Yamaha Fz6 tulede anomaalia
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Yamaha Fz6 tulede anomaalia
Terv, rattaks 2004 aasta fz6. Poolgondlis, kahe esitulega. H4 ja H7 pirn.
Ühel päeval kustus ära pooltuli. Teekond sai lõpetatud täistulega sõites, mispeale sõidu lõppedes põles ka täistule pirn läbi. Vahetasin pirnid ja nüüd avaldus anomaalia. Rattal põleb pooltulena h7, ning täistulesi lülitades hakkab ka h4 täistuli põlema. Wtf...
Ratas originaalkonditsioonis, ning mingeid oma ratse juhtmestikuga tehtud pole v.a akult võetud toide gps'i laadijale, ning ühendatud pistik aku laadimiseks. Needki originaaljupid.
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Yamaha Fz6 tulede anomaalia
Täistulesi lülitades on suht tavaline nähtus, et täistuled sisse lülituvad.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Yamaha Fz6 tulede anomaalia
Nõus, nõus. Aga pooltulena, ei peaks põlema tall mitte H7, vaid H4. Ehk siis, pooltuld lõlitades, süttib ühe poole täistuli, ning täistulesi lülitades liitub temaga veel teise poole täistuli.
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Yamaha Fz6 tulede anomaalia
Googel viitas sellele, et kohati ongi ikkagi H7 lähitulena kasutuses. Kindel, et varem teisiti oli?
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Yamaha Fz6 tulede anomaalia
Enamasti süttivad mõlemad siis kui "pass" lülitit vajutad, võibolla seal mingi idee? Anomaalia on see, et sul neid pirne niimoodi peoga läheb... Mu busal on pirnid juba kuues aasta samad ja ei tea kuna eelmine omanik neid vahetas.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Yamaha Fz6 tulede anomaalia
Nii, sellel rattal peaks siiski olema nii, et pooltulena põleb üks tuli, ehk H4. Täistulede lülitamise korral hakkavad põlema H4 ja H7. Nii see toimis ka kuni üleeilseni. Pirne peoga läinud pole, läks ainult H7. H4 vahetasin selletõttu kuna arvasin esialgu, et pooltuli on käbi kärsanud. Kuna tegu on proua rattaga, julgen välistada ka selle, et keegi on pistikutega midagi mänginud.
Pass nupu errori korral peaks ju hakkama koheselt mõlemad täistuled põlema, mitte esialgu vaid üks.
Re: Yamaha Fz6 tulede anomaalia
Kõik õige, sellel rattal ongi H7 lähituli ja H4 kauge. H4jale pole lähitule juhet tehase poolt veetudki.
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Yamaha Fz6 tulede anomaalia
minu jaoks nüüd arusaamatu. h4, elik kahe hõõgniidiga pirn kasutab ainult täistule niiti, ning h7 (lisaks veel kraavipoolne) põleb siis pooltulena? what's the point?
-
- Postitusi: 331
- Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
- Tsikkel: V-Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha Fz6 tulede anomaalia
Mõnedel maadel on regulatsioonid naljakad... http://www.sportbikes.net/forums/fz6-fz ... -done.html
Samas V-Strom'il on 2xH4 ja töötavad nagu autol
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.