Käte(rutska) soojendus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: Käte(rutska) soojendus
Tere.Hakkasin siis täna soojendusega käepidemeid installima ja gaasirulli pool läheb liiga lobedalt peale. Tahaks teada millega liimida et asi 100% paika jääks. Moment ja 88 on proovitud ja ei toimi, klaasiliim lasi ka teisel rattal paari kuuga lahti. Vasak pool läks praegu keermeliimiga aga parema poole liimimiseks oleks midagi vingemat vaja.
Liime võib ju erinevaid proovida, aga kas ei oleks lihtsam gaasirulli ja rutska vahele midagi aretada, et tihe jääks? Kujutan ette, et isoleerteibid ja muud sellised jäävad ära, kuna liim peaks üles soojenema koos rutskaga, kuid võimalusi peaks siiski palju olema. Gaasirulli peale midagi pahtliga kokku mökerdada äkki? või siis lihtsalt plastmassist riba kiiluna kasutada rutska ja käepideme vahel vms?
See soojendusega rutskade jaoks mõeldud liim paistab praeguses valguses siiski kõige mõtekam ja kindlam, kui seda kuskilt muidugi saada on ja see on juba uus küsimus.
Edu
-
- Postitusi: 177
- Liitunud: 25 Okt 2005, 23:10
- Tsikkel: BMW R 1200 GS, Sherco 300
- Asukoht: L-virumaa
Re: Käte(rutska) soojendus
Müügil spetsiaalne rutska liim.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Käte(rutska) soojendus
Mina kasutan käepidemete kinnitamiseks vana head tekstiilist elektrikuteipi. Üks kiht teipi lenksule või gaasirullile, lased brake cleaner spreiga üle, et liimi pehmendada, käepide peale ja lased 24h kuivada. Siiani on tulemus alati hea olnud.
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
Re: Käte(rutska) soojendus
soolo kirjutas:Tere.Hakkasin siis täna soojendusega käepidemeid installima ja gaasirulli pool läheb liiga lobedalt peale. Tahaks teada millega liimida et asi 100% paika jääks. Moment ja 88 on proovitud ja ei toimi, klaasiliim lasi ka teisel rattal paari kuuga lahti. Vasak pool läks praegu keermeliimiga aga parema poole liimimiseks oleks midagi vingemat vaja.
Tänud kõigile vastajatele.
Kui võimalik pane pilte ka oma tegemsitest !
Re: Käte(rutska) soojendus
onusnooker kirjutas:Kui võimalik pane pilte ka oma tegemsitest !
Mu tegemised liialt tavalised et kellelegi eriti huvi pakkuda arvan ma. Kui oma projektiga valmis saan ja ise rahule jään siis tulevad ka pildid.
Re: Käte(rutska) soojendus
oskab siis keegi seda spets rutskaliimi nime öelda?
Jansu
__________________________________________
V-mootor on nagu lõvi taltsutamine ja rida mootor nagu kassi piinamine
HYOSUNG GT650Ri
Re: Käte(rutska) soojendus
Nonii... nüüd siis rutskad lõpuks lenksu küljes kinni. Sai proovitud silikooniga, momendiga, soovitati veel juukselaki ja nüünelakiga, kuid nendesse oli mul veel vähem usku. Poes liimiriiuli ees seistes otsustasin kahekomponentse liimi kasuks (Araldit Rapid 2806). Igatahes on nüüd rutskad kinni ja ma arvan, et kui maha vaja võtta, siis abivahendiks saab vist relakas olema
Jansu
__________________________________________
V-mootor on nagu lõvi taltsutamine ja rida mootor nagu kassi piinamine
HYOSUNG GT650Ri
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Käte(rutska) soojendus
Kuidas toimida edasi. Paigaldasin rutskasid ja üks jäi poole peale kinni. Ütlen kohe et mitte seda tavalist kummist, aga küttega ja sees on ka plasttoru. 22mm rutska 22mm uuele lenksule. Algul natu proovisin oli nagu liiga tihe, mõtlesin et liim teeb libedamaks, aga ei teinud. Ideid...
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Käte(rutska) soojendus
stev666 kirjutas:Kuidas toimida edasi. Paigaldasin rutskasid ja üks jäi poole peale kinni. Ütlen kohe et mitte seda tavalist kummist, aga küttega ja sees on ka plasttoru. 22mm rutska 22mm uuele lenksule. Algul natu proovisin oli nagu liiga tihe, mõtlesin et liim teeb libedamaks, aga ei teinud. Ideid...
Ühenda see küte taha enne kui liim täiesti ära kuivab, kui saad siis lase õhku vahele.
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Käte(rutska) soojendus
Panin kütte järgi ei aidanud. Ja nüüd juba garagest kodus. Soojalt oli veel see oht et läks pehmeks ja ei saanud kõvasti keerata
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.