Tehnoülevaatus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:

  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

TPB
Mode
Postitusi: 183
Liitunud: 22 Mai 2015, 22:07
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #781 Postitas TPB » 01 Aug 2016, 13:40

Ehitajate tee ei väsi üllatamast, käisin kahe tsikliga ja oli üks mees, kõik ok, kaks käru ka veel sinna otsa.
Läksin siis enda tsikliga ja oli see vend, kes mul eelmine aasta "lenksu liiga pikaks" tunnistas, seekord oli sadul liiga lühike ( kuigi sama sadul mis eelmine aasta ), kui ma väljendasin pahameelt siis tuli vastuseks "ära üldse hakka, sõida minema". Sõitsin minema, järgmises kohas sain kohe templi.


Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 661
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 7 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #782 Postitas Black » 02 Aug 2016, 01:14

Sukusuku kirjutas:Tere, täna külastasin esimest korda Maardus Keemikute 3K "Auto ülevaatuse Maardu". Tulemus on see, et ei soovita mootorratturitele. Teenindav personal ütles ka seda välja, et ei taha mootorrattastega tegeleda. Otsiti ikka tikkutulega taga, et vigu leida. Näiteks väideti, et numbrivalgustus ei tohi olla LED, väljalaskel olev tootja E märgise peale väideti, et see on mul ise tehtud jne.

Praktiliselt sama teema siis: viewtopic.php?p=726147#p726147
Kasutaja avatar

ElectroMoto
Postitusi: 329
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: xChallenge Maya
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 29 korda
Kontakt:

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #783 Postitas ElectroMoto » 02 Aug 2016, 18:28

BikePointi taga seal Peetris on tehnoülevaatus.ee, kus tundus küll härra teemat tundvat. Kuna elus esimest korda käisin oma tsikliga ülevaatusel, siis võrdlevat momenti pole. Teemas olemine väljendus sellest, et kõik vaadati väga konkreetselt üle ja tundus, et polnud kaugeltki esimene kord ratast kontrollida.
Protsess oli selline:
- Kõigepealt käsutati ratta selga ja pidi u 30km/h kiirusel etteantud vahemikus seisma jääma (jep, kool tuli meelde..)
- VIN-numbri kontroll (paber vs raam)
- Esimesed pidurikettad (lõtk ja kulumisaste)
- Tulede põlemine (kaasaarvatud piduritule aktiveerumise hetk, mis mul oli tagapiduril suht hiline, aga paberile ohtliku veana kirja ei läinud..)
- Helisignaal
- Vedrustus (istus seljas ja nõkutas edasi-tagasi, visuaalne kontroll - mul oli vasak esiamort peetis.. vedelik väljas.. :( )
- Läbisõit
- Kõik
Välja nägi nii:
Kasutaja avatar

TPB
Mode
Postitusi: 183
Liitunud: 22 Mai 2015, 22:07
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #784 Postitas TPB » 10 Aug 2016, 18:04

Ohjah, täna sain siis kõne Ehitajate teel asuva Profidiagnostik esindajalt mille peale panen alla ka kirjavahetuse. Kahjuks ma ei lindistanud seda vestlust, aga kodanik laveeris laimamissüüdistuse ja enda õigustuse vahepeal. Sinna otsa vihjed kuidas "eks mõnes kohas ilmselt pole vaja siklit üldse näidata" jne. Kuna nad loevad seda osa ilmselgelt suure huviga siis palun andke kuuma, kaevake mind kohtusse kui tahate. Salvestasin selle telefoninumbri ning järgmise kõne lindistan kindlapeale, olen informeerinud.

Mõned ikka ei saa aru, lihtsa "aitäh, et teada andsid probleemist" asemel hakatakse hämama ja lumepalli veeretama ja rääkima midagi juurdlusest jna. Võtke inimesed aru pähe, rääkige oma klienditeenidnajatega ja vältige seda mis praegu juhtus- Kas tuleb teie ärile kasuks see kõne? Kas järgmine kõne teeb asja veel paremaks? Äkki päris ähvardamine on resultatiivne?




Tere, TPB.

Järgnev on e-kiri, mille saatis tehnoülevaatus.ee sinule "Biker.ee foorum"
foorumist. Kui see kiri on rämpspost, mis sisaldab sõimu või muud solvavat kommentaari, palun võta ühendust foorumi administraatoriga järgneval aadressil:

http://tracking.biker.ee/tracking/click ... Ehoj1Fiag2

Pane kaasa ka see e-kiri (eriti päis). Vastamise aadressiks on seotud kasutaja tehnoülevaatus.ee aadress.

Sulle saadetud sõnum on järgnev
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tere TPB
Edastati meile avaliku forum tekst, kus Te halvustavalt kirjeldate minu ettevõtet. Kui tekib probleem, pöördutakse ettevõtte juhtkonna poole, et saaksime välja selgitada üksikasjad. Meie kvaliteedijuhtimisesüsteem nõuab iga kliendi kaebuse mentlemist ja siseauditi koostamist. Olukorda , kus ülevaataja põhjendamatult katkestab ülevaatuse ja palub kliendil minema sõita, ei ole lähtuvalt direktiivist, määrusest ja töökorraldusest võimalik. Istekohtade arv võib teemaks osutuda, kuid lähtuvalt määrusest ja ARK juhendist on istekohtade mittevastavus registriandmetele kvalifitseeruv kui "registriandmete täpsustamine".
Palun Teil edastada ettevõte juhtkonnale kaebus, detailsete andmetega ja olukorra kirjeldusega. Vastasel juhul polegi meil võimalik tuvasatda, kas mõni ülevaataja tõesti on sobimatu oma töökohale.
Ootain Teie tagasisidet lisatud kontaktil Andres Peerna juhatuse liige Profdiagnostik OÜ profdiagnostik@gmail.com

Postitus #781 Postitas TPB » 01 Aug 2016, 13:40 Ehitajate tee ei väsi üllatamast, käisin kahe tsikliga ja oli üks mees, kõik ok, kaks käru ka veel sinna otsa.
Läksin siis enda tsikliga ja oli see vend, kes mul eelmine aasta "lenksu liiga pikaks" tunnistas, seekord oli sadul liiga lühike ( kuigi sama sadul mis eelmine aasta ), kui ma väljendasin pahameelt siis tuli vastuseks "ära üldse hakka, sõida minema". Sõitsin minema, järgmises kohas sain kohe templi.
Kasutaja avatar

romulus
Postitusi: 437
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #785 Postitas romulus » 10 Aug 2016, 18:41

Aga tundub mõistlik kiri ju. Anna neile teada mis kes ja kuidas, saavad oma töömehele mõistuse pähe panna. Ega ülevaataja ise ei lähe ülemusele ütlema et saatsin ühe nahh just :)

Näide sellest, kuidas lihtsurelik saab asju muuta. Sõber kasutas linnadevahelist liinibussi, mis alati Mustvees 20 minti passis. See mõttetu paus oli seal aastaid olnud. Lõpuks võttis kätte ja kirjutas bussifirmale, et mis värk on. Sai vastuse, et neile pole keegi kunagi sellest probleemist teatanud (isegi bussijuhid mitte) ja muidugi muudavad nad Mustveest väljumise aega varasemaks. Tänati ka lausa.
Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61
Kasutaja avatar

TPB
Mode
Postitusi: 183
Liitunud: 22 Mai 2015, 22:07
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #786 Postitas TPB » 10 Aug 2016, 18:47

kiri oligi okei, kõne aga mitte
Kasutaja avatar

bandiit
Postitusi: 110
Liitunud: 20 Jaan 2015, 11:08
Tsikkel: GSF600 ´97 & R35 ´47
Asukoht: tln
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #787 Postitas bandiit » 10 Aug 2016, 21:18

et siis, kirjutas keegi juhtkonnast, aga helistas seesama ülevaataja?
Kasutaja avatar

TPB
Mode
Postitusi: 183
Liitunud: 22 Mai 2015, 22:07
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #788 Postitas TPB » 10 Aug 2016, 21:51

helistas ikkagi omanik
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4190
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 356 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #789 Postitas Macintosh » 05 Okt 2016, 22:30

Papiniidu 17, Pärnu, 80042. tehnokuller.ee (Papiniiidu Statoili taga)
Väga sujuv ja väikse ajakuluga ülevaatus. Ülevaataja on sõbralik ja tähelepanelik.
Soovitan.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Raskejuhus
Postitusi: 65
Liitunud: 15 Sept 2015, 15:24
Tsikkel: Suzuki dr750
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #790 Postitas Raskejuhus » 06 Okt 2016, 07:49

Macintosh kirjutas:Papiniidu 17, Pärnu, 80042. tehnokuller.ee (Papiniiidu Statoili taga)
Väga sujuv ja väikse ajakuluga ülevaatus. Ülevaataja on sõbralik ja tähelepanelik.
Soovitan.

Autoga millel peaks mõni väiksemgi puudus olema siis sinna ei soovita minna! Sõbral ei töötanud juhi poolne klaasi tõstuk ja ei saanud läbi!

grahv
Postitusi: 884
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: VX800 & DR650
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #791 Postitas grahv » 06 Okt 2016, 08:44

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 964
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 97 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #792 Postitas M.T. » 06 Okt 2016, 10:41

TPB kirjutas:Ehitajate tee ei väsi üllatamast, käisin kahe tsikliga ja oli üks mees, kõik ok, kaks käru ka veel sinna otsa.
Läksin siis enda tsikliga ja oli see vend, kes mul eelmine aasta "lenksu liiga pikaks" tunnistas, seekord oli sadul liiga lühike ( kuigi sama sadul mis eelmine aasta ), kui ma väljendasin pahameelt siis tuli vastuseks "ära üldse hakka, sõida minema". Sõitsin minema, järgmises kohas sain kohe templi.

Ise käisin kevadel, vist oli aprillis antud kohas. Minu jaoks esimest korda tsikliga ülevaatusel käia ja vaatasin ka kuhu siis minna. No sattusin sinna ja mitte ühte paha sõna pole öelda. Üle vaadati ikka kõik - tuled-viled, raaminumbrid, rehvid, kett ja hammakad, kettad-klotsid, vedrustus, esikahvli loks, väljalase jne. Ma kõike ei mäletagi mis veel, aga tundus, et kontrolliti kõike mida sai ja minu poolt selle eest "like" neile. Proovisõit ja pidurdamiskatse tehti ka. Kogu teenindus oli esimesest sõnast "Tere!" alates väga viisakas ja kiire ning kiideti ka ratta seisukorda.
Äkki siis tõesti erinevate teenindajate teema, kus üks on ok ja teine mitte. Enda kogemuse põhjal julgen küll tagasi minna.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4190
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 356 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #793 Postitas Macintosh » 06 Okt 2016, 11:29

M.T. kirjutas:Ise käisin kevadel, vist oli aprillis antud kohas. Minu jaoks esimest korda tsikliga ülevaatusel käia ja vaatasin ka kuhu siis minna. No sattusin sinna ja mitte ühte paha sõna pole öelda. Üle vaadati ikka kõik - tuled-viled, raaminumbrid, rehvid, kett ja hammakad, kettad-klotsid, vedrustus, esikahvli loks, väljalase jne. Ma kõike ei mäletagi mis veel, aga tundus, et kontrolliti kõike mida sai ja minu poolt selle eest "like" neile. Proovisõit ja pidurdamiskatse tehti ka. Kogu teenindus oli esimesest sõnast "Tere!" alates väga viisakas ja kiire ning kiideti ka ratta seisukorda.
Äkki siis tõesti erinevate teenindajate teema, kus üks on ok ja teine mitte. Enda kogemuse põhjal julgen küll tagasi minna.


Kusjuures, kui ma nüüd oma kogemuse peale erinevate kohtadega (tänavaasta on tulnud õige mitmele tsiklile ülevaatus teha) siis ma pole sugugi kindel, et ma sinna tagasi minna soovin. Kõik muud kohad on olnud märkse sujuvama lähenemisega.
Jah, nad olid seal tõesti viisakad, proffesionaalsed ja väga põhjalikud. Liiga põhjalikud.
Ta alustas sellest, et teretas ja ütles, et välisel vaatlusel paistab kohe, et tsikkel on heas korras (väga tore ju). Seejärel asus üksipulgi üle vaatama kõike: suunatuled ja nende märgistused ning töökord, lähituled, kaugtuled, pidurituled, hädatuled, parktuled, esitulede e-märgistus, mootori käivitumine. Rehvid ees ja taga, mustri seisukord ja rehvide sobivus antud rattale. Summutit vaatas pisut kahlevalt ja küsis e-märgistuse järele (oli täitsa olemas). Lisaks vaadati üle keti seisukord, selle määrdeaste ja tagumise hammasratta seisukord, pidurikettad ja klotsid nii eest kui taga. Pidurikettaid kontrolliti näpuga katsudes. Eraldi kontrolliti stendil esitulede vihu langemist nii kaug, kui ka lähitulede korral. Pikem diskussioon toimus meil teemal "tehase lisavarustuse lisatuled", sest ülevaataja ei tahtnud koheselt nõustuda väitega, et tsiklil võivad olla töötuled. Õnneks avastas ta tulede klaasilt e-märgistuse ja klassifitseeris need omal algatusel sujuvalt ümber udutuledeks. Mul kama kas udu või töö. Täiendavlt kontrollis ta, et lisatuled ei süttiks koos mootori käivitamisega, oleks eraldi sisse-välja lülitavad ja et neil oleks armatuuril oma märgutuli. Loomulikult tegi ta seejärel veel kohustusliku sõidu sõidu ja ütles lõpetuseks, et ta ei hakanud väga põhjalikult kontrollima, sest kohe on näha, et tsikkel on väga heas korras. WTF?
See on tegelikult kõige põhjalikum ja norivailmelisem ülevaatus milllega ma eales olen kokku puutunud. Ütlesid lõpetuseks, kui tegin tähelepaneku ülevaatuse põhjalikkkuse kohta, et nende arust oli see kiire ja pealiskaudne ning tegelikult oleks tulnud veel piduriketaste tolerantse mõõta ja mitmed muud asjad numbriliste näitudega üle vaadata. Aga viisakad olid nad küll. Usun, et uue või uueväärse tsikliga, millel pole olulist lisavarustus võib sinna minna küll. Alternativina pakun, et mujal saab samas seisus tsikliga ülevaatuse mäksa kiiremini tehtud.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1242
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 282 korda
Tänatud: 93 korda
Kontakt:

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #794 Postitas AzA » 06 Okt 2016, 12:29

Keti määrdeaste? No tegelt ka?
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 964
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 97 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #795 Postitas M.T. » 06 Okt 2016, 21:29

Mac, mul käis kõik sama rada pidi ehk kontrolliti kõike seda sama. V.a. lisatuled, mida mul lihtsalt pole. Ja kuna ratas on 4 hooaega ainult sõitnud, igal aastal korralist hooldust saanud ning 15 min enne seda veeresin just Neeme töökojast rehvivahetusest välja, siis polnud ka probleeme karta. Sobiva aja sai ka netis ilusti bronnida ning nii sinna sadasingi. Ja kuna esimene kord, siis oligi huvi näha, et mida kõike kontrollitakse. Väike masohhisti mõte muidugi oli, et äkki kusagilt ikka üritatakse midagi leida, noh lihtsalt sportlikust huvist. Et äkki saaksin ülevaatajaga lihtsalt saagi tõmmata kui üritab, aga ei miskit. Ainult positiivsed kommentaarid ja mitte mingit juttu, et tegime kergelt või midagi sellist. Öeldi, et tip-top ja head hooaega.
Eks näis kas järgmine kord lähen või mitte.
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1149
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 65 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #796 Postitas pühak » 06 Okt 2016, 22:25

Kohti nimetamata kommenteerin, et ma olen siis läbi aastate puhta muidu pääsenud. Tsikkel on korras ja seda on alati ka vaadatud, et tõesti oleks, aga kunagi pole selliseid üksikasju niimoodi detailhaaval puuritud, nagu Macintosh siin nimetab. Ühel aastal oli tagarehvi keskkohas mustrit järel kuskil 1,5mm (tsiklil on minu teada 1mm lubatud). Siis ülevaataja mainis koos nägemist järgmise aastani ütlemisega, et tagarehv vaheta lähemal ajal ära.
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 964
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 97 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #797 Postitas M.T. » 06 Okt 2016, 23:34

Nuvot kui vähe sa oled teenust oma makstud raha eest saanud, me saime ikka tunduvalt rohkem :mrgreen:

Belegnor
Postitusi: 1
Liitunud: 02 Veebr 2016, 12:07
Tsikkel: VTX1300

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #798 Postitas Belegnor » 28 Apr 2017, 16:13

Oskab keegi soovitada, mis teha kui väljalaskel E-märgis puudub?

Käisin täna ülevaatusel aga öeldi, et kui E-märgist pole, siis tuleb euronormide järgi mõõta dB ja sellega kindlasti läbi ei saa. Tsikkel Honda VTX1300S. Ostes olid juba mingid custom torud küljes, ei osanud mina neid vaadata. 2015 sügisel ostes sain ülevaatuselt läbi, keegi ei öelnud midagi.
Kasutaja avatar

demineerija
Postitusi: 332
Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
Tsikkel: CB600F
Asukoht: Talsinki
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #799 Postitas demineerija » 28 Apr 2017, 16:59

Belegnor kirjutas:Oskab keegi soovitada, mis teha kui väljalaskel E-märgis puudub?

Käisin täna ülevaatusel aga öeldi, et kui E-märgist pole, siis tuleb euronormide järgi mõõta dB ja sellega kindlasti läbi ei saa. Tsikkel Honda VTX1300S. Ostes olid juba mingid custom torud küljes, ei osanud mina neid vaadata. 2015 sügisel ostes sain ülevaatuselt läbi, keegi ei öelnud midagi.


Märgis ise peale graveerida :bsmile:
Stella->Honda CR80->Izh Jupiter 3K->Suzuki XF650 Freewind->Suzuki DR800 SU->S->CB600F
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4190
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 356 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #800 Postitas Macintosh » 28 Apr 2017, 17:52

Täitsa asine soovitus. Aga seda saab ka ilmselt lihtsamalt: minu tsiklil tuli summutiga kaasa kleeps, mille peal kõik vajalik olemas. See oli mõedlud raamile kleepimiseks.
Otsi üles, kes tootis ja ...

Pilt

http://www.qeedon.com/how-to-identify-h ... -approved/
https://en.wikipedia.org/wiki/World_For ... e_approval
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

tarmoel
Postitusi: 261
Liitunud: 25 Aug 2008, 22:48
Tänatud: 4 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #801 Postitas tarmoel » 29 Apr 2017, 17:46

Las mõõdavad detsibelle. Kui neil muidugi on millega mõõta, kui oleks olnud ju siis oleks mõõtnud. Ja kui nad seda nö. euronormide järgi mõõdavad, siis nad seda normi üldjuhul ei ületa. Sellele ülevaatajale meeldib lihtsalt rattureid kottida. Tegelikult oleks tal olnud kohustus db mõõta. Mine tagasi, lase mõõta. Siis näed, kas üldse on mõtet rapsida selle E märgistuse pärast.
Päikest!

siimlaa
Postitusi: 8
Liitunud: 23 Apr 2017, 10:33
Tsikkel: Kawasaki Z1000
Tänanud: 7 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #802 Postitas siimlaa » 29 Apr 2017, 17:51

Sai täna hommikul Jüri kandis DAF-i esinduse juures Üv-l käidud. Piduri värki demostreerisin ise. Ja vaadati tuled viled üle, kontrolliti raaminumbrit ka. Kutsuti üldjärjekorrast ette. Mul suht vaikne aparaat nii, et dB tegelema ei pidanud. Jäin teenusega rahule, teenindus sõbralik ja kiire.
Kasutaja avatar

Forumist
Postitusi: 29
Liitunud: 16 Apr 2015, 18:28
Tsikkel: R1200S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #803 Postitas Forumist » 29 Apr 2017, 19:36

Sõidumüra vist meil ei mõõdeta?
Seisumüra mõõtmise kohta leidsin, et mõõdetakse @ 1/2 maksimumvõimsuse pööretest, 0,5m kauguselt, sumpsist 45° nurga all. Raami lipikul antud numbrist võib olla 5dB rohkem (+ mõõtetäpsus, tavaliselt ±3dB, seda muidugi juhul, kui neil üldse on kalibreeritud müramõõtur / on akrediteering mõõtmisteks).
Kuna mul esimene üv ees, siis tegin huvipärast mõõtmise, lipiku nr +7dB, seega peaks sobima. Väljalase täitsa vaba.
Niiet... nagu tarmoel ütles.
Kasutaja avatar

indumen
Toetajaliige
Postitusi: 727
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Moto Guzzi 1200 Sport
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #804 Postitas indumen » 13 Juul 2017, 11:46

Ei jaksa tervet teemat läbi lugeda ja eks aeg ole ka edasi läinud võrreldes esimeste postitustega

Küsimus kus saaks õhtusel ajal Tallinna piires mõistlikult ülevaatuse ära teha.
Sain just ratta arvele aga tuleb välja et üle 3 aasta vanustel masinatel ülevaatust üle ei kanta niiet tuleb minna.
Eile nägin koledat vaeva, et DB killerid kätte saada proovi jaoks, polnud kunagi vist välja käinud sealt, eks need tuleb tagasi toppida igaks juhuks.
Aga küsimus püsib. Paljud kohad sulgevad uksed minu jaoks liiga vara.
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244

morse
Postitusi: 165
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, Suzuki DR Big SR42
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #805 Postitas morse » 13 Juul 2017, 11:58

indumen kirjutas:Aga küsimus püsib. Paljud kohad sulgevad uksed minu jaoks liiga vara.

Näiteks nemad: https://www.tehnoulevaatus.ee/

edit: mõned ütlevad, et nokivad rohkem, kui võiks - minu kogemus oli rahulik.
Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 834
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSXR 750 (1200) GSX1300RZ K750
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #806 Postitas Margusxx » 13 Juul 2017, 12:04

Kas keegi on kursis sellise asjaga, et kui siklil tehase poolt ettenähtud suunatuled poolpõlevad kogu aeg, et kas see on legaalne? Varem pidi usa tehnikal sellised "road light" asjad maha koorima vist?
Tegemist uuema africa twiniga.
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...

MarcoXV920
Postitusi: 1
Liitunud: 05 Juun 2015, 11:45
Tsikkel: Yamaha XV920

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #807 Postitas MarcoXV920 » 01 Okt 2017, 21:37

Margusxx kirjutas:Kas keegi on kursis sellise asjaga, et kui siklil tehase poolt ettenähtud suunatuled poolpõlevad kogu aeg, et kas see on legaalne? Varem pidi usa tehnikal sellised "road light" asjad maha koorima vist?
Tegemist uuema africa twiniga.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Aatal 2011 muudeti selline määrus ära.
Kui juhuslikult ülevaataja seda ei tea, siis ütle talle, las helistab Maanteametisse ja uurib järele.
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1149
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 65 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #808 Postitas pühak » 01 Okt 2017, 22:35

Mul olid tsiklit ostes suunatuledesse minevad parktule pistikud lahti katkutud. Mingi aeg lükkasin kinni tagasi ja ükski ülevaataja pole kobisenud. Imestan, et esimesel ülevaatusel, mida sellele tsiklile tegin, ülevaatuseonu ei märganud eesmise parktule puudumist, sest pistikud olid siis igatahes lahti.
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 183
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: GSR 600
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #809 Postitas Krl » 02 Okt 2017, 09:25

morse kirjutas:
indumen kirjutas:Aga küsimus püsib. Paljud kohad sulgevad uksed minu jaoks liiga vara.

Näiteks nemad: https://www.tehnoulevaatus.ee/

edit: mõned ütlevad, et nokivad rohkem, kui võiks - minu kogemus oli rahulik.



Omast kogemusest(autoga) ütleks, et Peetri omad on tunduvalt leplikumad, kui Ehitajate tee omad.
Pole küll püüdnud ühtegi reaalset puudust läbi suruda, aga ala vales mõõdus veljed ja muu selline teema, pole takistuseks saanud.

Tort
Postitusi: 1205
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 62 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus #810 Postitas Tort » 02 Okt 2017, 11:34

Võimalusel väldiks Ehitajate tee oma. Uurivad kõiki tulesid "luubiga" ja käivad mõõdulindiga ümber ratta, et kas ikka tulede vahe ja lenksu laius on ok. Sain läbi 3 aastat tagasi ja varjata pole midagi, aga tagasi ei kutsu just.




Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist