Millised Küünlad Kõlbaksid Minsk 125-le

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:

  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Siller
Postitusi: 1000
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Millised Küünlad Kõlbaksid Minsk 125-le

Lugemata postitus #1 Postitas Siller » 08 Okt 2004, 19:58

Pealkiri peaks kõik ütlema!
Nimelt siis probleem selles, et olen proovinud igasugu Vene küünlaid ja välismaa küünlaid.Mingi aja need küünlad töötavad ja siis tuleb masin pikalt käima joosta.Süütepoolis ja mujal nagu ei tohiks probleeme olla ja õli kasutan ka poolsünt 2-tak ja segu 1:30 Äkki keegi oskaks soovitada et milline küünal ikka vastu peab.

Tänud juba ette!



raido47

Lugemata postitus #2 Postitas raido47 » 08 Okt 2004, 20:25

ma kasutasin minskil ikka veneküünlaid :wink: .Ja pidasid päris pikka aega vastu
Kasutaja avatar

Ints
Postitusi: 139
Liitunud: 16 Mär 2004, 21:18
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus #3 Postitas Ints » 09 Okt 2004, 09:07

A-11 vene küünal, peaks vast kõige õigem olema.
take the corner, join the crash

Tarts
Postitusi: 1481
Liitunud: 29 Okt 2003, 20:27
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 17 korda

Lugemata postitus #4 Postitas Tarts » 09 Okt 2004, 10:46

Kasuta ikka küünalt, mis valmistaja tehas ette on näinud.
Kui sul aga ratas küünlaid küpsetab, siis tuleb ikka põhjus üles otsida. Pidev küünalde vahetamine probleemi ei lahenda.

Martään
Postitusi: 315
Liitunud: 01 Okt 2003, 18:58
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus #5 Postitas Martään » 09 Okt 2004, 14:10

A17 juba üle 1000 km peal olnud. Mingi teine veneküünal, A21 või midagi vist andis paarisajaga otsad, mingi vanema põlvkonna omal sulasid elektroodid paari kilomeetriga ära (tulemuseks oli ka sulanud kolb).
Tsiklil on tõstetud surveaste, kuid A17 kestab üsna hästi. Võid veel proovida ka lääne küünlaid, vaata lääne küünlakataloogist näiteks mis küünal läheb Jawale (usun et Minski nendes kataloogides pole) ja võta sama küünal.
Kasutaja avatar

BlingBling
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
Asukoht: saue
Kontakt:

Lugemata postitus #6 Postitas BlingBling » 09 Okt 2004, 15:15

Tere. Panen korra natuke teemast mööda, aga seotud on ka süütega. Nimelt, kuidas saada minski süüde õigeks. Mul on liiga hiline ja magnetot enam edasi ei saa keerata :? sest kinnituskohad jäävad ette. Ja ei taha kinnituskohti eriti ära lõhkuda, sest peab ju ka moodus olema kuidas ilma lõhkumata korda saada. Nimelt kuidas? :?:
Jawa 350cm3, Jawa 250cm3, cž 173cm3, Roller Turist 350cm3, Jupiter 2-3, Iž Jupiter 3k, zaz 968m

Teema algataja
Siller
Postitusi: 1000
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus #7 Postitas Siller » 09 Okt 2004, 20:51

Ei süüde on paigas!Aga seda et jah A17 töötab mootor jah paremini kui teiste küünaldega.




Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist