XJ900 ja koonusfiltrid
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 10
- Liitunud: 06 Mai 2016, 23:31
- Tsikkel: Yamaha XJ600
- Tänatud: 1 kord
XJ900 ja koonusfiltrid
Tere
Edastan sõbra mure oma XJ900ga (aasta 1989):
Soov oli kätt proovida ratast pisut ümber ehitada ning ühe osana paigaldas originaal õhufiltri asemele 4 koonusfiltrit.
Peale koonusfiltrite paigaldamist ei taha mootor enam korralikult töötada - puterdab, jätab vahele ja jõuetu.
Kas lahendus võiks olla düüside vahetamine (suuremad kütusedüüsid), karpade reguleerimine?
Kas on tavapärane, et vabama vooluga filtrid karburaatoritega kokku ei tööta?
Tänud ette!
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: XJ900 ja koonusfiltrid
Täitsa tavaline nähtus. Karpad vajavad suremaid düüse ning nõela ja segukruviga mängimist
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 10
- Liitunud: 06 Mai 2016, 23:31
- Tsikkel: Yamaha XJ600
- Tänatud: 1 kord
Re: XJ900 ja koonusfiltrid
Hästi, oskab keegi suunata, mis mõõduga düüsid peaks tellima?
Kas saadakse rattad hästi tööle, kui kasutatakse vabavooluga filtreid?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6616
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 651 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: XJ900 ja koonusfiltrid
tauri23 kirjutas:Hästi, oskab keegi suunata, mis mõõduga düüsid peaks tellima?
Kas saadakse rattad hästi tööle, kui kasutatakse vabavooluga filtreid?
Saab aga siis peab olema kas palju aega või natukene rohkem raha!
Düüsidest üksi jääb väheks, nagu eelpool kirjutati, siis ka nõelad(kas tõsta või üldse uue profiiliga), tühikäigu düüsid/kruvid.
Ma ei tea, mis karpadega on tegu ja mis düüsindus seal sees on aga natukese raha olemasolul telliks kas: DynoJet, Factory Pro või Sigma kiti.
Kui soov ise mütata siis: suuremad düüsid(mitu setti), tõstad nõelasid(kui võimalik, kui ei ole, siis modifitseerid ja siblid väikeste seibidega), keerad tühikäigu kruvi siia-sinna, vo. on veel secondary jet'te vaja uuendada, muuta. Ja seda mitu setu korda-ikka paak maha, kui saab ligi siis ilma karpasid maha võtmata muudad jälle setinguid ja...
Kuskilt netiavarustest vaatad plaanikese, mida ja mis pööretel miski asi mootori tööd/segu mõjutab jasiis lähebki katse-eksituse meetodil.
Kui on tavalised võrguga koonused, vahet pole kas hiinakas, K&N, või mõni muu "nimega" plõnn, soovitan TUNGIVALT lisaks osta švammfiltri nende peale-säästad niigi vanakest mootorit edasisest kohvistumisest. nt:
edu
PS! Kui on teada karpa mark ja mudel ning enam-vähem düüside nr vahemik, siis mingi kogus dynojetti olemas.
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 505
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 78 korda
Re: XJ900 ja koonusfiltrid
Kui tal on sarnased karpad, nagu xj600-l on samast ajast, siis on need üks paras nuhtlus.
Vihjeid tasub otsida: http://www.xjbikes.com/forums/
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: XJ900 ja koonusfiltrid
Otsi jet-kite mis on mõeldud töötama koos koonuste ja vabama väljalaskega (üldjuhul stage 3)
Voshod 3M + XT660R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.