Amordisimmerite vahetus?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Härg
Postitusi: 96
Liitunud: 19 Veebr 2008, 18:50
Tsikkel: TDM850
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 12 korda

Amordisimmerite vahetus?

Lugemata postitus Postitas Härg »

Kellelgi head ideed, kuidas amordisimmerid niimoodi kätte saaks, et torusid amordi seest välja ei peaks võtma. Alt käib polt ringi ja ülevalt hoida pole millegagi.
Netist leidsin, et keegi proovis õli silmini täis kallata ja siis kokku suruda. Kas see võiks õnnestuda ?

Kontakt: 555 255 17

Töll
Postitusi: 78
Liitunud: 04 Veebr 2007, 14:48
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 1 kord

Mootorratta amordisimmerite vahetus

Lugemata postitus Postitas Töll »

Keera ülemine kork kinni, pane tungraud alla ja suru pinge peale ja siis võimalusel suruõhu mutrikeerajaga lahti.

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: Amordisimmerite vahetus

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Härg kirjutas:

Kellelgi head ideed, kuidas amordisimmerid niimoodi kätte saaks, et torusid amordi seest välja ei peaks võtma. Alt käib polt ringi ja ülevalt hoida pole millegagi.
Netist leidsin, et keegi proovis õli silmini täis kallata ja siis kokku suruda. Kas see võiks õnnestuda ?

Töll juba ütles, et suruõhumutrikeerajat või kiiret akumutrikeerajat on vaja. Aeglane ei toimi, sest hakkab ikka sisemist osa ringi keerutama.
Teine variant on, mida mina ükskord tegin, torgata ülevalt harjavars sisse, et hoiaks sisemust kinni, tean, et see on loll variant aga kui töötab, siis väga loll ei olegi :)

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 495
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 46 korda

Re: Amordisimmerite vahetus?

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Teine variant on, mida mina ükskord tegin, torgata ülevalt harjavars sisse, et hoiaks sisemust kinni, tean, et see on loll variant aga kui töötab, siis väga loll ei olegi :)

kolmas variant oleks - võta piisava pikkusega keermestatud lattraud (müüakse igas ehitus poes), keera mõlemasse otsa kaks mutrit niimoodi kinni, nii, et nad oleks kõvasti koos (mutter peab vastama amordi sees oleva kuuskant auguga) ja saad tööriista, mida saad ka teinekord kasutada.

Kui alt käib polt ringi, siis ei hoia ta enam surve all õli sees ja tuleb igal juhul lahti võtta, sinna käib ka tihendi seib alla, mis oleks samal ajal mõistlik ära vahetada.

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
Kasutaja avatar

Teema algataja
Härg
Postitusi: 96
Liitunud: 19 Veebr 2008, 18:50
Tsikkel: TDM850
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 12 korda

Re: Amordisimmerite vahetus?

Lugemata postitus Postitas Härg »

Sain simmerid kätte lma torusid välja võtmata.
Protsess on iseenesest lihtne ja kui vajalikud töövahendid olemas, siis võtab ca 10 minutit.
Kallasin torud silmini õli täis, panin korgi peale ja vedasin koormarihma ümber amordi ( alt üles ja tagasi ). Koormarihma pingutamisega surub õlirõhk simmeri ise pesast välja. Lihtne. Tolmukad ja klambrid tuleb loomulikult enne maha kakkuda.
Igaks juhuks tõmbasin nipukatega kilekoti ka ümber amordi, aga tegelikult poleks seda vaja olnud – õli sealt eriti välja ei pritsi.
Tundub amortidele kuidagi tervislikum variant olema, kui juhtpuksidega simmerlinge välja taguda.
TDMil pidi viimane tegevus alumistele puksidele üsna hävitavalt mõjuma.

Inspiratsiooni sain siit videost :

Kontakt: 555 255 17
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”