Enduro hooldus/abi vaja tõlkimisel
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
giG
Teema algataja
Enduro hooldus/abi vaja tõlkimisel
Tervist.
Minu Husabergil hakkab vaikselt täis saama 90 töötundi - manual näeb ette suuremat hooldust iga 90 töötunni tagant.
Mure selles, et tehnilisest inglise keelest ma pauku lahti ei jaga - ehk teadjamad vennad saavad tõlkega abiks olla.
Tõlkida/lahti seletada mida teha järgnevad read:
1. Check the clutch disks for wear
2. Check the length of the clutch springs
3. Check the groove on the piston pin retainer for wear (visual check)
4. Check the camshaft for wear (visual check)
5. Check the camshaft bearings
6. Check the length of the valve springs
7. Check the spring cap for wear
8. Check the eccentricity of the valve disk
9. Check the valve guides for wear
10. Check the radial clearance of the rocker arm rollers
11. Check the elongation of the timing chain
12. Check the chain tensioner tooting for damage (visual check)
13. Check the eccentricity of the crankshaft journal
14. Replace the conrod bearings
15. Check piston pin bearing
16. Replace the balancer shaft bearings
17. Replace the crankshaft main bearings
18. Check the entire transmission including the roller and bearings for wear.
PS! Ratta parandamises olen alles algaja, nii et kõik soovitused on abiks ikka.
Minu Husabergil hakkab vaikselt täis saama 90 töötundi - manual näeb ette suuremat hooldust iga 90 töötunni tagant.
Mure selles, et tehnilisest inglise keelest ma pauku lahti ei jaga - ehk teadjamad vennad saavad tõlkega abiks olla.
Tõlkida/lahti seletada mida teha järgnevad read:
1. Check the clutch disks for wear
2. Check the length of the clutch springs
3. Check the groove on the piston pin retainer for wear (visual check)
4. Check the camshaft for wear (visual check)
5. Check the camshaft bearings
6. Check the length of the valve springs
7. Check the spring cap for wear
8. Check the eccentricity of the valve disk
9. Check the valve guides for wear
10. Check the radial clearance of the rocker arm rollers
11. Check the elongation of the timing chain
12. Check the chain tensioner tooting for damage (visual check)
13. Check the eccentricity of the crankshaft journal
14. Replace the conrod bearings
15. Check piston pin bearing
16. Replace the balancer shaft bearings
17. Replace the crankshaft main bearings
18. Check the entire transmission including the roller and bearings for wear.
PS! Ratta parandamises olen alles algaja, nii et kõik soovitused on abiks ikka.
1. Kontrolli siduriketaste kulumist.
2. Kontrolli sidurivedrude pikkust.
3. Kontrolli visuaalselt kolvisõrme stropperi soone kulumist.
4.Kontrolli visuaalselt nukkvõlli kulumist.
5. Kontrolli nukkvõlli laagreid.
6. Kontrolli klapivedrude pikkust.
7. Kontrolli klapivedru pea kulumist
8. Kontrolli klapipea ekstsentrilisust.
9. Kontrolli klapi juhtpukside kulumist.
10. Kontrolli klapitõukuri rullikute radiaallõtku.
11. Kontrolli nukaketi venimist.
12. Kontrolli visuaalselt nukaketi pinguti hammaste korrasolekut.
13. Kontrolli väntvõllipoolte ekstsentrilisust.
14. Vaheta kepsu laagrid.
15. Kontrolli kolvisõrme laagreid.
16. Vaheta tasakaalustusvõlli laagrid.
17. Vaheta väntvõlli laagrid.
18. Kontrolli kogu käigukasti, kaasaarvatud rullikute ja laagrite kulmist.
kui sõidad ka nagu algaja siis ei tasu selle manuaali lugemisel väga hoogu sattuda st. kui mootor ei kolise, ei suitse ja toimib normaalselt pole mõtet lammutama hakata. Manuaal koostatakse pigem hardcore kasutajate järgi kes mootorist ekstreemtingimustes viimast võtavad. Tähelepanu tuleb pigem pöörata konkreetse mudeli tüüpvigadele ja selleks peab vastavates foorumites tuhnima.
2. Kontrolli sidurivedrude pikkust.
3. Kontrolli visuaalselt kolvisõrme stropperi soone kulumist.
4.Kontrolli visuaalselt nukkvõlli kulumist.
5. Kontrolli nukkvõlli laagreid.
6. Kontrolli klapivedrude pikkust.
7. Kontrolli klapivedru pea kulumist
8. Kontrolli klapipea ekstsentrilisust.
9. Kontrolli klapi juhtpukside kulumist.
10. Kontrolli klapitõukuri rullikute radiaallõtku.
11. Kontrolli nukaketi venimist.
12. Kontrolli visuaalselt nukaketi pinguti hammaste korrasolekut.
13. Kontrolli väntvõllipoolte ekstsentrilisust.
14. Vaheta kepsu laagrid.
15. Kontrolli kolvisõrme laagreid.
16. Vaheta tasakaalustusvõlli laagrid.
17. Vaheta väntvõlli laagrid.
18. Kontrolli kogu käigukasti, kaasaarvatud rullikute ja laagrite kulmist.
kui sõidad ka nagu algaja siis ei tasu selle manuaali lugemisel väga hoogu sattuda st. kui mootor ei kolise, ei suitse ja toimib normaalselt pole mõtet lammutama hakata. Manuaal koostatakse pigem hardcore kasutajate järgi kes mootorist ekstreemtingimustes viimast võtavad. Tähelepanu tuleb pigem pöörata konkreetse mudeli tüüpvigadele ja selleks peab vastavates foorumites tuhnima.
-
giG
Teema algataja
Kahjuks igasugused remonditöökojad on nii hõivatud, et paratamatult tuleb enda ratast tasapisi lammutada ja kokku panna.mx77 kirjutas:Kui algaja, siis ära ise neid töid tegema hakka.
Juppidega (nende laagritega mida vaja vahetada on) alustan juba tellimist 3 kuud varem - teadagi kuidas kaup kohale jõuab
mayhem suured tänud
Kõiki asju seal nimekirjas põlveotsas ei tee sest mootori lahtivõtmine nõuab ka spetsiaaltööriistu. Kepsulaagri vahetamiseks on vaja väntvõllipoolte lahutamist ja hilisem poolte ekstsentrilisuse kontrollimine vastavat pinki seega konkreetselt spets. töökoja rida. Näiteks KTM väntvõlli ja tasakaalustusvõlli laagrid on kõik kuumistuga st. laagrite kättesaamiseks tuleb karter kuumutada 150C ja kasutada laagritõmmitsaid.
-
mx77
- Postitusi: 8469
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 440 korda
- Kontakt:
Ja valede/jõhkrate töövõtete tulemus on see et saad prao karterisse ja tuleb uus osta!mayhem kirjutas:Kõiki asju seal nimekirjas põlveotsas ei tee sest mootori lahtivõtmine nõuab ka spetsiaaltööriistu. Kepsulaagri vahetamiseks on vaja väntvõllipoolte lahutamist ja hilisem poolte ekstsentrilisuse kontrollimine vastavat pinki seega konkreetselt spets. töökoja rida. Näiteks KTM väntvõlli ja tasakaalustusvõlli laagrid on kõik kuumistuga st. laagrite kättesaamiseks tuleb karter kuumutada 150C ja kasutada laagritõmmitsaid.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.