SV1000 regulator/rectifier

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
isr-tt89
Postitusi: 33
Liitunud: 28 Apr 2017, 23:45
Tsikkel: Suzuki SV1000 2005
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

SV1000 regulator/rectifier

Lugemata postitus Postitas isr-tt89 »

Tervist,

kas kellelgi on SV1000 regulator/rectifier-it Tartus või selle lähiümbruses, et saaksin seda enda rattal proovida ?

Mureks on, et generaator ei lae enam akut ja tahaks R/R-i proovida, et välistada see.

Terv,
Timo



Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: SV1000 regulator/rectifier

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Miks eestikeelset nimetust pingeregulaator ei kasuta? :roll:

SERTÃO
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: SV1000 regulator/rectifier

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

isr-tt89 kirjutas:
Spoiler

Tervist,

kas kellelgi on SV1000 regulator/rectifier-it Tartus või selle lähiümbruses, et saaksin seda enda rattal proovida ?

Mureks on, et generaator ei lae enam akut ja tahaks R/R-i proovida, et välistada see.

Terv,
Timo

Tere,

variant ju, et paned ratta käima, mõõdad ära genekast tulevate faaside väärtused ja kui seal on numbrid ilusad aga pingeregulaatori teisest otsast tuleb välja alla 14V, siis on tegemist viskerelvaga ja ostad uue.
:bsmile:

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!


Teema algataja
isr-tt89
Postitusi: 33
Liitunud: 28 Apr 2017, 23:45
Tsikkel: Suzuki SV1000 2005
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: SV1000 regulator/rectifier

Lugemata postitus Postitas isr-tt89 »

Snowhite kirjutas:
Spoiler
isr-tt89 kirjutas:

Tervist,

kas kellelgi on SV1000 regulator/rectifier-it Tartus või selle lähiümbruses, et saaksin seda enda rattal proovida ?

Mureks on, et generaator ei lae enam akut ja tahaks R/R-i proovida, et välistada see.

Terv,
Timo

Tere,

variant ju, et paned ratta käima, mõõdad ära genekast tulevate faaside väärtused ja kui seal on numbrid ilusad aga pingeregulaatori teisest otsast tuleb välja alla 14V, siis on tegemist viskerelvaga ja ostad uue.
:bsmile:

Service manuali järgi tehtud kogu troubleshooting ära, sh pingeregulaatori väljundpinge (mis pole 14,5 V 5000 pöörde juures).

Genekast tuleb 64 V, aga peaks tulema 75+ V 5000 pöörde juures. Kuna võtsin ka geneka kaane maha ja magnetid olid kinni/korras/terved ja mähis ka paistis korras olevat (mõõtsin ka takistused ära ennem kaane maha kakkumist), jääb ahelas järgi ainult pingeregu.

Kuigi pingeregu korrasolekut saab ka testriga mõõta, mida ma ka tegin ja selle järgi on korras.

Enne geneka mähise ostu prooviks ära jupi, mis tihti selliste probleemide juures vigane on ja kui see korras, muretseks uue mähise.

Kui kellelgi veel midagi mõttes on, siis palun kommenteerige. Tahaks ratta korda saada veel enne talve :?

Kasutaja avatar

tuman
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
Tsikkel: T7
Asukoht: Tartu
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 24 korda

Re: SV1000 regulator/rectifier

Lugemata postitus Postitas tuman »

Kauaks seda vaja on, et probleemile jälile jõuda? Korraks ju võiksin isegi enda oma proovida anda.


Teema algataja
isr-tt89
Postitusi: 33
Liitunud: 28 Apr 2017, 23:45
Tsikkel: Suzuki SV1000 2005
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: SV1000 regulator/rectifier

Lugemata postitus Postitas isr-tt89 »

10 - 15 min, aga seda selle nädala lõpu poole. Avastasin, et staatoril üks magnet ära libisenud kõrvalseisva vastu. Teen selle korda enne.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: SV1000 regulator/rectifier

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

isr-tt89 kirjutas:
Spoiler
tuman kirjutas:

Kauaks seda vaja on, et probleemile jälile jõuda? Korraks ju võiksin isegi enda oma proovida anda.

10 - 15 min, aga seda selle nädala lõpu poole. Avastasin, et staatoril üks magnet ära libisenud kõrvalseisva vastu. Teen selle korda enne.

Loogilisem oleks sinu ratta pingeregulaatorit kontrollida korras ratta peal,kui hakata korras pingekat teadmata olukorras geneka otsa istutama.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

tuman
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
Tsikkel: T7
Asukoht: Tartu
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 24 korda

Re: SV1000 regulator/rectifier

Lugemata postitus Postitas tuman »

isr-tt89 kirjutas:

Avastasin, et staatoril üks magnet ära libisenud kõrvalseisva vastu.

Kusjuures enne juhtumisi sattusin teemat lugema, kus kirjeldati sarnast probleemi. Tüüpviga?
http://bayarearidersforum.com/mini/show ... p?t=457279

Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1760
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: SV1000 regulator/rectifier

Lugemata postitus Postitas simp »

tuman kirjutas:
isr-tt89 kirjutas:

Avastasin, et staatoril üks magnet ära libisenud kõrvalseisva vastu.

Kusjuures enne juhtumisi sattusin teemat lugema, kus kirjeldati sarnast probleemi. Tüüpviga?
http://bayarearidersforum.com/mini/show ... p?t=457279

Jah, SV'del on see magnetite liikumine tüüpviga. Otsest pikaajalist fix'i polegi minuteada. Loodad ja palvetad.
Soovitatakse aku pingemõõdik peale panna, et kui laadimine alaneb, saad vähemalt varakult jaole.

Teine teada-tuntud tüüpviga on siduri kobin.


red buell
Postitusi: 195
Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
Asukoht: Mähe, Pirita
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 106 korda

Re: SV1000 regulator/rectifier

Lugemata postitus Postitas red buell »

Spoiler
simp kirjutas:
tuman kirjutas:
isr-tt89 kirjutas:

Avastasin, et staatoril üks magnet ära libisenud kõrvalseisva vastu.

Kusjuures enne juhtumisi sattusin teemat lugema, kus kirjeldati sarnast probleemi. Tüüpviga?
http://bayarearidersforum.com/mini/show ... p?t=457279

Jah, SV'del on see magnetite liikumine tüüpviga. Otsest pikaajalist fix'i polegi minuteada. Loodad ja palvetad.
Soovitatakse aku pingemõõdik peale panna, et kui laadimine alaneb, saad vähemalt varakult jaole.

Teine teada-tuntud tüüpviga on siduri kobin.

Ühel kliendil kleepisin magnetid tagasi ja on kestnud kaks aastat, lisaks oli staator kah maha põlenud. Seda õiget liimi muidugi tuli tellida piiritagant. Liimimisel tuleb magnetite vahed ka täita, siis ei saa nad üksteise vast nihkuda.

Kui on uut staatorit vaja siis mul on üks uus olemas.

Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/

Teema algataja
isr-tt89
Postitusi: 33
Liitunud: 28 Apr 2017, 23:45
Tsikkel: Suzuki SV1000 2005
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: SV1000 regulator/rectifier

Lugemata postitus Postitas isr-tt89 »

Sain nüüd magnetid liimitud ja geneka väljund on ligikaudu 95 V @5000 pööret.

Aga jätkuvalt aku peal pinge 12,5 - 13,0 V.

Asi pingeregus siiski ...

Kasutaja avatar

Härg
Postitusi: 96
Liitunud: 19 Veebr 2008, 18:50
Tsikkel: TDM850
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 12 korda

Re: SV1000 regulator/rectifier

Lugemata postitus Postitas Härg »

Testriga pingeka mõõtmine ei pruugi tulemust anda. Minu viimane mahapõlenud pingeregulaator on külmalt mõõtes täiesti ok. Umbes 10 minutiga läheb kuumaks ja laadimine kaob ära.

Kontakt: 555 255 17
Kasutaja avatar

Martinez
Postitusi: 402
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 43 korda

Re: SV1000 regulator/rectifier

Lugemata postitus Postitas Martinez »

isr-tt89 kirjutas:

Sain nüüd magnetid liimitud ja geneka väljund on ligikaudu 95 V @5000 pööret.

Aga jätkuvalt aku peal pinge 12,5 - 13,0 V.

Asi pingeregus siiski ...

Tere!

Mida liimimiseks kasutasid?

Martin


Teema algataja
isr-tt89
Postitusi: 33
Liitunud: 28 Apr 2017, 23:45
Tsikkel: Suzuki SV1000 2005
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: SV1000 regulator/rectifier

Lugemata postitus Postitas isr-tt89 »

Martinez kirjutas:
Spoiler
isr-tt89 kirjutas:

Sain nüüd magnetid liimitud ja geneka väljund on ligikaudu 95 V @5000 pööret.

Aga jätkuvalt aku peal pinge 12,5 - 13,0 V.

Asi pingeregus siiski ...

Tere!

Mida liimimiseks kasutasid?
Martin

Hei,

Kasutasin loctite 4070 liimi.
Magnetite vahele panin 5 mm diameetriga alumiinium pulgad, et magneteid paigal hoida.

Rattaga pole saanud kõrgetel pööretel (mootor kõrgemal töötemperatuuril) sõita - seega ei tea/julge seda liimi soovitada.
Rahulikul sõidul tartust viljandisse töötas hästi. Kaant maha pole võtnud, et kontrollida.

Samas,
Saan sulle müüa jb-weld'i, mida on palju kasutanud magnetite liimimiseks. Kui huvi, siis PS.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”