Alarm kahepoolse sidega ?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:

  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

red buell
Postitusi: 113
Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
Tsikkel: XB12S, XS360 Cafe, K75 Cafe
Asukoht: Mähe, Pirita
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Alarm kahepoolse sidega ?

Lugemata postitus #151 Postitas red buell » 11 Mai 2009, 22:44

renxx9 kirjutas:
kris. kirjutas:
mart211 kirjutas:AGA minul on küll selline probleem, et signa läheb ise peale. Siis kui paned peale, võtad maha ilma vahepeal süüdet keeramata, siis läheb peale.

See ongi nii mõeldud - "auto arm" elik automaatne pealeminemise funktsioon vms. Peaks saama ka välja lülitada - RTFM.



Automaatne valve taaslülitus
Kui peale valvest maha võtmist ei lülitatud süüdet sisse 50 sekundi jooksul, läheb süsteem uuesti
valvesse.
Lubamiseks vajuta ja hoia 1 sek I ja seejärel vajuta I. LCD ekraanile kuvatakse
AUTOARM (vt. joon. 14). Keelamiseks on sama nupukombinatsioon.


See funktsioon millest mart211 kirjutas ei ole programmeeritav, sest see on tehase seade. Programmeerida saab "auto arm" funktsiooni mis paneb tsikli valvesse sõltumata sellest kas vahepeal on süüdet keeratud või mitte.


Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Kasutaja avatar

renXx
Postitusi: 340
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
Asukoht: Karjamaa
Kontakt:

Re: Alarm kahepoolse sidega ?

Lugemata postitus #152 Postitas renXx » 11 Mai 2009, 22:58

Ah krt. jh. Nüüd saan ise ka aru :oops:

mart211

Re: Alarm kahepoolse sidega ?

Lugemata postitus #153 Postitas mart211 » 12 Mai 2009, 08:49

red buell kirjutas:
kris. kirjutas:
mart211 kirjutas:AGA minul on küll selline probleem, et signa läheb ise peale. Siis kui paned peale, võtad maha ilma vahepeal süüdet keeramata, siis läheb peale.

See ongi nii mõeldud - "auto arm" elik automaatne pealeminemise funktsioon vms. Peaks saama ka välja lülitada - RTFM.



See funktsioon millest mart211 kirjutas ei ole programmeeritav, sest see on tehase seade. Programmeerida saab "auto arm" funktsiooni mis paneb tsikli valvesse sõltumata sellest kas vahepeal on süüdet keeratud või mitte.


Täpselt nii see on, selle auto arm'i saan peale ja maha võtta küll, kuid sellest pole midagi tolku, ilma süüdet keeramata läheb ikka valvesse.
Kasutaja avatar

ralf
Postitusi: 221
Liitunud: 20 Sept 2005, 00:01
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Alarm kahepoolse sidega ?

Lugemata postitus #154 Postitas ralf » 13 Mai 2009, 10:20

makuke kirjutas:Ise küsin ise vastan. Jääb arusaamatuks 2 juhet: Sinine/punane ja sinine. Kui ma õigesti aru saan siis mingit lisareleed osta pole vaja, lihtsalt sinine tuleb massi?? ühendada ja sini/punane tuleb süüteluku + klemmile ühendada? Pilt


Need on käivitustakistuse juhtmed. Kui sa oma ratta elektrisüsteemi maha ei taha põletada, siis endanägemuse kohaselt mitte mingil juhul ära tee. Need juhtmed võid vaid kuskile vahele panna, näiteks kütusepumba relee juhtotsa vahele mis tuleb süütelukust. SININE/PUNANE läheb kokku selle juhtmega mis tuleb süütelukust ja SININE läheb siis relee poole. Kui alarm rakendub, siis ta ühendab selle katkestatud ahela plokkis sees lahtija varas ei saa masinat käima panna!
Motopood BIKER24.EE

mart211

Re: Alarm kahepoolse sidega ?

Lugemata postitus #155 Postitas mart211 » 13 Mai 2009, 10:44

[quote="ralf"][
Need on käivitustakistuse juhtmed. Kui sa oma ratta elektrisüsteemi maha ei taha põletada, siis endanägemuse kohaselt mitte mingil juhul ära tee. quote]

Ehk siis kui ma jätan süütekatkesti juhtmed ühendamata, mille tagajärjel signa undab, kuid sõita saab, siis mu ratta elektrisüsteem põleb maha? Võin sulle aastase kogemuse najal rääkida, et ei usu mina, et midagi põleb. Need juhtmed ei mängi mitte mingit rolli, ainult süütekatkestamise võimalus on. Samas ma võin ju esitule ka katkestada nendega. Kui varas tuleb ja ratast varastab, hakkab signa undama, varas ikka mässab edasi ja sõidab minema, siis tuli ees ei põle ja pätt ei näe sõita (crash) :mrgreen:
Kasutaja avatar

ralf
Postitusi: 221
Liitunud: 20 Sept 2005, 00:01
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Alarm kahepoolse sidega ?

Lugemata postitus #156 Postitas ralf » 13 Mai 2009, 10:48

Selle automaatse vallvesse lülitamisega on sedasi, et lihtsam variant: Piduriheebli alla tuleb 2 juhet- 1 neist on süütega tuleb positiivne toide, teine aga pirnidesse minev. Samas kui süüde on väljas, siis tulevale juhtmele tuleks diood vahele panna enne lülitit, siis ei tule süüte väljakeeramisel tekkivad negatiivset signaalid häirima. Nüüd alarmil on olemas ORANGE/VALGE juhe, mis tahab negatiivset signaali, Selle võib sinna tuleva juhtme peale nüüd ühendada, kuid dioodi ja lüliti vahele. Nüüd kui süüde on väljas ja vajutada piduriheeblit, siis jookseb läbi tagatule pirnide ju negatiivne signaal lülitist läbi ja signa juhe saab oma signaali sellest, et alarm valves olekus rakenduks (mõeldud on see juhe tegelikult ka luugilülitite jaoks), SAMAS kui alarmi valvest maha võttad ja ei viitsi kohe süüdet sisse panna, piisab vaid korra pidurilinki vajutada ja alarm enam peale ei lähe. Seda ORANGE/VALGET juhet pidevalt massi ei tohi ühendada. Juhul kui on tagumised pidurituled LED lahendusega, siis kujutan ette, et läbi sidurilingi on seda sama protseduuri ka võimalik lahendada, mõnel masinal võibolla isegi lihtsam kui minu seletus. Võimalusi on. Lihtne! :D
Motopood BIKER24.EE
Kasutaja avatar

ralf
Postitusi: 221
Liitunud: 20 Sept 2005, 00:01
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Alarm kahepoolse sidega ?

Lugemata postitus #157 Postitas ralf » 13 Mai 2009, 10:53

mart211 kirjutas:
ralf kirjutas:Need on käivitustakistuse juhtmed. Kui sa oma ratta elektrisüsteemi maha ei taha põletada, siis endanägemuse kohaselt mitte mingil juhul ära tee.


Ehk siis kui ma jätan süütekatkesti juhtmed ühendamata, mille tagajärjel signa undab, kuid sõita saab, siis mu ratta elektrisüsteem põleb maha? Võin sulle aastase kogemuse najal rääkida, et ei usu mina, et midagi põleb. Need juhtmed ei mängi mitte mingit rolli, ainult süütekatkestamise võimalus on. Samas ma võin ju esitule ka katkestada nendega. Kui varas tuleb ja ratast varastab, hakkab signa undama, varas ikka mässab edasi ja sõidab minema, siis tuli ees ei põle ja pätt ei näe sõita (crash) :mrgreen:


Eih, sa ei loe ju poolt teksti läbi kulla mees! :D Jutt oli mõeldud ju selle teksti peale
Kui ma õigesti aru saan siis mingit lisareleed osta pole vaja, lihtsalt sinine tuleb massi?? ühendada ja sini/punane tuleb süüteluku + klemmile ühendada?

Loogiliselt kui 1 ots ühendada massi ja teine läbi N/C (normaalselt suletud) klemmi süüteluku pluss otsa peale panna, siis tulemuseks on hinge kinni hoidmine et kaitse kiiresti ja valutult läbi põleb. See "maha põlemine" oli lihtsalt ilustreeritult :D
Said nüüd aru? :D
Motopood BIKER24.EE

mart211

Re: Alarm kahepoolse sidega ?

Lugemata postitus #158 Postitas mart211 » 13 Mai 2009, 12:17

Sry mul juhe koos :mrgreen:
Kasutaja avatar

ralf
Postitusi: 221
Liitunud: 20 Sept 2005, 00:01
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Alarm kahepoolse sidega ?

Lugemata postitus #159 Postitas ralf » 13 Mai 2009, 13:05

Aru saadav. Kusjuures siduri heebli alla on paljudel masinatel see O/V juhe mõtekam ikkagi panna, sest seal ongi süsteem negaiivse juhtimisega, kuid siis tuleb signaal võtta peale siduriheebli lülitit. Ja kui sama juhtme alla paigaldatakse ka sadula lülitus, siis võiks enne siduri lülitusega ühendamist sinna diood vahele paigaldada, et sadula mahavõtmine enamus masinatel käivitamist ei lubaks (mõeldud siis nende masinate pale, mis siduriheebli vajutamisel alles käiviutvad). Huhh, huvitav, kas keegi aru ka sai!? :D
Motopood BIKER24.EE

mart211

Re: Alarm kahepoolse sidega ?

Lugemata postitus #160 Postitas mart211 » 13 Mai 2009, 13:43

ralf kirjutas:Aru saadav. Kusjuures siduri heebli alla on paljudel masinatel see O/V juhe mõtekam ikkagi panna, sest seal ongi süsteem negaiivse juhtimisega, kuid siis tuleb signaal võtta peale siduriheebli lülitit. Ja kui sama juhtme alla paigaldatakse ka sadula lülitus, siis võiks enne siduri lülitusega ühendamist sinna diood vahele paigaldada, et sadula mahavõtmine enamus masinatel käivitamist ei lubaks (mõeldud siis nende masinate pale, mis siduriheebli vajutamisel alles käiviutvad). Huhh, huvitav, kas keegi aru ka sai!? :D

Peaaegu sain aru, kuid miks seda dioodi vaja vahele panna on? :)

rattaletõmmatud
Postitusi: 445
Liitunud: 23 Juul 2007, 22:01
Tsikkel: vfr
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Alarm kahepoolse sidega ?

Lugemata postitus #161 Postitas rattaletõmmatud » 13 Mai 2009, 13:53

muidu juhtub see et masin käivitub ka sidurit lahutamata, kuna siduriheebli lülitis on mass katkestatud lahutamata asendis, ilma dioodita saab ta massi läbi sadula. nii vist.
...nagu ratta peal...

mart211

Re: Alarm kahepoolse sidega ?

Lugemata postitus #162 Postitas mart211 » 13 Mai 2009, 13:57

Liiga keeruline teema on see. Nädalavahetusel lähen garaaši vaatan, kuhu mul need juhtmed jooksevad ja siis peaks mingid korrektuurid tegema, et signa peale ei läheks.
Kasutaja avatar

ralf
Postitusi: 221
Liitunud: 20 Sept 2005, 00:01
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Alarm kahepoolse sidega ?

Lugemata postitus #163 Postitas ralf » 13 Mai 2009, 14:29

rattaletõmmatud kirjutas:muidu juhtub see et masin käivitub ka sidurit lahutamata, kuna siduriheebli lülitis on mass katkestatud lahutamata asendis, ilma dioodita saab ta massi läbi sadula. nii vist.


Täiesti õige vastus poolenisti, mitte läbi sadula ei saa massi, vaid siis saab sadula lülitist massi, kui sadul lahti võetud on juhul, kui on paigaldatud sadula või kohvri lüliti! Samas kui ei ole sadulalülitit, siis ühenda see O/V juhe otse sinna siduri heeblist tuleva juhtme peale ja edasi on lihtsalt kui oled signa maha võtnud, siis vajuta korraks sidurit ja rohkem ta enam peale ei lähe. Lihtne ju! :D
Motopood BIKER24.EE
Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1059
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: zx10r custom
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Alarm kahepoolse sidega ?

Lugemata postitus #164 Postitas makuke » 13 Mai 2009, 18:23

Mina teen nii ,et igal juhul teepeale ei jääks, ehk siis SINISE/PUNASE ja SINISE jätan ühendamata ja isoleerin ära. Nagunii tuleb liskas mehaaniline kettlukk osta. seega on ainult kallutusanduri ja põrutusandusi töö oluline
Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1059
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: zx10r custom
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Alarm kahepoolse sidega ?

Lugemata postitus #165 Postitas makuke » 30 Juun 2009, 15:11

vahepeal tuli teiste masinaid remontida, polnud aega alarmiga mässata aga täna tahaks ära lõpetada. Uurisin oma tsikli el. skeemi. 2 süütejuhet tuleb süütelukku. 1 juhe läheb otse ajusse, teine hargneb ja läheb pingeregulaatorisse. Kui mu skännitud skeemi vaadata siis peaksin selle kollase juhtme halliga kokku jootma lihtsalt, et kui süüde sees siis tuleb alles vool peale. Ma liiga ettevaatlik, sellepärast 100 korda küsin. Ei taha mõeldagi kui ma aju maha põletan, palju ma ennast vannun...suve aeg ju!
Kasutaja avatar

Kristjan85
Postitusi: 89
Liitunud: 17 Veebr 2012, 15:25
Tsikkel: Yamaha r6
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Alarm kahepoolse sidega ?

Lugemata postitus #166 Postitas Kristjan85 » 19 Juun 2017, 21:28

Terv. Tahaks secure 2 way moto alarmil põrutus anduri tundlikust seadistada, aga manuali järgi ei pääse löögile. Hoia 1sec lll all siis vajuta l ja siis kohe 2x lll kas olen õigel teel? Mis moodi neid nuppe vajutama peab? Maru tundlik on, kuigi astmes 8. Korra sain seadistada ka, panin esimese põksu suht tugevalt ja järgmise veel tugevamalt. Kõik oli timm, aga kui neid astmeid valmima hakkasin näitas 00 koguaeg ja 1-8 valida ei saanudki. Üle 2 tunni klõpsinud juba :x

red buell
Postitusi: 113
Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
Tsikkel: XB12S, XS360 Cafe, K75 Cafe
Asukoht: Mähe, Pirita
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Alarm kahepoolse sidega ?

Lugemata postitus #167 Postitas red buell » 19 Juun 2017, 23:16

Kristjan85 kirjutas:Terv. Tahaks secure 2 way moto alarmil põrutus anduri tundlikust seadistada, aga manuali järgi ei pääse löögile. Hoia 1sec lll all siis vajuta l ja siis kohe 2x lll kas olen õigel teel? Mis moodi neid nuppe vajutama peab? Maru tundlik on, kuigi astmes 8. Korra sain seadistada ka, panin esimese põksu suht tugevalt ja järgmise veel tugevamalt. Kõik oli timm, aga kui neid astmeid valmima hakkasin näitas 00 koguaeg ja 1-8 valida ei saanudki. Üle 2 tunni klõpsinud juba :x


Helista mulle homme, seletan kuidas kõige lihtsam on regullida.
Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 831
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Alarm kahepoolse sidega ?

Lugemata postitus #168 Postitas sinilind123 » 06 Sept 2017, 10:04

JOU JOU JOU
Rääkige mulle, mis alarmi soovitate panna? Mul vana ratas, aga ta mulle siiski väga kallis, et tahaks valve alla saada. Väljamaal imelikus kohas asuvas majutuses ööbides on ka julgem tunne.
Ühesõnaga tahaks 2-poolse sidega alarmi. Variante on mitmeid. Steelmate 986, spy 5000, beret. Kindlasti veel neid firmasid. On mingit vahet või millist soovitate?
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Bastard
Postitusi: 618
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Tsikkel: Hetkel rattatu
Asukoht: Reykjavik
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Re: Alarm kahepoolse sidega ?

Lugemata postitus #169 Postitas Bastard » 06 Sept 2017, 16:19

sinilind123 kirjutas:JOU JOU JOU
Rääkige mulle, mis alarmi soovitate panna? Mul vana ratas, aga ta mulle siiski väga kallis, et tahaks valve alla saada. Väljamaal imelikus kohas asuvas majutuses ööbides on ka julgem tunne.
Ühesõnaga tahaks 2-poolse sidega alarmi. Variante on mitmeid. Steelmate 986, spy 5000, beret. Kindlasti veel neid firmasid. On mingit vahet või millist soovitate?

Beebimonitor istme alla ja kui mootor käima läheb või muud kahtlast sagimist tulema hakkab, siis hakkab teine sul kohe voodi kõrval plärisema
KTM LC4 620 (1995) -> Yamaha TDM 850 (1998)
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 723
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 38 korda

Re: Alarm kahepoolse sidega ?

Lugemata postitus #170 Postitas Ardilla » 18 Sept 2017, 11:52

Heip.

Oskab keegi kommenteerida? : http://www.motonet.ee/et/toode/5000008/ ... iooniseade

Päikest!




Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist