Käte(rutska) soojendus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Magimees
Postitusi: 369
Liitunud: 18 Juul 2006, 23:06
Tsikkel: Aprilia Shiver 750cc
Asukoht: Nõmme

Re: Käte(rutska) soojendus

Lugemata postitus Postitas Magimees »

Tere.Hakkasin siis täna soojendusega käepidemeid installima ja gaasirulli pool läheb liiga lobedalt peale. Tahaks teada millega liimida et asi 100% paika jääks. Moment ja 88 on proovitud ja ei toimi, klaasiliim lasi ka teisel rattal paari kuuga lahti. Vasak pool läks praegu keermeliimiga aga parema poole liimimiseks oleks midagi vingemat vaja.

Liime võib ju erinevaid proovida, aga kas ei oleks lihtsam gaasirulli ja rutska vahele midagi aretada, et tihe jääks? Kujutan ette, et isoleerteibid ja muud sellised jäävad ära, kuna liim peaks üles soojenema koos rutskaga, kuid võimalusi peaks siiski palju olema. Gaasirulli peale midagi pahtliga kokku mökerdada äkki? või siis lihtsalt plastmassist riba kiiluna kasutada rutska ja käepideme vahel vms?

See soojendusega rutskade jaoks mõeldud liim paistab praeguses valguses siiski kõige mõtekam ja kindlam, kui seda kuskilt muidugi saada on ja see on juba uus küsimus.

Edu



Võrr-> Stella 50cc -> Moskva 125cc ->Dirt bike 110cc ->Kawasaki KMX 125cc -> Aprilia Shiver 750 cc

zx12r

Re: Käte(rutska) soojendus

Lugemata postitus Postitas zx12r »

Tugeva liimiga kahepoolne teip!

Töötab.

Kasutaja avatar

tedre
Postitusi: 177
Liitunud: 25 Okt 2005, 23:10
Tsikkel: BMW R 1200 GS, Sherco 300
Asukoht: L-virumaa

Re: Käte(rutska) soojendus

Lugemata postitus Postitas tedre »

Müügil spetsiaalne rutska liim.

pira (made in Georgia), IZ 56, Jawa 634, KL650 Tengai, BMW 1200 GS
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Käte(rutska) soojendus

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Mina kasutan käepidemete kinnitamiseks vana head tekstiilist elektrikuteipi. Üks kiht teipi lenksule või gaasirullile, lased brake cleaner spreiga üle, et liimi pehmendada, käepide peale ja lased 24h kuivada. Siiani on tulemus alati hea olnud.


onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: Käte(rutska) soojendus

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

soolo kirjutas:

Tere.Hakkasin siis täna soojendusega käepidemeid installima ja gaasirulli pool läheb liiga lobedalt peale. Tahaks teada millega liimida et asi 100% paika jääks. Moment ja 88 on proovitud ja ei toimi, klaasiliim lasi ka teisel rattal paari kuuga lahti. Vasak pool läks praegu keermeliimiga aga parema poole liimimiseks oleks midagi vingemat vaja.

Tänud kõigile vastajatele.

Kui võimalik pane pilte ka oma tegemsitest !

Kasutaja avatar

soolo
Postitusi: 249
Liitunud: 28 Sept 2008, 23:45
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tartu

Re: Käte(rutska) soojendus

Lugemata postitus Postitas soolo »

onusnooker kirjutas:

Kui võimalik pane pilte ka oma tegemsitest !

Mu tegemised liialt tavalised et kellelegi eriti huvi pakkuda arvan ma. Kui oma projektiga valmis saan ja ise rahule jään siis tulevad ka pildid.

Kasutaja avatar

jansu24
Postitusi: 123
Liitunud: 19 Mai 2007, 00:27
Tsikkel: HYOSUNG GT650iR
Asukoht: Pärnu

Re: Käte(rutska) soojendus

Lugemata postitus Postitas jansu24 »

oskab siis keegi seda spets rutskaliimi nime öelda?

Terv,
Jansu

__________________________________________

V-mootor on nagu lõvi taltsutamine ja rida mootor nagu kassi piinamine :)

HYOSUNG GT650Ri
Kasutaja avatar

jansu24
Postitusi: 123
Liitunud: 19 Mai 2007, 00:27
Tsikkel: HYOSUNG GT650iR
Asukoht: Pärnu

Re: Käte(rutska) soojendus

Lugemata postitus Postitas jansu24 »

Nonii... nüüd siis rutskad lõpuks lenksu küljes kinni. Sai proovitud silikooniga, momendiga, soovitati veel juukselaki ja nüünelakiga, kuid nendesse oli mul veel vähem usku. Poes liimiriiuli ees seistes otsustasin kahekomponentse liimi kasuks (Araldit Rapid 2806). Igatahes on nüüd rutskad kinni ja ma arvan, et kui maha vaja võtta, siis abivahendiks saab vist relakas olema :?

Terv,
Jansu

__________________________________________

V-mootor on nagu lõvi taltsutamine ja rida mootor nagu kassi piinamine :)

HYOSUNG GT650Ri
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: Käte(rutska) soojendus

Lugemata postitus Postitas stev666 »

Kuidas toimida edasi. Paigaldasin rutskasid ja üks jäi poole peale kinni. Ütlen kohe et mitte seda tavalist kummist, aga küttega ja sees on ka plasttoru. 22mm rutska 22mm uuele lenksule. Algul natu proovisin oli nagu liiga tihe, mõtlesin et liim teeb libedamaks, aga ei teinud. Ideid...

dr800 2x
Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Käte(rutska) soojendus

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

stev666 kirjutas:

Kuidas toimida edasi. Paigaldasin rutskasid ja üks jäi poole peale kinni. Ütlen kohe et mitte seda tavalist kummist, aga küttega ja sees on ka plasttoru. 22mm rutska 22mm uuele lenksule. Algul natu proovisin oli nagu liiga tihe, mõtlesin et liim teeb libedamaks, aga ei teinud. Ideid...

Ühenda see küte taha enne kui liim täiesti ära kuivab, kui saad siis lase õhku vahele.

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: Käte(rutska) soojendus

Lugemata postitus Postitas stev666 »

Panin kütte järgi ei aidanud. Ja nüüd juba garagest kodus. Soojalt oli veel see oht et läks pehmeks ja ei saanud kõvasti keerata

dr800 2x
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”