Sügisene õlivahetus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 238
- Liitunud: 14 Aug 2006, 17:43
- Tsikkel: cbr600rr
- Asukoht: eesti tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Sügisene õlivahetus
lihtsalt niipalju,et kui sital käite lasete ka vee kohe peale mitte siis kui järgmine kord lähete....
miks tahate musta õli mootoris hoida
zx9r-zx9r-cbr600rr....cbr600rr.....
http://www.motodepoo.ee
http://www.motoringrada.ee
https://www.facebook.com/motodepoo.team.green
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Sügisene õlivahetus
kui sisse panete tahate ju võimalikult pikalt sees hoida. Miks siis õli tahate võimalikult kiiresti välja lasta.
Õlivahetuse ja sittumise vahele paralleele tõmmata on vist käest läinud laupõhta tulemus.
-
- Postitusi: 238
- Liitunud: 14 Aug 2006, 17:43
- Tsikkel: cbr600rr
- Asukoht: eesti tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Sügisene õlivahetus
Pigem mõtlesin seda,et mustus sadestub karteris ja siduri ketaste vahel....Kui märg sidur....
parem kohe puhas õli sisse
kumb siis parem kas sidurikettad puhtas õlis või sitases
zx9r-zx9r-cbr600rr....cbr600rr.....
http://www.motodepoo.ee
http://www.motoringrada.ee
https://www.facebook.com/motodepoo.team.green
Re: Sügisene õlivahetus
heimland, mitte mingit vahet ei ole, kas sidurikettad seisavad puhtas ehk uues õlis või sõitnud ehk "sitases" õlis. Mis selle sidurikettaga seal juhtuma peaks, lahustub ära??? Kuni sa tõestad, või juhatad mõne usutava katsetuse juurde mis vastupidist tõestab siis ole parem kuss. Siin teemas on juba piisavalt seda kohvipaksu pealt ennustamist, et mida kõike see väidetav hirmus tökat (ehk aastas mõned kuud ja mõned tuhanded sõitnud õli) seal mootoris korda võib saata. Paraku läkib tugevalt mingisugusegi tõestusmaterjali osas ja senimaani pole mitte keegi suutnud näidata mootorit, mis oleks seestpoolt alates läbi ussitanud selle tõttu, et iga hooaja lõpus ei ole õli vahetatud. VÕibolla tõesti, et 20+ aasta peale on mingi mõõdetav erinevus kui laboriteste teha ja mootorite sisemust uurida aga minumeelest lõviosa tsikleid, mis on üle 20a vanad, lähevad juba lammutamisele ja utiili nagunii, sõltumata sellest kuidas seal õli on vahetatud.
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Sügisene õlivahetus
Kuu aega on veel saagida jäänud siis peavad moded uue pealkirja panema"Talvine õlivahetus"
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Sügisene õlivahetus
franz125 kirjutas:Kuu aega on veel saagida jäänud siis peavad moded uue pealkirja panema"Talvine õlivahetus"
Ei, õlivahetus on alati "sügisene" kuni 31. detsembrini sõltumata lumest ja jõuluvandest või nedne puudmisest.
Uuest aastast alates on teemaks "kevadine õlivahetus" aga selleks ajaks on keegi juba raudselt jõudnud huvi tunda selle vastu, kuidas kevadel õli vahetada, kui palju ja milllist sisse valada ning miks üldse.
-
- Postitusi: 47
- Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
- Tsikkel: Honda cbr
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Sügisene õlivahetus
Mis siduriketastest te räägite?? kui ratas küljejalapeal on siis pm sidurikorv ei puutu seisva mootoriga õliga kokku...
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 18 Juul 2015, 18:16
- Tsikkel: HD
- Asukoht: Nõmme
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Sügisene õlivahetus
will111 kirjutas:heimland, mitte mingit vahet ei ole, kas sidurikettad seisavad puhtas ehk uues õlis või sõitnud ehk "sitases" õlis. Mis selle sidurikettaga seal juhtuma peaks, lahustub ära??? Kuni sa tõestad, või juhatad mõne usutava katsetuse juurde mis vastupidist tõestab siis ole parem kuss. Siin teemas on juba piisavalt seda kohvipaksu pealt ennustamist, et mida kõike see väidetav hirmus tökat (ehk aastas mõned kuud ja mõned tuhanded sõitnud õli) seal mootoris korda võib saata. Paraku läkib tugevalt mingisugusegi tõestusmaterjali osas ja senimaani pole mitte keegi suutnud näidata mootorit, mis oleks seestpoolt alates läbi ussitanud selle tõttu, et iga hooaja lõpus ei ole õli vahetatud. VÕibolla tõesti, et 20+ aasta peale on mingi mõõdetav erinevus kui laboriteste teha ja mootorite sisemust uurida aga minumeelest lõviosa tsikleid, mis on üle 20a vanad, lähevad juba lammutamisele ja utiili nagunii, sõltumata sellest kuidas seal õli on vahetatud.
Kettad on kinni jäänud küll. Aga see on erinevate koosmõjude üheaegne esinemine. Kui pooled kettad on kinni ei ole fooritagant start just kõige meeldivam.
Seetõttu tulebki talvel aegajalt käima panna ja kuumaks ajada, ka sidurit näppida
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7199
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Sügisene õlivahetus
Spoiler
kent kirjutas:will111 kirjutas:heimland, mitte mingit vahet ei ole, kas sidurikettad seisavad puhtas ehk uues õlis või sõitnud ehk "sitases" õlis. Mis selle sidurikettaga seal juhtuma peaks, lahustub ära??? Kuni sa tõestad, või juhatad mõne usutava katsetuse juurde mis vastupidist tõestab siis ole parem kuss. Siin teemas on juba piisavalt seda kohvipaksu pealt ennustamist, et mida kõike see väidetav hirmus tökat (ehk aastas mõned kuud ja mõned tuhanded sõitnud õli) seal mootoris korda võib saata. Paraku läkib tugevalt mingisugusegi tõestusmaterjali osas ja senimaani pole mitte keegi suutnud näidata mootorit, mis oleks seestpoolt alates läbi ussitanud selle tõttu, et iga hooaja lõpus ei ole õli vahetatud. VÕibolla tõesti, et 20+ aasta peale on mingi mõõdetav erinevus kui laboriteste teha ja mootorite sisemust uurida aga minumeelest lõviosa tsikleid, mis on üle 20a vanad, lähevad juba lammutamisele ja utiili nagunii, sõltumata sellest kuidas seal õli on vahetatud.
Kettad on kinni jäänud küll. Aga see on erinevate koosmõjude üheaegne esinemine. Kui pooled kettad on kinni ei ole fooritagant start just kõige meeldivam.
Seetõttu tulebki talvel aegajalt käima panna ja kuumaks ajada, ka sidurit näppida
Siin eespool just keegi väitis,et alati jäävad kettad kinni kui puhas õli sees.Piisavat mõnesaja km läbimisest peal vahetust,et kinni ei jää.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Sügisene õlivahetus
Sõber Madlobster,
Mul eriala selline, mis eeldab veidi tänavavalgustusega tegelemist. Ja väidan ühemõtteliselt, et pane lamp kokku soojas või käredas külmas, aga kui lamp ei ole hermeetiline, sh rõhkutaluvalt, läheb ta aja jooksul vett täis igal juhul, (kui just veel pole kusagile ära joosta mööda drenaaži (mis aga talvel ei toimi)). Põhjus küll veidi teine, kui mootoril. Kui lamp põleb, siis õhk paisub ja pressib lambist välja. Kui jahtub, tekib seega hõrendus, millega tõmmatakse tihendite vahelt niiske välisõhk sisse, sellest kondenseerub edasise jahtumise käigus vesi välja ja voolab lambi alumisse osasse, mis reeglina on valgusallikast eemal ja liiga jahe, et järgmise põlemistsükli ajal piisavalt soojeneda, et ära aurata. Sel põhjusel kasutatakse tänapäevastel lampidel alati spetsiaalseid klappe, mis ei lase lambil välisõhku sisse imeda. No ja lambid ei põle mitte vaid käreda pakasega, mis?
Kulla mees, mis tähtsust on relatiivse niiskuse määramise puhul sellel, et põlemisgaas on rõhu all? Valem on selline: r = 100e / E %, kus: e - veeauru (NB! mitte õhu) rõhk
E - õhu temperatuurile vastav küllastava veeauru rõhk (selle saad tabelist). See valem ei sisalda gaasisegu rõhku. Küll aga loeb siin temperatuur! Külm õhk "mahutab" alati vähem veeauru - just sel põhjusel tekib nt õhtuti jahenedes maha kaste. Ära unusta ka seda, et põlemisel käib põlemiskambrist oksüdeerijana läbi mitte puhas hapnik vaid gaasisegu, nimega ÕHK - koos kõige selles leiduvaga, sh veeaur. No ja põlemisel lisandub sinna põlemisproduktina paratamatult veeauru veel ka vahetult kütusest, ehk siis - summutist tuleb IGAL JUHUL kõvasti rohkem vett välja, kui seda õhuvõtust sisse läks.Automootor. Vaata, ka automootori õlile paneb põntsu siiski eelkõige tekkiv niiskus (just eelkõige niiskus ongi see, miks õlivahetustest eelkõige talve kontekstis räägitakse). Sama ka elektrisüsteemide ja kõige muuga. Aga olgu - mis vahe on auto- ja tsiklimootoril. Põhiliselt massid ja soojusisolatsioon. Automootori temperatuurimuutused on massist ja autokere isoleerivast toimest tulenevalt oluliselt aeglasemad ja sama niiskushulk eraldub seega aeglasemalt ja jõuab siiski vähemalt osaliselt uuesti aurustuda enne, kui õlisse voolab. No ja - automootor ei jahtu sul selle tööpäeva jooksul täielikult mahagi, tal on ka isoleeriv veesärk, mis laseb mootoril töötada ühtlases soojusrežiimis - jahutustegevus toimub radikas. Aga õhkjahutusega tsiklimootor? Ta on lausa valmistatud nii, et silinder hästi soojust eraldaks! Aga see eraldamine toimub nii seest välja kui väljast sisse.
Täissünteetiline tehase poolt soovitatud õli. Ah jah - ütlemata jäi kahjuks see, et see akna hägustumine oli tingitud peamiselt perioodil kui elasin linnas ja otsad olid lühikesed (hommikul 10 km tööle. Õhtul 10 km tagasi). Ehk sisuliselt sama režiim nende "proovikäivitustega". Pikkade otste puhul seda kaheldamatult poleks juhtunud.
Füüsika toimib Sinu soovist või arvamustest sõltumata. Selle veskikivid jahvatavad aeglaselt, aga kindlalt - oota ära.
Talvesõitjad jne - vaata, jutt oli siiski ju talvistest "prooviks" käivitamistest, mitte masina talvisest sihipärasest kasutamisest. Kui sa temaga reaalselt sõidad nii, et masin ikka piisav aeg korralikult soe on, siis polegi probleemi - 90 kraadi juures aurab vesi ka õli seest välja üsna kiiresti. Aga kui masin koormust ei saa ja seega korralikult soojaks ka mitte - on tulemuseks niiskumine. Paratamatult.
Minu rattad seisavad katte all kütmata sara all. Õli vahetan, kui välp täis ( sest talvel ma õli mõttetu käivitamisega ei riku ja lihtsalt ületalve seismisega ei juhtu ei õliga ega bensiiniga mitte midagi. Isegi pooliku paagiga). Ja kevadel panen hetkega käima mõlemad rattad, nii 1966. aasta Jawa kui 2012 aasta Kawaka. Nagu ka kõik eelmised 34 aastat. Ma üldiselt püüan mitte ka remontida asju, mis pole rikkis. Seega tänan muretsemast.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Sügisene õlivahetus
Spoiler
Tsikkelröövel kirjutas:Sõber Madlobster,
Mul eriala selline, mis eeldab veidi tänavavalgustusega tegelemist. Ja väidan ühemõtteliselt, et pane lamp kokku soojas või käredas külmas, aga kui lamp ei ole hermeetiline, sh rõhkutaluvalt, läheb ta aja jooksul vett täis igal juhul, (kui just veel pole kusagile ära joosta mööda drenaaži (mis aga talvel ei toimi)). Põhjus küll veidi teine, kui mootoril. Kui lamp põleb, siis õhk paisub ja pressib lambist välja. Kui jahtub, tekib seega hõrendus, millega tõmmatakse tihendite vahelt niiske välisõhk sisse, sellest kondenseerub edasise jahtumise käigus vesi välja ja voolab lambi alumisse osasse, mis reeglina on valgusallikast eemal ja liiga jahe, et järgmise põlemistsükli ajal piisavalt soojeneda, et ära aurata. Sel põhjusel kasutatakse tänapäevastel lampidel alati spetsiaalseid klappe, mis ei lase lambil välisõhku sisse imeda. No ja lambid ei põle mitte vaid käreda pakasega, mis?
Kulla mees, mis tähtsust on relatiivse niiskuse määramise puhul sellel, et põlemisgaas on rõhu all? Valem on selline: r = 100e / E %, kus: e - veeauru (NB! mitte õhu) rõhk
E - õhu temperatuurile vastav küllastava veeauru rõhk (selle saad tabelist). See valem ei sisalda gaasisegu rõhku. Küll aga loeb siin temperatuur! Külm õhk "mahutab" alati vähem veeauru - just sel põhjusel tekib nt õhtuti jahenedes maha kaste. Ära unusta ka seda, et põlemisel käib põlemiskambrist oksüdeerijana läbi mitte puhas hapnik vaid gaasisegu, nimega ÕHK - koos kõige selles leiduvaga, sh veeaur. No ja põlemisel lisandub sinna põlemisproduktina paratamatult veeauru veel ka vahetult kütusest, ehk siis - summutist tuleb IGAL JUHUL kõvasti rohkem vett välja, kui seda õhuvõtust sisse läks.Automootor. Vaata, ka automootori õlile paneb põntsu siiski eelkõige tekkiv niiskus (just eelkõige niiskus ongi see, miks õlivahetustest eelkõige talve kontekstis räägitakse). Sama ka elektrisüsteemide ja kõige muuga. Aga olgu - mis vahe on auto- ja tsiklimootoril. Põhiliselt massid ja soojusisolatsioon. Automootori temperatuurimuutused on massist ja autokere isoleerivast toimest tulenevalt oluliselt aeglasemad ja sama niiskushulk eraldub seega aeglasemalt ja jõuab siiski vähemalt osaliselt uuesti aurustuda enne, kui õlisse voolab. No ja - automootor ei jahtu sul selle tööpäeva jooksul täielikult mahagi, tal on ka isoleeriv veesärk, mis laseb mootoril töötada ühtlases soojusrežiimis - jahutustegevus toimub radikas. Aga õhkjahutusega tsiklimootor? Ta on lausa valmistatud nii, et silinder hästi soojust eraldaks! Aga see eraldamine toimub nii seest välja kui väljast sisse.
Täissünteetiline tehase poolt soovitatud õli. Ah jah - ütlemata jäi kahjuks see, et see akna hägustumine oli tingitud peamiselt perioodil kui elasin linnas ja otsad olid lühikesed (hommikul 10 km tööle. Õhtul 10 km tagasi). Ehk sisuliselt sama režiim nende "proovikäivitustega". Pikkade otste puhul seda kaheldamatult poleks juhtunud.
Füüsika toimib Sinu soovist või arvamustest sõltumata. Selle veskikivid jahvatavad aeglaselt, aga kindlalt - oota ära.
Talvesõitjad jne - vaata, jutt oli siiski ju talvistest "prooviks" käivitamistest, mitte masina talvisest sihipärasest kasutamisest. Kui sa temaga reaalselt sõidad nii, et masin ikka piisav aeg korralikult soe on, siis polegi probleemi - 90 kraadi juures aurab vesi ka õli seest välja üsna kiiresti. Aga kui masin koormust ei saa ja seega korralikult soojaks ka mitte - on tulemuseks niiskumine. Paratamatult.
Minu rattad seisavad katte all kütmata sara all. Õli vahetan, kui välp täis ( sest talvel ma õli mõttetu käivitamisega ei riku ja lihtsalt ületalve seismisega ei juhtu ei õliga ega bensiiniga mitte midagi. Isegi pooliku paagiga). Ja kevadel panen hetkega käima mõlemad rattad, nii 1966. aasta Jawa kui 2012 aasta Kawaka. Nagu ka kõik eelmised 34 aastat. Ma üldiselt püüan mitte ka remontida asju, mis pole rikkis. Seega tänan muretsemast.
Sõber röövel
1) Ma pidasin silmas hermeetilisi lampe aga jah nii nagu sa räägid nii juhtub mitte hermeetilise lambiga
2) Õhk suudab hoida enda sees teatud temperatuuri juures teatud koguse vett. Nagu sa ka ise ütled
See suutlikus ei olene absoluutselt selle õhu rõhust. Point selles, et sul on näiteks 1m3 normaal rõhu juures olevat õhku, mille relatiivne niiskus on näiteks 70% (ütleme, et see on 10g vett). Kui sa nüüd tõstad rõhku, ehk pumpad sinna veel ühe 1m3 õhku siis rõhk seal on nüüd 1bar. Vahet pole see 1bar jõuab ka selle 10g sees hoida ja isegi 30% rohkem (kokku suudab hoida13g. Aga juurde tuli 10g ning relatiivne niiskus tõusis tänu selle vee juurde pumpamisele 100%ni ja 7g enam auruna seal see ei püsi ning kondenseerub välja. See oli siis minu see mootori jutt (miks sumpasse vesi tekib koguaeg ? just selle pärast)
3) Sellega pole ma ühestki otsast nõus ning laiskusest ignoreerin
4) Sellega olen enamvähem nõus, et lühikese otsaga ei aurustu kõik õlisse kondenseerunud niiskus välja ning pidev selline režiim võib õli hägustada (emulsioon tekkida)
5) Selle füüsikaga on selline äge värk, et isegi sinu arvamus ei kõiguta selle toimivust. võid koos minuga veskikivide jahvatamist ootama tulla
6) Mina sain aru mootor soojaks ja korralikult kuuma käivitusest mitte proovin, kas läheb käima ja siis mõne aja pärast proovin jälle (no ma ei tea mõni võib ju proovida ka aga ah las jääb...)
7) Minu rattad käivituvad ka tänan muretsemas. Vahetan õli siis kui isu tuleb peale (enamasti kevadel) Seisavad mõni talv küttega garages mõni talv kütteta. Ei juhtu midagi proovi käivitusi pole eriti tegemas käinud. Seega usun, et meie mõlema rattad on veel kaua kilomeetreid neelamas vaatamata, sellele, millal meil õlivahetus isu peale tuleb või, kus me neid hoiame. Ning usutavasti saavad järgmised omanikud selle kütuse ja õli saagaga jätkata sealt, kus meie pooleli jäime ning seda oma parima äranägemise järgi.
Rahuliku talve
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Sügisene õlivahetus
Madlobster kirjutas:kui sisse panete tahate ju võimalikult pikalt sees hoida. Miks siis õli tahate võimalikult kiiresti välja lasta.
Õlivahetuse ja sittumise vahele paralleele tõmmata on vist käest läinud laupõhta tulemus.
Kui just juhuslikult ei käinud jutt mootorisse sittumisest.
Re: Sügisene õlivahetus
vanalendur kirjutas:stretch kirjutas:Kuldne kesktee selles äärmiselt keerulises teemas tundub olevat sügisel vana õli välja laskmine ning uue õli sissevalamine alles kevadel.
Miks mitte sügisel uus õli sisse valada ja kevadel vana välja lasta. Vähendab ka mootorisse jääva õhu ruumala ja ei kogu niiskust nii palju
Kuldne kesktee on ei sügis ega kevad, vaid jõulud
Re: Sügisene õlivahetus
Spoiler
M.T. kirjutas:vanalendur kirjutas:stretch kirjutas:Kuldne kesktee selles äärmiselt keerulises teemas tundub olevat sügisel vana õli välja laskmine ning uue õli sissevalamine alles kevadel.
Miks mitte sügisel uus õli sisse valada ja kevadel vana välja lasta. Vähendab ka mootorisse jääva õhu ruumala ja ei kogu niiskust nii palju
Kuldne kesktee on ei sügis ega kevad, vaid jõulud
No seda võiks iga endast lugupidav mootorrattur ikka teada, et jõuluaeg on reserveeritud jahutusvedeliku vahetuseks… õhkjahutusega tsiklite tsiklistid vahetavad silindreid ümbritsevat õhku.
Re: Sügisene õlivahetus
Eks ta õige ole, sest just jõulude paiku ja eriti natuke enne seda müüakse kõikjal väga hea hinnaga igasugust erinevat õhku, värvilist, aroomiga, tulede ja viledega õhku võib osta lausa iga nurga pealt
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Sügisene õlivahetus
Spoiler
Bud kirjutas:M.T. kirjutas:vanalendur kirjutas:stretch kirjutas:Kuldne kesktee selles äärmiselt keerulises teemas tundub olevat sügisel vana õli välja laskmine ning uue õli sissevalamine alles kevadel.
Miks mitte sügisel uus õli sisse valada ja kevadel vana välja lasta. Vähendab ka mootorisse jääva õhu ruumala ja ei kogu niiskust nii palju
Kuldne kesktee on ei sügis ega kevad, vaid jõulud
No seda võiks iga endast lugupidav mootorrattur ikka teada, et jõuluaeg on reserveeritud jahutusvedeliku vahetuseks… õhkjahutusega tsiklite tsiklistid vahetavad silindreid ümbritsevat õhku.
Täna ei kasuta keegi enam puhast õhku, uus tõusev trend on lämmastik, kuna see ei sisalda korrosiooni esile kutsuvaid elemente
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.