Kütusepaagi taastamine..?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ahfrsk
Postitusi: 218
Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
Tsikkel: K8 gixxer
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Kütusepaagi taastamine..?

Lugemata postitus Postitas Ahfrsk »

Edit: Lõpplahenduse postitasin alla poole, mina sain paagi korda ja väga mõistliku hinna eest Imago Autos.

------------

Tervist.

Nurk on sees ja lohisenud ning sama nurga juures on suur mõlk ka veel. Pildil halvasti näha, aga paagiliistu järgi saab aru.
Reie juures, seal kus paagi grip peale kleebitud on.
Kas ja kes teostaks sellise paagi remonti, Tallinnas ?
Kas sellisest asjast saab ilusat looma veel ? Mis see maksumus olla võiks ?
Plekitöö ainult, ilma värvimiseta.
Tänud.

Manused
received_1291139150968640.jpeg
Viimati muutis Ahfrsk, 05 Apr 2017, 14:00, muudetud 1 kord kokku.


Jalgratas Scott ->
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
Kasutaja avatar

diugu
Postitusi: 73
Liitunud: 20 Apr 2016, 09:01
Tsikkel: Honda Hornet CB600F
Asukoht: Rapla
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Kütusepaagi taastamine..?

Lugemata postitus Postitas diugu »

Olen ise täpselt sama teemaga praegu tegelemas- saatsin päringud välja mõlgimeestele, car dent fixile, smartservicele- kõik andsid tagasiside, et nemad seda tööd ei tee, forlux pakkus 180-200 eur (ei tea kas sisaldab ka viimistlemist või on ainult mõlgi välja tõmbamine) ja enne 4 nädalat aega pole...

hetkel loodan enda tuttava peale, et võtab selle töö ette ja saan paagi korda... igatahes edu otsimisel ja kui leiad kontakti jaga seda kindlasti

Kasutaja avatar

diugu
Postitusi: 73
Liitunud: 20 Apr 2016, 09:01
Tsikkel: Honda Hornet CB600F
Asukoht: Rapla
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Kütusepaagi taastamine..?

Lugemata postitus Postitas diugu »

Täienduseks..Kickass tuningusse pole mõtet sellise pisikese teemaga pöörduda,vähemalt siis kui tahad ainult mõlki eemaldada​ ning viimistlemist ei soovi.. kurb on see, et koduks neil eraldi teenusena kirjas paagilt mõlkide eemaldamine ning pole sõnagi,et seda saab ainult koos viimistlemisega

Kasutaja avatar

Snuffit
Postitusi: 272
Liitunud: 02 Veebr 2009, 19:50
Tsikkel: Suzuki GSX1250 FA
Asukoht: Rapla
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Kütusepaagi taastamine..?

Lugemata postitus Postitas Snuffit »

Oma kogemusest võin öelda, et tuli lihtsam ebayst uus (loe=kasutatud) paak tellida ja see ära värvida.
Endale sain paagi inglismaa ebayst ca 40 euriga pluss värvimine.

Ma tean et tundub tobe nö töökorras paak välja vahetada, aga mina igatahes seda teed läksin. Edu :bsmile:


GoWiz
Postitusi: 33
Liitunud: 05 Nov 2016, 13:05
Tsikkel: Liter bike
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Kütusepaagi taastamine..?

Lugemata postitus Postitas GoWiz »

diugu kirjutas:

Täienduseks..Kickass tuningusse pole mõtet sellise pisikese teemaga pöörduda,vähemalt siis kui tahad ainult mõlki eemaldada​ ning viimistlemist ei soovi.. kurb on see, et koduks neil eraldi teenusena kirjas paagilt mõlkide eemaldamine ning pole sõnagi,et seda saab ainult koos viimistlemisega

pahtlit täis ja korras.

Edit: Mõtlen seda, et ju suuremasosas käib mõlgi eemaldamine pahtli teel ja selleks ka kohustulik viimistlus.

Viimati muutis GoWiz, 31 Mär 2017, 11:16, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

diugu
Postitusi: 73
Liitunud: 20 Apr 2016, 09:01
Tsikkel: Honda Hornet CB600F
Asukoht: Rapla
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Kütusepaagi taastamine..?

Lugemata postitus Postitas diugu »

pakun, et sellise "kraatri" täitmine nagu minu ratta paagil on isegi mitme kihiga lööb mõne aja pärast servadest lahti ja hakkab tükke pudisema...

Manused
IMG_20170325_164331.jpg

reimps

Re: Kütusepaagi taastamine..?

Lugemata postitus Postitas reimps »

Makrot on mugavam panna, kleebib ilusti kinni ka, ei pudise kuhugi.

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Kütusepaagi taastamine..?

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Mul värvija viis oma tuttava juurde, kes mölgi välja urkis spets seade keevitab varda ja tõmbab ja see keevitus siis mingi mega väike ja pinna pealne hetkeline sutsakas.
Kuna ma tegijat ise otseselt ei tea siis ei tea kuhu juhatada aga kui soovid võin oma värvija käest järgi uurida.
Hind oli väga mõistlik!

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

diugu
Postitusi: 73
Liitunud: 20 Apr 2016, 09:01
Tsikkel: Honda Hornet CB600F
Asukoht: Rapla
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Kütusepaagi taastamine..?

Lugemata postitus Postitas diugu »

igal juhul uuri ja anna teada...muidu see seade peaks spotter olema...


GoWiz
Postitusi: 33
Liitunud: 05 Nov 2016, 13:05
Tsikkel: Liter bike
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Kütusepaagi taastamine..?

Lugemata postitus Postitas GoWiz »

olenevalt mõlgi tugevusest tõmmatakse ka spottteri asemel nö. EPOKSIIDI/liimipulkadega vms.

Kasutaja avatar

diugu
Postitusi: 73
Liitunud: 20 Apr 2016, 09:01
Tsikkel: Honda Hornet CB600F
Asukoht: Rapla
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Kütusepaagi taastamine..?

Lugemata postitus Postitas diugu »

jah tõmmatakse PDR- meetodil kuid sellisel juhul peab olema värvikate kahjustuseta ning mõlgi servad ei tohi olla teravad. siiani küsinud juba vast kümmekond pakkumist, enamik just selle PDR- meetodi kasutajad ja tagasiside on, et seda ei saa sellise meetodiga teha..

Viimati muutis diugu, 31 Mär 2017, 15:00, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Kütusepaagi taastamine..?

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

saatsin sõnumi sulle

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Kütusepaagi taastamine..?

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Enamasti on mölgid teravad ja kõige kumeramal osal, kuuma liimi, heeblite jms. autodel kasutatava tehnikaga ülemisel kahel pildil olevat mölki välja ei tõmba. Auto plekk on sirge tahvel ja õhem kui paak. Sammuti on spotter tõmbehaamer selleks liiga nõrk, vaja kasutada tõmbekammi, selle jalad peab kuskile toetama, see tähendab parajat konstruid, mõttetööd ja närve. Targemad töökojad sellist tööd vastu ei võta (rahalistel kaalutlustel) ja kui sul isegi õnnestub kellegile sokutada, siis tõmmatakse suurem auk välja ja ülejäänu pahteldatakse - tagasihoidlik sendimeeter. See on ka põhjus miks keegi sulle poolikut tööd (ainult metalli tõmbamist) ei paku, sest arvatavasti ei jää sa lõpptulemusega rahule.

PiltPilt
Kasutaja avatar

diugu
Postitusi: 73
Liitunud: 20 Apr 2016, 09:01
Tsikkel: Honda Hornet CB600F
Asukoht: Rapla
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Kütusepaagi taastamine..?

Lugemata postitus Postitas diugu »

seda ma tean, et on paras k*pp ja käpikud selliste mõlkidega, tundub lihtsalt, et paljud sellise teenusega tegelevad ettevõtted on kuskilt kõvasti vastu näppe saanud (kas siis rahaliselt, et on läinud tunduvalt kulukamaks või siis just kvaliteedi kohalt).. minu jaoks lihtslt oluline, et saaksin seda "kraatrit" natukenegi väiksemaks- ei taha päris pahtlit ja eelpool mainitud makrot täis toppida...

aga kokkuvõtteks hakkab looma- mõned ikkagi võtavad selliseid pisemaid asju ette ja pakuvad sedasorti asju ka ilma viimistluseta...

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Kütusepaagi taastamine..?

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Kas minu antud kontakti kaudu said midagi targemaks?

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ahfrsk
Postitusi: 218
Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
Tsikkel: K8 gixxer
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Kütusepaagi taastamine..?

Lugemata postitus Postitas Ahfrsk »

Nonii, sain tehtud oma paagi, mina jäin väga rahule.
Aga, mind isiklikult ajas ilgelt närvi see, et mingid vennad kirjutavad/tahavad saada mõlgi väljatõmbamise eest 180-200 eurot. Persse, lolliks läinud või ????? Ainult mõlgi tõmbamise eest !
Ei jätnud jonni ja leidsin lõpuks ühe keretöödega tegeleva ettevõtte, kes 40 euro eest punktkeevitusega selle mõlgi mul välja klõbistas.
Lõppviimistluse ma teen ise.
Ja siis on mingid vennad, kes tulevad mingitest kuradi 21 sajandi tehnoloogiatest ja vaimude väljaajamisest rääkima ja tahavad 200 eurot saada.
Kurat, tulge maa peale tagasi noh. See on mõlk, paar keevituspunkti ja natuke pihensiliigutust ja olemas.
Millega te seda 200 eurist arvet õigustate ?

Igatahes, kes ei taha lasta omal perset lohku tõmmata lihtsalt, siis Siduri 4 on selline ettevõte nagu Imago Auto.
Hommikul viisin ja õhtuks oli valmis.
Pilt
Pilt
Pilt

Jalgratas Scott ->
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Kütusepaagi taastamine..?

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

palju kuuma saanud koht on paagi seestpoolt korrossiooni tõkke kaotanud ja kipub rooste minema.

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Kütusepaagi taastamine..?

Lugemata postitus Postitas Heikik »

Madlobster kirjutas:

palju kuuma saanud koht on paagi seestpoolt korrossiooni tõkke kaotanud ja kipub rooste minema.

Savi ju tegelikult. Paagile lisaks väline kütusefilter külge, et roostesodi midagi ära ei ummistaks ja isegi kui väga koledasti läheb, siis läbi roostetamiseks kulub ikka jube kaua aega. Eriti, kui kütus pidevalt sees on. Mu eelmise ratta paak oli näinud nii spotterit, keevitusaparaati kui ka tinutuskolbi, polnud müües häda midagi. Ega heade ja odavate variantide seast ju väga palju valikut pole, kui uut paaki ei taha osta ja sirgeks vaja saada.

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Kütusepaagi taastamine..?

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

ega jah kui tühja paagiga pikalt ei seisa pole vast väga hullu. Lihtsalt mainisin. Müügiks kõlbab raudselt :D

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Kütusepaagi taastamine..?

Lugemata postitus Postitas koi »

Pilti vaadates on ikka korralikult robustne töö küll! Eks kuula, mida pahteldaja- viimistleja-värvija asja kohta ütleb.
Ma sellist tööd oma käega kliendile ulatada ei julgeks!! Aga kui sa ise rahul, siis kõik OK.

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.

Tort
Postitusi: 2021
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 166 korda

Re: Kütusepaagi taastamine..?

Lugemata postitus Postitas Tort »

Kus sa siis olid, kui teha oli vaja?

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7197
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Kütusepaagi taastamine..?

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

koi kirjutas:

Pilti vaadates on ikka korralikult robustne töö küll! Eks kuula, mida pahteldaja- viimistleja-värvija asja kohta ütleb.
Ma sellist tööd oma käega kliendile ulatada ei julgeks!! Aga kui sa ise rahul, siis kõik OK.

Ma ei ole küll täna automaaler,aga olen selleks kunagi õppinud ja ma ei saa küll aru,et seal midagi ebaloomulikku oleks.No ainult karukeelega karestamisest jääb jah väheks ja peab veidi tööd ka tegema,et siledaks saada.
Aga kui kuju on õige,siis mingid väikesed konarused ei ole küll mingi probleem tänapäevaste vahendite olemasolul.
Kuidas sa selle koha siis pahteldamatta täiesti siledaks oleks saanud? Kui terav mölk sees ja sa seda kohe hetke pärast välja ei tõmba,siis unusta ära ainult väljatõmbamisega sile pind saavutada.Iga metallidega tgelev inimene teab ,et tekib venimine millest pole pääsu ja mida tagasi ei pööra.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Kütusepaagi taastamine..?

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Saab siledaks küll aga see ongi see 100 eurtsi mis juurde tuleb.Suuremad lohud mis sisse jäävad saab ilusti keretina asendajaga sirgeks kui augud sees siis tinaga.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

diugu
Postitusi: 73
Liitunud: 20 Apr 2016, 09:01
Tsikkel: Honda Hornet CB600F
Asukoht: Rapla
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Kütusepaagi taastamine..?

Lugemata postitus Postitas diugu »

Nii...

Paak ka remondist käes- mina olen väga rahul, praktiliselt siledaks tehti, ei oodanud igatahes nii head tulemust. Tegijaks oli Dreamix Auto, asuvad Tõdval, Tallinn- Viljandi mnt ääres https://www.facebook.com/dreamixauto/

Hinnaks oli esmalt 50 eur kuid kuna sirgendamisel oli auk sisse tulnud ja vajas rohkem nokitsemist (mõlk ise oli suht teravate servadega) siis lõpuks sai hind 70 eur- ei mõista siiani mõnede härrade poolt pakutud 180- 200 euri aga see selleks

paar udusevõitu pilti ka :)

Manused
IMG_20170410_181426.jpg
IMG_20170410_181434.jpg
IMG_20170410_181443.jpg
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”