Kawasaki KLE 500 süüde

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
vaix
Postitusi: 81
Liitunud: 24 Juun 2007, 14:37
Tsikkel: FZS 600 Fazer ja KLE 500
Tänatud: 5 korda

Kawasaki KLE 500 süüde

Lugemata postitus Postitas vaix »

Tere,
Mure järgmine. 1999a. Kawasaki KLE 500 generaatori rootori üks magnet on katki (rootori küljest lahti). Otsustasin hankida uue (kasutatud) rootori. Teada on, et GPZ500, EN500, KLE500 ning ER-5 kasutavad samu mootoreid leidsin ühe GPZ 500 rootori. Ostsin ära, panin külge, kuid tsiklit käima ei saa. Pikalt käivitades käib kõva pauk summutis. Kontrollisin sädet, on olemas, kuid tundub, et valel ajal. Hakkasin rootoreid võrdlema ning avastasin, et kiilusoon ja märgid (F ja C) lähevad ilusti kokku, kuid rootori välisküljel olevad kõrgendused ei lähe kokku. Arvan, et nende kõrgenduste pealt loeb väntvõlli andur (crankshaft sensor) infot (või on need kõrgendused tasakaalustamiseks?).
Minu küsimus, mida edasi teha? Kas on võimalik GPZ500 rootoriga üldse edasi minna või on võimalik vana rootori magnetit kuidagi liimida? Kas mootorite aasta arvus võib erinevus tekkida?

Vaiko.



XS 400 -> XV 535 -> XL 600 V Transalp -> FZS 600 S Fazer ja KLE 500
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki KLE 500 süüde

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Välimised kõrgendused on tõesti sädeme ajastuseks. Mõistlik lahendus oleks tellida sobilik tükk, kuid alternatiivina on võimalus vahetada katkised magnetid võttes korras magnetid vale tüki küljest ja uuesti liimides. Redneck võimalus on rootorile teha uued kõrgendused ja vanad maha lihvida.

PiltPilt
Kasutaja avatar

Edgar
Postitusi: 8
Liitunud: 12 Juun 2019, 15:21
Tsikkel: Honda GL1800a
Asukoht: Kärevere, Türi vald

Re: Kawasaki KLE 500 süüde

Lugemata postitus Postitas Edgar »

Kõrgendus lühemaks viilida. Mul on sama olukord EN454 mootoriga hetkel pooleli. Sain doonoriks pooliku EX500 mootori mille pealt saan vajaminevad osad. Endal on varurootori magnetid terved kuid servadest magnetit paigal hoidma pidav liim on juba lahti. Mõtlen katsetada kas mootori hermeetik peab vastu antud tingimustes.

You meet the nicest people on a Honda!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”