1. leht 1-st

Cz probleem õliga

Postitatud: 24 Aug 2004, 22:49
Postitas Cman
Muretsesin endale cz(125) aga kui hakkasin huvipärast, peale mõningast sõitmist üle vaatama kuda õli normiga lood on, selgus, et õli on üle normi ja ei meenuta enam eriti õli, tunduvalt vedelam, mis võib olla viga. :?:

Postitatud: 24 Aug 2004, 23:01
Postitas tont
no lase see solk siis välja ja pane uuem/korralikum asemele.

Postitatud: 24 Aug 2004, 23:25
Postitas koi
Tere. Kui su pill on krossikas, siis tõenäoliselt peale poris müttamist pesti seda survepesuriga. Kindlasti on karterile tehtud tuulutus. kui see on vigane, siis võis sealt tasapisi (iga pesuga veidi) vett õlile lisanduda. Kontrolli tuulutus korki (voolik?). Vaheta kindlasti õli. Ja kuule, ära siis kohe nii väga kihuta ka.

Postitatud: 24 Aug 2004, 23:47
Postitas Motoman
On olemas ka loputusõli!
OSTA
Lase sellega läbi ning pane uus sisse!

Ma arvan et see vedelus oli tingitud surevepesuriga pesemisest"!

Sest paljud on kannatunud selllega

Postitatud: 25 Aug 2004, 08:21
Postitas Ints
No 2 t vaevalt karterituulutus on. Ma arvan, et jutt käib käigukastiõlist, kui sinna vett on läinud, siis sellest saab ju aru, vesi ja õli nagu ei segune. Ei tunne Cz-ti aga mina laseksin õli välja ja paneksin uue asemele ja vaataksin, kas veel sama jama juhtub.

Postitatud: 25 Aug 2004, 12:17
Postitas Prez
Käigukasti õli ongi selline heledam, lase välja ja pane oma õli asemele ja kindlam tunne

Postitatud: 02 Sept 2004, 19:14
Postitas voshod175
Osta uus õli :idea:

Postitatud: 02 Sept 2004, 20:10
Postitas Siller
Ma ütlen ka seda, et kui sul käigukastis õli ja vesi segunevad siis kaob kohe määrivus ära.Siis ma arvan, et ka käigukast jookseb vaikselt kokku.Nii ma soovitaksin sul sinna ka uus õli sisse panna, loomulikult uus spetsõli(krossimootorratastel on see eriti tähtis.)Mine siis poodi ja osta spetsiaalset õli oma sõiduvahendi jaoks.

Postitatud: 03 Sept 2004, 18:16
Postitas Cman
Jama kui palju. Kui õli vahetada, siis all on kaks punni, kust õli välja lasta, ok saad õli siis kuidagi välja, aga kui hakkad uut sisse panema, siis ju selline probleem, kuda selle õli sinna käigukasti poole saab. paned normi sisse ja korra tuksuma mootori ja vaatad, et jälle vaja õli panna, aga loogiliselt on ju ka muu võimalus, et ei peaks nii tsuksima või äkki peabki.

Postitatud: 03 Sept 2004, 18:32
Postitas M4rt
mhh? alt õli välja, ja ülevalt sisse, kui raske see olla saab?