Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:

  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

cruz3r
Postitusi: 49
Liitunud: 04 Apr 2012, 11:00
Tsikkel: yamaha r6

Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest

Lugemata postitus #91 Postitas cruz3r » 23 Veebr 2014, 17:17

XL1000 kirjutas:
cruz3r kirjutas:kuidas on bi-xenonite olukord tuledes, kas tasub paigaldada ? endal plaan midagi sellist aretada yamaha r6 04 esituledesse.


Panin TDM-le ja kohe kindlasti on valgust enam.Tegemist luubiga.Kestvuse kohapealt ei oska veel sõna võtta,sügisel panin,aga ruumi nad küll eriti ei võta.Kahel tuttaval on ka sealt võetud kasutusel ja pole probleeme olnud.Ballasti(umbes sigareti paki suurune,aga õhem) peitsin kondlisse spido taha ära ja kui vaja panna halogeen tagasi,siis pole muud kui originaal juhe pirni taha ja kõik.Ühtegi juhet ei pidanud lõikama ega jätkama,kõik sobis originaal pistikute otsa.Samas võib ju ka tagavara pirni sealt osta,oli vist 7,5€,aga ma arvan,et see pole hädavajalik,H1 pirni saab tsiviliseeritud maailmas igast bensukast.

peaks vist ikkagi ära proovima, yamul luubid olemas ja gondleid ka, kuhu neid ballaste peita, aga kas eestis mingi koht neid bi-xenoneid üldse müüb ?


Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3087
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 486 korda
Tänatud: 106 korda

Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest

Lugemata postitus #92 Postitas urmas66 » 23 Veebr 2014, 18:50

Vaata eelmise lehe esimene post,seal link,kust mina ostsin
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Ahfrsk
Postitusi: 205
Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
Tsikkel: K8 gixxer
Tänatud: 3 korda

Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest

Lugemata postitus #93 Postitas Ahfrsk » 29 Apr 2014, 16:09

Targale jutule 1 loll küsimus ka vahele.
Kuna mootorrattale läheb 1 lähituli, siis pole vaja mul seda HID komplekti osta, vaid piisab eraldi ballasti ning pirni ostmisest ning läheb ?

Ent samas oleks mõistlikum kellegagi kokku leppida ning korralik komplekt osta ning see pooleks teha ? Hind tuleb sama, ent toode parem ?
Jalgratas Scott ->
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7394
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 116 korda
Kontakt:

Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest

Lugemata postitus #94 Postitas Piipz » 29 Apr 2014, 16:13

Ahfrsk kirjutas:Targale jutule 1 loll küsimus ka vahele.
Kuna mootorrattale läheb 1 lähituli, siis pole vaja mul seda HID komplekti osta, vaid piisab eraldi ballasti ning pirni ostmisest ning läheb ?

Jah

Ahfrsk kirjutas:Ent samas oleks mõistlikum kellegagi kokku leppida ning korralik komplekt osta ning see pooleks teha ? Hind tuleb sama, ent toode parem ?

Tegelikult ikkagi sama toode tuleb, kõik on võta-üks-viska-teist Hiina kraam.
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Torch
Postitusi: 177
Liitunud: 02 Okt 2006, 20:51
Asukoht: Vil / Tln
Tänanud: 3 korda

Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest

Lugemata postitus #95 Postitas Torch » 29 Apr 2014, 19:58

Mootorratas ei näita ju tule defekti korral viga ega veakoodi (pigem saad aru kui pime on) , seega canbus-komplekti pole vaja.
RIDE BREAK FIX REPEAT

Piaggio Sfera 125 -> Kawasaki Z750 -> KTM SuperDuke 990 -> Aprilia Tuono V4R APRC + Aprilia RSV4-R
Kasutaja avatar

mosfet
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Veebr 2013, 04:17
Tsikkel: Yamaha XS650 Special 1979
Asukoht: ur mum's place
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 6 korda

Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest

Lugemata postitus #96 Postitas mosfet » 17 Sept 2014, 20:32

Ma panen siia võrdluses kaks pilti. Saab aimu, mis vahe on, kui kasutada õiget ksenoontulede elementi ehk luupi, ehk projektorit, kuidas kellelegi. Kel tööriistad käes püsivad, see ehitab need väikese vaevaga enda liikuri esitule(de)sse. Pildid on ainult ühest põlevast tuleelemendist, esimene on halogeen H1 luup/projektor, BMW E34 originaal esitulest. Teine on ksenoon D2S luup/projektor Acura TSX (Honda Accord) esitulest (mis hiljem leidis koha minu E34ja esituledes). Kui kasutada õiget ksenoontule elementi, saab ka õigesti selle tugeva valguse teele ära jaotatud.

(oranž valgus on tänavalatern)
Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 912
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest

Lugemata postitus #97 Postitas MarekM » 17 Sept 2014, 20:41

mis selle bemmi tule diameeter on?
フーリガン
Kasutaja avatar

mosfet
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Veebr 2013, 04:17
Tsikkel: Yamaha XS650 Special 1979
Asukoht: ur mum's place
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 6 korda

Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest

Lugemata postitus #98 Postitas mosfet » 17 Sept 2014, 21:21

Kui ma õigesti mäletan, siis tulelahmakas ise oli 130mm pluss-miinus. Luubi diameeter oli kakspool tolli.
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 912
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest

Lugemata postitus #99 Postitas MarekM » 17 Sept 2014, 23:12

suured raisk. tahaks sama head valgusvihku, aga kuidagi ei taha loobuda oma nn dominatoritest Pilt
フーリガン
Kasutaja avatar

Torch
Postitusi: 177
Liitunud: 02 Okt 2006, 20:51
Asukoht: Vil / Tln
Tänanud: 3 korda

Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest

Lugemata postitus #100 Postitas Torch » 18 Sept 2014, 12:10

mosfet kirjutas: Kel tööriistad käes püsivad, see ehitab need väikese vaevaga enda liikuri esitule(de)sse.


Kui nüüd halogeentuld ümber ehitada siis tehakse reflektor reflektorisse, või vana reflektori asemele uus raam kuhu uus reflektor kinnitub ?
RIDE BREAK FIX REPEAT

Piaggio Sfera 125 -> Kawasaki Z750 -> KTM SuperDuke 990 -> Aprilia Tuono V4R APRC + Aprilia RSV4-R
Kasutaja avatar

mosfet
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Veebr 2013, 04:17
Tsikkel: Yamaha XS650 Special 1979
Asukoht: ur mum's place
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 6 korda

Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest

Lugemata postitus #101 Postitas mosfet » 18 Sept 2014, 20:30

Torch kirjutas:
mosfet kirjutas: Kel tööriistad käes püsivad, see ehitab need väikese vaevaga enda liikuri esitule(de)sse.


Kui nüüd halogeentuld ümber ehitada siis tehakse reflektor reflektorisse, või vana reflektori asemele uus raam kuhu uus reflektor kinnitub ?


Kui on vaja luuptule element nüüd näiteks kõige tavalisemasse mootorratta ümmargusse esitulesse ehitada, siis ma alustaks sellega, et likvideeriks originaal reflektori ära klaasi ja korpuse vahelt, ning üritaks kogu esitule korpusesse mingi sobiva raami ehitada. Auto ninas on seda kõvasti lihtsam muidugi teha, kuna tule taga on ruumi kasvõi sügavam korpus ehitada. Neid ksenoontule projektoreid on õnneks väga lai valik, see üleval näidatud TSX-i oma on üsna pisike, kuid väga efektiivne, samas kui on ruumi ohtralt, võib paigaldada näiteks BMW E46 kolme tollise diameetriga luubiga bi-ksenooni projektori (kaugtule katiku solenoid võtab ruumi), mul on juhuslikult pilt ka sellisest olemas:

Pilt

lähitulena:

Pilt

kaugtulena:

Pilt

Samas tegelt saksa kärude (mersu, bemm, audi, volkar) pealt kasutatud ksenoontule projektoritega ma soovitan ettevaatlik olla, vähemalt Hella omadel kipuvad sisemised reflektorid ära põlema, selles suhtes japside toodang on palju kvaliteetsem.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3087
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 486 korda
Tänatud: 106 korda

Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest

Lugemata postitus #102 Postitas urmas66 » 19 Sept 2014, 09:55

Mida kuhu panna oleneb suuresti ikka igast konkreetsest tulest.Ma ei oleks kindel,et igas tules hakkab see xenon valesti näitama,kui kasutada seda nn asendus komplekti.Kui tahad panna D2R või midagi sellist spetsiaalset,siis on asjad ilmselt teisiti,sest need on ikka spetsiaalse reflektori jaoks ehitatud.TDM-i lähitules näitab see asendus hiinakas väga ilusti,aga sel on ka luup tuli.Mul tuttaval xenon ameeriklasele tavareflektoriga tuledesse pandud ja tal ka näitab korrekteselt ning ei pimesta vastutulijat.
Need asendus komplektid või ballastid-pirnid eraldi on ju suht odavad,kannatab lihtsalt proovida ja kui tõesti teeb mimgeid imelikke jooniseid teele,siis hakkaks lammutama ja ehitama.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Torch
Postitusi: 177
Liitunud: 02 Okt 2006, 20:51
Asukoht: Vil / Tln
Tänanud: 3 korda

Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest

Lugemata postitus #103 Postitas Torch » 19 Sept 2014, 17:19

Paar posti ülespoole on näha kui valesti näitab, küll aga reflektoriga H7-le saab osta H7R lambi mis ongi reflektori jaoks.
RIDE BREAK FIX REPEAT

Piaggio Sfera 125 -> Kawasaki Z750 -> KTM SuperDuke 990 -> Aprilia Tuono V4R APRC + Aprilia RSV4-R

petz
Postitusi: 1385
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: kmz sidecar, bandit 600
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 1 kord

Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest

Lugemata postitus #104 Postitas petz » 23 Mai 2016, 11:01

pole küll Xenon, aga mida arvata sellisest H4 esitule pirnist - teab keegi sellest midagi http://www.ebay.com/itm/2x-H4-SUPER-WHI ... Gq&vxp=mtr
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4188
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 355 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest

Lugemata postitus #105 Postitas Macintosh » 23 Mai 2016, 11:04

750LM tundub jube vähe olevat. Korralik, aga mitte veel kallima otsa, halogeen peaks andma umbes 1200LM.
Teiseks pole tal tühjagi jahutust, mis vähendab oluliselt tema eluiga. Odav saast.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Melx
Postitusi: 308
Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
Asukoht: Saaremaa
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest

Lugemata postitus #106 Postitas Melx » 23 Mai 2016, 20:18

LED ei toimi retrofit stiilis hõõgpirni asendusena valgustus tules, olgu kirjutatud mis tahes. Sobib suurepäraselt indikaator ja "gabariit" pirne asendama, teatud juhul ka suuna ja tagatuledesse kuid mitte ette valgustama sõidutuld. HID sobib ka kordades paremini reflektor tule puhul kuid LED vajab kindlasti spetsiaalset optilist lahendust.
Ziccel

Ohverdan bensiini !
Kasutaja avatar

tauri23
Postitusi: 7
Liitunud: 06 Mai 2016, 23:31
Tsikkel: Yamaha XJ600
Tänatud: 1 kord

Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest

Lugemata postitus #107 Postitas tauri23 » 14 Juul 2017, 12:15

Ise vahetasin klassikalises ümaras esitules ksenooni LED pirni vastu.

Sarnane toode (H4):
https://www.lumo.ee/product/h1-led-komplekt/
Jahutuseks pirni taga sisseehitatud ventilaator.

Valgustab väga hästi ja kaugtule projektsioon on samuti rahuldav.
Kes pimedal ajal palju sõidab, siis soovitan proovida.

Tsiklil on valgus elulise tähtsusega, eriti maapiirkondades.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3087
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 486 korda
Tänatud: 106 korda

Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest

Lugemata postitus #108 Postitas urmas66 » 14 Juul 2017, 14:18

Minu rattal nüüd mõlemad tuled, nii lähi- kui kaugtuli xenonid.TDM-i luup lähituli oli mul juba ammu xenon ja näitas väga hästi.Samas ei pimesta vastutulijaid mitte rohkem,kui seal enne olnud halogeen.Kaugtuld(reflektor H3) olen praegu ainult garaaži ees proovinud ja näitab ka täitsa hästi,ühtlane valgus ja näitab kaugele.Ballastid paigutasin kellade taha.Lisaks on kohe paika saamas(äkki täna saan paika) lisakaugtuled Hella DE-Xenon.Nende ballastid on jube suured ja juhtmeid(päris jämedad ka veel lisaks) tuli ka palju, peab nuputama kuidas ära mahutada-kinnitada.Tuled ise lähevad suure tule alla kõrvuti.
Pilt

Päevatuledeks ostsin Aliexpressist E-tähistusega LED päevakad+relee,mis lähide sisselülitades kustutab päevakad.Need juba küljes ja töötavad ideaalselt.Tuled on väga eredad ja peaks ikka hästi näha olema.Paigutasin nad gondli külge tuuleklaasi kõrvale,sest allpool oleks suunatulesid segama jäänud(kui LED põleb on suunda kehvasti näha).Kõrgemalt on neid ka näha paremini.Oleks saanud ka mootoriraudade juurde panna,aga see oleks liiga madalale jäänud ja nende pointi suuresti ära nullinud.Lenksu küljes pole ka ruumi.
https://www.aliexpress.com/item/2pcs-9V ... 0.0.trHAoL
Pilt
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4218
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest

Lugemata postitus #109 Postitas yeekim » 14 Juul 2017, 15:23

Su pill on nüüd hullem kui Pakistani rekka :D
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3087
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 486 korda
Tänatud: 106 korda

Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest

Lugemata postitus #110 Postitas urmas66 » 14 Juul 2017, 15:30

yeekim kirjutas:Su pill on nüüd hullem kui Pakistani rekka :D


Need kaugtuled võtsin müüki läinud sõiduautolt maha,tsikli jaoks ei oleks neid ilmselt ostma hakanud,sest maksavad haigelt palju(500+ oli letihind).Aga kui olemas olid,siis sai külge pandud.Voolu tarve ei lähe ka xenonitega liiga üle mõistuse ehk kui kõik särab,siis 4x35W.Halogeenid olid 2x55W ja ei näidanud midagi.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

tauri23
Postitusi: 7
Liitunud: 06 Mai 2016, 23:31
Tsikkel: Yamaha XJ600
Tänatud: 1 kord

Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest

Lugemata postitus #111 Postitas tauri23 » 14 Juul 2017, 15:53

Kas TDMil mahuvad lisatuled suure tule alla, st kui vedrustuse põhja lööb, kas poritiib ja tuled ei kohtu?

Olen XJ'l otsinud kohta lisakaugtuledele, kuid pole veel suutnud välja nuputada ja tule alla ei mahu..

Mul samasugused LED päevatuled all mootorikinnituse küljes, kuid sõiduauto peeglist vaadatuna ilmselgelt liiga madalal. Eesmärk olla nähtav.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3087
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 486 korda
Tänatud: 106 korda

Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest

Lugemata postitus #112 Postitas urmas66 » 14 Juul 2017, 16:46

tauri23 kirjutas:Kas TDMil mahuvad lisatuled suure tule alla, st kui vedrustuse põhja lööb, kas poritiib ja tuled ei kohtu?

Olen XJ'l otsinud kohta lisakaugtuledele, kuid pole veel suutnud välja nuputada ja tule alla ei mahu..

Mul samasugused LED päevatuled all mootorikinnituse küljes, kuid sõiduauto peeglist vaadatuna ilmselgelt liiga madalal. Eesmärk olla nähtav.


Need Hella luubid on väiksemad kui need päevakad ja mahuvad hästi.TDM-l on ju see nö gondel jupp maad hargist eespool ja ratas ei tule lähedale isegi neile.
Mõõdud ka,kui huvi pakub.Neid sarnaseid on ka halogeene saada,mis maksavad kordi vähem.Hellal on küll ainult udukad halogeenid,aga louis.de lehel oli sarnaseid ka kaugtulesid.Paned ise xenoni asendus kiti sisse ja on sama head.
Pilt
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

morse
Postitusi: 164
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, Suzuki DR Big SR42
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest

Lugemata postitus #113 Postitas morse » 14 Juul 2017, 20:34

urmas66 kirjutas:Neid sarnaseid on ka halogeene saada,mis maksavad kordi vähem.Hellal on küll ainult udukad halogeenid,aga louis.de lehel oli sarnaseid ka kaugtulesid.Paned ise xenoni asendus kiti sisse ja on sama head.
Pilt


Sõber pani kunagi need Hella udukad oma fighterile nii, et üks oli pooltuleks ja teine täistuleks. Täistuli oli pea alaspidi keeratud. Pooltuli andis alumise poolringi valgust ja kui teine juurde tuli, sai täisring. Keskpärane valgustus - aga tuuning oli lahe (fightereid oli siis veel väga vähe).

morse
Postitusi: 164
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, Suzuki DR Big SR42
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Rohkem valgust ehk veelkord Xenon'itest

Lugemata postitus #114 Postitas morse » 14 Juul 2017, 20:39

Melx kirjutas:LED ei toimi retrofit stiilis hõõgpirni asendusena valgustus tules, olgu kirjutatud mis tahes. Sobib suurepäraselt indikaator ja "gabariit" pirne asendama, teatud juhul ka suuna ja tagatuledesse kuid mitte ette valgustama sõidutuld. HID sobib ka kordades paremini reflektor tule puhul kuid LED vajab kindlasti spetsiaalset optilist lahendust.


Olin veel kuu aega tagasi samal arvamusel. Kuni nägin CBR900 esituld, kuhu paigaldatud retrofit LEDid. Tulemus oli isegi parem, kui Xenon ma ütleks. Kahjuks mul pole ebay linki, kuid tegu oli soodsa asjaga.

Ülal viidatud lamp ei toimi kindlasti nagu ka Mac viitas. Selle CBRi lambil oli ikka suur radikas taga...

Jutu mõte selles, et esimesed toimivad retrofitid hakkavad juba tulema.




Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist