millist õli marki soovitate?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
kaurz

millist õli marki soovitate?

Lugemata postitus Postitas kaurz »

äkki teadjad kawa mehed oskaksid soovitada, millist marki mootoriõli on zx-9r 94a. mootoris otstarbekas kasutada? põhjus selles et praegu kylmalt naq sidur ukerdab naz ja soojalt ple viga et äkki õlis teema

ette tänades..


Kasutaja avatar

Laur
Postitusi: 377
Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
Tsikkel: VTX1800R
Asukoht: Muhv nõudmiseni
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Laur »

Kasuta motikale ettenähtud õli, külmalt sidur veabki kaasa natuke ja käigud lähevad kolksuga sisse ja mitte ainult kawal :D
Kas täis või poolsünt, rohkem rahakotis kinni. Vaevalt sa siiski võistlema lähed 94a. rattaga, kõlbab poolsünt küll.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans

Teema algataja
kaurz

Lugemata postitus Postitas kaurz »

käigud käivad aga kohalt minek on imelik kylmalt....sellist sujuvat kohaltvõttu raske teha..hakkab naq laksust vedama ja siis täiega raputama....soojalt sellist jama pole :(
Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

tuttav töötab firmas kus tehakse õli Putoline, Kroon Oil ja mitme bensiinijaama keti oma margi jaoks. Kõik tuleb n.ö. "ühest tünnist".

kas sa üldse tead mis õli sul sees on? Paistab et on tegemsit õliga mis on külmalt liiga paks , 20w50 või midagi sellist. Pane 10w40 sisse.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas Villem »

Oil-Cooled kirjutas:
Paistab et on tegemsit õliga mis on külmalt liiga paks , 20w50 või midagi sellist. Pane 10w40 sisse.
Kusjuures ka 10W40 veab külmalt mõnuga kaasa. Näiteks mu 750 gixxefil ma külma mootoriga kohapeal seistes neutraali sisse ei saa, kuna tuleb rakendada rohkem jõudu ja neutraalist läheb lihtsalt üle teisele käigule. Kui veidike ratast edasi liigutada siis saab lihtsalt neutraalile. Samas aga niipalju kaasa ei vea, et ratas ise liikuma hakkaks.

bikemarx
Postitusi: 23
Liitunud: 06 Mär 2007, 00:19
Tsikkel: BMW suur Gessu
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas bikemarx »

Kasuta poolsünt 10W40 Shelli mootorratta õli. Ise otsisin selle sama teema kohta infi Saksa foorumitest ja seal soovitati samat marki "vanemate"Kawade jaoks . 4L on Pärnus kuskil 600 eegu ringis.

Teema algataja
kaurz

Lugemata postitus Postitas kaurz »

ise kasutan sellist õli marki liqui-moly 10w-50 täissünt ja olen ka kiidusõnu kuulnud aga ikka hakib naq...kas siduriketastest vms ei pruugi viga peituda
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Viga on ilmselt siduris mitte õlis.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

vabalt võib vale õli olla. endal just käis selline teema siit kuskilt läbi - lahendust ei olnud, eelmine õli oli vist mingi teistsugune ja sidurile just seesama liqui moly 10w-50 ei meeldinud. see viga aga kadus peale õli sissesõitmist ise ära :D

kui õlivahetus ei aita, siis järgmiseks on vahekettad vaja üle käia, või välja vahetada. ülekäimise all mõtlen ma seda, et kisud vahekettad välja ja lased 150-se või 200-se liivapaberiga mõlemad küljed tuhmiks.

kui lamellkettad on läbi, siis sidur mitte ei vea kaasa, vaid libiseb.
  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

Teema algataja
kaurz

Lugemata postitus Postitas kaurz »

selge...näpin yxpäev sidurit vaatan mis olukorras see on
tänud arvamuste eest igal juhul
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”