K: Ketiõli?!

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:

  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6045
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 101 korda
Kontakt:

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #91 Postitas mx77 » 18 Juul 2014, 16:12

mella kirjutas:Lihtsalt hea kontekst. On OK, kuivab vahaks ja ei määri üldse.
Seda veel vaja oleks, et õli määriks :D

Kel huumorisoon umbes: ma tean, et polnuds SEDA määrimist mõeldud


Eks selle ketimäärdega on nii nagu on, see mis tundub jube hea määre, kisub sitta peale nagu kole (Motorexi omad näiteks), seega kas selline, mis peale pihstades on vedel ja tegelikult jookseb kõikidesse vajalikesse kohtadesse ja ära taheneb on parem, kui see mis on kogu aeg vedel ja tõmbab ka kõik liiva enda külge on juba maitseasi. Pole ise küll Valvoline omaga seda probleemi olnud, et ta ei määriks seal kus peab määrima.


Kasutaja avatar

harrys
Postitusi: 58
Liitunud: 01 Juul 2010, 16:31
Tsikkel: ZR-7
Asukoht: Pärnumaa
Kontakt:

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #92 Postitas harrys » 18 Juul 2014, 23:24

Sai K-rautast võetud mingi universaalne ketiõli, lähemal vaatlusel selgus, et mootorsaeketile siiski.. Odav, kleepuv ja määrib nagu loom (ka ratast); eks näis, kui hästi töötab, loogika järgi sae kett peaks suuremat vatti saama kui ratta oma ja kui sinna kõlbab..

will111
Postitusi: 1700
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 115 korda

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #93 Postitas will111 » 19 Juul 2014, 00:05

päris nii see loogika vast siiski ei ole. saekett on hoopis teistsugune moodustis ja saeketi õlina kasutatakse üldjuhul minuteada "misiganes" asja, mis kuidagi määrib. saeketi õlitus töötab ju ka põhimõttel, et koguaeg lihtsalt voolab peale (ja lendab ära sama kiiresti)
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 678
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänatud: 9 korda

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #94 Postitas stev666 » 19 Juul 2014, 08:34

miks ei võiks kasutada ketiõli, miks kasutate mootori-, sae-, relva-, rapsi-, rissoõli. mis selle mõte on
Talvel ski-doo mach z 800cc 109kw
Artic Cat F7 97kw
Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 834
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSXR 750 (1200) GSX1300RZ K750
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #95 Postitas Margusxx » 19 Juul 2014, 09:12

Unustasid beebiõli, see teeb keti mõnusalt pehmeks ja on sinu pepu parim sõber.
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 564
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #96 Postitas Burn7 » 20 Juul 2014, 21:47

Õlidest on siin palju räägitud, aga millega te ketti puhastate? Diiselkütus sobib selleks?
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1416
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #97 Postitas 426f » 20 Juul 2014, 22:04

ma pesin ilma kummirõngasteta ketti bensiini sees ja peale kuivamist panin mootori õli sisse ligunema ja järgmise õlituse ajal lasin Motorexi määret.peale keti pesemist oli kausi põhi ikka tõsiselt liiva ja muud sodi täis,poleks uskunud et väikse keti peale nii palju sodi koguneb asfaldil sõites.
mu meelest peaks ka kummirõngastega ketti vahel õli sees leotama.yamaha fj1200 kummirõngaga kett(150eurine) oli pealt õline,aga sees pulgad olid roostes ja kulunud astmeliseks.kindlasti on neid kes arvavad teisiti,teen nii nagu ise õigeks pean
-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

harrys
Postitusi: 58
Liitunud: 01 Juul 2010, 16:31
Tsikkel: ZR-7
Asukoht: Pärnumaa
Kontakt:

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #98 Postitas harrys » 20 Juul 2014, 23:58

Diisel sobib jh kummitihenditega kettidele. Ratta manuaal küll vist soovitas selle pärast pesu suruõhuga ära puhuda. Bensiin ei sobi, ei mõju hästi tihenditele, puhastab hästi aga siiski pead minema varsti uue keti järele...

See X asjadega (beebiõli, niisutav näokreem) keti määrimine vast pigem seetõttu, et mingi asi kapis vedelemas ja vaja kusagil ära kasutada, miks niisama ära visata:D

will111
Postitusi: 1700
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 115 korda

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #99 Postitas will111 » 21 Juul 2014, 02:43

keti puhastamiseks kasutatakse kerosene'i, maakeeli peaks olema petrooleum, või ka lambiõli.

diisel jah, ajab ka asja ära.

426f, mida see õli sisse ligunema panek sinumeelest annab? kui sa leidsid mingi keti, mis oli seest kandiline nagu sa ütled siis järelikult selle keti eluiga oli läbi. kummirõngad olid ammu otsas ja määre, mis seal rõngaste taga tehasest on, see oli samuti ammu kadunud. nii ta kuluski kandiliseks. jah, sellist ketti sa võid ju maha nööpida ja õli sees leotada, võibolla vedelama kraami sees pikapeale midagi siis imbub sinna õigesse kohta, kuid sama kiirelt lendab see seal jälle minema ka. üldiselt ikka tuleks osta uus kett, see loetamine iga natukese aja tagant muutub ikka väga töömahukaks.

rõngastega keti puhul, seda puhastades on peamine vast just see, et liiga hästi imbuva vahendiga puhastada ei üritaks. puhtaks on vaja teha vaid keti tööpind ja sinna siis ka uus määre peale lasta. määrida on vaja tegelikult suht vähe, suht konkreetset osa ketist ja samas võrdlemisi tihti - nii ta kestab kõige kauem

Tsikkelröövel
Postitusi: 1705
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 16 korda
Kontakt:

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #100 Postitas Tsikkelröövel » 04 Sept 2014, 08:36

Mina kasutan Off-road õli. Maanteel. Tuleb küll tihemini kasutada, aga sellel see hea külg, et kett püsib puhas - see õli püsib ise peal, aga kui paska külge tuleb, lendab koos sellega ikkagi minema. Keti puhastus? Varem tegin. Enam ei tee, puudub mõte. Jalgratta kett - see on iseasi, puhtam kett jookseb kergemini. Küllap ka tsiklil.

Jawa on mul ka ja selle kett on metallkosu sees, tavaline ilma tihendrõngasteta kett. Kord aastas panen Litoli peale, seal kosu sees on teda paksult ja kusagile ta ei kao ning pori ja liiv sinna ei satu. Ei ole teda elus pesnud. Viimati vahetasin vist ca aastal 1984, koos esimese ketirattaga. Sealtpeale läbisõit mõnikümmend tuhat. Kulumine täiesti normi piires. St see plekk-kosu keti ümber on igavikulisuse garantii, vähemalt mootorratta ketile.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

petz
Postitusi: 1385
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: kmz sidecar, bandit 600
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 1 kord

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #101 Postitas petz » 04 Sept 2014, 10:14

426f kirjutas:ma pesin ilma kummirõngasteta ketti bensiini sees ja peale kuivamist panin mootori õli sisse ligunema


miks on vaja peale keti pesu veel mootor õli sisse ligunema panna??? :wack:
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1147
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 65 korda
Tänatud: 21 korda

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #102 Postitas pühak » 05 Sept 2014, 15:04

Tsikkelröövel kirjutas:/.../ St see plekk-kosu keti ümber on igavikulisuse garantii, vähemalt mootorratta ketile.
Veits küll offtopic, aga kui mul kunagi sõidu peal selle plekk-kosu ülemise-alumise poole kinnituskruvi (see pisike seal taga otsas) ära kadus, oleks asi maanteekiirusel võinud mulle endale igavikulisusega lõppeda. Õnneks juhtus linna vahel, kiirus oli ca 40 km/h, jäin isegi püsti, kuigi juhtus kurvi peal ja tagaratta lohisemise jälg oli kümmekond meetrit. Oleks pidand mutreid-polte, jah, aegajalt kontrollima, aga teismelise tatika asi, sõita ju vaja. (crash)
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

zten00
Postitusi: 120
Liitunud: 05 Sept 2004, 17:29
Tsikkel: DR800
Tänanud: 3 korda

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #103 Postitas zten00 » 27 Apr 2015, 18:39

Ostsin Motul chain lube offroad ketiõli. Kasutusjuhend ütleb, et enne pealekandmist tuleks kett puhastada Motuli ketipuhastusvahendiga/spreiga vms.
Kui oluline see on või lihtsalt hea rahateenimisnipp?
Kasutaja avatar

Piimanina
Postitusi: 120
Liitunud: 08 Sept 2008, 17:01
Tsikkel: S4R
Asukoht: TLN
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #104 Postitas Piimanina » 27 Apr 2015, 19:59

zten00 kirjutas:Ostsin Motul chain lube offroad ketiõli. Kasutusjuhend ütleb, et enne pealekandmist tuleks kett puhastada Motuli ketipuhastusvahendiga/spreiga vms.
Kui oluline see on või lihtsalt hea rahateenimisnipp?

See on Motuli viis sulle öelda, et kett peab olema puhas, kui soovid seda määrida. :)
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4188
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 355 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #105 Postitas Macintosh » 27 Apr 2015, 20:03

zten00 kirjutas:Ostsin Motul chain lube offroad ketiõli. Kasutusjuhend ütleb, et enne pealekandmist tuleks kett puhastada Motuli ketipuhastusvahendiga/spreiga vms. Kui oluline see on või lihtsalt hea rahateenimisnipp?

Väga segi pole vaja selle ketipuhastusteemaga minna. Teed kaltsu petrooliumiga kokku (või siis WD40 otse ketile) ja tõmbad keti üle. Seejärel uus määre peale ja ongi tehtud.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2384
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #106 Postitas tramm66 » 28 Apr 2015, 01:52

Macintosh kirjutas:
zten00 kirjutas:Ostsin Motul chain lube offroad ketiõli. Kasutusjuhend ütleb, et enne pealekandmist tuleks kett puhastada Motuli ketipuhastusvahendiga/spreiga vms. Kui oluline see on või lihtsalt hea rahateenimisnipp?

Väga segi pole vaja selle ketipuhastusteemaga minna. Teed kaltsu petrooliumiga kokku (või siis WD40 otse ketile) ja tõmbad keti üle. Seejärel uus määre peale ja ongi tehtud.


Kui kahte asja kokku liimid siis viskad parema tulemuse saamiseks sitta vahele või? Ketiõli kleebib ennast puhtale ketile hästi, mingi huinjaaga määritud ketile kleepub ketiõli täpsel samahästi kui see huinjaa ise keti külge. Mäkk, tegele asjadega millest sa midagi jagad ka.
Kasutaja avatar

Lehtlaan_R
Postitusi: 254
Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #107 Postitas Lehtlaan_R » 27 Juun 2015, 15:09

Praega kasutan seda http://sibro.jetshop.se/ktxkedje-p-623-c-369.aspx

on kül kallim kui motorex ,aga parem ja ei pea määrima nii tihti .Paremini kleepuv ja hoiab rooste eest ka hästi. :)
Clearly says more oil gives more Power

will111
Postitusi: 1700
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 115 korda

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #108 Postitas will111 » 27 Juun 2015, 15:47

tramm66, a kus sa nii täpselt ja hästi tead kui hästi huinjaa külge kleebib, tegid mingi teadustöö selle kohta või?

keti puhastamise vajadust peaks hindama silma järgi ja loogika alusel. aga nagu öeldi ei ole vaja sellega väga hulluks minna. kui sealt on mida puhastada siis võib seda aegajalt teha, kui ei ole siis on suht mõttetu aega ja raha raisata
Kasutaja avatar

Kristjan85
Postitusi: 89
Liitunud: 17 Veebr 2012, 15:25
Tsikkel: Yamaha r6
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #109 Postitas Kristjan85 » 27 Juun 2015, 17:57

Paljud ei soovita WD40-ga ketti pesta, ei mõju tihenditele vist hästi. Ma pesen lambiõliga. Saab osta tanklatest, nt liitrine pudel, sinna otsa keerad pihustiga korgi. 3-4 tiiru, ketipesu harjaga ja pidavalt peale pihustades saab ikka keti, tagumise hammaka väga puhtaks.
Castrol raicing (vist oli) ketiõli on ennast kõige paremini tõestanud. Eks loobib veljele ikka, aga mitte nii palju kui ülejäänud mida proovinud olen. Kuldse velje pealt on hästi näha.
Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3812
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #110 Postitas Kirs » 27 Juun 2015, 18:29

Mis sellest ketist pesed? Tõmbad kaltsuga ketile pikema aja jooksul kogunenud jama maha ja uus õli selga. Mis õli kasutan ja palju keti läbisõiduks nii sain saab lugeda eestpoolt.
TUONO
Kasutaja avatar

Kristjan85
Postitusi: 89
Liitunud: 17 Veebr 2012, 15:25
Tsikkel: Yamaha r6
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #111 Postitas Kristjan85 » 27 Juun 2015, 18:46

holma kirjutas:Mis sellest ketist pesed? Tõmbad kaltsuga ketile pikema aja jooksul kogunenud jama maha ja uus õli selga.
Kuidas kellele, eelistan ratta puhtana hoida. Ei näe probleemi paar korda hooaja jooksul 15mini selle tegevuse peale raisata. Kasutan lisaks veel kuldset ketti ja mis kasu sellest on kui see selle sita alt välja ei paista :bsmile:
Kasutaja avatar

Lehtlaan_R
Postitusi: 254
Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #112 Postitas Lehtlaan_R » 27 Juun 2015, 19:47

Kristjan85 kirjutas:
holma kirjutas:Mis sellest ketist pesed? Tõmbad kaltsuga ketile pikema aja jooksul kogunenud jama maha ja uus õli selga.
Kuidas kellele, eelistan ratta puhtana hoida. Ei näe probleemi paar korda hooaja jooksul 15mini selle tegevuse peale raisata. Kasutan lisaks veel kuldset ketti ja mis kasu sellest on kui see selle sita alt välja ei paista :bsmile:


Keegi su kuldset nigunii ei näe, see läheb kohe mustaks ma arvan, oleks veel roosa (lol)
Ma ise ka ei viitsi enam puhastada , muidu tegin nii et võtsin maha ja lasin mootoripesu peale ja siis survekaga üle aga see oli vist väga mõtetu.
Lihtsam ongi lihtsalt üle jäänd pask lapiga või selleks ette nähtud keti-harjaga üle tõmmata ja määre jääb ikka nende kettide vahele püsima, tänu sellele kestab kauem.
Clearly says more oil gives more Power
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1416
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #113 Postitas 426f » 27 Juun 2015, 19:58

Jätkuvalt olen võrril non o ring keti maha võtnud ja koos bensiiniga pudelise pannud ja solgutanud ja ära kuivatanud ja siis mootoriõli sisse ja kaltsuga kuivaks.13000km sõitnud kett ja pinguti poole peal.Eelmine kett oli peale 9400km nii lõdva,et peaaegu lohises vastu maad.
-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

Lehtlaan_R
Postitusi: 254
Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #114 Postitas Lehtlaan_R » 27 Juun 2015, 20:02

Mul läbisõit juba kuskil 18800km on juhtunud kaks korda selle sees ,et kett on pooleks läinud, teine kord jäi alles sellele panin veel ühe lüli juurde ja jääb tagavarakas hetkel on kallim kett (kolmas)peal.
Esimene kord olin nii ,et tervenisti pooleks ei läinud tundsin kui tegi klõks ja klõks sõidu ajal ehk üks telge (külg) veel pidas vastu kui kohale jõudsin , jõudsin kohale kuna taipasin ,et midagi on mäda ja sõitsin rahulikult 30km/h.

Teine kord oli nii ,et hakkas ka jõnksutama (klõpsima), mõtlesin ...aga siis ei oskanud õigesti ära jagada(taibata) ,et sama jama.Siis mõtlesin ,et midagi muud on siis viga.
Ja andsin talda.. väike nokaka tegin ja veel 10 meetrit edasi ja kett kadus minema... -leidsin üles . :D
Jalameheks jäin ja lükkasin siis selle 1km kodu äraõnneks seegi,et lähedal kodule.
Clearly says more oil gives more Power
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 1200
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 26 korda
Kontakt:

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #115 Postitas bitter » 08 Apr 2017, 11:15

Loff kirjutas:
Commix kirjutas:kett ovaalne

Palun tõlget.
Aitäh!


Mulle ka üks palun. Tänud ette.

onusnooker: nimekirjas oli carb cleaner. Peaks suht sarnane kraam olema?
Kasutaja avatar

The Lawbreaker
Postitusi: 35
Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
Tsikkel: Honda cbr
Tänanud: 1 kord

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #116 Postitas The Lawbreaker » 09 Apr 2017, 08:46

Peale ratta pesu käin keti kaltsu või paberiga üle, määrimiseks käib see
Pilt
http://www.motonet.fi/fi/tuote/603060/M ... aha-150-ml siiani on kõik toiminud...
445CI V8 ja väike Honda... :)
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 716
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 178 korda
Tänatud: 214 korda

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #117 Postitas Madlobster » 09 Apr 2017, 09:56

petz kirjutas:
426f kirjutas:ma pesin ilma kummirõngasteta ketti bensiini sees ja peale kuivamist panin mootori õli sisse ligunema


miks on vaja peale keti pesu veel mootor õli sisse ligunema panna??? :wack:


Vanal ajal määriti ketti selliselt, et pesti kett siis diisliga või lambiõliga puhtaks, mis kätte saada oli ning siis pandi mootoriõli sisse ning pliidi peale.
Siis tõstsid pliidi pealt maha ja võtsid keti välja alles siis kui täitsa maha jahtunud. Point selles, et soenedes õhk paisub ning tuleb sealt tihendi tagant (sama ilma tihendita keti rõnga alt) jms pilust välja mull mull. Jahtudes tekib seal siis puudujääk ja puudjääk imeb selle õli, mille sees kett on sinna vahele, ehk peaks saama hästi kõik määritud, mis tavalis pihustamisega sinna ei jõuaks.
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear

franz125
Postitusi: 1988
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 45 korda

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #118 Postitas franz125 » 09 Apr 2017, 18:03

Vend vähk,loe ikka mõttega ja vaata ka aastat.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 716
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 178 korda
Tänatud: 214 korda

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus #119 Postitas Madlobster » 09 Apr 2017, 20:29

See, et ma vastasin aastaid tagasi pandud teemale. Jah näging küll seda aga kuna teema jälle kerkis üles ja selles teemas seda mainitud ei olnud siis ma ei näe suurt probleemi, sama joorupit edasi lastes, mille kohta see teema ka on. Või midagi sellist :)
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear




Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist