Tehnoülevaatus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

SiimM
Postitusi: 45
Liitunud: 16 Nov 2013, 14:37
Tsikkel: GS500e
Asukoht: Tallinn

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas SiimM »

KorK kirjutas:

Kas keegi saaks soovitada Tallinnas tehnoülevaatuspunkti, kus häälele nii palju tähelepanu ei pöörata. Nimelt ostsin ratta nii, et on tühjaks tehtud seest pütt.
Sõita tahaks, kuid ilma ülevaatuseta ei taha.

Mine Biker24 poodi, vaata kus su sumpsile db-killereid pakutakse. Ülevaatuse ajaks paned ajutiselt sisse.




sazz
Postitusi: 7
Liitunud: 10 Aug 2015, 13:27

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas sazz »

Tervitus, oleks küsimus kuhu soovitaksite minna ülevaatusele?
Teema selles, et tsikkel natuke ringi ehitatud bobber stiilis.

Pilt

Pilt

Viimati muutis sazz, 10 Aug 2015, 16:45, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Hurley
Postitusi: 60
Liitunud: 09 Juun 2012, 17:55
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tartu

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Hurley »

sazz kirjutas:

Tervitus, oleks küsimus kuhu soovitaksite minna ülevaatusele?
Teema selles, et tsikkel natuke ringi ehitatud bobber stiilis.

Pilt

Pilt

Päris äge ratas, proovida võib alati.

Buell XB12S (2007) -> Ducati Diavel (2013) -> Africa Twin (2017)

sazz
Postitusi: 7
Liitunud: 10 Aug 2015, 13:27

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas sazz »

Üks soovitus oli proovida viimsisse sinna reval cafe juurde? Pidid olema mõistlikud inimesed.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6615
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Muidugi, pasundage avalikult, kus "normaalne" on varsti n********e nii ÜV punkti kui Teid :evil:

Saadetud kettaga lauatelefonist!


reimps

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas reimps »

Kadaka tee 1, B24 kõrval, on üks sitaks hea TÜV punkt. Nu**ivad mind kogu aeg ja vaatavad kõiki asju, aga ülevaatuse olen alati läbinud (sest ratas on korras kah). Mulle sobib, kui ma TÜV ajal veidi higistama pean hakkama.

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas ht99 »

sazz kirjutas:

Üks soovitus oli proovida viimsisse sinna reval cafe juurde? Pidid olema mõistlikud inimesed.

Käisin seal just, kontrolliti põhjalikult, tuled, pasunad, ketid, klotsid, kettad.
Peeglikinnitused, lenksukinnitused jms.
Tehasekonditsioonis rattaga tegemist.


sazz
Postitusi: 7
Liitunud: 10 Aug 2015, 13:27

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas sazz »

yeekim kirjutas:

Muidugi, pasundage avalikult, kus "normaalne" on varsti n********e nii ÜV punkti kui Teid :evil:

Mis siis sinu arvates lahend on? Ärge jummala eest modifitseerige oma rattaid? See on natuke anaalne küll kui mul tagumist istet pole vaja, ei kasuta ka. Võtan ära, siis jama majas, sest paberi peal on ette nähtud 2 kohta. Ja pealegi äkki mulle meeldib porine selg :D

Suht keeruline on see värk meil ikka custom ratastega. Kui vähemalt avalikult ei taha pasundada siis kirjutage privasse või saatke e-mail. Isend liiga ilus, et garaažis hoida.

Viimati muutis sazz, 10 Aug 2015, 16:46, muudetud 1 kord kokku.

SHOT
Postitusi: 75
Liitunud: 27 Juul 2014, 10:31
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 1 kord

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas SHOT »

Sina nuid ratast, et kõik oleks tippen-toppen. Ratas nuib sind, nõuab õli, kütet ja vahest pirtsutab asja eest teist taga. Siis lähed ülevaatusele. Seal nuitakse nii sind kui sinu ratast. Kõvemad vennad nuivad TÜV´i ametnikke vastu. Ühesõnaga, eks see motomehe elu on täis pidevat nuimist. Peaasi, et ennast täitsa ära nuida ei lase.

(Tärnide asemele pane mis täht soovid, nt L (togi) )

Mul streetfighter GSXR. Kohti hetkel justkui üks. Tehase vidinatest ma ei teagi mis seal üldse alles jäänud on... Hoia kõik korras ja ära mignit idiootset modimist tee ja ongi kõik. Enne TÜV minemist löö ratas piinlikult läikima. Ja no ilmselge, et kui sul ikka pidurid ei võta või tuled ei näita... Siis nullitakse ära. Olgu kõik sellised esmased asjad viimse piirini heaks timmitud. Siis saad ainult loota, et mõni selline piiripeal olev modifikatsioon vms jäetakse rahule.

Ole ise inimene, siis ollakse sinuga ka inimene.

:bsmile:

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6615
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas yeekim »

sazz kirjutas:
yeekim kirjutas:

Muidugi, pasundage avalikult, kus "normaalne" on varsti n********e nii ÜV punkti kui Teid :evil:

Mis siis sinu arvates lahend on? Ärge jummala eest modifitseerige oma rattaid? ....... Kui vähemalt avalikult ei taha pasundada siis kirjutage privasse või saatke e-mail. Isend liiga ilus, et garaažis hoida.

Täpselt!
PS sellise info jagamisel abiks.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!


sazz
Postitusi: 7
Liitunud: 10 Aug 2015, 13:27

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas sazz »

SHOT kirjutas:

Sina nuid ratast, et kõik oleks tippen-toppen. Ratas nuib sind, nõuab õli, kütet ja vahest pirtsutab asja eest teist taga. Siis lähed ülevaatusele. Seal nuitakse nii sind kui sinu ratast. Kõvemad vennad nuivad TÜV´i ametnikke vastu. Ühesõnaga, eks see motomehe elu on täis pidevat nuimist. Peaasi, et ennast täitsa ära nuida ei lase.

(Tärnide asemele pane mis täht soovid, nt L (togi) )

Mul streetfighter GSXR. Kohti hetkel justkui üks. Tehase vidinatest ma ei teagi mis seal üldse alles jäänud on... Hoia kõik korras ja ära mignit idiootset modimist tee ja ongi kõik. Enne TÜV minemist löö ratas piinlikult läikima. Ja no ilmselge, et kui sul ikka pidurid ei võta või tuled ei näita... Siis nullitakse ära. Olgu kõik sellised esmased asjad viimse piirini heaks timmitud. Siis saad ainult loota, et mõni selline piiripeal olev modifikatsioon vms jäetakse rahule.

Ole ise inimene, siis ollakse sinuga ka inimene.

:bsmile:

No pidurid pidrudavad väga hästi, amordid korras, tuled näitavad väga hästi. Lihtsalt kere veits teist moodi. Ei tea ma ei saa sellest lõputust nu**imisest aru.
Ehk siis las ma pakun, et siin kumulatiivne soovitus on, et mine hakka järjest TÜV punkte läbi sõitma ja kui juba eos kätega vehkima hakatakse siis sõida minema?


SHOT
Postitusi: 75
Liitunud: 27 Juul 2014, 10:31
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 1 kord

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas SHOT »

Mul fighteril taguots kõik ümber ehitatud. Muu raam on nagu originaal. Eks ma talle kohe mainisin ka, et see pole päris selline nagu ta tehasest tulles oli, et vaatame rahulikult üksipulgi. Saime hakkama kahepeale :) Julge pealehakkamine on pool võitu!


tazavi
Postitusi: 725
Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
Tsikkel: iž jupiter 3
Asukoht: Kuressaare
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas tazavi »

kõvad modijad võiks ju seda modimist legaalselt teha, miks peab nuima? räägi mnt büroos oma jutt ära, vormista ümberehitus ja pärast käi ka kõige suuremate nuijate juures TÜV-il ja alati pääsed sealt kehtiva TÜV-iga minema mitte ära nu**i illegaalselt. Kõike annab legaalselt teha ja kui hakkab illegaalse poole pöörduma, siis ise ju vastutad?


Tort
Postitusi: 2021
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 166 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Tort »

Legaalselt võid sa ARK-i Matidega jahuda kui palju tahes, aga kui tuledel pole e-märgistust, siis oodatakse sind ikka tagasi. Ühekohaliseks teha pole raske. Raami nad ei oska vaadata üldiselt. Ehk et kui e-märgistust vajavad asjad on korras (töökorras tuled, sumps) ja peeglid olemas, siis on kõik ok üldiselt. Teemaalgataja tuli on eBay päritolu ilmselt ja sellega läbi ei saa tõenäoliselt.


koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas koi »

Küsi PS kaudu kohvikute ehitajatelt. Nad on oma tsiklid ju täitsa alasti võtnud ja muudatusi tehasest tulnud pillidega võrreldes lõputult. Neil selles teemas kindlasti kogemus olemas, mis kõige valusamad punktid ja kelle juures.Avalikus foorumis ei uhkeldata jah sellistel teemadel!

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.

sazz
Postitusi: 7
Liitunud: 10 Aug 2015, 13:27

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas sazz »

Tort kirjutas:

Legaalselt võid sa ARK-i Matidega jahuda kui palju tahes, aga kui tuledel pole e-märgistust, siis oodatakse sind ikka tagasi. Ühekohaliseks teha pole raske. Raami nad ei oska vaadata üldiselt. Ehk et kui e-märgistust vajavad asjad on korras (töökorras tuled, sumps) ja peeglid olemas, siis on kõik ok üldiselt. Teemaalgataja tuli on eBay päritolu ilmselt ja sellega läbi ei saa tõenäoliselt.

Mnjah suunakad on e-märgistusega, esituli originaal, tagatuli on aga kodumaal isekootud. Sisemine osa kõik ledide peale ehitatud. Seal pole mingit märgistust. Sumpa ka ringi ehitatud. Pole seal ka minu arust mingist e-märgistusest haisugi.

Kasutaja avatar

Laur
Postitusi: 377
Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
Tsikkel: VTX1800R
Asukoht: Muhv nõudmiseni
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Laur »

Oleneb ülevaatajas ja sellest kas ta on kodus suss ja elab ennast tööl valja või mitte.
Hiljuti nägin pealt veoka ülevaatust, kus haagise küljetulede kallal iriseti, et ei ole õige tähisega. Veokijuht küll ütles, et mis krdi vahet seal on mis tähis on paari cm. kollasel tulel küljepeal, peaasi, et põleb.
Aga ikka vinguti edasi, et pole ikka õige ja peab hoopis teise kirjaga olema, lõpuks veokijuht saatis paari karvasesse kohta, võttis oma teh. passi ja sõitis teise punkti.

M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Kasutaja avatar

TPB
Mode
Postitusi: 248
Liitunud: 22 Mai 2015, 22:07
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas TPB »

aegajalt paneb ikka imestama kuidas selgelt reeglitele mittevastavad masinad ringi sõidavad, numbrid külje peal risti jne jne..........mul mõõdeti viimati isegi seda kui lai lenks on sest ülevaatajale tundus et on liiga pikk :lol:


SHOT
Postitusi: 75
Liitunud: 27 Juul 2014, 10:31
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 1 kord

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas SHOT »

Kõige rohkem saab kino siis kui "ülevaataja" pole ise tsikliga üldse kokku puutunud. Ma ei tea muidugi mis nõuded neile tööle kandideerimisel esitatakse vms... Aga minul on küll olnud tunne, et mõni mees näeb tsiklit esimest korda. Siis ongi kaks versiooni - et kas kõik on ok ja lähenetakse asjale loogiliselt, et tuled põleks, pidurdaks jms. Või siis hakatakse näpuga kuskil paberil järge ajama. Kui järge hakatakse ajama on jällegi kaks võimalust. Et kuidas ta seda tõlgendab. Sinu kahjuks - sinu kasuks. Sinu kahjuks, siis on kaks võimalust. Kas saad korralikult nu(LL)itud ja korduse. Või siis keberniiti ikka aga ülevaatuse ka kirja :mrgreen:

Kas see TÜV on kellegile tõesti sellise trauma põhjustanud vms. Kord aastas 7 min. ja selline stress? Bobberil ülevaatus olemas või ootate hooaja lõppu?

Elu on valikute küsimus ja kõik on omavahel seoses :bsmile:

Kasutaja avatar

AN-400
Postitusi: 448
Liitunud: 14 Okt 2003, 17:00
Tsikkel: Suzuki 650
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas AN-400 »

Mina olen käinud siiani oma autodega ja rattaga seal Kadakas bussipargi hoovis olevas ÜV punktis ja siiani rahul. Toimetab seal üks pisike vanem mees, kel ainsana A katt olemas..
Sisse ei peagi sõitma rattaga, maja ees vaatab ringiga ümber ratta kõik ära mis vaja, kontrollib tuled-viled, ja edasi 15e maksma :bsmile:

Pirni tn omas TRK Värvid...seal tahavad kangesti ise pidureid proovida jne.

Suzuki 650 K7

Tort
Postitusi: 2021
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 166 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Tort »

sazz kirjutas:
Tort kirjutas:

Legaalselt võid sa ARK-i Matidega jahuda kui palju tahes, aga kui tuledel pole e-märgistust, siis oodatakse sind ikka tagasi. Ühekohaliseks teha pole raske. Raami nad ei oska vaadata üldiselt. Ehk et kui e-märgistust vajavad asjad on korras (töökorras tuled, sumps) ja peeglid olemas, siis on kõik ok üldiselt. Teemaalgataja tuli on eBay päritolu ilmselt ja sellega läbi ei saa tõenäoliselt.

Mnjah suunakad on e-märgistusega, esituli originaal, tagatuli on aga kodumaal isekootud. Sisemine osa kõik ledide peale ehitatud. Seal pole mingit märgistust. Sumpa ka ringi ehitatud. Pole seal ka minu arust mingist e-märgistusest haisugi.

Võid niisama ka proovida muidugi, aga õhutunde pealt pakun, et kindlasti saad legaalsel teel ilma tutvusteta läbi, kui:

a) Asendad ülevaatuse ajaks tagatule e-märgistusega tulega
b) Käid arkist läbi ja muudad ühekohaliseks (20 eur). Minuteada piisab sellest, kui näitad angaaris, et näete, tagaistet ei ole enam.

Oleks siis ka virisemist muidugi, kui näpuga järge ajada, aga ilmselt ei kotita.


sazz
Postitusi: 7
Liitunud: 10 Aug 2015, 13:27

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas sazz »

Tort kirjutas:
sazz kirjutas:
Tort kirjutas:

Legaalselt võid sa ARK-i Matidega jahuda kui palju tahes, aga kui tuledel pole e-märgistust, siis oodatakse sind ikka tagasi. Ühekohaliseks teha pole raske. Raami nad ei oska vaadata üldiselt. Ehk et kui e-märgistust vajavad asjad on korras (töökorras tuled, sumps) ja peeglid olemas, siis on kõik ok üldiselt. Teemaalgataja tuli on eBay päritolu ilmselt ja sellega läbi ei saa tõenäoliselt.

Mnjah suunakad on e-märgistusega, esituli originaal, tagatuli on aga kodumaal isekootud. Sisemine osa kõik ledide peale ehitatud. Seal pole mingit märgistust. Sumpa ka ringi ehitatud. Pole seal ka minu arust mingist e-märgistusest haisugi.

Võid niisama ka proovida muidugi, aga õhutunde pealt pakun, et kindlasti saad legaalsel teel ilma tutvusteta läbi, kui:

a) Asendad ülevaatuse ajaks tagatule e-märgistusega tulega
b) Käid arkist läbi ja muudad ühekohaliseks (20 eur). Minuteada piisab sellest, kui näitad angaaris, et näete, tagaistet ei ole enam.

Oleks siis ka virisemist muidugi, kui näpuga järge ajada, aga ilmselt ei kotita.

ARKi plaan mul olemas jah, selle võib ära teha küll.
Selle tule värgiga nii ja naa peab kuskilt otsima siis mingi asenduse :D

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas mella »

Ma tahaks näha, mis valemiga sa selle numbriasetuse ära põhjendad.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas puna »

keegi ei pea sulle midagi põhjendama.


sazz
Postitusi: 7
Liitunud: 10 Aug 2015, 13:27

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas sazz »

mella kirjutas:

Ma tahaks näha, mis valemiga sa selle numbriasetuse ära põhjendad.

Nii on ilusam? :wack:


Tort
Postitusi: 2021
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 166 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Tort »

mella kirjutas:

Ma tahaks näha, mis valemiga sa selle numbriasetuse ära põhjendad.

Tegemist peaks olema väheohtliku veaga (ei ohusta kõrvaldamiseks kuluva aja jooksul liiklust ja likvideeritav ühe sõlme asendamise/vahetamisega) ja sellisel juhul ei tohiks see ülevaatuse saamisel takistuseks olla. Puhtalt minu seisukoht.

Kasutaja avatar

pea
Postitusi: 256
Liitunud: 30 Aug 2005, 12:22
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas pea »

Tort kirjutas:
mella kirjutas:

Ma tahaks näha, mis valemiga sa selle numbriasetuse ära põhjendad.

Tegemist peaks olema väheohtliku veaga (ei ohusta kõrvaldamiseks kuluva aja jooksul liiklust ja likvideeritav ühe sõlme asendamise/vahetamisega) ja sellisel juhul ei tohiks see ülevaatuse saamisel takistuseks olla. Puhtalt minu seisukoht.

Aga tegelikult ei ole, sõbral võeti teepeal nagu naksti ülevaatus ära sellise numbri asetuse eest (pidi ikkagi olema ohtlik viga :wack: ).
P.S ilma selle tagaporika, istme ja tagumiste jalaraudateta ei tohiks ka tegelikult läbi saada kui passis 2 kohaline (porikas peab nii või naa olema).
P.S.S ei saa niisama ühe kohaliseks, et sõidad ARK-i ja nii ongi. Kõigepealt teed avalduse, siis menetlevad seda kuni 30 päeva (ja tõenäoliselt 30. päeval nad alles vastavadki) siis kui on vastus ok lähed näitad ette, et on nüüd ühekohaline (siis saad kindlasti ülevaataja käest veel sumpsi, et kus porikas on :D ) ja siis maksad passi vahetuse ja oled õnnelik.
Või sõidad samamoodi edasi ja vaatad ise kuidas saab

Viimati muutis pea, 11 Aug 2015, 15:08, muudetud 1 kord kokku.

reimps

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas reimps »

Identifitseerimisvahenditega mängimine läheb automaatselt TÜVi tühistamiseni. Kui ikka pole numbrit näha, siis korravalvurite jaoks on tegu siiski tehniliselt mittekorras sõidukiga. Sama hästi võid ju numbrita sõita, siis on palju huvitavam patrullidega suhelda :mrgreen:


Tort
Postitusi: 2021
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 166 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Tort »

Ma ei tea, mille alusel politsei korduva saab anda. Kas piisab ka väheohtliku vea olemasolust, ei oska öelda. Ohtlik ei ole numbrimärgi vale asukoht küll kuskilt otsast. Mõned katked siit-sealt:

1) „tehniliselt korras” – sõiduki tegelikud andmed vastavad registreerimistunnistusele ja sõidukil ei esine rohkem kui neli väheohtlikku riket või puudust. Sõiduki omanik või kasutaja peab kõrvaldama kontrollkaardile kantud rikked või puudused esimesel võimalusel. Sõidukit ei pea korduvale ülevaatusele esitama;

2) „ülevaatus katkestatud” – sõiduki tegelikud andmed ei vasta registriandmetele või registreerimistunnistusele, sõiduk on omavoliliselt ümber ehitatud või sõidukile on omavoliliselt paigaldatud lisaseadmeid.

Ning:

2.1. VO – „väheohtlikud rikked ja puudused”: lihtsamad mittevastavused, millel ei ole olulist
mõju sõiduki turvalisusele. Mittevastavused on lihtsalt kõrvaldatavad ühe osa või sõlme
vahetamise, kinnitamise või lihtsa reguleerimise teel
;

2.2. OV – „ohtlikud rikked ja puudused”: mittevastavused, mis võivad ohustada sõiduki
turvalisust või panna teised liiklejad ohtu või reostavad keskkonda. Mittevastavuse
kõrvaldamiseks on vajalikud eriseadmed või eriettevalmistusega töötajad.;

2.3. EOV – „eriti ohtlikud rikked ja puudused”: mittevastavused, mis kujutavad otsest ja
vahetut ohtu liiklusohutusele või keskkonnale. Sõidukit on ohtlik kasutada ka juhul, kui
ollakse teadlik mittevastavusest ning mille esinemisel ei ole võimal

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3136
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 330 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas ranel »

Kui korduva saate, siis on teil kindlasti vaja ka akt saada, et hiljem saaks ülevaatuspunkti minna.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”