DIY ketiõlitajad

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:

  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
harrys
Postitusi: 58
Liitunud: 01 Juul 2010, 16:31
Tsikkel: ZR-7
Asukoht: Pärnumaa
Kontakt:

DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #1 Postitas harrys » 29 Juul 2012, 21:57

Kindlasti on neid, kes pole hankinud Scottoilerit (109..129 eur ja elektrooniline üle 200) või muud tuntud analoogi vaid ise käepärastest vahenditest midagi kokku aretanud.
Isegi vaatan praegu, et topsiku ja jupi vooliku eest sellist raha väga maksta ei suvatse, teeks ise.
Kuidas olete asja lahendanud?
Kirjeldusi ja pilte, teistelegi abiks:)


Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1926
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #2 Postitas madone » 29 Juul 2012, 22:06

Teen ise, igakord :D võtan purgi, vajutan nupule ja õli lendab maagilisel moel ketile... ongi tehtud :D
Tükk aega jälle rahu majas ja ei maksa kunagi rohkem kui õli ise.

mart211

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #3 Postitas mart211 » 29 Juul 2012, 22:12

madone kirjutas:Teen ise, igakord :D võtan purgi, vajutan nupule ja õli lendab maagilisel moel ketile... ongi tehtud :D
Tükk aega jälle rahu majas ja ei maksa kunagi rohkem kui õli ise.

Ja nii ongi. Pole vaja nii metsikult lapitada ja õlitada. Ega see 170€ komplekt sul pidevalt õlitades 2 korda kauem vastu pea, et seda raha tagasi teenida :mrgreen:
Kasutaja avatar

Teema algataja
harrys
Postitusi: 58
Liitunud: 01 Juul 2010, 16:31
Tsikkel: ZR-7
Asukoht: Pärnumaa
Kontakt:

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #4 Postitas harrys » 29 Juul 2012, 22:36

mart211 kirjutas:
madone kirjutas:Teen ise, igakord :D võtan purgi, vajutan nupule ja õli lendab maagilisel moel ketile... ongi tehtud :D
Tükk aega jälle rahu majas ja ei maksa kunagi rohkem kui õli ise.

Ja nii ongi. Pole vaja nii metsikult lapitada ja õlitada. Ega see 170€ komplekt sul pidevalt õlitades 2 korda kauem vastu pea, et seda raha tagasi teenida :mrgreen:

seda 170.- ma silmas peangi:D miks maksta sellist raha, kui ise saaks mõne euriga tehtud, kui tahtmist.
Pidev õlitus pikendab nii koma naa keti eluiga, scottoiler lubab kuni 7x (reklaamitrikk vast) aga ka 3x oleks hea ju.
Kasutaja avatar

Tuono
Postitusi: 1758
Liitunud: 07 Sept 2011, 21:49
Tsikkel: Tuono 1000
Asukoht: Helsingi

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #5 Postitas Tuono » 29 Juul 2012, 22:48

Ei usu, et see ühte kordagi pikendab, pigem lühendab, nähes kuidas see määrib, ainult ühest äärest!
Müüa mootorrataste lisa-ja varuosad: http://fotoalbum.ee/photos/Tuono/sets/1134345
Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1236
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #6 Postitas Pontus » 29 Juul 2012, 23:24

Tuono kirjutas:Ei usu, et see ühte kordagi pikendab, pigem lühendab, nähes kuidas see määrib, ainult ühest äärest!

Pilt
Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...

franz125
Postitusi: 1998
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 43 korda

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #7 Postitas franz125 » 29 Juul 2012, 23:30

Äkist olen valesti aru saanud aga mulle nagu tundub,et need kõik sugu mäkerdamis vahendid (õlid vahad jne.) on ju põhiliselt ikkagi välispidiseks kasutamiseks.Hammakaid ja ketirullikuid määrib kuid keti elueaga sel suurt pistmist pole.Pigem venib kett ebaühtlaselt ja läheb nö.tükki.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

Loff
Toetajaliige
Postitusi: 2529
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa KX20F
Asukoht: Kuskil Rakvere ja Võsu vahel.
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #8 Postitas Loff » 29 Juul 2012, 23:30

Selle ühest äärest õlitamise vastu aitab see, kui vooliku otsa panna "pintsel", mis õli laiali laotab. Näiteks Welgeri silopressidel on automaatne ketiõlitus nii lahendatud. Iga kambri avamisega lükatakse õli peale, voolikute lõpus on nii öelda pintslid, mis õli kogu keti laiuses peale kannab, laiematel kettidel on 2 pintslit kõrvuti. Lisaks on pinslil mahtuvus - ei tule tilk õli ühte kohta vaid pintslist immitseb kogu aeg midagi peale.

Muidugi on Scottoileril ka selle ühelt poolt õlituse vastu rohi olemas:
Pilt
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki KX250F '08
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1926
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #9 Postitas madone » 29 Juul 2012, 23:41

harrys kirjutas:Pidev õlitus pikendab nii koma naa keti eluiga, scottoiler lubab kuni 7x (reklaamitrikk vast) aga ka 3x oleks hea ju.


see vb peab paika sõitja puhul kes üle 110 ei sõida ning üle 3k pöörde rattal ei lase.. vastasel juhul aga venitab keti "ratta sihtotstarbeline kasutamine" ära ning niisama paarutamine.
Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1236
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #10 Postitas Pontus » 29 Juul 2012, 23:45

madone kirjutas:see vb peab paika sõitja puhul kes üle 110 ei sõida ning üle 3k pöörde rattal ei lase.. vastasel juhul aga venitab keti "ratta sihtotstarbeline kasutamine" ära ning niisama paarutamine.

Alati võib 530 keti osta ja ka suuremate pööretega sõita.
Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...
Kasutaja avatar

Loff
Toetajaliige
Postitusi: 2529
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa KX20F
Asukoht: Kuskil Rakvere ja Võsu vahel.
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #11 Postitas Loff » 29 Juul 2012, 23:54

madone kirjutas:
harrys kirjutas:Pidev õlitus pikendab nii koma naa keti eluiga, scottoiler lubab kuni 7x (reklaamitrikk vast) aga ka 3x oleks hea ju.


see vb peab paika sõitja puhul kes üle 110 ei sõida ning üle 3k pöörde rattal ei lase.. vastasel juhul aga venitab keti "ratta sihtotstarbeline kasutamine" ära ning niisama paarutamine.


Seda ratast tahaks näha, mis talle mõeldud keti ära venitab :shock:
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki KX250F '08
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
Kasutaja avatar

Allarr
Toetajaliige
Postitusi: 98
Liitunud: 09 Aug 2007, 10:28
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #12 Postitas Allarr » 30 Juul 2012, 00:56

Tuono kirjutas:Ei usu, et see ühte kordagi pikendab, pigem lühendab, nähes kuidas see määrib, ainult ühest äärest!

Mul juba 6-s hooaeg ühe ketiga ja lõppu veel ei paista :D . Hooaja läbisõit ca 12000 km. Seda pole küll eriti palju aga vaevalt et sa mingite spraydega seda järgi teed :ner:
GPZ1000RX --> ZZR1100
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1926
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #13 Postitas madone » 30 Juul 2012, 07:42

Vaikselt töristad siis kestab muidugi triljoni ju :P

mart211

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #14 Postitas mart211 » 30 Juul 2012, 09:17

Loff kirjutas:
Seda ratast tahaks näha, mis talle mõeldud keti ära venitab :shock:

Aga palun:
Pilt
Kasutaja avatar

HusabergHooligaN
Postitusi: 93
Liitunud: 25 Aug 2007, 17:01
Tänatud: 1 kord

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #15 Postitas HusabergHooligaN » 30 Juul 2012, 20:11

siit saad snitti v6tta - p6him6tteliselt tilguti systeem

http://www.tutorochainoiler.com/index.p ... edoilerkit

ise kasutan ja ylirahul, kui uue keti ja hammakatega 50k km t2is tuleb annan review.
Yamaha Tenere 2008
Kasutaja avatar

Alex
Postitusi: 395
Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
Tsikkel: Punane Roller
Asukoht: Pealinna külje all
Tänanud: 5 korda
Kontakt:

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #16 Postitas Alex » 30 Juul 2012, 20:42

Allarr kirjutas:
Tuono kirjutas:Ei usu, et see ühte kordagi pikendab, pigem lühendab, nähes kuidas see määrib, ainult ühest äärest!

Mul juba 6-s hooaeg ühe ketiga ja lõppu veel ei paista :D . Hooaja läbisõit ca 12000 km. Seda pole küll eriti palju aga vaevalt et sa mingite spraydega seda järgi teed :ner:

72 000 km ühe ketijooksuga?!?

No kurja...scoti automaatõlitaja siis ju täitsa ilma rahata kätte tuleb(vahetas just ketijooksu 21 tuhande pealt :nono: )
Ilusa ja punase rolleri omanik...sain kah lammaste seast huntide sekka :D

joel
Postitusi: 1294
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 30 korda

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #17 Postitas joel » 30 Juul 2012, 22:14

Minu eelmisel rattal kestis ketikomplekt minu käes 45k ning enne ja pärast mind veel teadmata arvu kilomeetreid. Automaatõlitaja paigaldasin kohe peale ratta ostu. Aga mu sõidustiil tõenäoliselt ei kvalifitseeru mõningate arvates ratta sihtotstarbeliseks kasutamiseks ka muidugi...

Automaatõlitajatest on siin foorumis juttu olnud päris palju, sh. ka ise ehitamisest. Toksides otsingusse ketiõlitaja või automaatõlitaja saab päris hulga vastuseid.
Näiteks
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1&t=31487
või
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1&t=3808&start=20
Joel
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3150
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 513 korda
Tänatud: 109 korda

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #18 Postitas urmas66 » 31 Juul 2012, 15:11

HusabergHooligaN kirjutas:siit saad snitti v6tta - p6him6tteliselt tilguti systeem

http://www.tutorochainoiler.com/index.p ... edoilerkit

ise kasutan ja ylirahul, kui uue keti ja hammakatega 50k km t2is tuleb annan review.


Selle toote hind ikka scottoileriga võrreldes lausa poolmuidu max 31,5- 52€ versus 109€.Kas soetasid sellelt samalt lehelt või kuskilt mujalt.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

harimal
Postitusi: 1059
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #19 Postitas harimal » 31 Juul 2012, 15:40

Loff kirjutas:Muidugi on Scottoileril ka selle ühelt poolt õlituse vastu rohi olemas:
Pilt


See on päris kirves tükk. Krooni ajal oli see mingis poes 460 tugrikut.

Alternatiivina saab pea poolmuidu kombineerida vooliku:
http://www.smc.eu/portal/NEW_EBP/Level2 ... os=%20Tube
ja y-liitmiku:
http://www.cadenas.de/data/catalogs/smc ... kc-kcu.jpg
http://www.coastpneumatics.com/smcdigit ... ing/kc.jpg

Naljaraha eest saab osta nt siit:
http://www.smcpneumatics.ee/et/tooted
CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Kasutaja avatar

HusabergHooligaN
Postitusi: 93
Liitunud: 25 Aug 2007, 17:01
Tänatud: 1 kord

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #20 Postitas HusabergHooligaN » 31 Juul 2012, 21:17

XL1000 kirjutas:
HusabergHooligaN kirjutas:siit saad snitti v6tta - p6him6tteliselt tilguti systeem

http://www.tutorochainoiler.com/index.p ... edoilerkit

ise kasutan ja ylirahul, kui uue keti ja hammakatega 50k km t2is tuleb annan review.


Selle toote hind ikka scottoileriga võrreldes lausa poolmuidu max 31,5- 52€ versus 109€.Kas soetasid sellelt samalt lehelt või kuskilt mujalt.


Jah samalt lehelt, aga see "twin feed nozel" on minuarust overkill (kiigele pidin ise valmistama sellise supporti mis seda 6iges asendis hoiab aga see iga mudeli ja margi puhul erinev) - yhepoolne t66tab superluxilt.
Yamaha Tenere 2008
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 787
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger955, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #21 Postitas retro » 28 Sept 2016, 19:54

Mis õli oleks (eriti jahedamaga) sobilik õlitajas kasutamiseks?
Sai ka diy õlitaja tehtud ja pandud autoõli prooviks sisse. Tundub, et 5W-40 täissünt on vist veidi kehva voolavusega praeguse +10C juures.
Tean, et soovitatakse 75W-90 kastiõli, aga kas see veel paksem mitte pole?

franz125
Postitusi: 1998
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 43 korda

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #22 Postitas franz125 » 28 Sept 2016, 20:55

ATF on sobilik.Ja pealegi on Scotoileri õli praktiliselt sama.Paljud kasutavad sest hinna vahe on priske.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

renx
Postitusi: 101
Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
Tsikkel: Beta
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #23 Postitas renx » 29 Sept 2016, 06:23

O/x ring kettidel sa määrid neid ning keti välispinda rooste eest.

Kõige parem on see, et inimene väidab siin, et sai sõita ketiga xx xxx kilomeetrit aga ta pani scottoileri kohe ratta ostul külge ning võrdluseks pole tuua sama rattaga ilma scottoilerita kilometraazi... Oleks ka samapalju sõitnud :wack:
Keti(520) saab kätte 50-80€ vahel... Saad kaks-kolm või isegi rohkem uut ketti scottoileri summa eest.

Kett kulubki ja venib pikemaks, miks muidu pingutad seda koguaeg?

Teine asi on survepesu mis vee surub rõngaste vahele ning sealt välja ei tule ja mädaneb seestpoolt.

Hoopis kolmas asi on mugavus... Mugavus maksabki ning maksadki selle eest, et sinu tegevus piirduks ainult scottoileri õli täitmisega. Pikkade otste jaoks mugavaim variant... Enne Euroopa reisi paak täis ja mine :)
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7406
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 117 korda
Kontakt:

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #24 Postitas Piipz » 29 Sept 2016, 08:30

Leidsin sellise naljaka õlitaja - https://goo.gl/24XBc4 - automaatset pole siin suurt midagi, ise pead kangi väänama :D
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

lermo
Postitusi: 333
Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
Tsikkel: Guzzi V7 | FT 500 "Krants"
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #25 Postitas lermo » 29 Sept 2016, 09:21

Kui kellelgi huvi, siis on sellise vidina tegemiseks vajalikud kraanid ja väike piduripumba potsik seisma jäänud. Sai kunagi TDM-le õlitja tegemiseks soetatud, aga tegudeni ei jõudnud.
Kasutaja avatar

Stinger
Postitusi: 84
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: BMW GS1150A
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #26 Postitas Stinger » 29 Sept 2016, 12:46

Enamus automaatõlitajatel tuleb voolu käsitsi reguleerida, mitte elektroonsetel scottoileritel samuti reguleerimisvõru ümber ketiõli anuma. Selle toote põhiprobleem on see, et õli tilgutatakse otse ketile mitte hammasratta külgedele, kust õli pääseb edasi tsentrifugaaljõuga o rõngaste vahele. Ise tehtud ketiõlitaja on minu jaoks läbikäidud teema, ostsin ka torusid ja liideseid, algul tegin ka otsiku mis hammasrattale õli kandis, kuid peale ühte hooaega oli see läinud. Siis jätsingi otse ketile tilkuma ja keti eluiga sai väga kiiresti otsa. Teine probleem oli doseerimine ja mängimine erineva paksusega õlidega. Sai siiber, vahetasin keti ja hammakate ringi, panin scottoileri ja unustasin ketiga seotud mured järgmiseks 4 hooajaks kuni ratta müüsin. Minu õppetund on see, et scottoileri järgi minek on esimene käik peale ketiga ratta ostmist (ketkel sõidan kardaaniga).

Piipz kirjutas:Leidsin sellise naljaka õlitaja - https://goo.gl/24XBc4 - automaatset pole siin suurt midagi, ise pead kangi väänama :D
Bmw GS1150A 2002a.
Honda Dominator Nx650 1994a. - igavene projekt
Honda Transalp XL650V 2001 - müüdud
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7406
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 117 korda
Kontakt:

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #27 Postitas Piipz » 29 Sept 2016, 13:10

See konkreetne vist on ikka nii, et õlitab siis, kui vajutad.
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3150
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 513 korda
Tänatud: 109 korda

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #28 Postitas urmas66 » 29 Sept 2016, 13:27

Üritasin ka kunagi ise seda õlitajat teha,aga ei tule palju odavam,kui soodukaga ostetud originaal(75€)

Ma ostsin Motodepoost scottoileri õli suure pudeli ja maksis see mitte palju(ei mäleta enam) ja seda ikka jätkub pikaks ajaks.ATF ka justkui maksab midagi,aga ATF ei ole määrdeõli vaid ikkagi hüdroõli ja ei ole kindasti samade määrimis omadustega.Samuti ei ole teada kuidas O rõngad sellele ATF õlile vastu peavad,sest näiteks paljud kummidetailid lähevad selles õlis kohe käest ära.Koonerdamine ei ole kokkuhoid.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

will111
Postitusi: 1739
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 119 korda

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #29 Postitas will111 » 29 Sept 2016, 14:34

Stinger, kui õli pääseks o-rõngaste vahele siis oleksid need rõngad üks üsna mõttetu komponent. Need rõngad on ketil selle jaoks, et tootmisel sinna sisse topitud määre sealt rõngaste tagant välja ei pääseks ning, et vesi ja pask rõngaste taha ei pääseks. Keti õlitamine tähendabki metalli tööpindade õlitamist, et seal oleks vähem ja aeglasem kulumine ja selle tulemusel ka vähem friktsiooni ning lärmi sõites.

Igasugused oilerid on mõttetu toode sest sellist asja lihtsalt pole vaja, kui just ei sõida tsikliga igapäevaselt 1000km ja nii väga tihti, viimasel juhul kindlasti tuleb kasuks, aga kui palju neid maailmarändureid siin reaalselt ikka on.

Ja kõik härrad, kes siin läbisõite kirjutavad ja võrdlevad hoogsalt...need on täiesti sisutud võrdlused nii mitmel põhjusel, et ma ei viitsi isegi hakata neid põhjuseid üles loendama, aga kes natuke mõelda mõistab peaks isegi aru saama.

franz125
Postitusi: 1998
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 43 korda

Re: DIY ketiõlitajad

Lugemata postitus #30 Postitas franz125 » 29 Sept 2016, 15:07

urmas66 kirjutas:Üritasin ka kunagi ise seda õlitajat teha,aga ei tule palju odavam,kui soodukaga ostetud originaal(75€)

Ma ostsin Motodepoost scottoileri õli suure pudeli ja maksis see mitte palju(ei mäleta enam) ja seda ikka jätkub pikaks ajaks.ATF ka justkui maksab midagi,aga ATF ei ole määrdeõli vaid ikkagi hüdroõli ja ei ole kindasti samade määrimis omadustega.Samuti ei ole teada kuidas O rõngad sellele ATF õlile vastu peavad,sest näiteks paljud kummidetailid lähevad selles õlis kohe käest ära.Koonerdamine ei ole kokkuhoid.

Nii merss kui rüüsler kasutavad ATF-i manuaalkastides, ju ta siis ikka määrib mitte ei toimi hüdroõlina.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju




Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist