Paagil mõlgid ...

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
v2ints

Paagil mõlgid ...

Lugemata postitus Postitas v2ints »

.. kus on see tubli sell, kes aitaks mu tsikli paagile taas ümarad vormid anda? Kas keegi omab Tartus vastavat kogemust?


Kasutaja avatar

MOTODEPOO
Kaupmees
Postitusi: 245
Liitunud: 23 Aug 2004, 13:47
Tänatud: 45 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas MOTODEPOO »

Motodepoo tegeleb Tartus paakide õgvendamisega (mahu taastamisega), poritiibade sirgestamisega, plastdetailide parandamise ja ehitamisega ning kõigi detailide nende värvitöödega. Info: www.motodepoo.ee

husu
Postitusi: 105
Liitunud: 25 Veebr 2005, 08:25
Tsikkel: yamaha xjr 1200
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas husu »

paaki tuleb valada väike tilk bensiini oodata kuni see aurustub ja siis tuld anda. ise tulex eemal olla kaugel eemal sest paak võib tükkidex lennata ja siis ei ole lähedal seismine tervislik
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Lp. s.m. Husu.
See on muidugi tore, et inimesel iga asja kohta oma arvamus on... aga kas peab kohe kõik foorumist leitud teemad täis karjuma?

P.S. see on minu isiklik arvamus ega väljenda foorumi ametliku seisukohta.
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

husu kirjutas:
paaki tuleb valada väike tilk bensiini oodata kuni see aurustub ja siis tuld anda. ise tulex eemal olla kaugel eemal sest paak võib tükkidex lennata ja siis ei ole lähedal seismine tervislik
Kui sa just ise nii kõva mees ei ole, et sedasi paaki taastada, siis jäta need head soovitused enda teada.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

Jack
Postitusi: 381
Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
Tsikkel: CBR 1100 XX
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Jack »

husu kirjutas:
paaki tuleb valada väike tilk bensiini oodata kuni see aurustub ja siis tuld anda. ise tulex eemal olla kaugel eemal sest paak võib tükkidex lennata ja siis ei ole lähedal seismine tervislik
Mitte norimise mõttes, aga tõepoolest väga huvitab, kas on keegi niimoodi "paaki rihtda" ka proovinud ja mis siis välja tuli :shock:
Ise eeldaks pürotehnilistele võtettele siiski mehaanilisi ja kui need ei aita, siis pahtlit.
Harva kodus

kult
Postitusi: 239
Liitunud: 31 Okt 2004, 23:22
Asukoht: Villike, kotun
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kult »

Küsisin samalaadseid asju UNICWEB-ist,Autorestauraator seletas lahkelt puust ja punaselt asja ära. :D
Ummamuudu...

kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

Mitte norimise mõttes, aga tõepoolest väga huvitab, kas on keegi niimoodi "paaki rihtda" ka proovinud ja mis siis välja tuli
Olen näinud meest, kes sellest eluga välja tuli. Iseasi, mis elu see on?
Üldiselt peaks vist pommivalmistamise õpetused keelatud olema!

Mait
Postitusi: 63
Liitunud: 25 Aug 2004, 00:08
Tsikkel: GSXR 1000
Asukoht: Põltsamaa

Lugemata postitus Postitas Mait »

husu kirjutas:
paaki tuleb valada väike tilk bensiini oodata kuni see aurustub ja siis tuld anda. ise tulex eemal olla kaugel eemal sest paak võib tükkidex lennata ja siis ei ole lähedal seismine tervislik


Mul tuttav vaatas sama tehnikat (tikke) kasutades, palju tal Jawas bensiini on. Kerge müts käis ainult ja ei midagi tõsisemat. Ju oli bensiini piisavalt.
Overtake everybody!
Kasutaja avatar

henri
Postitusi: 304
Liitunud: 17 Dets 2003, 01:38
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 33 korda

Lugemata postitus Postitas henri »

Mis ratta paagiga on tegemist?
Honda CBR 1000 -90

husu
Postitusi: 105
Liitunud: 25 Veebr 2005, 08:25
Tsikkel: yamaha xjr 1200
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas husu »

kui lömm ei ole väga suur saab asja korda spotteriga. see on selline masin mis keevitab varda pleki külge ja raskus mi selle varda peal liigub.tuleb tõmmata raskusele hoog sisse ja kui varras ära lõppeb(raskuse jaoks on piir ees) siis raskuse inerts tõmbab mõlgi väja. see on umbes selline rakis nagu üks millega laagreid välja võetaxe. kui mõlk on liiga suur siis tuleb varras pleki küljest lahti. aga kui spotteriga möllama hakata tuleb paak eelnevlt täita kas vee või mingi põlemist takistava gaasiga. igax juhuks ütlesin
Kasutaja avatar

loonik
Postitusi: 163
Liitunud: 25 Dets 2004, 19:26
Asukoht: Aruküla,TLN / Husqvarna FE350

Lugemata postitus Postitas loonik »

Kus asuvad Tallinnas töökojad kus riist nimega spotter on olemas. Palun konkreetseid vihjeid või kontakte. Oleks väikest näputööd sellele masinale pakkuda.
Kasutaja avatar

ints0000
Postitusi: 266
Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
Tsikkel: Honda Transalp XL600V
Asukoht: Tallinn ja Kehra
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ints0000 »

kunagi sõber proovis minski paaki nii ümaraks saada,et väike tilk diislit sisse ja kork kõvasti peale ja autopumbaga rõhk sisse-tulemus oli,et käis pauk ja kork lendas minema :D :D :D ja mitu korda nii.paaki lõhki ei löönud

muidu mingid ümarad ja suht väiksed mõlgid saab enamvähem välja pumbates paaki survet,eeldusel,et see on tühi bensiini aurudest.

veel saab nii,et keevitada mõlgi kohta mingi varras ja siis vastava abinõuga mõlk välja tõmmata, pärast keevitus maha lihvida-vähemalt autode mõlkide väljatõmbamise puhul kasutatakse seda lahendust.
Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Andrez »

Spotter on enamustel auto keretöödele spetsialiseerunud firmadel. See vidin, mis tõmmatavale kohale punktiga keevitatakse on plekude seas tuntud ka hellitusnimega "pihkur".
See bensu teema on kunagi jawa paagi peal järele proovitud... hing on sees, aga mõlgid jäid ka.
Kasutaja avatar

ural
Postitusi: 418
Liitunud: 05 Aug 2003, 15:17
Tsikkel: Bläku
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ural »

Kui mõlk on sellise koha peal, kus tankimisavast saab mingi vardaga ligi, siis võib ka lihtsalt seespoolt välja koputada. Samas tuleb järgida, et varras oleks piisavalt lai otsast, et mitte lihtsalt paagist läbi lüüa

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

Tere.

Juhul, kui mõlk pole terav, saab spottida ka ilma keevitamata ja värvi kahjustamata.Sellega saate hakkama kõik, kel pole pöial keset peopesa kasvanud.
Töövahendid: kuumaliimi püstol ja paar liimi pulka, kuumaõhu püstol, lukknäpitsad, millele reguleerimis poldi asemele keeratud keermelatt koos mingi raskusega seal peal,lahustit liimi jääkide puhastamiseks.
Nägin seda tööd rootsi TV-st, kus tegutses kaval mees nimega Bildoktor.Proovisin järgi teha ja kui värv pole eelnevalt kahjustatud, ei jäta see tegevus värvile kriimugi.
Niisiis: pind puhtaks,kuumaõhu püstoliga pind umbes 45 kraadiseks(pole käele veel tuline),püstolist veidi liimi pinnale ja kohe sinna teine liimipulk otsapidi peale,püstolist veel kuumliimi ümber liimipulga, lasta jahtuda kontakti tugevuseks, lukknäpitsad külgeliimitud pulgale külge ja võib hakata vaikselt spottima. Pulk tuleb pinnast lahti võtta seda pisut soojendades või lõigata. Alustada ei tasu mõlgi keskelt, vaid ringikujuliselt mõlgi keskkoha ja serva vahepealt keskkoha poole. Nikerdamist on päris palju, aga proovisin ise järgi ja õnnestub päris rahuldavalt(polnud küll bensu paak).
Eks proovige ja mõelge ise juurde tegutsedes, sest kõike nippe isegi ei tea ja ei jõua ka kirjutada, aga arvan, et kui võimalik, aitaks väikegi ülerõhk paagis asjale tublisti kaasa.
Jõudu!
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1212
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 127 korda
Tänatud: 50 korda

Lugemata postitus Postitas piiks »

husu kirjutas:
kui lömm ei ole väga suur saab asja korda spotteriga. see on selline masin mis keevitab varda pleki külge ja raskus mi selle varda peal liigub.tuleb tõmmata raskusele hoog sisse ja kui varras ära lõppeb(raskuse jaoks on piir ees) siis raskuse inerts tõmbab mõlgi väja. see on umbes selline rakis nagu üks millega laagreid välja võetaxe. kui mõlk on liiga suur siis tuleb varras pleki küljest lahti. aga kui spotteriga möllama hakata tuleb paak eelnevlt täita kas vee või mingi põlemist takistava gaasiga. igax juhuks ütlesin
Kõige lihtsam viis paaki mitte põleva gaasiga täita on voolik auto summi otsa ja teine ots paaki, auto muidugi käima.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !

Teema algataja
erks1708

Lugemata postitus Postitas erks1708 »

A sa nii oled proovinud ,et võtad tüki asbesti või mingit teist tulekindlat materjali(asbesti suurus oleneb mõlgi suurusest).Siis lõikad selle keskele mõlgist veidi suurema augu.Seejärel läheb sul vaja leeklampi või mingit gaaspõletit.Teed asbesti märjaks ja paned mõlgile nii, et asbestis olev auk ja paagis mõlk oleks kohakuti.Siis kuumutad kuni mõlk muutub kirsipunaseks(ei oska isegi arvata mis temperatuur seal olla võib).Kõige lõpuks jahutad suruõhu joaga mõlgi maha.Seejärel peaks mõlk tõmbuma sirgeks.Eelnevalt peab paak olema bensiinist ja tema aurudest puhas.
Ise pole küll proovinud, kuid ühest remondilukksepa raamatust lugesin.
Võiksid kõigepealt proovida mingi plekktoru peal.

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Pagan see viimane variant... ma kujutan ette, et paak on ka seestpoolt tsingitud ja sellise meetodi peale viskab ta selle kihi raudselt maha ja ka terase koostis muutub. Läheb pehmeks ja roostealtiks. A noh, mis mina tean.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1212
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 127 korda
Tänatud: 50 korda

Lugemata postitus Postitas piiks »

Tsikkelröövel kirjutas:
Pagan see viimane variant... ma kujutan ette, et paak on ka seestpoolt tsingitud ja sellise meetodi peale viskab ta selle kihi raudselt maha ja ka terase koostis muutub. Läheb pehmeks ja roostealtiks. A noh, mis mina tean.
Aga mis see keevitus teisiti mõjub? Kui juba mõlk sees ja välja vaja tõmmata, ega siis muid variante pole eriti enam.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !

Ztarter
Postitusi: 29
Liitunud: 24 Nov 2005, 09:33

Lugemata postitus Postitas Ztarter »

Ja pumpas autopumbaga õhu sisse, mis tõusis paagis 600 kraadini, et diisel süttiks. Ei kujuta nagu ette.

ints0000 kirjutas:
kunagi sõber proovis minski paaki nii ümaraks saada,et väike tilk diislit sisse ja kork kõvasti peale ja autopumbaga rõhk sisse-tulemus oli,et käis pauk ja kork lendas minema :D :D :D ja mitu korda nii.paaki lõhki ei löönud
Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1212
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 127 korda
Tänatud: 50 korda

Lugemata postitus Postitas piiks »

Praegu vist piisab kui vesi sisse servani ja paak õue. Saabki ilusa ümmarguse paagi. Me tegime kortsus õllepurke kunagi niimodi külmkapis sirgeks, aga pidi peale passima, et katki ei rebeneks.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Peale kõike seda tuld ja vett, mis siit teemast läbi jooksnud, oleks ehk mõistlik taaskord pilk peale visata neile viiele ilusale pildile :

http://www.guzzitech.com/shrapnel/marktank1.JPG
http://www.guzzitech.com/shrapnel/marktank2.JPG
http://www.guzzitech.com/shrapnel/marktank3
http://www.guzzitech.com/shrapnel/marktank4
http://www.guzzitech.com/shrapnel/marktank5

ja paagiomaniku tsitaat tagantjäreletarkusena :" This is why you need to purge a gas tank of fumes before you weld on it. "

Milline asi ise originaalkujul välja peaks nägema, saavad huvilised endale praktiliselt selgeks teha Motokeskuse poes.

8)
Suzuki GSX 750 Inazuma
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”