KTM lc 4 620 elektri ühendamine

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:

  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
kalha
Postitusi: 32
Liitunud: 18 Mär 2010, 09:48
Tsikkel: lc4
Asukoht: Hiiumaa

KTM lc 4 620 elektri ühendamine

Lugemata postitus #1 Postitas kalha » 02 Nov 2017, 12:38

Sai soetatud lc4 620 (ilma akuga variant) jaoks uus staator (alternatiiv electrex worldist). Küsimus siis juhtmete ühendamise kohta. Süüte juhtmed on selge, värvid ja pistikud samad, aga tulede omad on vaja panna ja ei saa hakkama. Originaal pistikul on 2 kollast juhet ja ei tea kumb on pluss. Kui keegi kellel asi toimib viitsiks vaadata? See pistik on ühelt poolt kandiline ja teiselt poolt ümar, et kummale poole käib pluss ja miinus?



red buell
Postitusi: 122
Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
Tsikkel: XB12S, XS360 Cafe, K75 Cafe
Asukoht: Mähe, Pirita
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 23 korda

Re: KTM lc 4 620 elektri ühendamine

Lugemata postitus #2 Postitas red buell » 02 Nov 2017, 14:01

Kaks kollast juhet tulevad vahelduvvoolu generaatorist. Sealt tuleb pluss ja miinus vaheldumisi ning pinge on kah liiga kõrge. Kollaste juhtmete otsa tuleb panna pingeregulaator/alaldi. Alles sellest jubinast saad plussi ja miinuse kätte.
Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/

Teema algataja
kalha
Postitusi: 32
Liitunud: 18 Mär 2010, 09:48
Tsikkel: lc4
Asukoht: Hiiumaa

Re: KTM lc 4 620 elektri ühendamine

Lugemata postitus #3 Postitas kalha » 02 Nov 2017, 18:52

No selle õpetuse järgi on seal üks maandus ja kaks faasi ja õpetuse järgi tuleks ühendada maandus ja üks faas, aga kuhu see on küsimus. Loomulikult on mul relee vahel ja sellel ongi selline pistik mida enne kirjeldasin.
Aga saan ma õigesti aru et ükskõik mis pidi? Maandus ja vool ja täitsa savi või? Imelik tundub

morse
Postitusi: 163
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, Suzuki DR Big SR42
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 10 korda

Re: KTM lc 4 620 elektri ühendamine

Lugemata postitus #4 Postitas morse » 02 Nov 2017, 19:58

kalha kirjutas:No selle õpetuse järgi on seal üks maandus ja kaks faasi ja õpetuse järgi tuleks ühendada maandus ja üks faas, aga kuhu see on küsimus. Loomulikult on mul relee vahel ja sellel ongi selline pistik mida enne kirjeldasin.
Aga saan ma õigesti aru et ükskõik mis pidi? Maandus ja vool ja täitsa savi või? Imelik tundub


Ma pole konkreetse masinaga kursis aga mõlemad kollased ongi ilmselt vahelduvvoolu plussid. Esimene ja teine mähis (minu ratastel on kolme mähisega gened, seal on kolm kollast juhet).

Kas siis asendusalaldi on tõesti selline, kuhu peaks sisse minema ainult üks faas??

Plokist väljuv Must ja Punane juhe võiks olla VÄLJUV 12V alalisvool. See must läheb raami ja punane läheb süütelukku või tulede lülitisse vmt.

saaks palju paremini aidata, kui paneksid pildid/joonised/lingid.

edu!




Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist