Piduriketaste puurimine.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Piduriketaste puurimine.
will111 kirjutas:Aga selgita siis kõigile juriidiliselt, mille poolest kohalikus honda esinduses puuritud augud on legaalsemad kui kuskil mujal puuritud augud? Seda selgitust tahaks kohe suure hea meelega kuulda
Teoreetiliselt peaks see nii olema, et Honda esindus puurib augud vaid juhul kui Honda peakorteri insenerid selle heaks kiidavad. Teistele Honda insenerid heakskiitu ei anna ja seega on tegemist isetegevusega.
Isetegevuslasi on mitmeid sorti nii oskustegijaid kui ka "trust me I´m an engineer" tegijaid. ARK ei hakka nuputama, kumb sina oled.
Re: Piduriketaste puurimine.
Praktikas on aga nii, et Honda esindus ilmselt eu puuri midagi vaid ütleb, et mine osta uus ketas kuna see tuleb sulle mitu korda odavam. Ja kui see honda esindus ka nõustuks puurima siis niinimetatud honda insenerid tõenäoliselt saadaks selle honda esinduse ikkagi puu taha kui nood läheksid mingit heakskiitu otsima. Ja lõpuks... ei ole küsimus nagunii mitte heakskiidus, vaid siis tuleks reaalselt uued tugevusarvutused ja nähtavasti ka uus test või katse, mis tunnistaks selle keeruka niinimetatud pidurisüsteemi ümberehitus pädevaks. Aga see kõik on teooria!!! Praktikas sellise idiootsust mitte kunagi mitte kuskil toimuma ei hakka
Päeva lõpuks on see kõik aga siiski demagoogia sest iga viimane kui loll saab aru, et seal ei teki mitte mingit ebapiisava tugevuse riski paar mm suurema kinnitusaegu tõttu.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 340 korda
Re: Piduriketaste puurimine.
will111 kirjutas:Maaks, mis selle demagoogia mõte on? Siililegi selge, et esiteks ei lähe keegi midagi kuskilt arkist küsima augu puurimiseks ja teistpidi on sama selge, et ark saadaks selline jutuga kohe kukele, suurima tõenäosusega selle põhjusega, et oled läinud mingi lolluse küsimisega nende aega raiskama.
Aga selgita siis kõigile juriidiliselt, mille poolest kohalikus honda esinduses puuritud augud on legaalsemad kui kuskil mujal puuritud augud? Seda selgitust tahaks kohe suure hea meelega kuulda
Viitasin postis #27 ju seaduses olevale sõnastusele: "Piduriseadme ümberehitust võivad teostada ainult sõiduki valmistaja või tema ametlik esindaja"
Aga tundub, et siin päris mitmed peavad endale huumori äpi alla laadima
Re: Piduriketaste puurimine.
Will111
Vaadates sinu (teie),mis iganes postitusi üldiselt, siis sa usaldust oma jutuga
ei tekita.
Kuna sa aga jagad oma õpetussõnu ja tarkuseteri kamaluga vasakule ja paremale ja igas teemas siis palun selgita järgmist:
- Kas sul on vastavad teadmised (kraad, haridus vms) ja oskused, et me võiksime
sinu antud arvamust pidurite puurimise osas võtta kullana? - Kas sa oled tegelikult "trust me I´m an engineer"?
Aastaid olen lugenud seda foorumit külalisena.
No täna enam ei suutnud ja regasin ennast ära.
Tehke, mis te teete aga palun ärge piduritega jamage. Mis sest, et tagumine pidur.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Piduriketaste puurimine.
See heitamine, ARK ja Honda esinduses puurmine on suht debiilne nagu will ütles siis ei reaalsuses ei puurita sul Honda esindus mitte midagi ega koostata selle puurimise kohta ARKI jaoks pabereid vms. Ühesõnaga, selle jutu väärtus ei ole palju suurem peeretusest.
Mis sellesse puurimisse puutub siis on tegelasi, kes teevad custom pidurikettaid ilma mis tahes Honda, YamaZuki või Davidsoni nõusolekuta. St ma kohe nii kõvasti kõri kallale igale tegijale ei hakkaks, mis tahes isetegevuse korral. Vahest on tulemus ilus, kestev ning korralik. (Tegelikult on võimalik elada ka ilma reegleid järgimata kui sa neid siiski järgid loe mõistlikuse piires toimetades enamasti kõik laabub, no mõnikord ei laabu aga elu pole raamat ka) Et tegelikult võiks reeglite järgi pea kõigil isetegijatel näpud sahtli vahele panna, et enam ei teeks.
(Tegevusload, litsentsid, ohtlikud jäätmed, kooskõlastused jms) Sa ei tohi naabrimehele oma aia kardulaidki anda (ise võib vist veel süüa aga lastele pakkuda ma ei teagi?) Ja nüüd soovite mootorsõidukit modifitseerida
Tootjad ja seadused teevad järjest ja järjest rohkem selleks, et kodanik peale pinki puuksutamise mitte midagi muud sõiduki juures ei teeks.
Re: Piduriketaste puurimine.
Täitsa lõpp, willil oli tegelt ju õigus, sest dr.Neeme kinnitas ta teooriat ja ikka on vaja willil nüüd oma kraade näidata? Puhake jalga, augud käsitsi suuremaks ja kõik korras. Pole tegu ju mingi überrinkapilliga enivei, pealegi hoiab nii julged 50.- kokku, mis on sellise odava hobi nagu tsiklisõit juures ikka päris korralik kokkuhoid. Ja lõppeks ei ole tegu ju teie ratta tagapiduriga, vaid kellegi teise. Mis valemiga keegi kasti tahab minna või selle tõenäosust suurendada proovib, ei tohiks demokraatlikus riigis/foorumis küll kedagi morjendada
(popcorn plaksub juba pannil)
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: Piduriketaste puurimine.
Ja kui tootja oleks need augud kettasse puurinud kohe 10mm-sed mitte 5mm-sed? Kraadiga "insenerid",mis oleks siis vahet neil ketastel? Tõestage siis ära,et see on kuidagi selle ketta omadusi ja pidurikettana toimimise võimet muutnud.
Mina ütlen,et siis oleks kaks ketast,üks 5mm aukudega ja teine 10mm aukudega.Mis on isenensest mõlemad täpselt samasugusest toorikust tehtud täpselt sama marki ratta piduriketasteks.
Tõenäoliselt neid kettaid samast toorikust ka tehakse.Põhjuseks see,et sama marki rattal on kahe erineva mõõduga polt kasutusel,aga muus osas täpselt samades mõõtudes ketas.
Meil siin eestis ongi see häda,et igasugu "kraadiga" mehi on lademetes,kõik bürood neid täis,aga neid kes ka mingi asja valmis oskaks teha pole.See ei puuduta ainult motondust vaid kõike muud ka.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Piduriketaste puurimine.
Minul kraadi pole, küll aga on hunnik pragulisi neljarattalise pidurikettaid pluss muud sarnastel asjaoludel purunenud kola (ok, tegelt viisin eelmine talv selle rämpsu kokkuostu ära), olen endiselt seisukohal et akudrell ei ole ajapuuduse puudumise olukorras sobiv viis neisse aukude puurimiseks Tootja puurib augud jaotuspea või muu sarnase riistapuu abil kõik ühe ringi peale, võrdsetele kaugustele ja kettaga risti, nii et koormus jaotub poltidele ühtlaselt (ja seda nii külmalt kui kuumalt). Käepäraste vahenditega susserdades tuleb üks auk natuke ühe ja teine auk teise lepiku poole kiivas, mis toob kaasa selle et näiteks kuuest poldist jäävad kandma ainult kaks.
Ja Honda pidurid hakkasid normaalselt tööle alles siis, kui olulisemad "tehase" ja "tänavasõiduks küll ja veel"-tüüpi pulgad ja lahendused olid kenasti prügikasti kõrvale tõstetud ja asendatud juppidega, mille projekteerimise protsessi ei ole kaasatud debiilikuid.
Re: Piduriketaste puurimine.
Head pohh...stid siin ikka
Kas oleks kedagi, kes mu rattale gaasitrossi punuks ( kõri jätaks vana)
Ma ei teagi, kas kiita Neeme osavaid käsi või kratsida kukalt. Samas ta puurib
küll ise aga kettad lähevad ju kliendile
Üleskutse
Te paberitega vennikesed kontoris ja siis need akutrellidega vennikesed
töökodades - ühinege. Äkki tulebki selline toode, mida julgeks enda rattalegi alla panna.
Ps. Reimps
Ma seda puurimise värki vaatasingi sellise pilguga nagu läheks rinkale.
Re: Piduriketaste puurimine.
Ära erutu, keegi siin pole üritanud sulle midagi (sealhulgas oma teenust) müüa või kuidagimoodi sinu usaldust võita. Täiesti omaalgatuslikult tulid ja eeldasid, et mul on sinu arvamusest või usaldusest sooja või külma. Mingite põõsa tagant hüpanud paberi küsijate peale ma lasen täpselt sama suure kaarega nagu sina lased minu kommentaaride ja jutu peale. Ainuke vahe on siin see, et mina vastasin teemas konkreetsele küsimusele, abipalvele. Enda poolt öeldut ja kirja pandut saan ma kinnitada sellega, et oled neid asju varem teinud ja ise tulemustes veendunud. MINUL ei ole vaja iseendale kraade näidata ega midagi tõestada. Aga mis on sinu roll siin vestluses? Mängid kõva onu ja mõtled, et kuskil foorumis kellegi käest midagi nõudes suudad kõigile midagi tõestada. Päris naljakas ausalt öeldes.
Re: Piduriketaste puurimine.
will111 kirjutas:Ära erutu, keegi siin pole üritanud sulle midagi (sealhulgas oma teenust) müüa või kuidagimoodi sinu usaldust võita. Täiesti omaalgatuslikult tulid ja eeldasid, et mul on sinu arvamusest või usaldusest sooja või külma. Mingite põõsa tagant hüpanud paberi küsijate peale ma lasen täpselt sama suure kaarega nagu sina lased minu kommentaaride ja jutu peale. Ainuke vahe on siin see, et mina vastasin teemas konkreetsele küsimusele, abipalvele. Enda poolt öeldut ja kirja pandut saan ma kinnitada sellega, et oled neid asju varem teinud ja ise tulemustes veendunud. MINUL ei ole vaja iseendale kraade näidata ega midagi tõestada. Aga mis on sinu roll siin vestluses? Mängid kõva onu ja mõtled, et kuskil foorumis kellegi käest midagi nõudes suudad kõigile midagi tõestada. Päris naljakas ausalt öeldes.
Ei nõua midagi. Lihtsalt sellise tegevuse kohta nagu on pidurite puurimine, võiks nõu andmata jätta.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2453
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 191 korda
- Kontakt:
Re: Piduriketaste puurimine.
911 kirjutas:Ma ei teagi, kas kiita Neeme osavaid käsi või kratsida kukalt. Samas ta puurib
küll ise aga kettad lähevad ju kliendile
Esiteks - mina antud hetkel konkreetseid kettaid ei puuri, ei endale ega kliendile. Andsin tehnilisest aspektist nõu, sest kui sul on 5-6 mm poldiaugud ees, mis on vaja lihtsalt 10-seks lasta, siis see ei ole kosmoseteadus aga nagu antud teema arenedes on selgunud, siis küsimus ei olnudki lihtsas puurimises, vaid juba pesade freesimises, mida ma kodusel teel kindlasti käsivahenditega ei teeks ja ei soovitaks. Usun, et kui küsimus oleks olnud lihtsalt augu kuuesest kümneseks saamises, siis poleks seda teemat siia tekkinudki.
Olen korduvalt varemgi rõhutanud nii koolitustel kui leti taga, et pidurikettaid ei remondita (a´la soonelised treime sirgeks, loksuvad needid puurime välja ja asendame suurematega või tõmbame lihtsalt nipukatega kokku) aga antud juhul pole tegu remondiga, vaid poldiava mõõdu sobitamises poldiga.
Aga las jääb - ilmselgelt oli inimesel probleem kui ta selle teema tekitas ja usun, et on saanud piisavalt soovitusi ja oskab nüüd ise otsustada, kas teeb ise või otsib meistrimehe.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: Piduriketaste puurimine.
Aga ikkagi pole üheltki insenerilt pädevat selgitust,et miks piduriketta auke suuremaks ei tohi puurida(akutrelli jätame välja,sest viimased arutlused ainult augu suuremaks tegemise teemal).Olete ikka auku metalli sisse enne puurinud üldse?
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 8374
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 316 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Piduriketaste puurimine.
urmas66 kirjutas:Aga ikkagi pole üheltki insenerilt pädevat selgitust,et miks piduriketta auke suuremaks ei tohi puurida(akutrelli jätame välja,sest viimased arutlused ainult augu suuremaks tegemise teemal).Olete ikka auku metalli sisse enne puurinud üldse?
Üks põhjus võiks olla see, et sellisel juhul ei jää augu kõrvale enam nii palju materjali, kui insenerid on arvestanud ja materjal võib puruneda. Tegelikkuses on ilmselt see konstruktsiooni tugevusarvutus tehtud suure varuga, aga teoreetiline võimalus selleks on.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Re: Piduriketaste puurimine.
urmas66 kirjutas:Aga ikkagi pole üheltki insenerilt pädevat selgitust,et miks piduriketta auke suuremaks ei tohi puurida(akutrelli jätame välja,sest viimased arutlused ainult augu suuremaks tegemise teemal).Olete ikka auku metalli sisse enne puurinud üldse?
Paar korda olen üritanud, aga siis tuleb meelde, et diplomit pole, ning loobunud.......
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Piduriketaste puurimine.
Urmas66, kui sa nüüd küsid ARK-i kohta, siis lubatud on osa asendamine samaväärsega, juhul kui selle olulised parameetrid (materjal, tööpõhimõte jne) ei muutu. Varuosade, mille puhul ei ole nõutud sertifitseerimist, tootmine on lubatud kõigile. Kui täpne olla, siis tootja ei tohi isegi teha takistusi B-varosade turult tõrjumiseks, sest vaba konkurents on õilis ja püha. Head puurimist!
-
Teema algataja - Postitusi: 123
- Liitunud: 30 Apr 2012, 17:28
- Tsikkel: HD FXDWG
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Piduriketaste puurimine.
Lihtsalt vahemärkuseks. Võttes arvesse siinset arutlust, erinevaid seisukohti ning enda sisetunnet otsustasin püüda tarnijaga kaubale saada ning vale kauba õige vastu vahetada. Kindlasti on siin foorumis väga kuldsete kätega inimesi, kellel on ka raudsed närvid! Mina kahjuks see ei ole ja mulle meeldib rattaga sõita nii, et mul kuklas ei ole kõhklust, kas nüüd võib midagi saba anda. Kindlasti esineb aeg-ajalt ka tootjate praaki, kuid see ei tekita minus sellist paranoiat, kui tehasest tulnud varuosa ringi tegemine eriti kui tegemist on liikuva komponendi ja ääretult olulise turvalisust tagava osaga.
Nagu ka Neeme ütles - küsimuse tõstatasin kuna mul lihtsalt puuduvad vajalikud teadmised/oskused ning olen oma vastuse saanud. Julge hundi rind võib olla karvane, kuid mul pole vajadust ei endale ega kellelegi teisele midagi tõestada ja magan rahulikumalt teades, et asjad toimivad nii nagu nad toimima on mõeldud
Tänud taas kõigile kaasamõtlemise eest! Väga valgustav ja hariv arutlus - veri, pisarad, naer, mida veel tahta
Kavasaki GPZ900R
Honda Transalp 650
Honda Dominator
Suzuki DRZ400
Harley-Davidson FXDWG
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: Piduriketaste puurimine.
mx77 kirjutas:urmas66 kirjutas:Aga ikkagi pole üheltki insenerilt pädevat selgitust,et miks piduriketta auke suuremaks ei tohi puurida(akutrelli jätame välja,sest viimased arutlused ainult augu suuremaks tegemise teemal).Olete ikka auku metalli sisse enne puurinud üldse?
Üks põhjus võiks olla see, et sellisel juhul ei jää augu kõrvale enam nii palju materjali, kui insenerid on arvestanud ja materjal võib puruneda. Tegelikkuses on ilmselt see konstruktsiooni tugevusarvutus tehtud suure varuga, aga teoreetiline võimalus selleks on.
Arusaadav jutt ja olen sinuga selles suhtes täitsa nõus.Ainuke selge põhjendus siiani.
E:Kui vaadata pilti neist ketastest,siis ilmselt ei ole siin ka probleemi.10mm auguga ketastel on auk vägagi serva lähedal.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: Piduriketaste puurimine.
Jesper kirjutas:Urmas66, kui sa nüüd küsid ARK-i kohta, siis lubatud on osa asendamine samaväärsega, juhul kui selle olulised parameetrid (materjal, tööpõhimõte jne) ei muutu. Varuosade, mille puhul ei ole nõutud sertifitseerimist, tootmine on lubatud kõigile. Kui täpne olla, siis tootja ei tohi isegi teha takistusi B-varosade turult tõrjumiseks, sest vaba konkurents on õilis ja püha. Head puurimist!
See küsimus oli ikka pigem konkreetselt toote kohta ,et mis muutub piduri ketta omadustes ,kui sinna 4-5mm suurema läbimõõduga auk puurida?
Üks asi võiks siis teoreetiliaselt olla MX77 mainitud tugevusvaru vähenemine,kui auk liiga lähedale servale satub.Loogiline ja sellega nõus,aga kui servani piisavalt ruumi?
RasmusL ei tohiks oma ratta pidureid isegi katsuda,sõitmisest rääkimatta,sest kõik seal on custom made.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Piduriketaste puurimine.
Loomulikult ei muutu piduriketta materjal puurimise käigus. Lihtsalt, nagu enamike elualade puhul, enne masinaehituse reeglite rikkumist tuleb neid peensusteni tunda. Noh ja inimesed kes neid reegleid teavad ei küsi foorumis et "kes teeb".
Mitte et ma väidaks seda, et ma nüüd mingi super pädev freesija olen, anoh õnneks ainult rahaliselt kallid kogemused on õpetanud piisavalt, et pidurikettad kuni vastava pädevuse saavutamiseni rahule jätta
Re: Piduriketaste puurimine.
Teen ettepaneku muuta teema pealkirja. Uus teema võiks olla " piduriketaste uurimine ". Kõike ei viitsinud lugeda, aga miskit väga tarka siit ei leidnud. Kui mõistust on siis puuri ja ära uuri. Kui ei, siis uuri aga ära puuri.
Re: Piduriketaste puurimine.
viimase postituse sõnaseade on küll väikest eripreemiat väärt
aga Jesper, kui inimesel on mingi mõte...ja oletame, et ka plaan oma mõte ellu viia (mingil x moel, mis talle tol hetkel tundub kõige sobivam). aga kraade ei ole, mingit tohutut süvateadust vastaval alal teinud ei ole ja erilisi varasemaid kogemusi ka ei ole. samas nagu päris loll ka ei ole ja vähemalt eeldused mõte realiseerida on olemasa. siit lihtne küsimus sulle - mis on antud juhul parem variant, üleüldises mõttes, kas see kui inimene lihtsalt teeb kuidagi ära, kellegi käest küsimata ja kuskilt midagi uurimata? või see kui ta mõtleb, et aga äkki vaataks, mida teised arvavad või kas/kuidas keegi teine on teinud? pane tähele, et siin variantide hulgas kahjuks ei ole seda valikut, mida sina tahaksid peale suruda, ehk siis et parem kui jätab tegemata. teadlikult ei ole...sest tihtipeale lihtsalt ei jäeta tegemata. ja kuigi kindlasti on igasuguste isekatsetamistega palju faile (% ilmselt üle 50) siis paraku sa pead nõustuma, et on ka õnnestumisi. võiks isegi öelda, et on mingi arvestatav hulk turul olevaid edukaid tooteid, mis tõenäoliselt on alguse saanud näiteks kellegi katsetamisest ja/või soovist mõnda imeuhket tehaselahendust muuta või parendada
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: Piduriketaste puurimine.
will111 kirjutas:......... ja kuigi kindlasti on igasuguste isekatsetamistega palju faile (% ilmselt üle 50) siis paraku sa pead nõustuma, et on ka õnnestumisi. võiks isegi öelda, et on mingi arvestatav hulk turul olevaid edukaid tooteid, mis tõenäoliselt on alguse saanud näiteks kellegi katsetamisest ja/või soovist mõnda imeuhket tehaselahendust muuta või parendada
Nii on,et katsetamised alati ei õnnestu,aga tegija üldiselt õpib midagi ise tehes.Ma pean lugu neist,kes iste teha julgevad ja kui veel midagi välja ka tuleb,siis on ju väga lahe.Mina arvan,et palju faile on ka tegija käelistes oskuste ja teadmiste taha kinni jäänud.
Moto võidusõidu asjadega pole kohe üldse kursis,aga auto võidusõidus kasutatakse kohati üldse mitte autodele ettenähtud lahendusi ja osasid.Näiteks kütusesüsteemi ühendused lennukitelt jne.
jesperi loogika järgi ei tohi midagi, mitte sellele rattale mõeldut kasutada.Samas on ka siin foorumis kümneid projektipäevikud,kus osavad mehed teevad ime asju ja originaalist ei jää midagi järele(kaasa arvatud piduritest,sest need tehakse paremaks).
Mis puutub antud teema aukudele nö poldi pesa lisaks freesimisse,siis seda on võimalik ka lihtsas puurpingis teha,kui oskad teritada puuri vastavalt.Mina ei oska,aga mul on üks sõber(insener paberitega muideks),kes oskab ja olen analoogseid asju teinud.No ei ole keeruline töö.Akutrelliga seda ei tee,aga freesijat ka vaja ilmselt ei läheks.
Ma oskan enda arust ka puuri teritada,aga peale seda kui see sõber mulle ühe uue puuri ükskord mingi töö jaoks teritas ma ise seda enam ei tee, vaid lasen temal teha.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1463
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 217 korda
Re: Piduriketaste puurimine.
Mitte et ma ta suur fänn oleks, aga juhtusin FB s nägema kuidas Mallukas vannitoa vuuke uuendas. Seda siis tootega mida teles usinalt reklaamitakse. Tulemus on nagu on...
https://www.facebook.com/Melu.tv/videos ... 031199972/
Ehk siis kui inimene otsib kedagi pädevamat, et mingi töö ära tehtaks, siis oleks ilmselt inimese võimeid lähemalt tundmata mõistlik seda aktsepteerida.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 1695
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Piduriketaste puurimine.
Ain kirjutas:Mitte et ma ta suur fänn oleks, aga juhtusin FB s nägema kuidas Mallukas vannitoa vuuke uuendas. Seda siis tootega mida teles usinalt reklaamitakse. Tulemus on nagu on...
Ah ei tea. Naise kohta OK minuarust.
Ma usun, et ta puuriks need kettad ka ära, kui vaja. Päris tsentrisse ei jääks ilmselt, aga loperdaks tolerantsi piirides.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.