Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
MotoGabriel
Postitusi: 299
Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
Tsikkel: VS800
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas MotoGabriel »

Heiho,

juhtus selline meeldiv asi kohe hooaja alguses, et üks keps lendas puruks ja kriipis selle käigus ka väntvõllile mingid kriimud peale. Hetkel olen suhteliselt õnnetute variantide ees.

1) Uus väntvõll Jaapanimaalt maksab 1400€ ja tuleb siia ka mingi maailmatu aja.
2) Lasta väntvõll kusagil lihvida ja siis lasta teha saaled vastavale mõõdule, ma ei kujuta ette kui jätkusuutliik see variant on, enamus ütleb et paras porno ja pole mõtet raha kulutada.
3) Leida lähinaabrusest väntvõll millel kepsud ka küljes või siis terve mootor. - Parim variant minu meelest?

Ise olen suhteliselt edutult üritanud soome ja vene keeles ka googeldada aga siiani tulemusteta, google translate abiga. Ühesõnaga, kui keegi teab kedagi või oskab internetist leida Suzuki VS, VX, VZ 800 varuosadeks või väntvõlli kusagilt lähiriikidest või koguni eestist, ma oleks ülimalt tänulik. Hetkel on seis päris kurb. (togi)



Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Kui sügavad sul need kriimud on?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Teema algataja
MotoGabriel
Postitusi: 299
Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
Tsikkel: VS800
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas MotoGabriel »

Margusxx kirjutas:

Kui sügavad sul need kriimud on?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Minu meelest ei ole väga hullud, selline peegelsile ei ole nagu tehasest tulnud, siuksed õrnad jutid on sees. Panen päeva teises pooles mingi pildimaterjali ka.

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Lase ära lihvida ja mõõda saadud vahe ära, saad arvatavasti tehase saale veel panna, võib leida ka paksemaid aftermarket saalesi.
Kui kindlasti tahad vänta vahetada siis ebays liigub neid 500 euriga.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

motikamees
Postitusi: 161
Liitunud: 24 Veebr 2004, 03:55
Tsikkel: Seven Fifty
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas motikamees »

Hei,
Siit saad terve mootori kui vaja: https://www.boonstraparts.com/en/part/s ... B10000PYX2
Olen ise sealt paar pudinat tellinud, pole probleeme olnud.
Mida see "slightly damaged" seal tähendab ei oska öelda - vb., et paar kriimu küljekaanel vms. - kindlasti tasub enne tellimist küsida.

Hetkel: Honda Seven Fifty
Varem olnud: IZ-56, Bmw F650GS, Bmw K75, Yamaha TDM850, Honda Seven Fifty, Yamaha XJ600N, Jawa 634 & 638.
Kasutaja avatar

Teema algataja
MotoGabriel
Postitusi: 299
Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
Tsikkel: VS800
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas MotoGabriel »

See on juba päris hea diil! Palju see saatmine umbes minna võiks? Saatsin neile kirja.

Kuidas ma inglise keeles või kuskohast neid remontsaalesid otsida saan? Helistasin http://www.toukur.ee/ , seal lihvivad küll aga remont-saaled peavad olemas olema. Ise ei leiutata.

Üks tuttav ütles et Suzule pole üldse mingeid remontsaalesid olemaski.

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: RE: Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

MotoGabriel kirjutas:

See on juba päris hea diil! Palju see saatmine umbes minna võiks? Saatsin neile kirja.

Kuidas ma inglise keeles või kuskohast neid remontsaalesid otsida saan? Helistasin http://www.toukur.ee/ , seal lihvivad küll aga remont-saaled peavad olemas olema. Ise ei leiutata.

Üks tuttav ütles et Suzule pole üldse mingeid remontsaalesid olemaski.

Suzukil on remontsaalesi päris mitmeid, asi käib värvide järgi, rohelised, pruunid, mustad jne kõik on erineva paksusega.

Pilt

Need on raamlaagrite koodid, kepsulaagritel sama asi.

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas ranel »

MotoGabriel kirjutas:

Üks tuttav ütles et Suzule pole üldse mingeid remontsaalesid olemaski.

Täpselt sama vastuse sain ma ka vanema Honda kohta. On erinevate partiide OEM saaled, mida saab siis sobitada, et asi paremaks saada. Pole need aga mingisugune remondimõõt. Lihvida pole midagi, sest tehasest remondimõõtu tegelikult pole. Lisaks lihvimise tolerants olevat 0,04 mm. Sõiduautole piisav, tsikli manuaali järgi aga see on ainuüksi juba service limit manuaali järgi. Lihvimise tolerants on suurem, kui ainuüksi kõikide erinevate tehasesaalede vahe. Erinevate kepsude ja väntvõlli partiidele käivad erinevad saaled. Võimalik, et suzuki kohta siiski see tõsi pole, aga soovitaks näiteks Ramost või mõnest pädevamast kohast üle küsida, kel on tehaseinfole ligipääs. Siinse foorumi vastused on väga universiaalsed ning paljude vastused põhinevad üldse autodel olevatel lahendustel. Vähemalt mina käiks saadud infoga kindlasti seda üle kontrollimas. Lõppude lõpuks vastutad siiski ju oma rahakotiga, mitte suvaline, kes üritas aidata.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Remontmõõt on üldiselt selline nõukaaegne väljend.
Kui võtad vända mootorist välja siis mõõdad kaelad ja kepsud üle, manuaalis on toodud ära kui paksud on punased, mustad või rohelised saaled, kui kaelad on mõõdust väljas, siis arvutad välja kepsu pesa miinus kaela paksus miinus õlikihi paksus, sealt saadki paksuse mis sul vaja, põhimõtteliselt on tegemist "remontmõõduga"
Mootori plokil peaks sul olema märgistused näiteks nagu AB, AD vms, see näitab raamlaagri pesade mõõte, samuti on märgistatud väntvõll, igale tähele vastab värv/mõõt.
Tegin kogu selle kammi läbi see talv 4 silindriga. Vajab natuke süvenemist. Manuaal aitab.
Kõik oleneb muidugi sellest palju lihvima pead.
Kui saad kuskilt teise vända siis pead kogu selle sobitamise niikuinii tegema, ükski teine vänt ei istu sulle puhtalt samade saaledega sisse.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas ranel »

Margusxx kirjutas:

Remontmõõt on üldiselt selline nõukaaegne väljend.
Kui võtad vända mootorist välja siis mõõdad kaelad ja kepsud üle, manuaalis on toodud ära kui paksud on punased, mustad või rohelised saaled, kui kaelad on mõõdust väljas, siis arvutad välja kepsu pesa miinus kaela paksus miinus õlikihi paksus, sealt saadki paksuse mis sul vaja, põhimõtteliselt on tegemist "remontmõõduga"
Mootori plokil peaks sul olema märgistused näiteks nagu AB, AD vms, see näitab raamlaagri pesade mõõte, samuti on märgistatud väntvõll, igale tähele vastab värv/mõõt.
Tegin kogu selle kammi läbi see talv 4 silindriga. Vajab natuke süvenemist. Manuaal aitab.
Kõik oleneb muidugi sellest palju lihvima pead.
Kui saad kuskilt teise vända siis pead kogu selle sobitamise niikuinii tegema, ükski teine vänt ei istu sulle puhtalt samade saaledega sisse.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Nojah, mulle tehti selgeks, et õige lähenemine on selle puhul üldse uus vänt/korras vänt ja siis valid vastavalt väntvõllile jne õiged saaled ka sinna. Muu pidavat suht enese petmine olema, kui tahad asja päris korralikult teha.

Teine asi on muidugi, kui on olemas päris remondimõõt ja lased selle järgi lihvida vända. Aga siis jääb ikka tolerants, mis on mõnel juhul sama suur kui kulunud ja mitte kulunud mootori vahe.

Muidu kui vähegi võimalik, siis ma ostaks ise pigem teise mootori peale ja mure lahendatud. Siis jääb teine mootor veel varuosadeks ka alles.

Ssesuhtes helista Ramos ja kui Ülo kätte saad, siis saad mingit asjalikku info ka ilmselt. Vähemalt ma ise sain 5 min telefonikõnega oluliselt rohkem asjalikku infot, kui googleldades ja bikerist.

Viimati muutis ranel, 13 Juun 2017, 18:25, muudetud 1 kord kokku.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Ei ole enese petmine aga jah, lihtsam on võtta teine vänt. Ma ei tea kuidas eestis on nende asjadega aga rootsis saab minu teada kaelale peale keevitada/pritsida ja seejärel lihvitakse kael jälle õigesse oem mõõtu.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...

grahv
Postitusi: 1176
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 69 korda

Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas grahv »

Komplektne mootor: http://www.ebay.de/itm/Suzuki-VX800-Mot ... SwmLlYBm03

Mis selle kepsu purunemise põhjus võis olla? Mingeid vihjeid polnud?

G

Kasutaja avatar

Teema algataja
MotoGabriel
Postitusi: 299
Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
Tsikkel: VS800
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas MotoGabriel »

grahv kirjutas:

Komplektne mootor: http://www.ebay.de/itm/Suzuki-VX800-Mot ... SwmLlYBm03

Mis selle kepsu purunemise põhjus võis olla? Mingeid vihjeid polnud?

G

Nii nagu ma lõpuks kusagilt kuulsin, pidi see nende mootorite tüüpprobleem olema. Kahe püti vahel on mingi kitsas koht, seal kus õlipump asub ja ajaga läheb lihtsalt umbe, ehk siis tagumisse pütti enam õli ei jõuagi. Illuminaatorist vaatad, et kõik on tiptop aga tegelikult on kuiv. Algul tuleb mingi pisike kõlin sisse ja siis läheb asi suhteliselt kiiresti väga hapuks.

Kas siis see, või minu konkreetse juhtumi puhul lihtsalt üks saale polt mingi hetk veidi järgi andnud, loks tuli sisse ja lõpuks lõi kõik puruks.

Või siis mõlemad asjad korraga.

Igastahes nüüd on vaja asi korda saada. Tõenäoliselt tellin sealt enamvähem usaldusväärselt saidilt siis uue mootori, lootuses, et see paremas seisus on. (Tänud leidjale!) Kuigi selle tüüpprobleemi valguses peaks nagunii uue mootori ka pulkadeks kiskuma ja sisse piiluma.

Keegi saksakeele oskaja saab lühikokkuvõtte teha mis seal allpool tarka kirjutatakse selle mootori kohta - http://www.ebay.de/itm/Suzuki-VX800-Mot ... SwmLlYBm03 ?


grahv
Postitusi: 1176
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 69 korda

Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas grahv »

Töökorras mootor - videotõestus Whatsappis. Komplektis generaator ja starter. Terve ratas läks lammutamisele - ülejäänud varuosad teistel oksjonitel. Saatmine võimalik kokkuleppel. Kasutatud varuosad, tavalise kulumisega, ilma garantiita. Asukoht Burgdorf.

Tasumine sularahas või ülekandega. Ta ei kasuta Paypal-i, st pead usaldama müüjat ja jamade korral tõenäoliselt raha tagasi ei saa nagu Paypal-ga võimalik.

Müüja on ebay kasutaja alates 2002, 159 tehingut 100% positiivse tagasisidega... st siiamaani ka igati usaldusväärne tegija.

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas ranel »

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Teema algataja
MotoGabriel
Postitusi: 299
Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
Tsikkel: VS800
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas MotoGabriel »

Tänud! Sain selle mehe kätte. See on täpselt samas seisus mis minu ratas, ainult et väntvõll pidi korras olema ja ilma kriimudeta. Ehk siis peaks tellima kepsud sellele ainult juurde.
Müüb ainult tervet ratast korraga. Iseenesest ka idee.


joel
Postitusi: 1798
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 109 korda

Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas joel »

ranel kirjutas:

Lisaks lihvimise tolerants olevat 0,04 mm.

Sa oled vist komakohaga eksinud või valest kohast küsinud.

Joel
Kasutaja avatar

Teema algataja
MotoGabriel
Postitusi: 299
Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
Tsikkel: VS800
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas MotoGabriel »

Kuna elus esimest korda sai mingi elusuur töö ära tehtud (vähemalt enda mõistes) ja kirjutada ka meeldib, siis dokumenteerin siin veidi enda mootorivahetust. Ehk kellegil huvitav lugeda või kunagi isegi tuleb kasuks.

Nagu eespool lugeda võib, siis otsustas puruneda üks keps ja sealjuures ka ära kriimustada väntvõlli. Usu või ära usu aga kõige soodsam ja kiirem lahendus oli tellida uus mootor Hollandist. Ka siinkohal pean tänama isiku kes selle mootori leidis ja siia teemasse postitas.

Ainukene murekoht oli see, et tellitud mootor on minu omast 6 aastat vanem ja kuulub VX mudelile, mitte VS mudelile. Seega juba eos teadsin, et mingeid toredaid üllatusi võib tulla. VX on siis enamvähem sama mootoriga sportlikum ja klassikalisem variant ja mitte kuskilt otsast mingi chopperilaadne toode. Seniks kuni mootor Hollandist tuli, kiskusin kõik jupid tsikli küljest lahti ja eemaldasin juba vana mootori. Juba siinkohal sai kõvasti kiruda japse, kes on kõik asjad lihtsalt nii tihedasti kokku surunud ja paigutanud, et võimatu on kuskile normaalselt ligi pääseda.

Kui mootor saabus, avastasin päris ruttu, et VXi silindrikaaned näiteks VSi kere vahele kuidagi ei mahu. Nimelt on VX mudeli kaantel mingid väärakad kõrvad, mis siis VX raamil kuhugi kinnituvad, pisike pilt siin - http://thumbs2.picclick.com/d/l400/pict ... r-head.jpg Esimene geniaalne mõte oli need kõrvad muidugi relakaga maha lõigata ja seda ma ka proovisin, kuid selgus et need kõrvad raisad on seest tühjad ja klapid nüüd üleni ilusat alumiiniumipuru täis. Hullu midagi, eks paneme siis VS mootori külge VXi kaaned, enda üllatuseks see õnnestus isegi üpris hästi. Igaks juhuks käisin üle ka klapivahed ja veendusin, et mootor uute kaantega ka normaalselt ringi käib.

Nüüd toppisin kiirelt külge karpad ja kogu elektripahna. Tellitud mootori kaabliga siduri vahetasin uuema hüdraulilise siduri vastu, mis tundub et klapib ülejäänud mootriga hetkel. Siis asusin vahetama VXi igavaid mootorikaasi ikka kroomitud VSi kaante vastu. Selgus, et selle kuue aastaga on japsid veel ühe upgrade teinud. Nimelt on uus hooratas mingil põhjusel poole väiksem kui vana ja VSi kaas VXi mootori peale kuidagi minna ei taha. Vingusin siis Tsiklirahva grupis ja paaris kohas veel ning leidsin kellegi käes mingid maailmatu suured tõmmitsad millega õnnestus mõlemalt rattalt hoorattad isegi küljest saada. Kuiva katsetamise järgi peaks VSi hooratas minema VXi väntvõlli külge kenasti. Ja umbes sealmaal ma praegu olengi.

Elektrisüsteem tundub hetkel ilusti toimivat, süüde läheb sisse, käigud tunneb ära jne. Eks ootame põnevusega kogu kupatuse kokku ladumist ja esimest käivitamist, kuidas see hübriidmootor ennast üldse üleval peab. Mida teevad kõik need nüüd puuduvad andurid mida vanemal mootoril pole jne.

Suvalises järjekorras pildimaterjali ka - http://imgur.com/a/uoXqA

Parimat!

Viimati muutis MotoGabriel, 27 Juul 2017, 23:53, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Vabandan aga juba esimene pilt punasest silikoonist hirmutas ära...

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Teema algataja
MotoGabriel
Postitusi: 299
Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
Tsikkel: VS800
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas MotoGabriel »

See siin ongi üks nõrganärvilistele mittesoovitatav teema.

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: RE: Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

yeekim kirjutas:

Vabandan aga juba esimene pilt punasest silikoonist hirmutas ära...

Seda silikooni on seal pildil ikka väga ohtralt ka...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas yeekim »

MotoGabriel kirjutas:

See siin ongi üks nõrganärvilistele mittesoovitatav teema.

Ära saa valesti aru, mulle hirmsaste meeldib, kui inime' oma pisikeste kätega ise miskit ära teeb aga sellest silikooni kogusest jaguks mul u. 2'le V2 mootorile.
Ja veel punane :roll:

igatahes:
edu :bsmile:

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Teema algataja
MotoGabriel
Postitusi: 299
Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
Tsikkel: VS800
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas MotoGabriel »

Kui sa nüüd spetsiifiliselt seda mõtled siis ega ta sinna nii ei jäänud, see sai ikka puhtamaks tõmmatud :D

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Tihendamiseks oleks mõttekas tellida üks tuub suzu three bondi, sellest tuubist jagub endale ja sõpradele ka. See punane pläust on väga halva kuulsusega,
Minul isiklikult lööks ratast ostes see punane kohe ohutule peas blinkima. Kui pole viitsitud korralikku tihendit tellida, siis miks peaks miski muu olema korralikult tehtud?
Ma ei väida, et oled haltuurat teinud aga 90% juhtudel see paraku nii on...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Teema algataja
MotoGabriel
Postitusi: 299
Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
Tsikkel: VS800
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas MotoGabriel »

Mootorikaaned ootavad kohe külge panekut, kas seda Suzu tuubikest kuski kohapeal ei saa?
Tihendikomplekt tellides oleks mingi 100€ ja tahaks jällle paar nädalat ootamist.

Kasutaja avatar

Erik
Postitusi: 310
Liitunud: 30 Aug 2004, 16:44
Tsikkel: jawaha
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas Erik »

:| :| :|

Viimati muutis Erik, 27 Juul 2017, 23:56, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Erik
Postitusi: 310
Liitunud: 30 Aug 2004, 16:44
Tsikkel: jawaha
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas Erik »

Margusxx kirjutas:

Tihendamiseks oleks mõttekas tellida üks tuub suzu three bondi, sellest tuubist jagub endale ja sõpradele ka. See punane pläust on väga halva kuulsusega,
Minul isiklikult lööks ratast ostes see punane kohe ohutule peas blinkima. Kui pole viitsitud korralikku tihendit tellida, siis miks peaks miski muu olema korralikult tehtud?
Ma ei väida, et oled haltuurat teinud aga 90% juhtudel see paraku nii on...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

mis tihendi sa sinna nukaliini vahele asetaksid siis? ja no see punase jutt...? kohe kui punane, siis kehva? :)

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas ranel »

Selline kogus jõuab sul kenasti õlipumba filtri ette. Mu rattal oli ka eelmine omanik suht helde silikooniga olnud ja mootor oli päris korralikult silikooni tükke täis. Kui ei usu, siis võta kaan uuesti maha ja näed kui palju silikooni on klapikambrikaane sisemise osa alla jõudnud.

Kui punane mootorisilikoon, siis ennast ka huvitaks, et miks see nii halb nüüd on? Kui endale viimati ostmas käisin, siis must oli kuni 310 kraadi ja punane vist 350 kraadi.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Need asjad lihtsalt käivad õigete asjadega kokku, kui tahate siis võite sea kamarast ka tihendeid teha aga siis ärge imestage kui masinad õli lekivad ja pumbad on umbes.
Sellest mis sinna vahele käib on juttu manuaalis, lehekülg 60, peatükk 3
Pilt

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”