Piduriketaste puurimine.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 123
- Liitunud: 30 Apr 2012, 17:28
- Tsikkel: HD FXDWG
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 18 korda
Piduriketaste puurimine.
Tere
Otsin kedagi, kes pakub puurimise teenust piduriketastele. Täpsemalt öeldes oleks vaja EBC kettal 4 kinnitusauku suuremaks puurida (5mm ->10mm).
Ette tänades!
Kavasaki GPZ900R
Honda Transalp 650
Honda Dominator
Suzuki DRZ400
Harley-Davidson FXDWG
Piduriketaste puurimine.
Kui seal on augud ees ja tahad lihtsalt täpselt samade tsentritega augud läbimõõdult suuremaks saada siis pole ju muud kui ostad korraliku 10mm puuri ja teed selle asja ära...noh võibolla hea on võtta näiteks 8 ka lisaks, esmalt sellega ja siis 10ga üle. midagi keerulist seal nagu ei ole. ketas flat kuskile puit või laastplaadist pinnale ja annad aga minna.
-
Teema algataja - Postitusi: 123
- Liitunud: 30 Apr 2012, 17:28
- Tsikkel: HD FXDWG
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Otsin: piduriketaste puurimine Tallinn/Rapla
Sisuliselt küll jah, kuid ma pigem eelistaks selliseid töid teha pingis mitte drelliga näpuvahel. Kahjuks pinki mul ei ole.
Kavasaki GPZ900R
Honda Transalp 650
Honda Dominator
Suzuki DRZ400
Harley-Davidson FXDWG
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: Otsin: piduriketaste puurimine Tallinn/Rapla
Pigem on oluline,et puur oleks kvaliteetne ja õigesti teritatud,kui see just kindlat pingis peaks olema tehtud.Ostad 8mm ja 10mm koobalt puuri ja lased ise ka täpselt sama head augud,kui keegi sulle need raha eest teeb.Samas selline puurpink,millega neid auke teha on ilmselt igas suvalises töökojas olemas.See nüüd mingi eriline teenus küll pole.Aga ka pingis puurides peab puur olema terav ja kvaliteetne.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Otsin: piduriketaste puurimine Tallinn/Rapla
Kodus annab väga hea tulemuse ka astmelise koonuspuuri kasutamine. Vahemik ongi reeglina 2mm.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7336
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1074 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Re: Otsin: piduriketaste puurimine Tallinn/Rapla
shortcut kirjutas:...ma pigem eelistaks selliseid töid teha pingis mitte drelliga näpuvahel...
Ausalt öedles on veider, et meil siin ühtegi abivalmis puurpingiga meest ei leidu ... 10 minuti tegemine ...
... aga kuigi olen sinuga selles pingis tegemisega ühel meelel siis korraliku puuri ja rakisega saab ka asjaliku tulemuse. Fikseeri piduriketas paari puuklotsiga siledale alusele (või kutsu sõber appi) ja võta rakis, et saaks augud 90 kaardise nurga all. Kui see ei sobi siis proovi sellist kohta nagu Makerlab, loetelus küll puurpink puudub aga äkki on olemas.
http://kultuurikatel.ee/laborid/maker-lab/
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Otsin: piduriketaste puurimine Tallinn/Rapla
See on keeruline juhus tegelikult. Iga mats ei taha ette võtta, on risk kettad siiski peeti keerata. Neil kes oskavad pole jälle äkki aega või tahtmist.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Re: Otsin: piduriketaste puurimine Tallinn/Rapla
kuulge, jubedast raketiteadusest räägite. pekki keerata, millega täpsemalt? jah on vaja kindlat kätt ja oleks jube tore kui oled oma elus varem ka vähemalt mõned sajad augud erinevate metallide sisse puurinud, aga thats about it. mingit puurpinkigi pole vaja selleks et lihtsalt väiksema diameetriga auku natuke suuremaks teha. kes pole kuulnud ega näinud siis puur on selline huvitav asi, mis tsentreerib ennast ise kui väiksem auk on ees. nagu ütlesin tuleks lihtsalt astmega puuriga, mitte kohe suurega peale lennata.
ketas on kuipalju paks? 4-5mm, isegi kui sa ei suuda masinat täiesti otse hoida siis pole ka tegelikult miski katki. ketta tsentreerib ära selle keskava ja poldid lihtsalt hoiavad seda paigal. ikka TOHUTU äpu peab olema, et õnnestuks sellise tööga kettaid pekki keerata.
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Otsin: piduriketaste puurimine Tallinn/Rapla
No aga tee ära siis, mis sa targutad.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Re: Otsin: piduriketaste puurimine Tallinn/Rapla
võin teha, pole probleemi. aga teemaalgataja vist ei usalda nagu ma aru sain. garantiid kahjuks ka millegile muule anda ei saa kui see, et augud saavad suuremad ja jäävad sama koha peale kus väiksemad ees olid. eks ma teekski täpselt samamoodi, nagu ülevalpool kirjutasin, mingit kõrgtehnoloogiat kahjuks ei paku. metalli sisse auke olen muidugi puurinud tuhandeid, nii et ise oma oskustes just suurt ei kahtle...
võin ka öelda lihtsalt lisainfona, et olen omale piduriketaste sisse neid auke puurinud rohkem kui ühel juhul ning seni midagi pekki pole läinud. puuritud on ka täiesti uusi auke, mitte olemasolevaid (läbi) puuritud. toimib samuti aga see on muidugi juba täpsem töö, nõuab kõvasti mõõtmist, ette märkimist ning ketas on tõesti mõistlik rakisesse kinni panna. puurpinki pole siiski selle asja jaoks vaja läinud.
kui teemaalgataja soovib siis võin selle töö ära teha. privas soovi korral räägime läbi, kus ja millal. puurid on mul omal olemas...kui see EBC ketta sisu just mingist ultrakõvasulamist ei ole (ei näe põhjust miks peaks olema)
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Otsin: piduriketaste puurimine Tallinn/Rapla
Suvalise jyski puuri ja akutrelliga saab tõesti augu sisse, kuid piduriketas ei ole Lauritsa natüürmort mille seinapanekuks tüübli auku vaja.
Ükski spiraalpuur ei puuri ümaraid auke, vaid kolmnurkseid. See tähendab, et paigaldamaks kalibreeritud 10mm õlaga polte, ei piisa 10mm puuriga tehtud august. Kodusel teel lahendatakse sujuva puuri murdmisega või mõõt suurema puuriga ja auk saabki ülemõõtu loperguseks.
Õige lahendus on pingis puurida ja puuritud augud teha reiberiga mõõtu.
Nii säilib aukude vahe, poldiga ühtiv augu mõõt ja õlaga poltide funktsioon.
Re: Otsin: piduriketaste puurimine Tallinn/Rapla
Õige lahendus on osta poest ketas, millel on õiges mõõdus augud, õige koha peal, kõik!
-
Teema algataja - Postitusi: 123
- Liitunud: 30 Apr 2012, 17:28
- Tsikkel: HD FXDWG
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Otsin: piduriketaste puurimine Tallinn/Rapla
Tänan kõiki vastuste eest! Loomulikult oleks kõige targem osta kohe õige varuosa kuid ei tulnud selle peale, et 04.1992 registreerimis aastaga masin võib olla hoopiski 1991 ja et selle aasta jooksul muudeti tagumise ratta hub ära kuigi mudeli number täpselt sama. Eks rumal makab koolirahad ära ja on järgmine kord targem Aga kindlasti usaldan tööriist rohkem kui enda silma ja kätt
Kavasaki GPZ900R
Honda Transalp 650
Honda Dominator
Suzuki DRZ400
Harley-Davidson FXDWG
Re: Otsin: piduriketaste puurimine Tallinn/Rapla
kui see sul tagumine ketas on siis ma mataks kõik need mured meeletu täpsuse ja korrektsuse osas kohe eriti rahuliku südamega maha eriti kui sul on selline ketas kus poldiaugud on pigem suht piduri tööpinna, mitte sees pool (võlli poole) lähestikku koos.
-
Teema algataja - Postitusi: 123
- Liitunud: 30 Apr 2012, 17:28
- Tsikkel: HD FXDWG
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Otsin: piduriketaste puurimine Tallinn/Rapla
will111 kirjutas:kui see sul tagumine ketas on siis ma mataks kõik need mured meeletu täpsuse ja korrektsuse osas kohe eriti rahuliku südamega maha eriti kui sul on selline ketas kus poldiaugud on pigem suht piduri tööpinna, mitte sees pool (võlli poole) lähestikku koos.
Tegelkult siia ongi see koer just maetud ehk see pole n.ö. standard auk+polt. Poldidl on n.ö. distants krae, mis paneb ketta tsentrisse ja kettal on ka poldi pea jaoks kerge süvistus.
Kavasaki GPZ900R
Honda Transalp 650
Honda Dominator
Suzuki DRZ400
Harley-Davidson FXDWG
Re: Otsin: piduriketaste puurimine Tallinn/Rapla
Sry aga see igasugu jutt et käsitsi, akudrelliga, Hiina lauapuurpingiga jne on BS. Inimesed lihtsalt ei tea, millest nad räägivad. Sellise jutu peale ma alati ütlen et odavam on "meistrimehe" juurde viia ainult raha ja mitte töödeldavat juppi, sest pääsed pe***ekeeratud ketta asemele uue ostmise kulust Piduriketas on selline loll asi mis kuumeneb-paisub korralikult ja jõud mis sealt läbi käivad on viisakalt öeldes soliidsed. Lõpuks on ta viletsalt tehes sul kuidagi viltu all ja võtab veel tont teab mille kaasa, heal juhul, halvast juhust ma ei hakka rääkimagi.
Paraku selliseid treial-freesijaid, kes ühest küljest ametit oskaks ja teisest küljest oma teenust tänavalt sissejalutanud inimesele pakuks, tuleb tikutulega taga otsida. Seega ei oska ka hetkel midagi muud soovitada kui pane otsingusse näiteks "treimistööd rapla" ja hakka läbi helistama. Äkki mõni halastab...
Re: Otsin: piduriketaste puurimine Tallinn/Rapla
shortcut, palju see tagumine ketas maksis? miski 30-50 euri?
sul on kaks mõistlikku asju mida proovida.
1) hangi poldid, mis sinna auku sobivad, sellised millel on ka natuke nö. solid osa ehk ilma keermeta vart lõpus. mõtekas on võtta 10.9 või 12.9 poldid. pane ketas nendega kinni ja mine proovi sõita...pidurda ja sõida mõnda aega ning keera üks poltidest välja, vaata kas sellega on silmnähtavalt midagi juhtunud. Igasuguse deformeerumine peab antud juhul olema silmaga selgelt nähtav, kui ei ole siis väga suure tõenäosusega ei juhtu seal midagi ka edaspidi.
2) tee need augud suuremaks ära, kasvõi ise, ja pane see ketas nende originaalpoltidega kinni. realistlikult võttes on kaks asja, mis saab sellega seoses juhtuda. Üks on see, et ketas jääb pikkupidi üliminimaalselt loopima, üle +-0.5mm see loopimine olla ei saa ja kuna on pikkupidi siis tegelikult ei ole seda mitte kudagi tunda. Teine on see, et ketas justkui jääb mingil väga minimaalsel määral liikuma kui poldid kinni keeratud aga mitte lõpuni pingutatud. Siinsete teoreetikute jutu järgi on see muidugi maailma lõpp ja lõputu agoonia algus. Aga mida sul kaotada on, see paarkümmend eurot. Pinguta poldid ära, mine sõida ja pidurda...mõne aja pärast (no näiteks paarsada km) keera näiteks kaks polti välja ja vaata, kas nendega on TEGELIKULT ka midagi juhtunud, kas ketas on silmnähtavalt poltide all liikunud vms. Või kas ketta poldiaugud on suuremaks, ovaalseks kulunud. Kõike seda on näha, kui selline asi seal toimub...sest nagu härrad siin on maininud siis jõud on suured, lause meeletud ja katastroofilised.
Re: Otsin: piduriketaste puurimine Tallinn/Rapla
will111 kirjutas:...
sul on kaks mõistlikku asju mida proovida. 1) hangi poldid, mis sinna auku sobivad, ...... mine sõida ja pidurda...
Äkki need poldid on süvistatud ja pead kettaga võimalikult tasapinnalised sellepärast, et kuskilt suporti kelgust vms normaalselt mööda jookseks? Võibolla selletõttu ei saa tavapolte kasutada, hakkavad kuskile kinni vms... Avade kodustes tingimuste ülepuurimine pole ka minu arust probleem, aga selleks, et süviseid (valtsi) teha, võiks olla korralik puurpink ja võimalus ketast töölaua külge kinnitada ja vastava suurusega frees, mida padrunis valtsi tegemiseks kasutada. Veidi kõrgem pilotaaž kui akutrelliga puusalt tulistamine, aga ei midagi ületamatut. Ehk ikka on keegi abivalmis mees/naine seal lähedal olemas, kes asja ära teeb.
Donn DIY @ YouTube; joonised siit: http://youshouldbuildit.blogspot.com
Re: Otsin: piduriketaste puurimine Tallinn/Rapla
Eks palju asju võib olla. Kõike, mida vaja saab lihtsal visuaalsel vaatlusel kindlaks teha. Kui pole kindel, siis natuke täpsemate mõõteriistadega üle kontrollida. Ei midagi ületamatut. Polte müüakse meil igasuguseid, mõni on väga madala peaga. Võibolla ei lähe mööda, aga võibolla on täpselt niipalju varu jäetud, et ikkagi läheb. Aga eks täpsed detailid saabki ainult isiklikult vidinatele otsa vaadates selgeks teha. Mina pakkusin lihtsalt variandi välja.
Sellega olen nõus, et kui on vaja süviseid teha, mitte lihtsalt augu diameetrit suurendada, siis võiks juba mingi masinapark olla. Aga noh, olgem ausad, et sellest ei olnud alguses mingit juttu, tuli hiljem välja, peale pildi lisamist (mdia muidugi oleks võinud kohe esimeses postis teha). Üldiselt ma arvan, et mingi meistrimees selle töö pingis tegemise eest võtab umbes sama raha, mis selline ketas uuena maksab. Võin muidugi eksida
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2453
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 191 korda
- Kontakt:
Re: Otsin: piduriketaste puurimine Tallinn/Rapla
shortcut kirjutas:Tegelkult siia ongi see koer just maetud ehk see pole n.ö. standard auk+polt. Poldidl on n.ö. distants krae, mis paneb ketta tsentrisse ja kettal on ka poldi pea jaoks kerge süvistus
Poldi distantskrae ei ole seal sugugi mitte tsentreerimiseks. Kui ta oleks tsentreerimiseks, siis oleks seal koonusega poldid ja pidurikettal koonusega poldiavad. Kas piduriketas viskub pool mm tsentrist välja või mitte, see ei mõjuta absoluutselt midagi. Ka uutel tsiklitel tehases paigaldatud kettad viskavad ratast pöörates üles-alla. Distantskrae on poldil ainult selleks, et ketta kinnituse tugevust ja kandepinda suurendada. Kui sul on väiksemad augud ees, siis võid julgelt need ise akutrelliga üle puurida tingimusel, et suudad trelli sirgelt käes hoida. Loomulikult on puurpingis tulemus parem aga antud sõlme juures ei ole augu suuremakspuurimisel midagi kriitilist.
Iseasi on nüüd asjaolu kui kettal on eraldi süvistus selleks, et poldipea sügavamale viia. Seda sa ei saa kuskil lasta puurida (puur teeb koonussüvendi, sul on vaja madalamat nn "flat" pinda), vaid pead hoopis freesija leidma ja see on juba nõks keerukam otsimine kui lihtsalt puurpingiteenust kasutada.
Samas - sul pole seda astet vaja sinna freesida kui poldipea on ülejäänud detailidest piisavalt kaugel ja ei hakka kuskile sisse hõõruma. Lähimaks on antud sõlme korral tavaliselt pidurisadula kinnitusraam. Kontrolli ära ja saad ehk oma mure lihtsamalt lahendatud.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Otsin: piduriketaste puurimine Tallinn/Rapla
..ja veel üks väike detail. isegi kui poldipea tundub hakkavat käima supporti mingi otsa vastu näiteks millimeetri jagu siis reeglina ei ole mitte mingit probleemi ka sellest kui lihtsalt supportile selle koha peale väikse süvendi teed. seda on eriti lihtne teha sest support on alumiiniumist detail. tuleb loomulikult jälgida, et seda süvendit ei teeks kuskile väga kriitilise koha peale, aga selleks on ma arvan vähegi mõtleval inimesel piisavalt mõistust ja silma. või siis pilt siia üles ja saab vastuse, kas kannatab töödelda või mitte.
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Piduriketaste puurimine.
Tõmbame otsad kokku. Teoreetiliselt on probleem saanud lahenduse.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
-
Teema algataja - Postitusi: 123
- Liitunud: 30 Apr 2012, 17:28
- Tsikkel: HD FXDWG
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Piduriketaste puurimine.
Tänan elava ja põneva diskussiooni eest! Usun, et teema võib lukku panna.
Kavasaki GPZ900R
Honda Transalp 650
Honda Dominator
Suzuki DRZ400
Harley-Davidson FXDWG
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1935
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 136 korda
- Tänatud: 178 korda
- Kontakt:
Re: Piduriketaste puurimine.
Jätaks lukustamata.
Ma muutsin pealkirja ning liigutasin teenuste ja abi foorumist, selle tehnilise alla.
Siin on kasuliku juttu, ehk kellegile teisele.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 340 korda
Re: Piduriketaste puurimine.
Tore, et käeline oskus ei ole Eestist kuhugile kadunud - 3 päeva, 24 postitust ja juba on teada kuidas peab puurima. Nüüd jääb üle veel ÄPP alla laadida ja riistvara installeerida ...
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 340 korda
Re: Piduriketaste puurimine.
Krl kirjutas:Kõigepealt äkki ARK`ist ümberehituseks luba saada?
Mina ei läheks küsima, sest seaduses on selline tekst: "Ei tohi muuta piduriseadme ehitust ja kasutada valmistaja poolt selleks mitte ettenähtud osi või sõlmi. Piduriseadme ümberehitust võivad teostada ainult sõiduki valmistaja või tema ametlik esindaja."
See siis Grupp 4 Piduriseade Kood 401. Üldnõuded piduriseadmele all
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: Piduriketaste puurimine.
Ülemõtlemine võib teha elu väga keeruliseks.Antud ketas on ettenähtud sama marki rattale ja pole ka mitte selleks ettenähtud osa.Aukude suuremaks puurimine pole piduriseadme ehituse muutmine.Pigem võiks minna kategooria paremaks muutmine alla,kuna käiku lähevad jämedamad ja tugevamad poldid.Kõik muu,eelkõige support, jääb ju samaks.
Teemaalgataja võiks selle pika ja sisutiheda arutelu lõpuks avaldada, kuidas siis auk kettase tuli.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 340 korda
Re: Piduriketaste puurimine.
urmas, mind ei saa sa küll (üle)mõtlemises süüdistada ja kahtlustan, et Krl tegi samuti nalja oma postiga
Aga kui nüüd juriidikasse minna, siis augu läbimõõdu suurendamine ON (ketta)ehituse muutmine (jah põhimõte ei muutu) ja ainus legaalne viis see ketas külge panna on need augud Honda esinduses puurida
Re: Piduriketaste puurimine.
Maaks, mis selle demagoogia mõte on? Siililegi selge, et esiteks ei lähe keegi midagi kuskilt arkist küsima augu puurimiseks ja teistpidi on sama selge, et ark saadaks selline jutuga kohe kukele, suurima tõenäosusega selle põhjusega, et oled läinud mingi lolluse küsimisega nende aega raiskama.
Aga selgita siis kõigile juriidiliselt, mille poolest kohalikus honda esinduses puuritud augud on legaalsemad kui kuskil mujal puuritud augud? Seda selgitust tahaks kohe suure hea meelega kuulda
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.