivid on Mezeler Karoo, mis on agressiivsem offroad rehv, ent kulub kordi kiiremini. Continental TKC80 oleks otstarbelt ehk kõike suurem konkurent asjale, ent maksavad circa 2X rohkem ja kestavad vähem.
Märjal asfaldil pidamine pole just tänavarehviga võrreldav (nublu on ju ikkagi), aga üle ootuste hea. Miinuseks pean teistpidi noid samu tugevaid nö. autorehvi stiilis tugevaid ja kõrgeid seinu, mis ei tee nendest just imehäid kurvivõtmis rehve asfaldil. Umbes siis kui jalatoed asfaldit puutuvad, lõpeb ka rehvi haarde nurk (asfaldi omadel oleks seda veel küllaga võtta). Olen limiidi ära proovinud ja see lõppes kurvist välja kiirendades 180 kraadise piruetiga - rinkale ei tasu nendega ronida. Aga ega ükski nublurehv ei ole targem selles valdkonnas.
Ehk kokkuvõtvalt sellise hinna ja kvaliteedi suhte juures paremaid ei tea nimetada, kui dual-sport rehvi otsid.
Ehk oli abi.
Tsiklonaut.

All olnud umbes 5000km. Pole midagi viga , pole näha , et kulunud oleks. Tip-top

Hind oli ~450.-
pigem ütleks , et rolleri all kulub ta kordi rohkem kui mõne kroomi all.vashooder kirjutas:muidugi et rolleri all ei kulu see rehv nii kiiresti kui mõne vähe vihasema pilli all
Oleneb missuguses sõidustiiliga kroomimees onInterFace kirjutas:pigem ütleks , et rolleri all kulub ta kordi rohkem kui mõne kroomi all.vashooder kirjutas:muidugi et rolleri all ei kulu see rehv nii kiiresti kui mõne vähe vihasema pilli all

Re: Heidenau K60
KTM Adventure all kulus Karoo2 tagumine 5000km-ga siledaks. Suht palju oli selles ka asfaltkatte süü.tsiklonaut kirjutas:Alternatiivid on Mezeler Karoo, mis on agressiivsem offroad rehv, ent kulub kordi kiiremini.
Täitsa tip-top rehvidqwerin kirjutas:Oskab keegi kommenteerida bike all selliseid rehve:
130/70/18 Heidenau K64- tagumine
110/80/17 Heidenau K63- esimene
Rattaks 1990 aasta FZR 600
Mõõdud on originaalid.

Mul vanal gsx-f il samad rehvid all.
200 ga sõites peavad kurvides täiesti normaalselt jne.
ca 8000km sõidetud ja natuke alla poole mustri on veel alles

-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
tohhohh... võistlusrehvid (ringrada) on küll täielik praht (ei hakka ka +45C rajatemperatuuriga tööle), aga tänavarehvidest ei tea ma midagi...Oil-Cooled kirjutas:heidenau maanteerehve peetakse üldiselt prahiks
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2464
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 205 korda
- Kontakt:
Kokkuvõttes on valik alati ostja oma ja kes valib omaduste, kes maksumuse ja kes kogemuse põhjal. Seega ise maaletoojana ei kiida ega laida, vaid ütlen, et kes soovib see proovib...
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Heidenau K60
Ja kui neid veel õiges mõõdus kah tehtaks... kuidas vale mõõt sõiduomadustele mõjub?tsiklonaut kirjutas:Oskan konkreetse rehvi mudeli kohta midagi öelda, need on Heidid "K60".
Alternatiivid on Mezeler Karoo, mis on agressiivsem offroad rehv, ent kulub kordi kiiremini. Continental TKC80 oleks otstarbelt ehk kõike suurem konkurent asjale, ent maksavad circa 2X rohkem ja kestavad vähem.
Ehk kokkuvõtvalt sellise hinna ja kvaliteedi suhte juures paremaid ei tea nimetada, kui dual-sport rehvi otsid.
Kas sa panid kaks tagamustriga rehvi, ma ei oska Streetmoto hinnakirjast leida sobivat esimustriga rehvi, kõige lähedasemad mõõdud on mõlemad tagamustriga.
-
- Postitusi: 1828
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Re: Heidenau rehvid
Ratast ostes oli tagarehviks suht uue välimusega Michelin Macadam 50. Pidamise poolest nagu midagi erilist ei tundunud olevat. Vihmaga asfaldil oli üsna libe. Sõidustiil mul suht rahulik, vastu pidas 13 kkm. Vahetuse ajal oli muster märgini kulunud. Asemele panin Heidenau K68 ja kuna õiget mõõtu polnud tol hetkel käepärast, läks 140/80-17 asemele 150/70-17. Micheliniga võrreldes tundus Heidenau veel tiba libedam olevat ja seda just märja ilmaga. Kuivaga mul kunagi pidamisest puudu ei jäänud, aga märjaga sain kõvemini peale keerates sileda asfaldi peal nii üksi kui kahekesi sõites ratta ringi (gsx600f). Kestvuse koha pealt oli tegu päris vastupidava rehviga - kolm hooaega ja 25 kkm, vahetades oli märgini kulunud. Märgiks veel ära, et peale 15 kkm sain rehvi naela ja parandasin nööriga ilma ratast alt võtmata ja tasakaalustamata. Muideks, kui naela sain, siis tundsin, et ratas kuidagi veidikene nagu käitus imelikult ja kippus ujuma. Hakates asja uurima, selgus, et tagarehvis oli rõhk null. Niivõrd kõva seinaga on diagonaalrehvid, et ka täitsa tühjalt kannatavad sõita. Igatahes rehvivahetuse ajal oli Neeme lahkelt nõus ratta vana rehviga tasakaalustuspinki viskama ja saime teada, et ratas oli 45 grammi tasakaalust väljas. Eestis legaalsetel kiirustel ei andnud see absoluutselt tunda ja alles kuskil 150-160 peal hakkas raputama. Selle sõidetud 10 kkm pidas nööriga parandus kenasti vastu, vaid ca kuu aega enne eelmise hooaja lõppu hakkas tagarehvist veidi õhku lekkima, aga ei vaevunud isegi kindlaks tegema, et kust täpselt, kuna rehvivahetus oli niikuinii plaanis. Kokkuvõttes - rinkale ei maksa selle rehviga ronida, lume ja jää peale ka mitte, aga suvel vaikselt asfaldil kulgejale kõlbab küll. Maksab vähe ja vastu peab kaua.
Re: Heidenau rehvid
Keegi teab mingeid häid kohti ka kust neid odavamast veel odavamalt saaks? Netipoed jne
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Heidenau rehvid
tere kasutaks seda teemat natuke.
küsiks kuidas on õigem parandada bike rehvi, kas nööriga või vahuga. auk ise on keskel ja imepisike. ei tahaks ära ka visata kuna sain sõita ainult 150 km
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 117
- Liitunud: 09 Aug 2007, 10:28
- Tsikkel: R 1200 GSA
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Heidenau rehvid
stev666 kirjutas:tere kasutaks seda teemat natuke.
küsiks kuidas on õigem parandada bike rehvi, kas nööriga või vahuga. auk ise on keskel ja imepisike. ei tahaks ära ka visata kuna sain sõita ainult 150 km
Mitte kummagi versiooniga!
Nööriga võid rehvi põhimikku veelgi rohkem vigastada, vaht aga on avariilahendus teepealt ära tulemiseks.
Lase rehvipostis sisse paik kleepida.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Heidenau rehvid
stev666 kirjutas:tere kasutaks seda teemat natuke.
küsiks kuidas on õigem parandada bike rehvi, kas nööriga või vahuga. auk ise on keskel ja imepisike. ei tahaks ära ka visata kuna sain sõita ainult 150 km
"seene" korgiga
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.