Jõud kadunud 4K-5K rpm (KLE 500)
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Jõud kadunud 4K-5K rpm (KLE 500)
KLE lendab muidu täitsa ilusti, aga 4000 pöörde peal kaob järsku jõud ära ... ja nii kuni 5000, siis tuleb tagasi.
Keerasin karpa maha ja sõbra oma endale peale. Sõidab ilusti, mingit hangumist ei ole. Panen enda oma tagasi ja vana häda majas. Võtsin mõlemad karbussid lahti, täpselt samasugused (nõela pikkus, düüsid jms). Mingit sodi mu karpas ka polnud, puhusin läbi.
Bensu võtab ka päris kõvasti rohkem ja tundub et selles vahemikus on segu miskipärast liiga rikas. On kellelgi häid nõuandeid, mis võis mul kahe silma vahele jääda?
Keerasin karpa maha ja sõbra oma endale peale. Sõidab ilusti, mingit hangumist ei ole. Panen enda oma tagasi ja vana häda majas. Võtsin mõlemad karbussid lahti, täpselt samasugused (nõela pikkus, düüsid jms). Mingit sodi mu karpas ka polnud, puhusin läbi.
Bensu võtab ka päris kõvasti rohkem ja tundub et selles vahemikus on segu miskipärast liiga rikas. On kellelgi häid nõuandeid, mis võis mul kahe silma vahele jääda?
-
Teema algataja
@sokk - ujuki tase
hmm.. kuidas seda kontrollida annaks? Ujukid ise nägid mõistlikud välja, terved. Kas ujukid saavad mõjutada, et just 4-5K pöörde vahel segu rikkaks läheb?
@sang - Carb Cleaner
Düüsid/käigud said kontrollitud, puhutud - kui segu kipub liiga rikkaks minema, siis järelikult peaks nagu õhukanal kuskilt kinni olema see vist pole reaalne?
hmm.. kuidas seda kontrollida annaks? Ujukid ise nägid mõistlikud välja, terved. Kas ujukid saavad mõjutada, et just 4-5K pöörde vahel segu rikkaks läheb?
@sang - Carb Cleaner
Düüsid/käigud said kontrollitud, puhutud - kui segu kipub liiga rikkaks minema, siis järelikult peaks nagu õhukanal kuskilt kinni olema see vist pole reaalne?
Liiga rikas segu on sinu oletus, ära ole selles nii kindel. Ma arvasin kah tükk aega, et mu tsiklil on segu kas liiga lahja või liiga rikas, aga tegelikult peksis süütepool üle.Düüsid/käigud said kontrollitud, puhutud - kui segu kipub liiga rikkaks minema, siis järelikult peaks nagu õhukanal kuskilt kinni olema Wink see vist pole reaalne?
Mis värvi on küünal? Kuna sa viimati vahetasid õhufiltrit ja küünalt?
Ma siis oskan seda probleemi pisut täpsustada.sang kirjutas:Liiga rikas segu on sinu oletus, ära ole selles nii kindel. Ma arvasin kah tükk aega, et mu tsiklil on segu kas liiga lahja või liiga rikas, aga tegelikult peksis süütepool üle.Düüsid/käigud said kontrollitud, puhutud - kui segu kipub liiga rikkaks minema, siis järelikult peaks nagu õhukanal kuskilt kinni olema Wink see vist pole reaalne?
Mis värvi on küünal? Kuna sa viimati vahetasid õhufiltrit ja küünalt?
Probleem on jah seal kuski 4-6K rpm kandis, võtab nagu hingest kinni, hakkab tobedalt nõksutama ja lörisema (eriti ebameeldiv on maanteel, see pöörete vahemik jääb u. 90-120 km/h, selles vahemikus üsna võimatu sõita). Kui sellest piirist üle läheb, siis liigub vapralt.
Küünlad said vahetatud u. 2 kuud tagasi, ei paranenud midagi.
Segu rikas: arvame, kuna viskab tagant hoolega musta.
Korra võtsin õhufiltri üldse küljest, läks nagu pisut paremaks, aga ikka viskab musta.
Kütet võtab ka kõvasti, kui sõita pidevalt rohkem kui 100 km/h, siis kipub kütusekulu lähenema 10'le 70-80-ga sõites langeb kulu oluliselt, nii u. 6'le, kuid saa ka natuke paljuvõitu.
Kokkuvõttes peab see karbussi viga olema, sest kui teiselt tsiklilt ümber tõstsime, siis hakkas kenasti liikuma. Eelmine omanik oli sellega väidetavalt mäkketõusu harrastanud, ei oska nagu arvata ka, mida ta seal ära kruvida võis.
-
Teema algataja
Ma ei saa pead anda, et see just ujuki süü on. Aga nagu ise kirjutasid, et identse karpaga on kõik tibens, siis on see lihtsalt üks pakkumine mis mul pähe tuli.kristox kirjutas:ujuki tase
hmm.. kuidas seda kontrollida annaks? Ujukid ise nägid mõistlikud välja, terved. Kas ujukid saavad mõjutada, et just 4-5K pöörde vahel segu rikkaks läheb?
Kuidas kontrollida? Neetud!, seda on kaunis keeruline kirjalikult seletada, ehkki protsess ise lihtne. Põhimõtteliselt tuleb ära mõõta vahemik ujuki põhjast kuni karbussi korpuse alumise servani. Seejuures peab olema ujuki küljes olev nõelklapp suletud asendis ja seda niiviisi, et ujuki enese raskus nõelklapi vedrule miskit survet ei avaldaks. Et keerulist teksti veelgi keerulisemaks ajada, siis tähendab see seda, et karbussi ei tohi mõõtmiseks tagurpidi keerata (siis vajutab ujuk omaenese raskusega nõelklapile ja mõõtmistulemus saab olema vale), vaid pigem hoida karbussi külili ja seejuures teda vastavalt niiviisi kallutada, et nõelklapp kergelt oma pesasse istuks. Siis mõõdad (supleriga või joonlauaga või millegi käepärasega iganes) selle vahemaa ujuki põhjast kuni ujukikambri tihendipinnani ära. Kui palju see konkreetsel mudelil olema peab - leiad manuaalist või netist. Kui kõrgus on vale, siis reeglina saab seda õigemaks ajada nii, et painutad ujuki küljes olevat väikest metallist keelekest (seda, mille küljes nõelklapp on) õiges suunas kuni soovitud tulemuse saavutamiseni. Painutad väga ettevaatlikult!, sest uut ujukit sa osta ei taha ju...
Huhh... loodetavasti on tekst arusaadav. Edu!
terv, sokk
edit: Ja membraan muidugi kahh, aga arvan, et kui sa juba nõelasid-düüse vaatasid, siis veendusid, et seal miskeid auke, pragusid ega muid jamasid ei olnud.
Visuaalsel vaatlusel membraanis vigastusi silma ei hakanud.viper kirjutas:Lase kuskil karpad üle vaadata.
Lõhnab tühikäigul rikkalt, puterdab külmkäivitusel?
Pakun et membraan.
Proovin siis teise karbussi membraane. Ja võrdlen ujukite asendeid ka.
Oskab keegi soovitada kedagi, kes Tartus seda probleemi lahedada oskaks ? Motodepoosse ei pääse löögile.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.