Spidomeetri tigu lõpetas tegevuse
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Spidomeetri tigu lõpetas tegevuse
Kohe alustuseks, et rattaks on 95a. Suzuki Bandit 600.
Võtsin siis selle teo rattaküljest ära ja selgus et sees oleval hammasrattal hambad suht maas ja ramontida pole seal vist midagi.
Äkki keegi oskaks aidata ja suunata, et kuhu poole pöörduda, et uut saada või vanale remondijuppe.
Või üldse rääkida, kui kellegil on kogemusi teo remondiga.
Ahjaa, et foorumist loetu põhjal ramosse küll minna ei taha. Kevad tulemas ja tahaks peagi ratta sõitma saada, ei viitsi kuid oodata.
Võtsin siis selle teo rattaküljest ära ja selgus et sees oleval hammasrattal hambad suht maas ja ramontida pole seal vist midagi.
Äkki keegi oskaks aidata ja suunata, et kuhu poole pöörduda, et uut saada või vanale remondijuppe.
Või üldse rääkida, kui kellegil on kogemusi teo remondiga.
Ahjaa, et foorumist loetu põhjal ramosse küll minna ei taha. Kevad tulemas ja tahaks peagi ratta sõitma saada, ei viitsi kuid oodata.
Re: Spidomeetri tigu lõpetas tegevuse
Neid tiguülekande juppe reeglina eraldi ei müüda, müüakse kogu jubin komplektis ja tavaliselt suht krõbeda hinnaga. Vaata siit, kas leiad oma ratta üles, siis näed mis komplektsuses juppe saada on ja orienteeruva hinnataseme saad ka teada.c kirjutas:Kohe alustuseks, et rattaks on 95a. Suzuki Bandit 600.
Võtsin siis selle teo rattaküljest ära ja selgus et sees oleval hammasrattal hambad suht maas ja ramontida pole seal vist midagi.
Äkki keegi oskaks aidata ja suunata, et kuhu poole pöörduda, et uut saada või vanale remondijuppe.
Või üldse rääkida, kui kellegil on kogemusi teo remondiga.
Ahjaa, et foorumist loetu põhjal ramosse küll minna ei taha. Kevad tulemas ja tahaks peagi ratta sõitma saada, ei viitsi kuid oodata.
http://www.mrcycles.com/fiche_select.asp
Usun, et Usa's maksab vast mingi ~$50 see jubin, siin olenevalt margist võib kõvasti rohkem maksta. Kasulikum kuskilt kasutatud leida.
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
nii
Depoos oli 1200.- ja 2 nädalat tellimisaeg.
Ramos 1100 ja midagi veel peale veidi, aga selgus, et kohapeal olemas.
Niiet spidokas jällegi töökorras.
Tänud saqu mrcycles.com lingi eest, tundub et seal ilusti kõik joonised ratta kohta olemas ja tulevikus hea vaadata, kui miskit juppi vaja on.
Ei hakka uut teemat tegema, aga äkki keegi teab kuidas saada Banditi piduriklotse vahetada. Seal see pulk, mis neid kinni hoiab on nii kõvasti kinni, et kuidagi lahti ei saa. On seal mingi stopperdus pinn sees, mida ma ei näe või mingi teise imenipiga?
Depoos oli 1200.- ja 2 nädalat tellimisaeg.
Ramos 1100 ja midagi veel peale veidi, aga selgus, et kohapeal olemas.
Niiet spidokas jällegi töökorras.
Tänud saqu mrcycles.com lingi eest, tundub et seal ilusti kõik joonised ratta kohta olemas ja tulevikus hea vaadata, kui miskit juppi vaja on.
Ei hakka uut teemat tegema, aga äkki keegi teab kuidas saada Banditi piduriklotse vahetada. Seal see pulk, mis neid kinni hoiab on nii kõvasti kinni, et kuidagi lahti ei saa. On seal mingi stopperdus pinn sees, mida ma ei näe või mingi teise imenipiga?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
loogiline et see pulk on ära stopperdatud. tavaliselt on mingi elastne traadijupp läbi pulga torgatud.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
http://images.powersportsnetwork.com/fi ... 117_51.gif
oma silmaga vaadates ühtki traadijuppi ei näinud stopperdamiseks ja see pilt nagu kah ei näita.
näitab mingit lisakorki seal peal(nr9 ja 10), mida kah kuidagitpidi keerates lahti ei saanud.
oma silmaga vaadates ühtki traadijuppi ei näinud stopperdamiseks ja see pilt nagu kah ei näita.
näitab mingit lisakorki seal peal(nr9 ja 10), mida kah kuidagitpidi keerates lahti ei saanud.
Tuttav tunne. Neid tikkpolte ja stopperkorke kiputakse tihtipeale kõvemini kinni keerama kui vaja. Kui ise selle murega hädas olin, siis saldo oli selline, et ühele korgile sai mutter otsa keevitatud ja tikkpolt välja puuritud. Kaks ülejäänud korki ja polti õnnestus löökkruvikeerajaga lahti saada. Aga ega ta lõbus töö ei ole küll - supportid maha ja kolkimisega peab üpriski ettevaatlik olema. Kui aga klotsid vahetamist tahavad, siis pääsu sellest pole.
Edu ja kindlat meelt!
terv, sokk
Edu ja kindlat meelt!
terv, sokk
Kui nüüd tagasi minna spidokateema juurde siis mul on Transalp sama tervisehädaga. Tigu on küll terve aga selle vastuspool hammakas läks puru. Võtsin mõõdud ja sain mõõtude järgi Motodepoo lammarist uue hammaka ... ja, pagan, ei taibanud enne kontrollida kui kokkupanekul - hammakas, mis muidu vanaga üks-ühele sarnane, oli hammaste kaldenurk täpselt vastupidine. Ehk kööga.
L
L
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.