Jõud kadunud 4K-5K rpm (KLE 500)

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
kristox

Jõud kadunud 4K-5K rpm (KLE 500)

Lugemata postitus Postitas kristox »

KLE lendab muidu täitsa ilusti, aga 4000 pöörde peal kaob järsku jõud ära ... ja nii kuni 5000, siis tuleb tagasi.

Keerasin karpa maha ja sõbra oma endale peale. Sõidab ilusti, mingit hangumist ei ole. Panen enda oma tagasi ja vana häda majas. Võtsin mõlemad karbussid lahti, täpselt samasugused (nõela pikkus, düüsid jms). Mingit sodi mu karpas ka polnud, puhusin läbi.

Bensu võtab ka päris kõvasti rohkem ja tundub et selles vahemikus on segu miskipärast liiga rikas. On kellelgi häid nõuandeid, mis võis mul kahe silma vahele jääda?


Kasutaja avatar

sokk
Postitusi: 224
Liitunud: 06 Mai 2004, 21:34
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas sokk »

Ujuki tase? :roll:

terv, sokk
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

kasuta Carb Cleaner'it, võibolla on miski asi seal lihtsalt umbes.

Teema algataja
kristox

Lugemata postitus Postitas kristox »

@sokk - ujuki tase

hmm.. kuidas seda kontrollida annaks? Ujukid ise nägid mõistlikud välja, terved. Kas ujukid saavad mõjutada, et just 4-5K pöörde vahel segu rikkaks läheb?

@sang - Carb Cleaner

Düüsid/käigud said kontrollitud, puhutud - kui segu kipub liiga rikkaks minema, siis järelikult peaks nagu õhukanal kuskilt kinni olema ;) see vist pole reaalne?
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Düüsid/käigud said kontrollitud, puhutud - kui segu kipub liiga rikkaks minema, siis järelikult peaks nagu õhukanal kuskilt kinni olema Wink see vist pole reaalne?
Liiga rikas segu on sinu oletus, ära ole selles nii kindel. Ma arvasin kah tükk aega, et mu tsiklil on segu kas liiga lahja või liiga rikas, aga tegelikult peksis süütepool üle.

Mis värvi on küünal? Kuna sa viimati vahetasid õhufiltrit ja küünalt?
Kasutaja avatar

tp
Postitusi: 37
Liitunud: 10 Apr 2006, 19:18
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas tp »

sang kirjutas:
Düüsid/käigud said kontrollitud, puhutud - kui segu kipub liiga rikkaks minema, siis järelikult peaks nagu õhukanal kuskilt kinni olema Wink see vist pole reaalne?
Liiga rikas segu on sinu oletus, ära ole selles nii kindel. Ma arvasin kah tükk aega, et mu tsiklil on segu kas liiga lahja või liiga rikas, aga tegelikult peksis süütepool üle.

Mis värvi on küünal? Kuna sa viimati vahetasid õhufiltrit ja küünalt?
Ma siis oskan seda probleemi pisut täpsustada.
Probleem on jah seal kuski 4-6K rpm kandis, võtab nagu hingest kinni, hakkab tobedalt nõksutama ja lörisema (eriti ebameeldiv on maanteel, see pöörete vahemik jääb u. 90-120 km/h, selles vahemikus üsna võimatu sõita). Kui sellest piirist üle läheb, siis liigub vapralt.
Küünlad said vahetatud u. 2 kuud tagasi, ei paranenud midagi.
Segu rikas: arvame, kuna viskab tagant hoolega musta.
Korra võtsin õhufiltri üldse küljest, läks nagu pisut paremaks, aga ikka viskab musta.
Kütet võtab ka kõvasti, kui sõita pidevalt rohkem kui 100 km/h, siis kipub kütusekulu lähenema 10'le :? 70-80-ga sõites langeb kulu oluliselt, nii u. 6'le, kuid saa ka natuke paljuvõitu.
Kokkuvõttes peab see karbussi viga olema, sest kui teiselt tsiklilt ümber tõstsime, siis hakkas kenasti liikuma. Eelmine omanik oli sellega väidetavalt mäkketõusu harrastanud, ei oska nagu arvata ka, mida ta seal ära kruvida võis.

Teema algataja
viper

Lugemata postitus Postitas viper »

Lase kuskil karpad üle vaadata.
Lõhnab tühikäigul rikkalt, puterdab külmkäivitusel?
Pakun et membraan.
Kasutaja avatar

sokk
Postitusi: 224
Liitunud: 06 Mai 2004, 21:34
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas sokk »

kristox kirjutas:
ujuki tase

hmm.. kuidas seda kontrollida annaks? Ujukid ise nägid mõistlikud välja, terved. Kas ujukid saavad mõjutada, et just 4-5K pöörde vahel segu rikkaks läheb?
Ma ei saa pead anda, et see just ujuki süü on. Aga nagu ise kirjutasid, et identse karpaga on kõik tibens, siis on see lihtsalt üks pakkumine mis mul pähe tuli. :roll:
Kuidas kontrollida? Neetud!, seda on kaunis keeruline kirjalikult seletada, ehkki protsess ise lihtne. Põhimõtteliselt tuleb ära mõõta vahemik ujuki põhjast kuni karbussi korpuse alumise servani. Seejuures peab olema ujuki küljes olev nõelklapp suletud asendis ja seda niiviisi, et ujuki enese raskus nõelklapi vedrule miskit survet ei avaldaks. Et keerulist teksti veelgi keerulisemaks ajada, siis tähendab see seda, et karbussi ei tohi mõõtmiseks tagurpidi keerata (siis vajutab ujuk omaenese raskusega nõelklapile ja mõõtmistulemus saab olema vale), vaid pigem hoida karbussi külili ja seejuures teda vastavalt niiviisi kallutada, et nõelklapp kergelt oma pesasse istuks. Siis mõõdad (supleriga või joonlauaga või millegi käepärasega iganes) selle vahemaa ujuki põhjast kuni ujukikambri tihendipinnani ära. Kui palju see konkreetsel mudelil olema peab - leiad manuaalist või netist. Kui kõrgus on vale, siis reeglina saab seda õigemaks ajada nii, et painutad ujuki küljes olevat väikest metallist keelekest (seda, mille küljes nõelklapp on) õiges suunas kuni soovitud tulemuse saavutamiseni. Painutad väga ettevaatlikult!, sest uut ujukit sa osta ei taha ju... :twisted:
Huhh... loodetavasti on tekst arusaadav. Edu!

terv, sokk

edit: Ja membraan muidugi kahh, aga arvan, et kui sa juba nõelasid-düüse vaatasid, siis veendusid, et seal miskeid auke, pragusid ega muid jamasid ei olnud.
Kasutaja avatar

tp
Postitusi: 37
Liitunud: 10 Apr 2006, 19:18
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas tp »

viper kirjutas:
Lase kuskil karpad üle vaadata.
Lõhnab tühikäigul rikkalt, puterdab külmkäivitusel?
Pakun et membraan.
Visuaalsel vaatlusel membraanis vigastusi silma ei hakanud.
Proovin siis teise karbussi membraane. Ja võrdlen ujukite asendeid ka.

Oskab keegi soovitada kedagi, kes Tartus seda probleemi lahedada oskaks ? Motodepoosse ei pääse löögile.
Kasutaja avatar

sokk
Postitusi: 224
Liitunud: 06 Mai 2004, 21:34
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas sokk »

Ja see räme bensukulu... Kas tal tooreklapp ei või olla kinni kiilunud? Lase sinna miskit libestit (WD-40't või mõnd analoogi) peale- ja vahele niipalju kui ligi pääseb ja vaata, et tross vabalt liiguks.

terv, sokk

uuggu
Postitusi: 232
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:13

Lugemata postitus Postitas uuggu »

sihukeste imelike probleemide juures on võimalus veel läheneda sõlme läbiraiumise meetodil ning osta omale teine karpa. muidugi on tegu kalli lahendusega, aga ka hinnaline eesti lyhike suveaeg jookseb. mina eelistan sihukeste ilmadega sõita.

edu ja head veeremist, uuggu
Kasutaja avatar

tp
Postitusi: 37
Liitunud: 10 Apr 2006, 19:18
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas tp »

Ujukitega jama oligi, ma mingit täppismõõdistust ei teinud, aga panin silma järgi võimalikult samale tasemele kui teisel karpal oli. Igatahes nüüd liigub kenasti :D Teen vast täna väikse maanteesõidu ka, siis näeb, kas bensukulu ka muutus.

Tänud kõigile nõuandjatele!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”