Vulcan VN750
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Vulcan VN750
Arvatavasti nõelklapp ei pidanud ja uputas püti räigelt üle.Starterit ei jõudnud ilmselt sellepärast,et tekkis hüdrolöök.Sa kontrolli igaks juhuks õli üle,seal võib olla benssu sees.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 25 Juun 2006, 22:56
- Tsikkel: t*** seda teab,aga liigub!
- Asukoht: Raja 31, Tartu 50417, Tartumaa, Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Vulcan VN750
Tere silicoid
Täpselt sama jama oli mu 750 intruderil.
RAITAINMOTOS lasin karpad ära puhastada,olid päris(mustad)
www.facebook.com/realbikerid
-
Teema algataja - Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
- Asukoht: Tartu
Re: Vulcan VN750
Jah, õli tuleb sul ilmselt pärast ära vahetada sest selles on nüüd kindlasti kõvasti benssu sees aga enne ikka tuleb probleem kõrvaldada. Mul oli eelmisel aastal üsna sarnane jama, kellel huvi see võib sellesama teema kohe algusest lahti lüüa ja lugeda. Mul oli üldse natu eriteema sellega kuna minu rattal puudub see kurikuulus vaakumklapp seal sadula all ja ühesõnaga pikem jutt... Üldiselt väga asjalik mees on meil siin foorumis mattias, kelle käest olen väga palju head nõu saanud ja kuna ta on oma vulcanit korduvalt lahti ja kokku pannud siis tunneb ka vast masinat läbi ja lõhki. Igatahes jah põhjus on karpades ja (või) osalt ka äkki selles vaakumklapis.
-
Teema algataja - Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
- Asukoht: Tartu
Re: Vulcan VN750
jutujätkuks seda et sain ka tol korral abi Raitain Motost. Enne seda käisin Motodepoos ja seal ei osatud teha muud kui vaid õli ja küünlad ära vahetada ning mulle selle eest 1200 eegune arve esitada... arvata võib et üsna varsti oli täpselt sama probleem tagasi. Aga no kesse ikka süüdi on kui ise (s.t. mina) loll oled, eksju.
Re: Vulcan VN750
Tervist, vulkanistid!
Tartus üks VN 750 juures. '89. aasta väljalase, Hollandist. Välja näeb, kui uus. Kui odomeetri näit on õige, siis ostes oli sõitnud 13 000 kopikatega. Ostmisest alates sõitnud ca 500 km. Eks vist suurema osa oma eksistentsist on see ratas seisnud ideaaltingimustes.
Vana tehnikaga ikka siuke värk, et midagi on alati viga. Tühikäigu pöörded jukerdavad. Külmalt käivitub toorega ja jääb käima. Käib ilusti soojaks ja akkab soovi korral sõitma ka. Pikem ühtlane sõit (50+ km; 90-100 km/h) mõjub talle nii, et sureb tühikäigul lihtsalt välja. Rutska põhjas, käivitub starterist uuesti, aga käima ei jää. Gaasiga jukerdades ja aeg-ajalt uuesti käivitades krutin pöörded paika. Tiksub ilusti. Käik sisse, kaks meetrit sõitu ja viskab tühikäigu pöörded 4000 peale ja vahel rohkemgi. Krutin uuesti paika. Jälle tiksub ilusti. Valgusfoori taga tühikäigul tõstab ka veel pöördeid kuhugi 2500 peale või nii. Saab jälle maha keerata. Kui peaks mootor vahepeal maha jahtuma, siis käivitub jälle ilusti. Tegelikult ei peagi sõitma seda kahte meetrit, ka kohapeal korraks tuuri andes tõstab tühikäigu pöörded üles. Üsna loogiline, sest seda va kruvi on kõvasti krutitud, et ta käima jääks. Ujukikambris on tasemed normis, vaakumid ka ühtlased. Keegi teab miskit arvata, et miks tal need pöörded pärast sõitu sooja mootoriga üldse maha kukuvad?
Re: Vulcan VN750
Mul oli ka kunagi midagi taolist.....Rohkem ei taha, liiga palju el kammi...
Usu vöi mitte aga mingi hetk oli nii,et kui sõita jalad jalaraudadel hakkas kuidagi pooma ja tömbas hingest kinni...st kiirusel ca 120 km/h aga kui jalad üles töstsin siis tuli powwwwerit juurde .+ et ei tahtnud käivituda...pinge akus jäi lahjaks,genekas ütles üles. jne jne..
Aga muidu nägi edev välja nö tuuunitud pill
Jõudu ja jaksu putitamisel!!!
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: 28 Mai 2007, 22:10
- Tsikkel: VN750, Suzuki GSX1100G
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Vulcan VN750
Mis muljed siis vulcanistidel Trefiga seoses.
Re: Vulcan VN750
Treff ... ma olin küll seal kandis. Treffi endaga mälestused puuduvad. Tahtsin paraadile minna, aga ei saanud hommikul piisavalt kaineks. Better luck next year.
Lahenes ka probleem tühikäigupööretega ... pooltühja paagiga seisnud ratas. Paak seest roostes. Kraan oli lihtsalt roostesodi täis. Ei saanud peale korralikult. Kiskusin kraani maha ja puhastasin ära. Edaspidi tean lihtsalt, et reservi peale ei maksa keerata, võtab muidu uue sodi sisse.
Või kui keegi teab mingit vähese vaeva nippi, kuidas sodi paagist kätte saada ....
Re: Vulcan VN750
Mul siis selline lugu et jaanipäevast saati olen jalamees. 24.nda juuni paiku sõitsin rattaga ja lõi kolina sisse ning seisma jäädes tilkus elumahlu ka rattast välja. Edasi sõita enam ei julgenud ning viisin ratta treila peal Motodepoosse remonti, et vaadaku üle. Tuli välja et mootori tasakaalustusvõlli polt oli omalt kohalt lahkudes veidi ringi kolanud ning pahandust teinud, karterikaande väikese augu löönud ja võlli puksid ära lõhkunud. Aga polevat midagi hullu, augu saab kinni panna ja poldi-puksid tellida ning korras.
Ja nüüd ma ootangi juba poolteist kuud ilusat sõiduaega neid jubinaid
Tüütamisest pole seni kasu olnud, süüdi on ju ikka keegi teine
Kas selline asi ongi normaalne või peaks-saaks ma kusagilt abi otsima? Kuidas on teistel kogemused selliste probleemidega? Tahaks veel see suvi ratastele saada Või on kellegil mõni vulcan varuosadeks lammutatud
-
Teema algataja - Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
- Asukoht: Tartu
Re: Vulcan VN750
Mina isiklikult poleks sulle üldse soovitanud Motodepoo poole pöörduda- lihtsalt väga vähe positiivset on selle koha kohta kuulda olnud. Aga jah nüüd on juba hilja targutada ja kes teab kuna ja kustkaudu need jupid jõuavad ükskord.
Re: Vulcan VN750
Senini olen sealt abi saanud. Hinnast ei räägi aga vähemalt on asjad enamvähem mõistliku ajaga tehtud saadud. Ilmselgelt viimane kord kui nende teenuseid tarbin
Neil on seina peal silt:
ODAV ja HEA teenindus pole KIIRE
KIIRE ja HEA teenindus pole ODAV
KIIRE ja ODAV teenindus pole HEA
Selle järgi peaks nad mulle peale maksma
Re: Vulcan VN750
Tervist siis kah lõpuks...
Oman siis ka VN750 (1991) alates 2006 a kevadest. Ringi liigun peamiselt Lääne- ja Ida-Virumaal (alaliselt pesitsen Muuga Tuulikust 3 km läänesuunas). Probleeme esines praktiliselt ostupäevast alates, mis on osaliselt kajastatud ka minu varasemates postitustes.
Kuna aega maru vähe, siis pole olnud peale lugemise aega siin midagi asjakohast kribada. Tahtsin ära mainida, et see tasakaalustusvõlli polt jooksis lahti ka minu VN-l ülemöödunud suvel (pool suve pees!). Korda lasin teha Motorem OÜ-s Tallinnas. Lahtine tasakaalustusvõll (?) lõhkus ära süüteanduri ning üks silinder lakkas töötamast. Viga ilmnes veidras kriipimise hääles ja jõu kadumisel... Kuna mootoris oli madalatel pööretel algusest peale kerge kolin (vasikavaimustuses see tsikliostu ei seganud), siis lasin üle vaadata ka mootori üldise seisukorra. Ära vahetati saaled, kolvirõngad, korrastati klapisüsteem. Kokku ca 21 kilo eest, millest pool oli tööraha. Peale remonti nurrus mootor hoopis muhedamalt ja sõidab siiamaani!!!
Muud esinenud probleemid:
1) Peale ostu Maardust koju sõites selgus, et laadimine on olematu - genekas läbi, lasin saaremaal mähkida ja siiani OK!
2) Geneka pärast mootorit maha võttes selgus, et õhuvõtu torustik oli tuksi keeratud - õiged avad väiksemaks tehtud ja lisaavad tehtud plastist õhukanalit ja õhupuhasti korpust ühendavatesse kummist osadesse (torudesse/lõdvikutesse). Samuti oli plastist paagialune õhukanal pooleks saetud ja mingi tsiklilohviga ühendatud, mis oli samuti ajapikku ära murenenud ja pooleks läinud....ühesõnaga mootor hingas kõike mis kätte sai! (Motorem`is asendati kogu minu poolt ära lapitud õhusüsteem üldse tavaliste otse karbussidele kinnituvate koonusfiltritega.
3) Geneka veast või millest iganes tingituna oli tuksis ka pingeregulaator. See sai asendatud Motodepoost hangitud mingi teise tsikli kasutatud regulaatoriga (elektrijama käigus, kui laadimise regull oli 0, sai aku ülekeetmisel kõik pirnid läbi lastud...).
4) Algusest peale oli jura selle kurikuulsa õhuklapiga. Üritasin mis ma üritasin, seda hermetsiga tihendada, aga ikka andis ta vaakumvooliku kaudu lisabensiini, mistõttu mootor käis liiga rikka seguga ja tahmas hullusti küünlaid. Tegelikult ei saanud ma lõpuni aru, kuidas oli võimalik, et bena läbib membraani, mis igat moodi testides tundus korras olevat, ainult servad olid nagu kergelt räbaldunud, mida saigi kahe plastikuvahelises osas vahelduva eduga hermetiseeritud. Kuna membraaniga vaakumklappi eraldi ei müüda vaid koos kraaniga (ca 1500.-), siis tänaseks on vaakumklapisüsteem nurka visatud ja bensiin voolab karburaatorisse klassikalisel moel - vabalt.
5) Algusest peale oli amordi kokkusurumisel (suuremasse auku või lohku sõites) kuulda kerget kõlksu. Kuna polnud mahti asjaga ise tegeleda (enne tuli see tasakaalustusvõlli jama peale), siis lasin ka selle Motorem`is üle vaadata. Tuli välja, et mingi jupp oli sinna valepidi sisse aetud....
6) Hetkel nagu rohkem ei meenugi.... kindlasti on veel midagi...
Ühesõnaga, enne tsikli ostu tasub ikka masinat uurida niipalju kui võimalik. Vastasel juhul võib minna nii mõnigi hooaeg aia taha. Kriitiline suhtumine tsikli eelmistesse omanikesse ei ole mitte kurjast, vaid ikka enese muretu sõidu huvides! Teisest küljest kõik need õppetunnid on mind viinud rohkem kurssi VN750 tehnilise poolega, mis on justkui kasuks!
Viimased kaks hooaega on olnud suht muretud, ainus mure, kust võtta aega tsiklisõidu nautimiseks (rohkem nagu töö-kodu teema...) ja kohtumiseks teiste asjahuvilistega?!
Jõudu ja jaksu vulkanistidele!
Re: Vulcan VN750
Aldis kirjutas:Mina isiklikult poleks sulle üldse soovitanud Motodepoo poole pöörduda- lihtsalt väga vähe positiivset on selle koha kohta kuulda olnud. Aga jah nüüd on juba hilja targutada ja kes teab kuna ja kustkaudu need jupid jõuavad ükskord.
Juppide kohta motodepoost veel niipalju, et sealt ostes saab nad kätte 3 korda kallimalt kui mõjalt. Nt. vx 800 taga reduktori tihendi hind depoos oli 1200 kr, rakverest Veoautode varuosad/ Motovarustus -hind 400 krooni. Ja vaatamata 3 korda odavamale hinnale peab ka see tihend.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Vulcan VN750
Lugedes sepajoe, su teksti, siis sa kas said ratta väga odavalt kätte või oled sa lihtsalt väga suur fänn... Ma oleks juba ammu selle ratta peal "prismat" teinud. ära küsi, mis see väljend tähendab aga põhimõtteliselt pidi sul ikkagi hea kannatus olema
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: Vulcan VN750
Njah, fänn nii või naa! Kas just andunud VN 750 fänn, aga mis seal salata, kobe tsikkel, minekut peaaegu piisavalt ja kui ma takoine koljat pikkuse mõttes ei oleks, siis oleks täiesti paras ratas!
Ja tõepoolest peab tõdema, et 2006. a kohta oli see üks paras "soodukas" - 32 000 EEK-i. Üldine hinnaskaala algas sel ajal ca 50 kilost. Tagantjärgi olen selle sama raha koos igasuguste lisakuludega (sh aeg, närv, bensiin jms) välja pidanud käima. Siiski ilma korda tegemata ei oleks tsiklit tõenäoliselt keegi ostnud - kui ei sõida, ei tea ka muu võimaliku 100 vea olemasolu ennustada. Võileiva hinna eest pole mõtet müüa, samuti ei ole ma ka selline nn "külma" tegija tüüp nagu tsikli eelmine omanik, et tehingut tehes peab hinge kinni hoidma ja lootma, et masin vähemalt üleandmise hetkel töötab.
Samas, nüüd kui näppe korduvalt õlitatud ja rahakotti paotatud, on asjast niivõrd asja saanud, et maha müümise jutu peale läheb hing haledaks ja.... noh, nagu veaks sõpra alt või midagi sellist... (loodetavasti leidub sellisest suhtumisest arusaajaid). Pigem vaataks kõrvale ühe asjalikuma enduro mudarõõmude tarvis ja mõõdaks VN-ga rahulikult maanteelinte edasi.........
......kuniks vasikavaimustus võtab jälle maad ja mõni nii füüsiliselt kui ka mootori poolest suurem (võimsam) ratas koduväravavahelt koju veeretatakse
Re: Vulcan VN750
Olete te ikka kindlad, et Motodepoost jupid tellisite ???
Kawa varuosad tulevad otse EU laost reeglina 7 päevaga, tavaliselt isegi 3-4 päevaga. Ühtki VN750-ne vidinat ka järeltellimuses ei ole hetkel, ega pole olnud ka vähemalt 3 nädalat ( Tartu MD tellib neid meie kaudu)
See "kõik asjad 3x kallimad" - kas see väide põhineb konkreetsele tihendile, või on veel ehk mingeid näiteid ? Kas tegu Tallinna või Tartuga (erinevad firmad)
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Vulcan VN750
valka kirjutas:Tahaks veel see suvi ratastele saada Või on kellegil mõni vulcan varuosadeks lammutatud
Mul on töökojas üks VN750 mootor legoks ja varuosadena müügiks. Mis sul sealt täpselt vaja on? Ma vaataks, kas minu omal veel alles... Kui konditsioon OK, siis võib kaupa teha. Helista või saada meil...
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: 28 Mai 2007, 22:10
- Tsikkel: VN750, Suzuki GSX1100G
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Vulcan VN750
Tõenäoliselt saavad selle ratta geneka ja regulaatori vead alguse halva paigutusega regulaatorist. Akukasti all ja summutaja kohal just parimat jahutust otsida ei saa. Oma masinal olen regulaatori paigaldanud teise kohta. Kui sellelt pildilt paistab siis kaassõitja jalatoe taga ta ongi.
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: 28 Mai 2007, 22:10
- Tsikkel: VN750, Suzuki GSX1100G
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Vulcan VN750
Eks iga ratta juures on vaja aegajalt midagi nokitseda. Mind on jätnud vulcan teele ühel korral kui ei osanud arvestada palju saab reserviga sõita ja bens sai lihtsalt otsa. Nii et pole paha 86.a. isendi kohta.
Re: Vulcan VN750
Tere
Minuarust suht mõttetu võrrelda motodepoos müüdava originaalosa ja veoauto varuosa poes müüdava b-osa tihendi hinda millel juhuslikult samad mõõdud.
Re: Vulcan VN750
MOTODEPOO kirjutas:Olete te ikka kindlad, et Motodepoost jupid tellisite ???
Kawa varuosad tulevad otse EU laost reeglina 7 päevaga, tavaliselt isegi 3-4 päevaga. Ühtki VN750-ne vidinat ka järeltellimuses ei ole hetkel, ega pole olnud ka vähemalt 3 nädalat ( Tartu MD tellib neid meie kaudu)
See "kõik asjad 3x kallimad" - kas see väide põhineb konkreetsele tihendile, või on veel ehk mingeid näiteid ? Kas tegu Tallinna või Tartuga (erinevad firmad)
Ei oska seda tellimuse seisu kommenteerida aga ratas oli juuli algusest Motodepoos ja neilt selle seisu kohta pärides vastati et jupid pole saabunud. Kas nad siis tellisid ka või ootasid niisama et keegi neile vajalikud osad saadaks saadaks . Igaljuhul reedel tuli kauaoodatud kõne ja mu ratas oli lõpuks korras. Eile käisin siis depoos ratta järel ja nüüdseks olen jälle ratastel
Teeninduse koha pealt nii palju et raha kulus 2k, paberit tehtud töö kohta ei antud ja küsimuse peale kust kaudu need jupid tulid et nii kaua läks vastati "sealt kust ikka".
Well, vähemalt pole suvi veel läbi ja mul on veel palju teid avastamata. Olen kogemuse võrra rikkam ja edaspidi ka targem
Re: Vulcan VN750
StreetMoto kirjutas:valka kirjutas:Tahaks veel see suvi ratastele saada Või on kellegil mõni vulcan varuosadeks lammutatud
Mul on töökojas üks VN750 mootor legoks ja varuosadena müügiks. Mis sul sealt täpselt vaja on? Ma vaataks, kas minu omal veel alles... Kui konditsioon OK, siis võib kaupa teha. Helista või saada meil...
jätan meelde. Loodan et niipea pole põhjust ühendust võtta
Re: Vulcan VN750
kas sa küsisid seda töödelehte või sulle öeldi et seda ei ole kuidagi võimalik saada ja muide selle poldi lahti tulek on selle rattaomaniku viga sest ei tune huvi oma masina mootorist kostuva kolina vastu enne kui tulemused läbi külje kaane tulevad.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Vulcan VN750
sippar kirjutas:kas sa küsisid seda töödelehte või sulle öeldi et seda ei ole kuidagi võimalik saada ja muide selle poldi lahti tulek on selle rattaomaniku viga sest ei tune huvi oma masina mootorist kostuva kolina vastu enne kui tulemused läbi külje kaane tulevad.
kas ma võin siis järeldada, et see on su ema viga, et sa kirjutamisega hakkama ei saa?
Leia 10 erinevust
sippar kirjutas:Kas sa küsisid, seda töödelehte või, sulle, öeldi et seda ei ole kuidagi. Võimalik saada ja... Muide selle, poldi lahti tulek on!!! Selle rattaomaniku viga sest ei / tune huvi oma - masina mootorist kostuva kolina Vastu; enne kui... Tulemused läbi külje kaane tulevad.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 1800
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Vulcan VN750
kallekas kirjutas:Tere
Minuarust suht mõttetu võrrelda motodepoos müüdava originaalosa ja veoauto varuosa poes müüdava b-osa tihendi hinda millel juhuslikult samad mõõdud.
Blaah... Kas see originaaltihend on kullast? Või mis seal täpsemalt 1200 krooni vääriline on?
Re: Vulcan VN750
sippar kirjutas:kas sa küsisid seda töödelehte või sulle öeldi et seda ei ole kuidagi võimalik saada ja muide selle poldi lahti tulek on selle rattaomaniku viga sest ei tune huvi oma masina mootorist kostuva kolina vastu enne kui tulemused läbi külje kaane tulevad.
Ilmselt olite see teie, hr. Sippar, kes mulle Motodepoost helistas ja minu avameelsuse üle foorumirahva ees pahameelt avaldas. Esiteks olgu siis ära öeldud et seda töödelehte ma eraldi ei küsinud kuna mul ei avanenud selleks võimalustki. Peale kahte kuud remondis seisnud rattale järele minnes eeldaks teenindajalt väikest seletustki et mis nii kaua võttis. Müüja tõrgas vastus juppide viibimise kohta "sealt kust ikka" võttis viimsegi suhtlusisu ja peale raha maksmist juhatati taharuumi ning sealt koos rattaga tagauksest välja. Müüja ise kadus sõnagi lausumata ning mina, õnnelik et ratta kätte sain, lasin varvast.
Teiseks, müüja on poe nägu ning selline kliendile tagasihelistamine on minu jaoks esmakordne ja kindlasti mitte positiivne kogemus. Palun lugege teema hoolikamalt läbi, hr. Sippar, mina ei ole kellegi ema kohta midagi öelnud!
Kolmandaks, poldi lahtitulek on õnnetus mille vastu abi saamiseks ma Motodepoo poole pöördusin. Tahtlik või tahtmatu õnnetus aga minuarust on kohatu hakata selles kedagi süüdistama. Selliste asjade kordategemine ongi teie leib.
Loodan et nüüdseks on asjad selgeks räägitud. Eks igaüks teeb omad järeldused.
Seniks aga ilusat ilma ja
Re: Vulcan VN750
esiteks ei ole ma kuidagi seotud helistamisega ja ei tea sellest midagi
teiseks oli piipz see kes minu ema peale erutus sest mul koma ei tööta ja hr.valka ema ei ole puutunud keegi
kolmandaks tuleb 99% ulatuses see polt lahti sest tasakaalustusvõlli puksid on kulunud või murenenud
siinkohal kutsuks vulcani vn750 ja vn800 mehi üles neid pukse kontrollima ja kui ise ei oska lakse kontrollida
seda on häälest kuulda
vn1500 omab sarnaseid pukse aga sellel ei ole see tüüp hädana
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Vulcan VN750
sippar kirjutas:teiseks oli piipz see kes minu ema peale erutus sest mul koma ei tööta ja hr.valka ema ei ole puutunud keegi
Selle teema viimane lk oleks paras "Huumori" alla tõsta. Kes kelle ema peale erutub ja kas seda põhjustab komade või semikoolonite puudumine. Igaühel töötab nüüd kujutlusvõime omasoodu
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Vulcan VN750
StreetMoto kirjutas:sippar kirjutas:teiseks oli piipz see kes minu ema peale erutus sest mul koma ei tööta ja hr.valka ema ei ole puutunud keegi
Selle teema viimane lk oleks paras "Huumori" alla tõsta. Kes kelle ema peale erutub ja kas seda põhjustab komade või semikoolonite puudumine. Igaühel töötab nüüd kujutlusvõime omasoodu
Nõustun . Tõsiasi on see et depoost mulle helistati ja sellist juttu aeti. Minu vabandused Sipperi ees kui see polnud sina kes mulle helistas. Sel juhul asendage mu postituses Sipper motodepoo müüjaga ja lugege uuesti.
Ja nüüd ilmast
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.