Elektriküsimus: PP1 relee asemel elektrooniline
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Elektriküsimus: PP1 relee asemel elektrooniline
Tere,
Kas keegi on IZHi PP1 regulaatori asemel ühendanud selle?
https://easthighway.com/est/tooted.p/el ... 5.exemplar
Ehk on kellelgi ühendamisskeemi?
Dnepri/Emmi süsteemis hakkas see mul väga ilusti tööle, teeksin IZHi ka ümber, aga elektriga väga sina peal ei ole.
T
Re: Elektriküsimus: PP1 relee asemel elektrooniline
Olen jupiterile sellise peale pannud.Toimib! Pärit oli teletorni poest, ja skeem oli kaasas.
kus see skeem praegu on...ei mäleta. Aga ma arvan, et saad inerneedist ka selle.
-
- Postitusi: 1388
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: Elektriküsimus: PP1 relee asemel elektrooniline
Kui rahast kahju pole siis veel parem VAPE komplekt oleks PowerDynamo poolt Izhile komplekteeritud püsimagnet generaaotor koos VAPE laadimisrelee ja süütemooduliga. Süütepool on ka kaasas.
Saad 100% murevaba elu süüte ja laadimise osas. Isegi ilma akuta läheb käima.
Siin on veebipood:
https://www.powerdynamo-shop.com/shop/i ... anguage=en
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: Elektriküsimus: PP1 relee asemel elektrooniline
timoriik kirjutas:Olen jupiterile sellise peale pannud.Toimib! Pärit oli teletorni poest, ja skeem oli kaasas.
kus see skeem praegu on...ei mäleta. Aga ma arvan, et saad inerneedist ka selle.
Kas mäletad, kas selleks tuli midagi geneka küljes ka lahti ühendada või läks lihtsalt otse PP1 relee asemele. Internetist skeemide leidmine suht raske. Emmilistele olemas, aga IZHIle mitte.
-
- Postitusi: 1177
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Elektriküsimus: PP1 relee asemel elektrooniline
Selle regulaatoriga (ja el.süütega) 6V Dnepr on mul praegu garaazis - kui huvi, tule vaatama. Omanik ehitas terve el.süsteemi sellele nullist uuesti...
Kas seda lehte oled lugenud? http://www.powerdynamo.biz/eng/parts/805058803.htm
G
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: Elektriküsimus: PP1 relee asemel elektrooniline
grahv kirjutas:Selle regulaatoriga (ja el.süütega) 6V Dnepr on mul praegu garaazis - kui huvi, tule vaatama. Omanik ehitas terve el.süsteemi sellele nullist uuesti...
Kas seda lehte oled lugenud? http://www.powerdynamo.biz/eng/parts/805058803.htm
G
Jaa, mu enda Dnepr/K750 sai ka sama releega ja nullist tehtud juthmestikuga väga ilusti toimima. Elektronsüüdet ei pannudki, käib väga ilusti. Aga IZHi elektrisüsteemiga puutun praegu esmakordselt kokku. Genekas teine, relee teine, aga EastHighway gurud juba andsid nõu, et see relee istub ilusti sama skeemi alusel izhi voolusüsteemi ja geneka peal midagi ümber tegema ei pea.
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: Elektriküsimus: PP1 relee asemel elektrooniline
Tehtud ja toimib ilusti.
Enne tühikäigul laadimistuli küll kustus, aga aku pigem tühjenes (laadimispinge 6.2-6.3V), isegi ilma tuledeta. Pööretel tõusis laadimine 6.4 peale. Nüüd tühikäigul 7V, pööretel 7.2-7.4V (tuledega-ilma).
Ilmselt parim ca 30 EUR kulu, mida 6V süsteemiga rataste omanikud saavad teha .
Re: Elektriküsimus: PP1 relee asemel elektrooniline
PhunkT kirjutas:Tehtud ja toimib ilusti.
Enne tühikäigul laadimistuli küll kustus, aga aku pigem tühjenes (laadimispinge 6.2-6.3V), isegi ilma tuledeta. Pööretel tõusis laadimine 6.4 peale. Nüüd tühikäigul 7V, pööretel 7.2-7.4V (tuledega-ilma).
Ilmselt parim ca 30 EUR kulu, mida 6V süsteemiga rataste omanikud saavad teha .
Aga vanatüübi regulaatori kasutusjuhendis ongi kirjas; "Et regulaatorit ennast tuleb kord kuus kontrollida ja reguleerida. Pole mõeldud pidevaks tuledega sõiduks ja akut tuleb iga nädal kontrollida ja vajadusel laadida."
Ajal kui seda tüüpi pingekas aktiivses kasutuses oli tuledega ei sõidetud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.