Mure Honda Hornet CB 600SF 00a.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Marek16
Postitusi: 2
Liitunud: 23 Sept 2016, 12:22
Tsikkel: Honda Hornet

Mure Honda Hornet CB 600SF 00a.

Lugemata postitus Postitas Marek16 »

Tervitus!
Kuna tsikklite kohapealt suht võhik siis küsiks targematelt nõu.
Peale tsikkli ostu sain ca 300 km sõita avastasin ,et jahutusvedelik puudub ning valasin juurde, sain sõita pea 15km siis hakkas summutist valget välja ajama, selge mahlad segi ja kaas maha. Kaas maas alles siis avastasin, et kaane ülevalt jahutusvälba kork(punn) lahti siis selge milles häda oli. Kuid otsustasin siiski lihvi viia ning olevat juba sirge olnud. Kuid nüüd mure selles, et kaant maha võttes pudenesid kõik regull seibid, tõukurid välja ning ladusin masina uue tihendiga kokku nii, et ei mõõtnud seibe ega tõukureid(küla targad väitsid, et nendel nii väike vahe, et lao kokku küll käib), see selleks oma viga. Kuid mootori saab nüüd ainult tööle nii, et toores põhjas ning käib ainult 2000-nde pöörde ligi juurde vajutades nagu ei saaks kütet kätte ning hakkab kinni pooma, tühikäigul käivitades, mitte gaasi andes näha, et ujutab karpa üle kui gaasi siiber kinni. Kerge küsimus, kas sisse/väljalaske tõukuritel on mõõdult samad ning kas tasuks uued seibid vahele osta? Kaas muidugi maas hetkel. Ehk keegi oskab mu segasest tekstist viga välja lugeda :)

Tänud,
Marek.



Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Mure Honda Hornet CB 600SF 00a.

Lugemata postitus Postitas AzA »

Ladusid umbes klapid kokku?

Kas see on nali või tõsiselt küsid klapivahede kohta?
Esimesel puhul võttis muigama tõesti, teisel puhul ... oh fakk.
Otsi, siin on selle mootori manuaal olemas, otsi service manual jms märgusõnadega. Sealt leiad õiged klapivahed.

Aga mulle meeldib.

Teema algataja
Marek16
Postitusi: 2
Liitunud: 23 Sept 2016, 12:22
Tsikkel: Honda Hornet

Re: Mure Honda Hornet CB 600SF 00a.

Lugemata postitus Postitas Marek16 »

Tõukurid ja seibid läksid segamini, klapid jäid ikka õigesse kohta kuna neid ei eemaldanud.

Kasutaja avatar

diugu
Postitusi: 73
Liitunud: 20 Apr 2016, 09:01
Tsikkel: Honda Hornet CB600F
Asukoht: Rapla
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Mure Honda Hornet CB 600SF 00a.

Lugemata postitus Postitas diugu »

siin on link mille kaudu saad ligi igasugusele infole: https://www.bike-parts-honda.com/honda/ ... ORNET.html

vali aga mootori maht, aastaarv jne..

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Mure Honda Hornet CB 600SF 00a.

Lugemata postitus Postitas franz125 »

https://www.carlsalter.com/download.asp?p=1226
Pole päri õige aasta aga uuri seda ja võrdle seda.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”