Anomaalia neutraali süsteemis
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 246
- Liitunud: 31 Jaan 2004, 04:05
- Tsikkel: Suzuki 1400
- Asukoht: Pärnumaa
Anomaalia neutraali süsteemis
Siin mõningad arvamused, et viga peitub pildil olevas lülitis sest see peaks otseselt olema seotud töösooja mootoriga. Lahti ma seda veel arutanud pole ehk on vedru surnud või magnet nõrk või hoopis mingi kolmas asi.
[/img]
Akult tulev toite "+" läbib "neutraali" signaallambi ja jõuab kaanelolevasse kontakti. Neutraali asendis surub vedrujõul teiselt poolt vastu seda sama kontakti to kumera otsaga junn ja annab "maad". Tekib vooluring ja neutraalituli läheb põlema. Mingil moel võetakse samast ahelast ka signaal, mis peab mootori välja suretama, kui ratas on küljejalal.
Rike ei saa oma olemuselt väga keeruline olla - miski kulumine või kontaktvedru väsimine ehk, võimalik, et tolle plastkaane mingitpidi deformeerumine vms...
Küllap leiab analüüsides ratsionaalse seletuse ka sellele, miks see kontaktipaar käitub erinevalt soojal ja külmal mootoril. Kui jätkata ilma korrastamata, siis võib uskuda, et varsti ei tööta see neutaraalituli ka külmal mootoril mitte - lihtsalt asi on praegu oma lagunemises sellises "üleminekustaadiumis".
Vahetus ei olnud pooltki nii tüütu kui jama, mida see väike mittetoimiv pudin korraldada suutis.
terv, sokk
-
Teema algataja - Postitusi: 246
- Liitunud: 31 Jaan 2004, 04:05
- Tsikkel: Suzuki 1400
- Asukoht: Pärnumaa
Paras aeg see teema uuesti üles võtta ega sõidu hooajal ei oleks tahtnud sellega tegeleda. Sai siis lahti kakutud see oletatav lüliti mis oletatavalt on probleemi veaks. Siit ka küsimus oskab keegi lahti seletada miks on plastmass kaanel kolm kontakti pinda?
Metallpulk nagu erilisi kulumisjälgi ei ilmuta samuti vedru surub kenasti seda vastu plastmasskaant. Kaanel on näha ka kontakti liikumis triip ja selle peatumise punktid. Võibolla on siiski vedru väsinud ja ei suru piisavalt tugevalt kuid üks tähelepanek veel, nimelt on üks peatumispunkt plastmasskaane kontakti servas ehk siis võibolla ta ei puutu seda kontakti korrektselt.
Aitaks äkki kui enne poltide kinni keeramist keerata seda kaant nii palju kui võmalik sellises suunas(kui õieti aru saan siis päripäeva) et kontaktpinnad omavahel rohkem kokku puutuksid. Piisab ehk sellest 1-2mm , mis ta poltide otsas liikuma annab, et asi tööle hakkaks . Samas paneb mõtlema see, et miks ainult ühel klemmil selle hujovina peatuspunkt nii äärepeal on?? Enne võiks klemme muidugi ka vähe puhastada. Palun mitte liivapaberiga ainult , ikka millegi pehmemaga.
Edu igatahes
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Kui oled kõik ühendused üle käinud ja ikka ei tööta siis selle musta huinjaa nimi on käigusensor (gear sensor, gangsensor jne) ja kui mehaanika jms. toimib siis võimalik, et on diood (või muu id..ood) seal sees saba andnud - pöördu elektriku poole sest pole harv juhus kui elektrijuku inseneri pihta naerab
-
Teema algataja - Postitusi: 246
- Liitunud: 31 Jaan 2004, 04:05
- Tsikkel: Suzuki 1400
- Asukoht: Pärnumaa
Elektrijuku juures ei käinud pigem ostsin uue va selle käigusensori aga nüüd omad vitsad jälle peksavad. Esiteks maksis see julla 800 mõnes kohas enamgi eeku ja tagatipuks vin koodi järgi tellitud nagu enamus asjadega polnud identne. Ta küll sobis aga ühtteist on puudu. Puudu on just neesamad kaks suuremat klemmi millel on krt teab mis ülessanne aga sirvin manuaale ehk saan jälile. Uus sensor paigas ja töösooja mootoriga enam seda jama pole. Kuid näpud ikkagi sügelesid ja lammutasin vana sensori lahti ja ega üllatust polnudki viga oligi see mida alguses sai kahtlustatud. Mootor läheb soojaks sensor kus klemmid sees paisub ja surub tinutusest lahti tulnud klemmi eemale ja voilaa ühendus katkenud, jahtudes tõmbub kokku ja ennäe imet jälle töötab. Nüüd pole aga muud kui tinututskolbiga kallale, uuesti mingit jama täis sulatada ja peaks toimima. Ehk on minu veast kellelgi teisel õppida. Lisan pildi ka oma pikale jutule. Pildil siis näha kuidas sinine juhe lahti klemmi küljest.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.