Elektriküsimus: PP1 relee asemel elektrooniline

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Elektriküsimus: PP1 relee asemel elektrooniline

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Tere,

Kas keegi on IZHi PP1 regulaatori asemel ühendanud selle?

https://easthighway.com/est/tooted.p/el ... 5.exemplar

Ehk on kellelgi ühendamisskeemi?

Dnepri/Emmi süsteemis hakkas see mul väga ilusti tööle, teeksin IZHi ka ümber, aga elektriga väga sina peal ei ole.

T

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

timoriik
Postitusi: 275
Liitunud: 17 Dets 2004, 18:40
Tsikkel: mõned on
Asukoht: Pärnu

Re: Elektriküsimus: PP1 relee asemel elektrooniline

Lugemata postitus Postitas timoriik »

Olen jupiterile sellise peale pannud.Toimib! Pärit oli teletorni poest, ja skeem oli kaasas.
kus see skeem praegu on...ei mäleta. Aga ma arvan, et saad inerneedist ka selle.


morse
Postitusi: 1388
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 216 korda

Re: Elektriküsimus: PP1 relee asemel elektrooniline

Lugemata postitus Postitas morse »

Kui rahast kahju pole siis veel parem VAPE komplekt oleks PowerDynamo poolt Izhile komplekteeritud püsimagnet generaaotor koos VAPE laadimisrelee ja süütemooduliga. Süütepool on ka kaasas.

Saad 100% murevaba elu süüte ja laadimise osas. Isegi ilma akuta läheb käima.

Siin on veebipood:
https://www.powerdynamo-shop.com/shop/i ... anguage=en

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Elektriküsimus: PP1 relee asemel elektrooniline

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

timoriik kirjutas:

Olen jupiterile sellise peale pannud.Toimib! Pärit oli teletorni poest, ja skeem oli kaasas.
kus see skeem praegu on...ei mäleta. Aga ma arvan, et saad inerneedist ka selle.

Kas mäletad, kas selleks tuli midagi geneka küljes ka lahti ühendada või läks lihtsalt otse PP1 relee asemele. Internetist skeemide leidmine suht raske. Emmilistele olemas, aga IZHIle mitte.

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

grahv
Postitusi: 1177
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Elektriküsimus: PP1 relee asemel elektrooniline

Lugemata postitus Postitas grahv »

Selle regulaatoriga (ja el.süütega) 6V Dnepr on mul praegu garaazis - kui huvi, tule vaatama. Omanik ehitas terve el.süsteemi sellele nullist uuesti...

Kas seda lehte oled lugenud? http://www.powerdynamo.biz/eng/parts/805058803.htm

G

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Elektriküsimus: PP1 relee asemel elektrooniline

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

grahv kirjutas:

Selle regulaatoriga (ja el.süütega) 6V Dnepr on mul praegu garaazis - kui huvi, tule vaatama. Omanik ehitas terve el.süsteemi sellele nullist uuesti...

Kas seda lehte oled lugenud? http://www.powerdynamo.biz/eng/parts/805058803.htm

G

Jaa, mu enda Dnepr/K750 sai ka sama releega ja nullist tehtud juthmestikuga väga ilusti toimima. Elektronsüüdet ei pannudki, käib väga ilusti. Aga IZHi elektrisüsteemiga puutun praegu esmakordselt kokku. Genekas teine, relee teine, aga EastHighway gurud juba andsid nõu, et see relee istub ilusti sama skeemi alusel izhi voolusüsteemi ja geneka peal midagi ümber tegema ei pea.

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

timoriik
Postitusi: 275
Liitunud: 17 Dets 2004, 18:40
Tsikkel: mõned on
Asukoht: Pärnu

Re: Elektriküsimus: PP1 relee asemel elektrooniline

Lugemata postitus Postitas timoriik »

geneka peal jäi kõik nii nagu vabrikus.

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Elektriküsimus: PP1 relee asemel elektrooniline

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Tehtud ja toimib ilusti.

Enne tühikäigul laadimistuli küll kustus, aga aku pigem tühjenes (laadimispinge 6.2-6.3V), isegi ilma tuledeta. Pööretel tõusis laadimine 6.4 peale. Nüüd tühikäigul 7V, pööretel 7.2-7.4V (tuledega-ilma).

Pilt

Pilt

Ilmselt parim ca 30 EUR kulu, mida 6V süsteemiga rataste omanikud saavad teha :).

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Re: Elektriküsimus: PP1 relee asemel elektrooniline

Lugemata postitus Postitas ping »

PhunkT kirjutas:

Tehtud ja toimib ilusti.

Enne tühikäigul laadimistuli küll kustus, aga aku pigem tühjenes (laadimispinge 6.2-6.3V), isegi ilma tuledeta. Pööretel tõusis laadimine 6.4 peale. Nüüd tühikäigul 7V, pööretel 7.2-7.4V (tuledega-ilma).

Pilt

Pilt

Ilmselt parim ca 30 EUR kulu, mida 6V süsteemiga rataste omanikud saavad teha :).

Aga vanatüübi regulaatori kasutusjuhendis ongi kirjas; "Et regulaatorit ennast tuleb kord kuus kontrollida ja reguleerida. Pole mõeldud pidevaks tuledega sõiduks ja akut tuleb iga nädal kontrollida ja vajadusel laadida."
Ajal kui seda tüüpi pingekas aktiivses kasutuses oli tuledega ei sõidetud.
Pilt

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”