Küsimused: DynoJet PCV & AutoTune
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 62
- Liitunud: 04 Aug 2010, 11:45
- Tsikkel: xt660x
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Küsimused: DynoJet PCV & AutoTune
Tere tsiklitest kõike teadev Biker.ee kaasvõitlejad. Ei julgenud "Rumalad küsimused" all postitada, kuna tundsin, et ehk minu rumalatest küsimustest oleks ka tulevastele põlvkondadele kasu.
Mul on Yamaha XT660X millel on õhufiltreid (Stage 1 & 2) ja välja lase (2 into 1) tublisti muudetud.
Arvatavasti on siis vajadus PoweCommander V järele. Kuid kas tasuks sinna juurde võtta ka AutoTune?
Surfates neid väheseid PCV teemasi siin foorumis, siis autotuneist väga juttu pole. Youtubei olen ohtralt vahtinud, erinevaid foorumeid sirvinud, kuid teema jääb siiski veits segaseks.
Mul on mingeid erinevaid PC mappe kogutud, mida saaks AutoTune aluseks võtta.
Kas AutoTune asendab dünostendi?
Kas tasub hunnik raha AutoTune alla panna või oleks mõistlik otsida mõni päris proff?
Kui jääb käik dünostendi, kes suudab seda Tartu kandis teostada?
Millise rahasummaga peaksin dünostendis arvestama?
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Küsimused: DynoJet PCV & AutoTune
Kuna ma ei tea, kuidas ja millised andurid on peal tsiklil originaalis, siis 100% ei ütle, kuid kui tsikkel kasutab juba laia "vaateväljaga" või suisa lairiba andurit lambda näol, siis autondusega võrreldes oleks autotune vs düno nii väikeste modifitseerimiste puhul asjad autotune kasuks. Dünot on vaja siis, kui hobujõude poolitada ja süütegraafikus ka juba tõsiseid muudatusi teha, enam-vähem originaalrattal ja ilma turbota isendil peaks autotune igati hakkama saama. Parem hea autotune, kui s**t seadistaja
-
- Postitusi: 3187
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Küsimused: DynoJet PCV & AutoTune
Mingi sobiv map nende filtrite ja väljalaske jaoks on ikka tarvilik ja neid näitajaid siis hakkab autotune hoidma.Autotune ise väga palju teha ei oska nt.kiirendusel vajaminevat segu ta oma peast välja ei mõtle.Hakkama saab küll aga sellist tasapaksu et kotti ei lase aga mingi püss ka pole.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Küsimused: DynoJet PCV & AutoTune
Minul rattal on Autotune peal juba paar aastat.
Ise ta küll midagi välja ei mõtle - pead ikka tabeli talle ette andma, miss segu millistel pööretel ja mis gaasiga tahad saada. Ja mis veel on oluline - täpsema tulemuse saab kätte nendel pööretel mida enamasti kasutad. Teisi sõnu madalad kuni keskmised pöörded (kui just kogu aeg piirajas ei sõida). Aga suurema võimsuse saavutad just kõrgematel pööretel.
Samas õigemat segu enamasti kasutatavate pöörete peal on võimalik saavutada. Kuid kas see on vajalik - seda peab igaüks ise enda jaoks otsustada. Mina kasutan seda kui "mänguasja" millega saab koguaeg segu paremaks (või halvemaks) teha ja üritada saavutada "ideaalne" AFR (tõenäoliselt suht mõttetu asi). Samas, olen käinud (ja lähen ka varsti uuesti, peale väikest mootori muutmist) stendi, et ülemise otsa ja max võimsuse paika saada.
Stendi aeg pole odav, ja korralik tulemus võtab aega. Nii et võib juhtuda, et võrreldes Autotune ja Stendi hindasi, leiad et Autotune on kokkuvõttes soodsam
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Küsimused: DynoJet PCV & AutoTune
Küsin enda harimiseks, ka antud autotune teeb reaalselt tabelis korrektuurid või muudab lihtsalt veidike reaalajas, kas on olemas mingi pikaaegne nn õppimisprotsess ning kui suures ulatuses ta muudatusi teha suudab?
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: RE: Re: Küsimused: DynoJet PCV & AutoTune
Dusterx kirjutas:Küsin enda harimiseks, ka antud autotune teeb reaalselt tabelis korrektuurid või muudab lihtsalt veidike reaalajas, kas on olemas mingi pikaaegne nn õppimisprotsess ning kui suures ulatuses ta muudatusi teha suudab?
Protsess näeb välja nii:
Kõigepealt sisestad "target" tabelisse mis AFR väärtusi soovid erinevatel pööretel erineva gaasi asendiga (siisselaske siibri positsioon). Tabeli horisontaal on gaas 0-100%, vertikaalselt pöörded 250 rpm (vist) sammuga.
Laed selle tabeli PVC ja sõidad.
Kogu see aeg, mis sa sõidad, mõõdab Autotune lämbda andur tegelikku AFR, ja koostab oma "correction" tabelit. Mida kauem sõidad, seda täpsem see "correction" tabel peaks välja tulema. Kui oled piisavalt kaua sõitnud (300-500km) siis paned arvuti PCV külge, ja aktsepteerid selle "correction" tabeli, ja see omaette muudab PCV fuel tabelit, mis on kogu see aeg olnud, ja millega rattas sõitnud on.
Realajas mingit muutmist ei toimu, vaid salvestatakse soovitud tulemuse ja tegeliku AFR erinevus.
Seda kui palju muudatusi salvestatakse saab ise valida. Kui mälu ei petta, siis maksimum 20%. Kuid parem oleks 10% valid, ja pärast veel väiksemaks see muuta.
Nagu ma eelnevalt kirjutaksin - asja miinus on selles, et korrektsioon salvestatakse ainult nende pöörete ja gaasi asendiga, mida sa sõites enamasti kasutad.
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Küsimused: DynoJet PCV & AutoTune
Suht ok lähenemine, kas rataste originaal targetmapid ka kusagil näha on, ehk siis kuhu sihiti ennem muudatusi? Kui näeb, siis olenemata modidest, ainult seguga mängimisest mingit trastilist võitu ei tule nagunii, peaasi, et nälgas pole ja ei detoneeri. Kui originaaltargetid kuidagi kättesaadavad on, siis klooniksin ise need ning autotunega ajaks asja nii paika kui vähegi kannatab. Autodega olen teinud nii, et lahtrid, mida sa igapäevasõite tehes nn ei puutu, saab kätte tihti meelega lisakoormust tekitades näiteks käru vedamise või vasaku jala piduriga, piduritega jännata kannataks ka tsikliga.
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Küsimused: DynoJet PCV & AutoTune
Dusterx kirjutas:kas rataste originaal targetmapid ka kusagil näha on, ehk siis kuhu sihiti ennem muudatusi? Kui näeb, siis olenemata modidest, ainult seguga mängimisest mingit trastilist võitu ei tule nagunii, peaasi, et nälgas pole ja ei detoneeri. Kui originaaltargetid kuidagi kättesaadavad on, siis klooniksin ise need ning autotunega ajaks asja nii paika kui vähegi kannatab.
Ei tea, kas sain õigesti aru sinust, kuid igaks juhukt täpsustan - PC ise pole aju-ECU, kuhu sa kütusekaardi sisse kirjutad. See on "seade" mis korrigeerib ratta enda ECU kütuse kaarti, ja erineva gaasi/pöörete ajal muudab pihusti lahtiolemise aja.
Ratta originaal targetmap leidmine on vist üsna raske, ja kas pigem annab ettekujutuse kuidas see asi peaks tootja arvates väljanägema. See kindlasti on mingi keskmine tulemus et oleks piisavalt võimas ja samas mitte kõige suurem kütuseröövel. Samas, tänapäeval on ka loodusekaitse mängus. Mina tean kindlalt, et mina selle ala proff pole, ja seepärast ongi see minu jaoks rohkem mänguasi.
Minu arvates, dyno peal seadistajad ka rohkem teevad asja oma teadmiste ja kogemuste põhjal, kui nii et uurivad tehase targetmäppe ja siis üritavad selle järgi paika ajada.
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Küsimused: DynoJet PCV & AutoTune
Sul on kahtlemata õigus, eeldasin, et antud toode kirjutab kütusekaardi eos ringi, mitte ei modi seda veidi. Originaalkaart oleks hea koht, kust alustada.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8772
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 325 korda
- Kontakt:
Re: Küsimused: DynoJet PCV & AutoTune
Tsikli stend on 100€ (oli vähemalt paar aastat tagasi), mul oli eelmisel rattal ka PCV, kaalusin ka autotune ostmist, kuid räägiti siiski stendi kasuks.
Stendis soovitatakse käia kohe peale hooldust e. kui on tehtud klapiregull, uus õhufilter, uued küünlad jne, muidu on nii, et pead teoorias iga väiksema asja hoolduse tõttu uuesti pinki minema.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Küsimused: DynoJet PCV & AutoTune
Kui ma õigesti mäletan Janek võtab (vähemalt eelmine kevad oli nii) 50€ alustatud tunni eest. 2 Tundi on vist miinimum millega peaks arvestama.
-
- Postitusi: 1414
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: Küsimused: DynoJet PCV & AutoTune
Vana teema, kuid kas Janek oli see Dynojet Estonia kes Kadaka tee alguses toimetas? Kas asi veel eksisteerib? Ei suuda kuidagi kontakti leida.
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Küsimused: DynoJet PCV & AutoTune
Janek oli vahepeal kolinud MRT Tech ruumidesse (Tondi 92, Tallinn). Aasta tagasi seadistas minule seal ratast.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: Küsimused: DynoJet PCV & AutoTune
Nüüd Pink meie juures ja Janek toimetab pingiga meie juures
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.