Sügisene õlivahetus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: Sügisene õlivahetus
pole jah täiesti võrreldavad, aga selle peamine põhjus on ikka ühine õli käigukastiga ning ka mootoriõlis istuv märgsidur. käigukast on see komponent tsiklil, mis õli nö. lammutab. kes tahab see loeb teema kohta ise juurde. muidugi õige on ka see, et kui tsikliga tõesti sõidetakse vaid ütleme näiteks 4-5 kuud aastas ja selle jooksul tempid ei ole kunagi alla miski 10 kraadi käivitades ning otseselt lühikesi otsasid ei sõideta praktiliselt kunagi, siis tegelikult läbisõit üksi siin üht korralikku, õigesti valitud täissünt õli küll mingi valemiga tühise 5000ga läbi ei kulutaks. Käigukast aga möllab ka koguaeg sama õli sees, lisaks on seal ka sidur, mis oma tööd teeb. kui need asjad oleksid eraldi, saaks mootoriõliga oluliselt rohkem sõita. ja seepärast automootorid ka õliga oluliselt kauem sõidavad. ning k.kast samas saab kasutada puhast ning sellisele sõlmele PALJU paremini sobivat õli.
aga mul oleks küsimus kondensaadist rääkijatele, olete keegi reaalselt teinud moto lahti pool aastat seisnud tsiklil ja konkreetselt kontrollinud ka, et kui palju seda kondensaati siis sinna sisse tekkinud on? kontrollida peaks ju iseenesest olema isegi suhteliselt lihtne sest last time i checked, ega vesi õliga väga seguneda ei taha. eriti kui pole veel püütud seda jõuga teha.
Re: Sügisene õlivahetus
Sellistel juhtudel otsin võimalusel üles mõne Neeme video ja uurin sealt.
Õlivahetuse koha pealt on siin üks lõik, millest lähtunud olen.
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Sügisene õlivahetus
Kas keegi on võimeline näitama mingitki mootori tükki millel nö.happelise vana õli poolt tekitatud ussiaugud või muud söövitus jäljed sees on?
Aastaid tagasi ostsin 5aastat seisnud Chevy Astro millel moto ringi ei käinud.Kinni olid kolvid-rõngad(vesi,kondens silindrites)aga alumine pool oli prillikivi-vähemalt silmaga peale vaadates.Ma olen omad järeldused teinud ilma tonnide viisi labori analüüse lugemata.
Ja arvan et suurem kulumine tekib ikka mootori töö ajal mitte seistes.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Sügisene õlivahetus
Kurat teab, vene tehnikal oli kombeks ka seistes laguneda
Iseenesest BMW bokseritel on vist kõigil mootorid-käimakad-sidurid eraldi? Aga samas ette nähtud vahetus on ikkagi 10 000...
Re: Sügisene õlivahetus
"Aga samas ette nähtud vahetus on ikkagi 10 000..."
mismõttes ikkagi? reegliga ju tootjad soovitavad minuteada kõigil oma "tavalistel" ehk ühise kkasti ja sidruniga motodel vahetust kuskil nii 5-6k tagant, seda on siinsamas teemaski trobikond onusid maininud. minumeelest see kui vahetusvälp on ligikaudu 2 korda pikem, näitab nii mõndagi. ma ei tea muidugi, kas see on bemmil konkreetselt ja ainult selle tõttu, võibolla on palju muidki asjaolusid a'la suurem õlikogus vms aga 10k on igatahes juba väga korralik välp. muidugi see suur boksermootor ise on vist päris raske katsumus õli jaoks, võrreldes näiteks mingi 600se ridaneljaga. et ilmselt kui mõnel vähe teistsugusel motol oleks kast oma õliga eraldi siis võiks rääkida veelgi pikemast välbast, iseasi muidugi kas tootjad ka seda ametlikult soovitada julgeks või tahaks. eks neil ole ju omad lepingud õli vendadega ja noh nii nagu maailmas asjad ikka käivad
Re: Sügisene õlivahetus
Uuemal on ka 10k.
Bemmil on vist kõigil (viimase aja) mootoritel 10k välbad silindrite arvust ja õli kogusest sõltumata.
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Sügisene õlivahetus
Mu Hondadel õlivahetus välp 12000km,ei mingit mõtetut poputamist 5-6tkm tagant.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja
Re: Sügisene õlivahetus
Mitte et see sügisel/kevadel õlivahetusega seonduks, aga mu rolleril on 7500 välbaks. Vahetan ikka 5-6k pealt. Rikkust ei pea häbenema.
Re: Sügisene õlivahetus
reimps kirjutas:Mitte et see sügisel/kevadel õlivahetusega seonduks, aga mu rolleril on 7500 välbaks. Vahetan ikka 5-6k pealt. Rikkust ei pea häbenema.
Nõrk. Ma vahetan igal sügisel, samas hooajad piirdunud u. 2000km-ga 3x rikkam sinust?
-
Teema algataja
Re: Sügisene õlivahetus
reimps kirjutas:Ei usu, mul sel aastal juba kolm õlivahetust tehtud
Jääb härrasmehelik viik siis
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Sügisene õlivahetus
Selle "ikkagi" all mõtlesin pigem seda, et nt Varaderol vahetatakse 12 000 järel, kuigi seal ujub kõik sama õli sees. Ju siis V on õlile ökom
will111 kirjutas:"Aga samas ette nähtud vahetus on ikkagi 10 000..."
mismõttes ikkagi? reegliga ju tootjad soovitavad minuteada kõigil oma "tavalistel" ehk ühise kkasti ja sidruniga motodel vahetust kuskil nii 5-6k tagant, seda on siinsamas teemaski trobikond onusid maininud. minumeelest see kui vahetusvälp on ligikaudu 2 korda pikem, näitab nii mõndagi. ma ei tea muidugi, kas see on bemmil konkreetselt ja ainult selle tõttu, võibolla on palju muidki asjaolusid a'la suurem õlikogus vms aga 10k on igatahes juba väga korralik välp. muidugi see suur boksermootor ise on vist päris raske katsumus õli jaoks, võrreldes näiteks mingi 600se ridaneljaga. et ilmselt kui mõnel vähe teistsugusel motol oleks kast oma õliga eraldi siis võiks rääkida veelgi pikemast välbast, iseasi muidugi kas tootjad ka seda ametlikult soovitada julgeks või tahaks. eks neil ole ju omad lepingud õli vendadega ja noh nii nagu maailmas asjad ikka käivad
Re: Sügisene õlivahetus
no pigem on sel varaderol siis tavapäratult pikk välp, minumeelest. aga võibolla on vahetusvälp nii pikaks lubatud kuidagi selle eeldusega, et mootor töötab madalamatel pööretel ja/või selle rattaga sõidetakse peamiselt järjest hirmus palju maha, seejuures ühtlaste pöörete juures ning ilma erilise sidurdamise või käiguvahetuseta aga äkki käib sinna lihtsalt miski vihane kogus õli sisse? mäletan oma esimest lääne tsiklit yamaha tt600, kuhu läks vist oma 4 liitrit. seal muidugi mingit pikka välpa teha ei saanud, vaid tuli sujuvalt juurde valada liiter iga tuhande takka, kuskilt see tilkus sõidu ajal välja. selle kohta vist öeldakse dünaamiline õlivahetus
-
Teema algataja
Re: Sügisene õlivahetus
franz125 kirjutas:Kas keegi on võimeline näitama mingitki mootori tükki millel nö.happelise vana õli poolt tekitatud ussiaugud või muud söövitus jäljed sees on?
Aastaid tagasi ostsin 5aastat seisnud Chevy Astro millel moto ringi ei käinud.Kinni olid kolvid-rõngad(vesi,kondens silindrites)aga alumine pool oli prillikivi-vähemalt silmaga peale vaadates.Ma olen omad järeldused teinud ilma tonnide viisi labori analüüse lugemata.
Ja arvan et suurem kulumine tekib ikka mootori töö ajal mitte seistes.
Iva peitub õli headuse ja seda ümbritsevate tingimuste kombinatsioonis ja saatan peitub mitte õli omadustes tekitada korrodeerumist, vaid võimetuses korrodeerumist ära hoida. Tekitajaks on enamasti ikkagi nö. vesi. Toon sellise näite, mootoriõliga kaetud detail jäi suveõhtul seisma ja hommikuks oli õli detailil muutunud emulsiooniks. Mis tähendab, et pika ajalisemal seismisel oleks tekkinud ka rooste. Ainuke loogiline seletus tundus, et öösel õhu jahenemisest kõikjale metallidele, sh. sellele detailile tekkinud kondents, suutis nö. pugeda läbi õli. Õli detailil oli uus (kasutamata) odav, mineraalne mootoriõli. Ma arvan, et pole tähtis kui uus on õli, vaid kas iga vedelik üldse kannatab õli nime, antud õlilaadne toode minu silmis selleks ei kvalifitseeru. Ka Astro näide ütleb, et kuigi õli oli karteris, ei suutnud see kaitsta kogu mootorit või oli mootor liiga räigetes tingimustes, nt. küünlad maas vms.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Sügisene õlivahetus
Aga, kus on kirjas, et õli peaks korrosiooni teket takistama?
Mootoris sees vähegi normaalse kasutuse juures vett ei teki ja see vähene, mis sinna tekib aurustub sõites. Esmase korrosiooni hoiab ära, mis tahes kiht, mis takistab õhu ja vee ligipääsu metallile. Seega on see vaid õli lisaomadus mitte õlitootja eesmärk. (Esmast korrodeerumist takistab päevalilleõli ka )
Õli eesmärk on määrida ning takistada metallpindade omavahelist kontakti ning hõõrdumist. Ja seda siis erinevatel temperatuuridel ja ning koormustel. (vastavalt sellele käib õli valik)
Õlilabori eesmärk on vähendada kulumist töötaval sõlmel, mitte selle sõlme säilitamine vanaisalt pojale.
Kirjeldatud emulsioonine metall tükk hoovis ei anna mitte mingisugust aimu kui hea see õli on olukorras, milleks ta mõeldud on (sellise hindamisega toode prügikastikaubaks tembeldada on lollus). Korrosiooni kaitseks on teised tooted.
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Sügisene õlivahetus
Spoiler
jaan mmc kirjutas:franz125 kirjutas:Kas keegi on võimeline näitama mingitki mootori tükki millel nö.happelise vana õli poolt tekitatud ussiaugud või muud söövitus jäljed sees on?
Aastaid tagasi ostsin 5aastat seisnud Chevy Astro millel moto ringi ei käinud.Kinni olid kolvid-rõngad(vesi,kondens silindrites)aga alumine pool oli prillikivi-vähemalt silmaga peale vaadates.Ma olen omad järeldused teinud ilma tonnide viisi labori analüüse lugemata.
Ja arvan et suurem kulumine tekib ikka mootori töö ajal mitte seistes.Iva peitub õli headuse ja seda ümbritsevate tingimuste kombinatsioonis ja saatan peitub mitte õli omadustes tekitada korrodeerumist, vaid võimetuses korrodeerumist ära hoida. Tekitajaks on enamasti ikkagi nö. vesi. Toon sellise näite, mootoriõliga kaetud detail jäi suveõhtul seisma ja hommikuks oli õli detailil muutunud emulsiooniks. Mis tähendab, et pika ajalisemal seismisel oleks tekkinud ka rooste. Ainuke loogiline seletus tundus, et öösel õhu jahenemisest kõikjale metallidele, sh. sellele detailile tekkinud kondents, suutis nö. pugeda läbi õli. Õli detailil oli uus (kasutamata) odav, mineraalne mootoriõli. Ma arvan, et pole tähtis kui uus on õli, vaid kas iga vedelik üldse kannatab õli nime, antud õlilaadne toode minu silmis selleks ei kvalifitseeru. Ka Astro näide ütleb, et kuigi õli oli karteris, ei suutnud see kaitsta kogu mootorit või oli mootor liiga räigetes tingimustes, nt. küünlad maas vms.
No aga tulebki ju välja et pole tähtis mis sul karteris loksub kui see niikuinii ei kaitse silindri seinu pikaajaliselt.Tegelikult hõõrub seda tekkivat korrosiooni maha ju töötav mootor.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja
Re: Sügisene õlivahetus
Jah ütleme siis nii, et silindrisse tuleks/võiks seismajätmise ajaks törts õli kallata ja hoiukoha niiskus peaks olema madal. Kui eriti korralikuks hakata siis jälgida, et võimalikult palju klappe oleks suletud.
-
Teema algataja
Re: Sügisene õlivahetus
Spoiler
Madlobster kirjutas:Aga, kus on kirjas, et õli peaks korrosiooni teket takistama?
Mootoris sees vähegi normaalse kasutuse juures vett ei teki ja see vähene, mis sinna tekib aurustub sõites. Esmase korrosiooni hoiab ära, mis tahes kiht, mis takistab õhu ja vee ligipääsu metallile. Seega on see vaid õli lisaomadus mitte õlitootja eesmärk. (Esmast korrodeerumist takistab päevalilleõli ka )Õli eesmärk on määrida ning takistada metallpindade omavahelist kontakti ning hõõrdumist. Ja seda siis erinevatel temperatuuridel ja ning koormustel. (vastavalt sellele käib õli valik)
Õlilabori eesmärk on vähendada kulumist töötaval sõlmel, mitte selle sõlme säilitamine vanaisalt pojale.Kirjeldatud emulsioonine metall tükk hoovis ei anna mitte mingisugust aimu kui hea see õli on olukorras, milleks ta mõeldud on (sellise hindamisega toode prügikastikaubaks tembeldada on lollus). Korrosiooni kaitseks on teised tooted.
Korrosiooni kaitseomadused on mootoriõli üks paljudest vajalikest ja taotletud omadustest. Nagu ka soojuse ärajuhtimine vms.
Re: Sügisene õlivahetus
jaan mmc kirjutas:Jah ütleme siis nii, et silindrisse tuleks/võiks seismajätmise ajaks törts õli kallata ja hoiukoha niiskus peaks olema madal. Kui eriti korralikuks hakata siis jälgida, et võimalikult palju klappe oleks suletud.
WHAT? Mida ma nüüd teen ja kuidas ma kõik klapid kinni saan? Või peaksin x aja tagant käima mootorit ringi ajamas? A kui Neeme videos on öeldud, et talvel niisama käivitusi pole mõtet teha, eriti kui mootorit soojaks ei aja, siis... Käik sisse ja tagarattast tõmban w? Kuidas vältida, et ei jää samasse seisu ehk samad klapid kinni ja samad lahti? Mis nüüd saab, mis nüüd saab? Krt, äkki ei peagi enam ratas kevadeni vastu ja tuleks enne talve alati maha müüa Aidake!
-
Teema algataja
Re: Sügisene õlivahetus
Spoiler
M.T. kirjutas:jaan mmc kirjutas:Jah ütleme siis nii, et silindrisse tuleks/võiks seismajätmise ajaks törts õli kallata ja hoiukoha niiskus peaks olema madal. Kui eriti korralikuks hakata siis jälgida, et võimalikult palju klappe oleks suletud.
WHAT? Mida ma nüüd teen ja kuidas ma kõik klapid kinni saan? Või peaksin x aja tagant käima mootorit ringi ajamas? A kui Neeme videos on öeldud, et talvel niisama käivitusi pole mõtet teha, eriti kui mootorit soojaks ei aja, siis... Käik sisse ja tagarattast tõmban w? Kuidas vältida, et ei jää samasse seisu ehk samad klapid kinni ja samad lahti? Mis nüüd saab, mis nüüd saab? Krt, äkki ei peagi enam ratas kevadeni vastu ja tuleks enne talve alati maha müüa Aidake!
Täitsa õige asjapärast muretsed, vedrud ju surevad, lisaks võib mõni satikas sumpsist kolvi peale ronida ja pesa teha. Mootori nn. surnud seisus peaksid kõik klapid suletud olema (see ei pruugi kõigil mootoritel nii olla!!!). Sumpa otsa võiks küll mingi korgiga sulgeda. Vanematel japsi autodel oli nt. karpade ees metall võrgud just näriliste pesategemise vastu.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7344
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1075 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Sügisene õlivahetus
jaan mmc kirjutas:Jah ütleme siis nii, et silindrisse tuleks/võiks seismajätmise ajaks törts õli kallata ja hoiukoha niiskus peaks olema madal. Kui eriti korralikuks hakata siis jälgida, et võimalikult palju klappe oleks suletud.
See soovitus on asajkohane vanakooli ratastele. Moodsa tsikli puhul, kus küünaldele ligipääsemiseks on vaja pool masinat pulkadeks võtta pole see ilmselt kõige parem ettepanek. Kui mootorrattale summutisse sellekohase punni pistad siis ei toimu seal mingit märkimisväärselt õhuvahetust.
PS: Juhuks, kui sulle meeldivad ekstreemsused ning niiskuse hirm on silmipimestavalt suur siis saab Louis.eu'st osta piraka kilekoti, kuhu tsikkel täies ulatuses sisse mahub ning mille saab hermeetiliselt sulgeda.
Spoiler
Re: Sügisene õlivahetus
ootoot, ega ainult sellest nüüd küll kaugeltki ei piisa!!! see kilekott tuleks kindlasti peale sulgemist ka miski vaakumimasinaga hõredaks tõmmata ikka aga tegelikult tuleks ikkagi iga hooaja lõpus võtta mootor maha, juppideks ning kõik jupid siis eraldi uputada suurde mootoriõli täis vanni. ning siis vann pealt hermeetiliselt sulgeda ning hoida seda soojas ruumis, kus õhuniiskus ei lähe kunagi üle 10%
-
- Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: Sügisene õlivahetus
Spoiler
M.T. kirjutas:jaan mmc kirjutas:Jah ütleme siis nii, et silindrisse tuleks/võiks seismajätmise ajaks törts õli kallata ja hoiukoha niiskus peaks olema madal. Kui eriti korralikuks hakata siis jälgida, et võimalikult palju klappe oleks suletud.
WHAT? Mida ma nüüd teen ja kuidas ma kõik klapid kinni saan? Või peaksin x aja tagant käima mootorit ringi ajamas? A kui Neeme videos on öeldud, et talvel niisama käivitusi pole mõtet teha, eriti kui mootorit soojaks ei aja, siis... Käik sisse ja tagarattast tõmban w? Kuidas vältida, et ei jää samasse seisu ehk samad klapid kinni ja samad lahti? Mis nüüd saab, mis nüüd saab? Krt, äkki ei peagi enam ratas kevadeni vastu ja tuleks enne talve alati maha müüa Aidake!
Iga kord kui sõidust tuled keerad nukkvõlli maha...
-
- Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: Sügisene õlivahetus
will111 kirjutas:ootoot, ega ainult sellest nüüd küll kaugeltki ei piisa!!! see kilekott tuleks kindlasti peale sulgemist ka miski vaakumimasinaga hõredaks tõmmata ikka aga tegelikult tuleks ikkagi iga hooaja lõpus võtta mootor maha, juppideks ning kõik jupid siis eraldi uputada suurde mootoriõli täis vanni. ning siis vann pealt hermeetiliselt sulgeda ning hoida seda soojas ruumis, kus õhuniiskus ei lähe kunagi üle 10%
Vanasti oli pesuköökides selline suur katel, tule sai ka alla teha. See sobiks päris hästi. Talv läbi ka tegevus olemas, õli vaja ju töösoe hoida et jupid ussitama ei läheks..
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1938
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 137 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: Sügisene õlivahetus
Lihtsam oleks vast tsikkel hoida, kuivas ja soojas garaažis? Selle puudumisel ehk elutoas või voodi kõrval.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7196
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1858 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Sügisene õlivahetus
Spoiler
jaan mmc kirjutas:M.T. kirjutas:jaan mmc kirjutas:Jah ütleme siis nii, et silindrisse tuleks/võiks seismajätmise ajaks törts õli kallata ja hoiukoha niiskus peaks olema madal. Kui eriti korralikuks hakata siis jälgida, et võimalikult palju klappe oleks suletud.
WHAT? Mida ma nüüd teen ja kuidas ma kõik klapid kinni saan? Või peaksin x aja tagant käima mootorit ringi ajamas? A kui Neeme videos on öeldud, et talvel niisama käivitusi pole mõtet teha, eriti kui mootorit soojaks ei aja, siis... Käik sisse ja tagarattast tõmban w? Kuidas vältida, et ei jää samasse seisu ehk samad klapid kinni ja samad lahti? Mis nüüd saab, mis nüüd saab? Krt, äkki ei peagi enam ratas kevadeni vastu ja tuleks enne talve alati maha müüa Aidake!
Täitsa õige asjapärast muretsed, vedrud ju surevad, lisaks võib mõni satikas sumpsist kolvi peale ronida ja pesa teha. Mootori nn. surnud seisus peaksid kõik klapid suletud olema (see ei pruugi kõigil mootoritel nii olla!!!). Sumpa otsa võiks küll mingi korgiga sulgeda. Vanematel japsi autodel oli nt. karpade ees metall võrgud just näriliste pesategemise vastu.
Üle mõtlemine ei vii ka üldiselt heade lahendusteni Need mõtted võiks mõeldavad olla,kui kavatsed oma ratast hoiustada järgmised 20 aastat,mitte üle talve
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1177
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Sügisene õlivahetus
urmas66 kirjutas:Üle mõtlemine ei vii ka üldiselt heade lahendusteni
Meenub legend, kuis üks ülihoolas autojuht hakkas õli vahetama keset merd jääteel olles, sest välp sai täis just seal...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.