Tehnoülevaatus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:

  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 3736
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 306 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #721 Postitas reimps » 11 Aug 2015, 15:29

No meenutage nüüd seda aega, kui taburettidel polnud kohustust rohelist numbrit kanda ja palju mõlkimisi nad korda saatsid. Numbrita polnud ka peatnägijate jutust suurt tolku. Seega suht oluline osa on numbrimägi nähtavus. Kuigi sõidukorda ei mõjuta tõesti, aga liikluses osalemiseks peab masin olema nii korrektsete registreerimisandmetega (sh numbrimägi nähtavus) kui ka tehniliselt korras. Muidu hakkavad Jaan Tatikad isetehtud paatidega ringi sõitma, sest tuled-viled on ju küljes ja memme luba on teedele ronimiseks olemas. Tõsi, osade asjadega on eriti ARKis mõttetult üle piiri mindud, st mingid pseudoprobleemid E-märgistustest suunatulede puhul. Peaasi, et suunakad on, põlevad ja on näha eest/tagant. Näiteks.


I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people

KKKKKK
Postitusi: 183
Liitunud: 11 Mai 2011, 14:50
Tsikkel: XJR 1300
Tänatud: 2 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #722 Postitas KKKKKK » 11 Aug 2015, 19:25

Mul oli kauges minevikus esimese lääne rattaga(hõbe-kollane Tdm 850) siuke pull. Saades asja korda reg eelsel ülevaatusel, nr külge ja kohe kõrvale ülevaatusele. Ülevaatuse kuudi ümbrust platsi valmistati ette asfalteerimiseks. Plats kaetud ühe jämmemat sorti killuga mida üldse näinud. Ise sain algaja ja värske ratta omanikuna, erutusest värisedes, napilt sõidetud uke taha. Kaks venikest testisid(vaatasid üle) sees 53-e. See tehtud kooberdasid välja. Üks vennike istus kohe ratta selga. Näha oli et sõit väga pole. Küsis oot, kus see pidur siin on ja kus käigud käivad. Vaja teisest maja otsast sisse sõita. Siis võttis täispööretel sidurt libistades kohalt. Mul viskas ikka päris punasesse- nussid saksast pilli viimase papi eest kohale ja siis rsk mingi taigen keerab killu peale külili enne kui ise sõitagi saad! Nii ma ütlesingi teisele vennikesele(keda pidasin 53 meheks), et kohe näed kuda üks mees kiirabiga ära viiakse. Läbi ime sai vend ikka sõidetud ümber maja. Pärast ülevaatust tehes selgus, et see teine vennike oli hoopis ülevaataja paarimees-käsualune. Ütleme väga vaikselt toimetas ja ühti piuksu ei rääkind. :D

Lõppes see päev sellega, et esimesele suveõhtusele tuurile legaalse nr ja ülevaatusega minnes jooksis sokk niimoodi eest läbi, et ma ei näinud teele tulemas ja ei jõudnudki reageerida. No ütleme vast 5 m oli vahet maanteekiirusel. Siis mõtlesin küll joptvui mat on ikka elu siklimehel.
Õnneks ma ei andnud alla. :wink:
Kasutaja avatar

TPB
Mode
Postitusi: 183
Liitunud: 22 Mai 2015, 22:07
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #723 Postitas TPB » 11 Aug 2015, 21:22

number ei asu tehasest tulles selle koha peal, omavoliliselt ümber ehitatud ja ongi jokk, vaata seadusest ka nõudeid numbrimärgi asukohale
Kasutaja avatar

Kevadlilleke
Postitusi: 25
Liitunud: 24 Juul 2012, 14:23
Tsikkel: FZR
Asukoht: Tartu

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #724 Postitas Kevadlilleke » 11 Aug 2015, 22:06

Viimati muutis Kevadlilleke, 12 Aug 2015, 16:59, muudetud 1 kord kokku.
Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks...
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4448
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #725 Postitas mella » 12 Aug 2015, 09:17

Mul ei nimetatud seda korduvaks vaid erakorraliseks. Ja oli enduurokal number 90 kraadi keeratud.

Numbri asukoha nõudel võib olla lihtne põhjendus - nähtavus tagant igas suunas. Kasvõi teeäärse politseiniku, liikluskaamerate või tuevikus kiiruskaamerate jaoks. Osades riikides võtavad need ju tagant tsikleid ka.

ranel kirjutas:Kui korduva saate, siis on teil kindlasti vaja ka akt saada, et hiljem saaks ülevaatuspunkti minna.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4448
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #726 Postitas mella » 12 Aug 2015, 09:21

Ma ilma masinat katsumata pakun, et puudujäägid on nii esimestes kui tagumistes suunatuledes, numbri ja taga/piduritule asetuses, tagaporika puudumises ja omavolilises ümberehituses 1 kohaliseks.
Lisaks võib olla ka väljalaske helivaljuse probleem, aga seda paljud kohad ei suuda mõõta.

SHOT
Postitusi: 85
Liitunud: 27 Juul 2014, 10:31
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 1 kord

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #727 Postitas SHOT » 12 Aug 2015, 09:51

KKKKKK kirjutas:.... Siis mõtlesin küll joptvui mat on ikka elu siklimehel.
Õnneks ma ei andnud alla. :wink:


:mrgreen: :mrgreen: (lol)
Kasutaja avatar

Martinez
Postitusi: 151
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #728 Postitas Martinez » 12 Aug 2015, 10:40

sazz kirjutas:Tervitus, oleks küsimus kuhu soovitaksite minna ülevaatusele?
Teema selles, et tsikkel natuke ringi ehitatud bobber stiilis.

Pilt

Pilt


viewtopic.php?f=72&t=94185&p=724312#p724312

No jah :wack:

S4nder
Postitusi: 5
Liitunud: 29 Veebr 2016, 09:42
Tsikkel: GSX-R
Tänatud: 1 kord

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #729 Postitas S4nder » 22 Mär 2016, 15:44

Kuidas suhtuvad ülevaatajad mootorratastesse, millel passis märge võimsuse piiraja kohta, kuid tegelikkuses on see eemaldatud?
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4190
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 356 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #730 Postitas Macintosh » 22 Mär 2016, 15:46

S4nder kirjutas:Kuidas suhtuvad ülevaatajad mootorratastesse, millel passis märge võimsuse piiraja kohta, kuid tegelikkuses on see eemaldatud?

Kuidas nad seda peaksid tuvastama?
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 3736
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 306 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #731 Postitas reimps » 22 Mär 2016, 16:26

Ei kontrollita reaalselt midagi, pole ju võimalik vaatlusel tuvastada, kas piiraja on peal või mitte. Rattal ju kleeps peal või sert selle kohta kaasas, et on paigaldatud piiraja. Rohkem polegi vaja ja ärge parem torkige seda teemat rohkem - hakatakse lõpuks ka piirajaid reaalselt näha tahtma. DB-mõõtmised juba käivad, mis siis, et hetkel rohkem küll "no kuulatame siis ikka, palju on, aga ega me läbi kukuta"-stiilis veel..
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

Cado
Toetajaliige
Postitusi: 831
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #732 Postitas Cado » 22 Mär 2016, 16:29

Selleks on neil düno pinki vaja
Kui väga tahavad võivad ekspertiisi saata ratta.
Kulud kattad sina kui piiraja puudub.
--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda

franz125
Postitusi: 1988
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #733 Postitas franz125 » 22 Mär 2016, 18:57

Pole dünopinki vaja.Ainult distants,mass ja lõppkiirus-edasi on matemaatika.Valemit ei tea aga siin link kuidas igaüks oma ratta võimsust umbkaudselt määrata saab.
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

Cado
Toetajaliige
Postitusi: 831
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #734 Postitas Cado » 22 Mär 2016, 20:16

mis sa tahad võita ,et ÜV onud hakkavad ilma dünota sul ratta lõpkiirust testima :D
Viimati muutis Cado, 22 Mär 2016, 20:30, muudetud 1 kord kokku.
--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda
Kasutaja avatar

TPB
Mode
Postitusi: 183
Liitunud: 22 Mai 2015, 22:07
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #735 Postitas TPB » 22 Mär 2016, 20:18

piisab sellest, et nad ilma kiivrita selga istuvad ja pidureid testivad

will111
Postitusi: 1704
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 116 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #736 Postitas will111 » 22 Mär 2016, 20:30

keegi ei tegele sellise lollusega PUNKT

pole mõtet külajutte levitama hakata. pealegi, iga väheke teadlikum peaks teadma, et maksimaalse võimsuse (ligikaudu) adekvaatseks määramiseks ilma igasuguse mõõtetehnikata on tegelikult ju tarvis arendada päris suurt lõppkiirust. Et ülevaataja läheb kuskile maanteele 200ga sõitma vahepeal? :lol: tulge mõistusele...

JAWAmees
Postitusi: 169
Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
Tsikkel: Hayabusa '04
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 4 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #737 Postitas JAWAmees » 22 Mär 2016, 22:28

franz125 kirjutas:Pole dünopinki vaja.Ainult distants,mass ja lõppkiirus-edasi on matemaatika.Valemit ei tea aga siin link kuidas igaüks oma ratta võimsust umbkaudselt määrata saab.
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62


Suht BS kalkulaator- Busa kaalub koos minuga vähemalt 300kg ja tipp on 300km/h- kalkulaator annab 334rwhp vs reaalsed 173 mootori hobujõudu.
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 547
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #738 Postitas cossie » 22 Mär 2016, 22:37

Suht BS kalkulaator- Busa kaalub koos minuga vähemalt 300kg ja tipp on 300km/h- kalkulaator annab 334rwhp vs reaalsed 173 mootori hobujõudu


see on mõeldud 400meetri kohta ma arvan, siis on nubrid juba palju loogilisemad. Ise ka just mängisin seal numbritega, ja enda välja sõidetud ET, lõppkiiruse ja umbes 300kg kogumassi juures annab tulemuseks 85 hobust tagarattast, mis tundub umbes 100 hobuselise (mootorist) ratta kohta üsna loogiline
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1242
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 282 korda
Tänatud: 93 korda
Kontakt:

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #739 Postitas AzA » 23 Mär 2016, 08:28

Kuidas see võimsuse mõõtmine välja hakkaks nägema. Jätame kohe igast silm sirkel teemad ära, need ei päde ... see tähendaks vinkel vendade kohtus istumist isegi juhul kui distantsid, kiirusemõõtjad ja kõik muu on taadeldud ..... :mrgreen:
Dünostend ja taadeldud loomulikult, neid saaks olema kindlasti igas ülevaatuspunktis (mis siuke stend koos hoolduse, taatlemise jms. maksta võib?) .... meie saaks 15 euri eest dünos siis ära käia.
Põhiskeem saab olema järgmine:
Vajuks kohale, 15 rubla, saaks düno kätte, piiraja tagasi, kordusülevaatus 10 rutsi või misiganes (igasugune summa alla sota oleks täitsa ok vist?), värske ülevaatusega koju piirajat eemaldama. Mega piiramisäri läheks lahti, 200 alla ja edaspidi saad kümneka eest düno teha.
Või hakkab piiratud tsiklite ülevaatus kordades kallim olema?
Näiteks mul on hornet piiratud 25kw - kas on ma ei tea (ei huvita ka), selleks peaks karburaatorid vist maha võtma ja veenduma? (hui mingi ülevaataja, mul hakkab karbusse maha kruvima, pärast vaakumeid häälestama ja jaurama ehk mismoodi piiraja ette näitamine välja veel näeks?)
Mul oleks muidugi hea meel, saaks karbussid iga kevad 15 rubla eest häälestatud (lol)

Juhtimisõigus on mul igal juhul olemas ka juhul kui piirajat pole. Seega ülevaatuse düno ei puhuks üldse kotti, see ei muudaks juhtimisõiguse osas absull mitte midagi.
Kui nüüd A2-ga roniks ratta otsa, millel piiraja eemaldatud, siis oleks tegu juhtimisõiguseta sõiduga. A omanike dünotamine ei läheks aga kuidagi läbi.
Seega ülevaatuspunktis mingi võimsuse mõõtmine on mõttetu ... kui siis tänaval konkreetselt tuvastatud juhiga otse kärru ja stendi :bsmile:

Ainus asi on vist kindlustus, mis määrab kilovattide pealt hinda? Neid hakkaksid huvitama hoopis natuke järeleaidatud rattad ju ... ronid kohale, tehakse düno, on tehase 72kw asemel mingi sumpsiga saadud 78kw ... vutt vutt uusi papreid tegema arki mõne soti eest? aga kui kohvitet konel on vähem? Siis kindlustus ju võtab raha mitte millegi eest.
Kui, siis arutagem kindlustuse teemat, kuigi ka see on absurd :bsmile:

Sama jabur on müra mõõtmine ÜV punktides, lüüakse vanaema pudrunui ette üv ajaks ja asi vaska.
Nii kaua kui mehed sinises reaalselt tänavatel mõõta ei saa, jääb kogu see nali lihtsalt ära. Igale patrullile taadeldud seadmed ja koolitus?
Ja hakkab pihta ... ei mõõdetud 1 meetri kauguselt 4000 pööret, nagu viiesajasel ette nähtud, vaid 90 sendi kauguselt ja 4600 pööret :mrgreen:
Näidake mulle sellist humanoidi, kes suudab tänaval kõrva järgi sumpsi taga seistes öelda, kas tegu on 92või 95db-ga?
Kui siukseid leidub, siis nad häälestavad rämeda raha eest viiuleid või puhuvad politseiorkestris trombooni mitte ei tassi reede õhtul alkohoolikuid plate peale.

Mida me aga saame on kuni A2-ni mingid lapakad, näiteks nagu UK-s suured punased L tähed ees ja taga ning ennetustöö.
Mingit dünosse vedamist paarikümne ratta pärast ei hakka niigi kohitset korrakaitse tegema ... terve patrulli tööpäev piiksus ühe juhtimisõiguse pärast?
Targem on lihtsalt 12h jutti iga jumala tsikkel maha võtta, saab palju rohkem füüri ja rikkumisi, pakun et kümneid kordi rohkem.
Pooltel ratastel pole taga seda punast helkurikest ....
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Cado
Toetajaliige
Postitusi: 831
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #740 Postitas Cado » 23 Mär 2016, 11:47

Asi näeb nii ,et patrull peatab kinni ja leiab mõjuva põhjuse konfiskeerib sult ratta kohapeal ja saadab ekspertiisi
siin oli mõned aastada tagasi Eestis ka mingi keiss rolleriga

Põhjus oli see et antud masin ei tohi liikuda üle 45km/h võeti ära saadeti ekspertiisi
Kiire otsinguga hetkel ei lednud seda lugu üles hetkel.


KAs ja kuidas see juriidliliselt ok on seda ei tea kommenteerida.
--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda
Kasutaja avatar

mel09
Postitusi: 40
Liitunud: 05 Mai 2015, 09:51
Tsikkel: TDM900
Tänanud: 1 kord

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #741 Postitas mel09 » 23 Mär 2016, 11:51

Cado kirjutas:Asi näeb nii ,et patrull peatab kinni ja leiab mõjuva põhjuse konfiskeerib sult ratta kohapeal ja saadab ekspertiisi
siin oli mõned aastada tagasi Eestis ka mingi keiss rolleriga

Põhjus oli see et antud masin ei tohi liikuda üle 45km/h võeti ära saadeti ekspertiisi
Kiire otsinguga hetkel ei lednud seda lugu üles hetkel.


KAs ja kuidas see juriidliliselt ok on seda ei tea kommenteerida.



Rolleril on piiratud kiirus ja seda on väga lihtne testida. Tsiklitel piiratakse võimsust ja selle testimine on tunduvalt keerulisem.
Kasutaja avatar

Cado
Toetajaliige
Postitusi: 831
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #742 Postitas Cado » 23 Mär 2016, 11:55

Point oli selles ,et võeti kohapeal ära ja saadeti ekspertiisi
see tuvastaks kohe piirajate puudumise.
Iseasi kuidas nad nii mõjuva põhjuse leiavad ,et seda teha
--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda
Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3815
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #743 Postitas Kirs » 23 Mär 2016, 12:08

No kui taburet 90km/h radarisse lendab, siis on ikka põhjust küll kahelda piirajate olemasolus.
TUONO
Kasutaja avatar

TPB
Mode
Postitusi: 183
Liitunud: 22 Mai 2015, 22:07
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #744 Postitas TPB » 23 Mär 2016, 12:54

Politsei jaoks on ekspert siiski ülevaatuspunkt.
Kui politseil on kahtlus mootorsõiduki tehnoseisundi mittevastavuse kohta siis saadetakse kordusülevaatusele ja ongi JOKK.
Mingit "ekpertiisi" ei ole olemas. Ilmselt suudate ühe käe näppudel kokku lugeda eesti dünopingid ning mis õigusega mingi ekspert minu mootorratta sisse peaks pugema ja kontrollima kas on piiraja karpa vahel või ei.
Eestis peab kasutaja/omanik tõestama, et tema sõiduk vastab seaduses sätestatud normidele.

v301060
Postitusi: 387
Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
Tsikkel: HD Sportster 1200 Custom
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #745 Postitas v301060 » 23 Mär 2016, 13:13

Kui piiraja on paigaldatud Eestis siis on vist teh.passis ka märge paigaldaja kohta? Ilmselt võetakse tsikkel kahtluse korral ära ja saadetakse kontrollimiseks töökotta, kus piiraja paigaldati. Polegi mingit ekspertiisi või dünopinki vaja.
HD Sportster 1200 Custom & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr, see nüüd Soomemaal, TransAlp 650, see nüüd Tartus, HD 1200 Springster, see nüüd Wõromaal ja HD Sportster 883 Roadster, see nüüd tagasi HD Tallinnas.
Kasutaja avatar

TPB
Mode
Postitusi: 183
Liitunud: 22 Mai 2015, 22:07
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #746 Postitas TPB » 23 Mär 2016, 13:52

Palju me neid "ilmselt" vastuseid siin teemas saame? On kellelgi midagi ära võetud kunagi? Politseid ei huvita sinu sõiduki kuskile saatmine ja kontrollimine, milleks neile seda jama vaja on? Korduvülevaatusele on küll saadetud.
Kasutaja avatar

access
Postitusi: 49
Liitunud: 19 Okt 2014, 16:21
Tsikkel: Yamaha r6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #747 Postitas access » 23 Mär 2016, 16:10

Kiire küsimus. Sirvisin natuke teemat. Kas selline asi on ikka jõus, et ülevaatusel küsitakse lube? Tahaks rattale mis A katt teha ÜV, endal A2.
Kõigist ÜV punktides saab teha rattale üv?

maxiito
Postitusi: 44
Liitunud: 27 Apr 2011, 15:13
Tsikkel: Honda CBR
Asukoht: Lõuna-Eesti/HKI

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #748 Postitas maxiito » 23 Mär 2016, 16:16

access kirjutas:Kiire küsimus. Sirvisin natuke teemat. Kas selline asi on ikka jõus, et ülevaatusel küsitakse lube? Tahaks rattale mis A katt teha ÜV, endal A2.
Kõigist ÜV punktides saab teha rattale üv?



enda kogemuse põhjal pole lube kunagi küsitud.ja peaks saama teha ikka kõigis ÜV punktides,kuna taas enda kogemuse põhjal pole kordagi pidanud isegi ratast ÜV punkti sisse ajama vaid vaadati kõik vajalik väljas juba ära ehk siis mingeid vidinaid nagu autode puhul ei kasutatud.
Kasutaja avatar

access
Postitusi: 49
Liitunud: 19 Okt 2014, 16:21
Tsikkel: Yamaha r6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #749 Postitas access » 23 Mär 2016, 16:20

maxiito kirjutas:
access kirjutas:Kiire küsimus. Sirvisin natuke teemat. Kas selline asi on ikka jõus, et ülevaatusel küsitakse lube? Tahaks rattale mis A katt teha ÜV, endal A2.
Kõigist ÜV punktides saab teha rattale üv?



enda kogemuse põhjal pole lube kunagi küsitud.ja peaks saama teha ikka kõigis ÜV punktides,kuna taas enda kogemuse põhjal pole kordagi pidanud isegi ratast ÜV punkti sisse ajama vaid vaadati kõik vajalik väljas juba ära ehk siis mingeid vidinaid nagu autode puhul ei kasutatud.


Selge, tänud kiire vastuse eest! :bsmile:
Kasutaja avatar

Cado
Toetajaliige
Postitusi: 831
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #750 Postitas Cado » 23 Mär 2016, 16:42

on mõned punktid kus ei saa teha tsiklile ülevaatust
Nõue on ,et ülevaatajal endal peab olema A kategooria juhtimis õigus muidu teha ei saa

Tegelikult peavad lube küsima iseasi kas küsivad.
Süsteemi lubade numbrit ei sisestata
--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda




Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist