Yamaha Fz6 tulede anomaalia

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Yamaha Fz6 tulede anomaalia

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Terv, rattaks 2004 aasta fz6. Poolgondlis, kahe esitulega. H4 ja H7 pirn.
Ühel päeval kustus ära pooltuli. Teekond sai lõpetatud täistulega sõites, mispeale sõidu lõppedes põles ka täistule pirn läbi. Vahetasin pirnid ja nüüd avaldus anomaalia. Rattal põleb pooltulena h7, ning täistulesi lülitades hakkab ka h4 täistuli põlema. Wtf...
Ratas originaalkonditsioonis, ning mingeid oma ratse juhtmestikuga tehtud pole v.a akult võetud toide gps'i laadijale, ning ühendatud pistik aku laadimiseks. Needki originaaljupid.



フーリガン
Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Yamaha Fz6 tulede anomaalia

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Täistulesi lülitades on suht tavaline nähtus, et täistuled sisse lülituvad.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Yamaha Fz6 tulede anomaalia

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Nõus, nõus. Aga pooltulena, ei peaks põlema tall mitte H7, vaid H4. Ehk siis, pooltuld lõlitades, süttib ühe poole täistuli, ning täistulesi lülitades liitub temaga veel teise poole täistuli.

フーリガン
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1697
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Yamaha Fz6 tulede anomaalia

Lugemata postitus Postitas Krl »

Googel viitas sellele, et kohati ongi ikkagi H7 lähitulena kasutuses. Kindel, et varem teisiti oli?

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Yamaha Fz6 tulede anomaalia

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Enamasti süttivad mõlemad siis kui "pass" lülitit vajutad, võibolla seal mingi idee? Anomaalia on see, et sul neid pirne niimoodi peoga läheb... Mu busal on pirnid juba kuues aasta samad ja ei tea kuna eelmine omanik neid vahetas.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Yamaha Fz6 tulede anomaalia

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Nii, sellel rattal peaks siiski olema nii, et pooltulena põleb üks tuli, ehk H4. Täistulede lülitamise korral hakkavad põlema H4 ja H7. Nii see toimis ka kuni üleeilseni. Pirne peoga läinud pole, läks ainult H7. H4 vahetasin selletõttu kuna arvasin esialgu, et pooltuli on käbi kärsanud. Kuna tegu on proua rattaga, julgen välistada ka selle, et keegi on pistikutega midagi mänginud.
Pass nupu errori korral peaks ju hakkama koheselt mõlemad täistuled põlema, mitte esialgu vaid üks.

フーリガン

Reigo
Postitusi: 60
Liitunud: 23 Veebr 2010, 15:16
Asukoht: Perifeeria

Re: Yamaha Fz6 tulede anomaalia

Lugemata postitus Postitas Reigo »

Kõik õige, sellel rattal ongi H7 lähituli ja H4 kauge. H4jale pole lähitule juhet tehase poolt veetudki.

Anything can be made to fit with a hammer.......
Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Yamaha Fz6 tulede anomaalia

Lugemata postitus Postitas MarekM »

minu jaoks nüüd arusaamatu. h4, elik kahe hõõgniidiga pirn kasutab ainult täistule niiti, ning h7 (lisaks veel kraavipoolne) põleb siis pooltulena? what's the point?

フーリガン
Kasutaja avatar

argoa
Postitusi: 331
Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
Tsikkel: V-Strom
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Yamaha Fz6 tulede anomaalia

Lugemata postitus Postitas argoa »

Mõnedel maadel on regulatsioonid naljakad... http://www.sportbikes.net/forums/fz6-fz ... -done.html
Samas V-Strom'il on 2xH4 ja töötavad nagu autol :)

Riga 12, Minsk 125, CŽ 250, Planeta 5, Yamaha XJ900F, Suzuki DL650 V-Strom
Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Yamaha Fz6 tulede anomaalia

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Siiski on tegu anomaaliaga. Varasemalt nii ei olnud.

フーリガン
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”