Aku läheb tühjaks
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Aku läheb tühjaks
Mul on tsiklil mingi kala, nimelt ei püsi aku täis. Tundub, et kusagil on mingi tarbija, mis seistes aku tühjaks veab või äkki on kusagil mingi lühis. Kas leidub kedagi, kes oskab leida seda võimalikku viga ja seda ka elimineerida? Aku on tsiklil uus, nii, et viga akus endas olla ei saa.
Jutt käib Suzuki gs 500e 1993a tsiklist.
-
Teema algataja
Re: Aku läheb tühjaks
Motoneiu kirjutas:Mul on tsiklil mingi kala, nimelt ei püsi aku täis. Tundub, et kusagil on mingi tarbija, mis seistes aku tühjaks veab või äkki on kusagil mingi lühis. Kas leidub kedagi, kes oskab leida seda võimalikku viga ja seda ka elimineerida? Aku on tsiklil uus, nii, et viga akus endas olla ei saa.
Jutt käib Suzuki gs 500e 1993a tsiklist.
Kas signa on peal? Ja kui uus on uus?
Re: Aku läheb tühjaks
Laadimine võib olla puudulik. Mõõda testriga aku pealt palju volte välja annab, tuledega ja pööretel vaataks ma.
Või pane tester ampreid näitama ja siis ühenda akuklemm lahti ja pane testri otsad üks aku klemmi külge ja teine seal olnud juhtme vahele. Kui näitab voolu üle 0,0..A siis miski asi tarbib liialt ja siis tühjaks jooksebki.
Re: Aku läheb tühjaks
Laadimine on OK?
Tühikäigul võiks olla kusagil 13-14V kandis pinge aku klemmidel ja keskpööretel 14V kandis. Kui on oluliselt alla, ei laeta akut ning kui oluliselt üle 14V , siis regulaator läbi ja laetakse üle.
Teine variant on tõesti signa. See võib 2 nädalaga aku jõuetuks võtta.
Kolmas variant - haiget saanud aku (külmus talvel vms)
Ja on õrn võimalus, et kerge lühis kusagil - mul kunagi lahtine signaalijuhe tegi väikese koormuse ja 2 päevaga oli aku tühi.
Re: Aku läheb tühjaks
neiu palub abi ,kes rikke kõrvaldaks. Vaevalt ta kunagi ise testri kätte võtab
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: Aku läheb tühjaks
Motoneiu kirjutas:Mul on tsiklil mingi kala, nimelt ei püsi aku täis. Tundub, et kusagil on mingi tarbija, mis seistes aku tühjaks veab või äkki on kusagil mingi lühis. Kas leidub kedagi, kes oskab leida seda võimalikku viga ja seda ka elimineerida? Aku on tsiklil uus, nii, et viga akus endas olla ei saa.
Jutt käib Suzuki gs 500e 1993a tsiklist.
Kirjuta ka asukoha kohta midagi, või oled valmis üle eesti remondi kohta tulema?
Re: Aku läheb tühjaks
Ei hakanud uut teemat tegema aga mure 2006 Gsx-r 750-ga.
Nimelt kas on võimalik, et signalisatsioon sööb 2 nädalaga uue aku tühjaks?
Enne seismajätmist oli muidugi aku täis!
Re: Aku läheb tühjaks
Muidugi võib signa aku tyhjaks imeda. Lae aku täis, võta signa kaitse välja(yhenda toiteots lahti), siis saad selgust.
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Aku läheb tühjaks
ducatist kirjutas:Muidugi võib signa aku tyhjaks imeda. Lae aku täis, võta signa kaitse välja(yhenda toiteots lahti), siis saad selgust.
...ja istu kaks nädalat tsikkli kõrval ning oota kas ikka signa imeb või ei ime
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Aku läheb tühjaks
TomTom Rider2 jalg (õigemini) jalas olev alaldi suudab ca 1 kuu jooksul akut korralikult tühjendada.
Re: Aku läheb tühjaks
Kahepoolse sidega alarm tsiklil. Eelmisele tsiklile oli ka paigaldatud 2-poolse sidega, kuid seisis kaua seisis käima sain alati.
Eelmisel muidugi polnud selle margi alarm ning polnud ka xenon pirni, mis süüte sissekeerates nii voolu võtaks...
Minujaoks imelik ikka voolutarve koha pealt, et pärast 2 nädalat käima ratast ei saa.
Re: Aku läheb tühjaks
Müts maha tüdruku ees, kes nii hästi asjaga kursis on
Ma panin hooaja alguses tutika aku peale. Peale kahte sõidukorda seisis kolm päeva ja mitte piuksugi.
Laadisin täis ja rohkem probleeme pole olnud.
Signa võib kindlasti imeda akut, kui tegemist on mingi õnnetu mudeli või halva paigaldusega. Eeldan siiski et normaalne signa kahe nädalaga akule otsa peale ei tohiks teha.
Parimatega
Re: Aku läheb tühjaks
Liisa, siis on tõesti midagi valesti sinu sõiduki alarmiga, sest nt. Secure 2-Way alarmi voolutarve valvestatult on kuni 3mA (0,003A). Kuni seetõtu, et valvestatult vilgub LED märguande lamp. Vaheta alarm või osta inteligentne akulaadija ja hoia saba kogu aeg seinas, muidu jäädgi akusi vahetama iga hooaeg! :D
Re: Aku läheb tühjaks
Mõõtsin voolutarbe ära- 10 mA
(Uue aku laadisin hooaja alguses ctek laadijaga)
Re: Aku läheb tühjaks
Normaalne tsikli tarbivus kui on elektrooniline kell ja immotuli, peaks olema umbes 5mA. Kui sinna lisada ka veel alarm, siis keskeltläbi peakski tulema arvestusliku mõõteseadme valetamisega 10mA. Seega isegi võiks öelda, et pole kõige hullem. 20mA on aga juba palju minu arvates. Sõiduautol on lubatud 20mA voolutarve, sest seal on erinevad seadmed, mille tööprotsess hõlmab seda, et nende mälu säilitamine tabib ka voolu, nagu nt. elementaarne voolusööja on muusikakeskus ja mootori aju. 2010 ja ülespoole pole uurinud, kuid vanematel tsiklitel on aju toide süüte alt, mitte ei ole pideva voolu all, nagu autol.
Seega kui matemaatikat keegi viitsib teha, siis 20mA tunnis ja kui on nt 10Ah aku, siis kui palju ta tabijat kannatab, et enam ei käivituks. Vihjeks veel niipalju, et kui aku mahtuvus on langenud alla 60%, siis tegelikult aku enam ei ole pädev toimetama ja loetakse kustunud akuks. Kui tsikel korralikult käivitub, siis käivitusvoolu veel on, kuid pikemaks käiamiseks enam ei ole mahtu. Kui aku pinge on alla 12,6V seistes, siis see aku on juba tühi ja vajaks laadimist.
Kellel vähegi huvi, soovitaks järgnev teema läbi lugeda:
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.