Koolitused kuluosavaldkonnas
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Koolitused kuluosavaldkonnas
Tervitused, seoses asjaoluga, et StreetMoto kolis ruumipuudusel oma teeninduse ringi 100m kaugusel olevatesse uutesse suurtesse ruumidesse ja seoses asjaoluga, et majanduslangus.ee sattus samale ajale jäi vana teenindusruum (kuhu oli planeeritud poe laiendus) tühjaks. Otsustasin sisustada selle õppeklassina, kus muuhulgas hakkavad toimuma A ja B-kategooria juhilubade teooriakursused http://www.motokaru.ee autokoolil. Samas tekkis vestluse käigus ühe tuttavaga idee, et miks mitte korraldada tehnilisi koolituspäevi tsiklite kuluosavaldkonnas väikestele 10-15 in gruppidele. Nüüd küsiksingi arvamust, kas selline asi võiks pakkuda Teile huvi. Programmis oleks järgmised kuluosavaldkonnad: Rehvid, Ketid, Ketirattad, Piduriklotsid, Amordisimmerid, Õlid ja määrded, Süüteküünlad ja veel ehk miskit. Ja kõikide nende valdkondade juures räägiksin põhjalikult koos pildimaterjali ja reaalsete näidistega (uute ja viimse piirinini kulunud) ära kõik, mis puutub markeeringutesse (mis number tähistuses mida tähendab), millised on erinevad materjalid, millised omadused on erinevatel rehvisegudel, mis mida mõjutab, mida näitab näit. küünlatemperatuur, mida millega asendada saab jne...jne. Kogu programmi jutlustamine kestaks u 6 tundi ja seda võiks jagada näit 2-3 loenguks. 6 tunnine programm maksaks ühele osalejale paarisaja krooni ringis ja gruppi mahub maks 15 in. Hinna sees vaba vestlus rohkem ja vähem tuttavatega, vana hea tuntud StreetMoto Lavazza kohv ja muidu hea äraolemine.
Nüüd ootan kommentaare ja elavat vestlust ning ootan arvamust, millised kellaajad pakuks kuulajatele huvi: hommik, keskpäev, õhtu 18.00-20.00 või veel miskit. Öötunde ärge päris pakkuge. Maksumuse osas arvestasin, et miskit maksab kohv, midagi maksab minu aeg ja ruumi soe hoidmine. Arvestades kõiksugu koolitushindu, mis reeglina on neljakohalised, siis paarsada kr hobivaldkonnas pädevamaks saamiseks ei tohiks minu hinnangul üle mõistuse küsitud olla. Andke tuld arvamuste osas.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
Teretulnud ettevõtmine. Ehkki ma ei oska arvata, miks tavalisel tsiklikasutajal neid markeeringuid jne peaks vaja minema. Kui, siis need, kes ise remondivad, kuid sel juhul peaks vastav info juba niigi selge olema.
Parem korralda mingit nn. remondiõpet. Kuidas amordisimmereid, õli, rehve jms. vahetada või klappe reguleerida. Aga, jah, sel juhul annate oma leiva käest
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
Ehkki ma ei oska arvata, miks tavalisel tsiklikasutajal neid markeeringuid jne peaks vaja minema
Nujahh, ma lihtsalt 8 aasta jooksul neid asju müües olen kogenud, et 80-90% inimestest ei saa suurt aru, mille vahel valida: mida tähendab mõõt 120/70ZR17 võrreldes 120/60ZR17-ga ja veel vähem, mis vahet on ketil 520 ja 525. Tavaloogika jõuab miskipärast tulemusele, et 525 on suurem number kui 520 ja järelikult vingem ja tugevam kett. Veel näide ketivaldkonnast - suvisel ajal vastan IGA PÄEV küsimusele: "kuidas ma saan aru, et mul kett on läbi". Vot just selliseid nüansse käsitlekski seal - ühesõnaga koondnimetus: üldise maailmapildi avardamine tsikli tehnilises valdkonnas. Mul on teeninduses tagumisi ketirattaid, mida puudutades on sõrmel vererida järgi või millel hambad on vaid aimatav lisaväärtus. Viimane oli peal TL1000 mudelil ja kodanik kurtis, et sidur libiseb. Tegelikult keerles kett tagumise hammasratta peal suht vabalt igal kõvemal gaasiliigutusel.
PS! Need, kes remondivad või veel enam väga paljud edasimüüjad (motopoed - jätan nimed mainimata) küsivad telefonis mult selliseid küsimusi, et vahest tekib tunne - mismoodi ja mille alusel nad kliendile midagi soovitada oskavad. Teadlikkus on kohati väga madal. Samas on ka väga asjalikke lõppkliente, kes mulle tihtipeale kõik selle ette vuristavad, mida neil täpselt vaja on ja miks üks asi sobib ja teine mitte.
Näide ühest suht kultuursest ja normaalse mainega motopoest-teenindusest: mul oli hoolduses üks ATV ja manual ei andnud tagasilla õli markeeringut. Kas kästakse panna GL4 või GL5 või veel miskit imelisemat. Helistasin siis sinna, kus neid päevast-päeva hooldatakse ja remonditakse ning küsisin, mis õli vaja panna. Vastuseks oli: "meil on siin mingi tünn, me paneme seda igale poole (nii mootorisse kui silda) aga ma ei tea, mis õli see on". No mis ma selle peale kosta oskan??? Mis see siis oli, kas mootoriõli, kas poolsünt, täissünt, mis viskoossusega jne seda ei õnnestunudki teada saada. Ka teised mehhaanikud ei osanud seal aimata, mida nad kliendi sõiduki mootorisse kallavad.
Ehk siis see, mis sulle on elementaarne ja iseenesestmõistetav on teisele kui kosmoseteadus. Sa ei tule mingit asja selgitades selle pealegi, et baas seal all on kuulajal "null" ja ta ei saa üldse aru, millest räägid. See on sama nagu rääkida voolust ja pingest ning teha peas elementaarne arvutus, et 12V juures tarbib 60W pirn 5A voolu ja seletada seda inimesele, kes ei tee vahet voolul ja pingel ning pole kuulnud oomi seadusest.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
Krt.....kui pikkad on suitsu pausid ja kui tihti neid tehtakse ?
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
Kiiduväärt mõte. Mäletan, et olin paljudes asjades esimese tsikli juures üsna loll ja saamatu (kuigi mingist suvalisest tünnist pole õli igale poole valanud ) ning mõningad asjad on siiani pisut hämarad. Manuaalide jmt lugemine on aidanud, kuid paljudel seda aega ja viitsimist ikka on.
Rahalise poole pealt tundub, et see on rohkem sümboolne summa, seega usun, et osalejatest sul puudu ei tule. Soovitaksin autokoolidele ja klubidele see info saata, sest tõenäoliselt ei saa kogu su sihtgrupp seda infot bikerist kätte.
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
See on vajalik koolitus! Hind on olematu!!! Kahju, et Tallinnas (võiks Tartus ka). Olen koolitaja (mehaanika) ja paras õlinäpp aga isegi kuulaks huviga.
Head soovides
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
StreetMoto kirjutas:Näide ühest suht kultuursest ja normaalse mainega motopoest-teenindusest: mul oli hoolduses üks ATV ja manual ei andnud tagasilla õli markeeringut. Kas kästakse panna GL4 või GL5 või veel miskit imelisemat. Helistasin siis sinna, kus neid päevast-päeva hooldatakse ja remonditakse ning küsisin, mis õli vaja panna. Vastuseks oli: "meil on siin mingi tünn, me paneme seda igale poole (nii mootorisse kui silda) aga ma ei tea, mis õli see on". No mis ma selle peale kosta oskan??? Mis see siis oli, kas mootoriõli, kas poolsünt, täissünt, mis viskoossusega jne seda ei õnnestunudki teada saada. Ka teised mehhaanikud ei osanud seal aimata, mida nad kliendi sõiduki mootorisse kallavad.
Just sellepärast üritangi kõik tööd tsikli kallal ise ära teha
Töökojad on nagu kommikarp- kunagi ei tea mis saad...
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
Notore, nüüd on küsimus - milline kellaaeg plaani võtta. Kas teha 1 pikk päev või arvestades, et inimesed peavad ilmselgelt ka tööl käima ja see toimub suure tõenäosusega päeval, siis võtta 3 õhtut a'la 2 tundi korraga. Samas - mitte tallinlastel on hea 1 terve päev vabaks võtta. Eriti palun nüüd arvamust avaldada neil, kes juba endast "jah" sõnaga teada andsid.
Praeguseks on koos 5 soovijat - järelikult teen esimese "piloodi" ära. Panen programmi kokku ja teavitan. Esimene kuluosakoolitus toimub ilmselt nädal 4. Täpsemalt päevade osas anna teada juba konkreetselt koos koolitusprogrammiga.
PS! Autokoolidele saatmine hea idee - tänud! Neid on vaja koolitada küll - siis uutub ka alustajate teadlikkus kohe alguses oluliselt.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
Mul on tunne, et sul teemat jagub mitmeks õhtuks. Soovitaksin sul kaaluda veel näiteks, et iga kuu teine ja neljas teisipäev vmt kell 18-19.30 Neeme juures loeng. Kardan, et üks pikk päev on teinekord töö- ja pereinimestele keerukas. Ise kahjuks osaleda ei saa kuna liigun eestist minema pikaks ajaks, kuid oletan, et sul saab olema suur menu. Jõudu!
-
- Postitusi: 1042
- Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
- Tsikkel: Ducati Multistrada 620
- Tänanud: 6 korda
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
Sobiks näiteks 21. või 23. ja Pärnust tulijana eelistaks korraga läbida näiteks 3 tundi (kokku jaguneks siis kahele päevale).
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
Omaltpoolt avaldaks ka soovi liituda, 2 inimest(janariin, margoman). Sobiksid õhtused ajad rohkem kui üks terve päev.
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
4 nädalal olen ma vist tööasjus Tallinnas küll ja õhtune aeg sobiks väga hästi. Igal juhul jälgin teemat ja kui kindel päev ja kell paigas siis vaatan kas saan ühineda.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
Oleksin käsi osalemas. Mujalt tulijana meeldiksid pikad päevad tunduvalt rohkem kui mitu lühikest õhtut.
-
- Postitusi: 1061
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 41 korda
- Kontakt:
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
nädala sees ja peale kella 17.00, olen käpp
tarkus kulub alati ära, eriti selline mis pikemas perspektiivis kulutusi säästab
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
korke kirjutas...
Krt.....kui pikkad on suitsu pausid ja kui tihti neid tehtakse ?
seda kuidas maha jätta, võin ma sulle ise õpetada ja seda täitsa tasuta .
aga muidu igati tore ettevõtmine . Oleksin käpp, kui...
Mulle erinevalt pyramiidist ( ka Pärnust) ei sobi nädala sisene aeg. Ainult laupäev või pühapäev. Aga mitte 17.01. Ja teeks siis korraga pikemalt. Ehk leidub veel huvilisi kes nädalla vahetusel nõus. Ja kui Neeme viitsib asja teha nädalavahetuse päeval.
-
- Postitusi: 274
- Liitunud: 11 Apr 2006, 16:16
- Tsikkel: used to be Blackbird
- Asukoht: Pääsküla
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
See on väärt mõte küll, korraldada selline õppeloeng. Endalgi esimene tõsine hooaeg seljataga ja kõik need markeeringud ja kuluosad ei ole veel teps mitte selgeks saanud. Kuigi midagi pikkade internetitundide järel hakkab nagu looma, kuid mõned universaalsed põhitõed oleks vaja ikka üle korrata, et kas õigesti asjast aru saadud.
Peale teooria sobiks mulle praktiline pool jube hästi. Ei tea kas see ka reaalselt teostatav on, aga näiteks võetakse ühe osaleja tsikkel ette ja kõik sellid näppupidi asja kallale .
Seda nüüd küll ei tasu karta, et kui õpetatakse hooldust tegem ja ratast remontima, et siis antakse leib käest ära. Pigem annab selline koolitus motofirmale väga kõva eelise teiste firmade ees. Isiklikult mina usaldaks enda ratast sellise firma kätte julgemini, kelle kohta ma tean, et nad on suutelised ka teadmisi, peale teadmiste rakendamise, edasi anda, mis on juba järgmine tase.
Ega ausalt öeldes ei julge ka mina oma tsikleid viia kuhugi hooldustesse, sest Tamrexi näide on liiga hästi meeles ja kui kuluosa/õli vahetust silmaga näha ei ole, siis võib aja ja kulu kokkuhoiu nimel üle laskmine nii mõnelgi ettevõtjal mõttesse tulla. Tänapäeval ei lasta ju isegi juures olla, kui hooldust või remonti tehakse nagu kardetakse firmasaladust või leiba käest anda, eks see tekitabki kahtlust, et juu siis midagi on vaja varjata.
Aga edu mõtte arendamisel
Esimesele seansile ma kahjuks ei jõua
Martin
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
Väga hea mõte!
Loodan, et idee püstitajal on jõudu ja aega ka edaspidi sellist koolitust läbi viia! Ma kui tartlane, kes pealinna satub mõnel korral aastas (loe: hoian eemale ), olen väga huvitatud, et sarnast koolitust võiks teha ka Tartus - siis on lihtsam naabermaakondade tsiklistidel ühineda (nt, Jõgeva-, Põlva- ja Võrumaa).
Naisterahvana tsiklit omades tahaksin ka rohkem asjadest aru saada (peale minu on vähemasti Tartus veel selliseid tütarlapsi) - see mis on elementaarne poisikesepõlvest saati erinevate liikuritega tegelenud meesterahvale, on raskesti hoomatav õrnema soo esindajale
Korraldajale jaksu ja edu!
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
Olen ammu juba otsinud sellist koolitajat. ISõidukoolitajaid on olemas aga tehniline pool jäänud siiski hämaraks. Olen kindlasti osaleja ja sobivad nii päevased, kui ka õhtused ajad. Võid mind esimesele koolitusele kirja panna.
-
- Postitusi: 274
- Liitunud: 11 Apr 2006, 16:16
- Tsikkel: used to be Blackbird
- Asukoht: Pääsküla
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
Kuulge tegijad, aga samas võtke see üritus kohe videolindile, siis on võimalik seda ka hiljem telekast vaadata ja kui autorikaitset peale ei panda siis youtubigi panna
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
Tundub tõesti huvitav koolitus aga nagu Marti252 enne ütles võiks olla mingi praktiline pool.
Sellest ma saan aru, et igasugused suured tööd jne jäävad ära aga miskine elementaarne kontroll ratta peal ette näidata.
Rattalaagrite kontrollimine näiteks ja samas kui koolitust ka koolidele pakkuda siis võiks ju sisse tuua ka natukene teemat "Mida vaadata ratta ostu puhul". Paljudele see vist oleks "igav" aga mõnele oleks kasu kindlasti.....lihtsalt arvamus.
Enda ratastel klappide regull ja karpade sünk ei valmista eriti peavalu aga vot näe elementaarsed asjad nagu laagrite ja keti kulumis astme määramisega ei saa hakkama Laagrid läksid siis vahetusse kui üks laager kuulid välja viskas ja pe***t loopima hakkas ja kett sai lihtsalt "igaksjuhuks" vahetatud kuna kippus jube tihti vajama pingutamist lõpus.
Igatahes kui esimene koolitus toimub siis üritaks ka kohale tulla....aga kindlat sõna hetkel ei anna.
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
Olen samuti enamus asju oma tsiklil ise teinud ning pelgan mõningaid teenindusi just selle pärast, et ei tea mis ja kas seal üldse ära tehakse (Neeme poolt toodid õlitünni näide väga hea). Palju lugenud ka lehti, mis tehtud "spetsiaalselt õliste näppudega katsumiseks" ning seetõttu ka ülevaade tähistest ja muudest asjadest olemas aga olen kindel, et tulen ise ja kaasan ka sõpru sellele koolitusele sest küll küllale liiga ei tee.
Hind on küll selle vaeva ja ettevõtmise eest väga tahasihoidlik, huvilistest vast puudust ei tule .
Ja nagu BladyHell ennist mainis siis võiksid selle info tõepoolest autokoolidele edastada, sest kevad pole mägede taga ning olen üsna kindel, et värsketel tsiklimeestel oleks ülimalt hea meel kui saaksid selliseid teadmisi mida neil kindlalt vaja läheb ning mida enamikes autokoolides kindlasti ei jagata.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
ma soovitaks Neemel ise kuupäev ja kellaaeg paika panna, sest alati, ükskõik mis ürituse/sündmuse puhul lähevad arvamused lahku, igaüks tahab just endale sobivat aega. kui aga korraldaja poolt aeg paigas, siis peavad osalised lihtsalt leidma selle aja endale. kui on vajalik üritus, siis tavaliselt ka leitakse
seega tee ära see värk, küll rahvas ka kohale vajub.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
ma oleksin ka käsi, selline tarkus ei tohiks küll mööda külge maha joosta.
kuid organiseerimise poolepealt soovitaks kaaluda varianti, et teha äkki Tallinna inimestele õhtused koolitused (kas siis 2x3h või 3x2h) ja siis mõnel teisel päeval kaugemalt tulijatele ühe päeva koolitus.
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
organiseerimise poolepealt soovitaks kaaluda varianti, et teha äkki Tallinna inimestele õhtused koolitused (kas siis 2x3h või 3x2h) ja siis mõnel teisel päeval kaugemalt tulijatele ühe päeva koolitus.
Nii saabki olema, sest praeguseks on mulle soovi avaldanud juba üle 25 inimese ning need niikuinii ühte gruppi ei mahu. Saavadki olema ühepäevased ja 3x2 tundi koolitused. Kava valmib hetkel ja õhtuks on siin foorumis juba 2 konkreetset paketti.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
Tere. Usun et ka Tartus saaks ilusti grupid täis.Palun lisada ennast ka järjekorda ,kui Tartus teha ei õnnestu siis tulen ka Tallinasse kohale. Kaugeltnurga meestele sobiks ilmselt üks pikk päev paremini küll ja väike mõte oleks äkki ka õppepäeva materjal ära printida ja nt lisatasu eest(või ka mitte) päeva algul välja jagada .
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
Kaugeltnurga meestele sobiks ilmselt üks pikk päev paremini küll ja väike mõte oleks äkki ka õppepäeva materjal ära printida ja nt lisatasu eest(või ka mitte) päeva algul välja jagada .
... täitsa õige jutt. Huvitav oleks teada kui palju peaks osalisi olema, et loengut näiteks Pärnus pidada. Ehk saaks siin peksu ja suvepealinnas vastava arvu kokku.
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
Kui Tartus peaks tehtama selline koolitus siis oleksin ka huviline. Paar hooaega sõidetud, esimene ratas ja osadel teemadel kohati tunnen ikka piinlikult lollina...
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
StreetMoto kirjutas:Näide ühest suht kultuursest ja normaalse mainega motopoest-teenindusest: mul oli hoolduses üks ATV ja manual ei andnud tagasilla õli markeeringut. Kas kästakse panna GL4 või GL5 või veel miskit imelisemat. Helistasin siis sinna, kus neid päevast-päeva hooldatakse ja remonditakse ning küsisin, mis õli vaja panna. Vastuseks oli: "meil on siin mingi tünn, me paneme seda igale poole (nii mootorisse kui silda) aga ma ei tea, mis õli see on". No mis ma selle peale kosta oskan??? Mis see siis oli, kas mootoriõli, kas poolsünt, täissünt, mis viskoossusega jne seda ei õnnestunudki teada saada. Ka teised mehhaanikud ei osanud seal aimata, mida nad kliendi sõiduki mootorisse kallavad.
mõistan et sellise mototeeninduse avalikustamine siin oleks ebaeetiline, aga mind isiklikult küll huvitab väga kellega tegemist. kas tohiks paluda erasõnumina? nu et siis tean kelle juurde tulevikus oma pille mitte viia.
tnx!
____________________
LC8 Adventure
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Koolitused kuluosavaldkonnas
mõistan et sellise mototeeninduse avalikustamine siin oleks ebaeetiline, aga mind isiklikult küll huvitab väga kellega tegemist.
Ei, nime ei avalikusta ma ei avalikult ega ka erasõnumina. Aga õnneks pole muretsemiseks põhjust, sest tänaseks seda teenindust enam ei eksisteeri. Minu näide pärines 2006 aasta sügisest.
väike mõte oleks äkki ka õppepäeva materjal ära printida ja nt lisatasu eest(või ka mitte) päeva algul välja jagada
Lühikonspekti kujul saavad kõik osalejad materjalid niikuinii kaasa. Ehk siis samad slaidid, mida ma Powerpointis illustreerivaks materjaliks kasutan. Pikad temaatilised artiklid hakkavad aja jooksul kogunema kodulehele, kuhu tuleb eraldi tehniliste teemade menüü - aga selleni on veel veidi aega.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.