Mis anduriga tegu on?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 225
- Liitunud: 14 Veebr 2008, 20:56
- Tsikkel: Honda CBR 600FY, 2000.a.
- Asukoht: Tallinn - Kadrina
Mis anduriga tegu on?
Rattaks on CBR 600 F, aasta 2000. Lühise otsimsieks võtsin peajuhtmestiku maha. Mis anduriga võib alloleval pildil tegu olla, jääb mootorist tagumise otsa poole, õhutorude all, kahe juhtmega. Ja miks võis eelmine omanik arvata, et on hea mõte ühele juhtmele kaks 330 oomist takistit vahele panna? Teine ots oli ühendatud keresse. Kas on mõtet see aretis sinna tagasi tekitada, või on see varasemalt pandud mingi muu jama elimineerimiseks?
-
Teema algataja - Postitusi: 225
- Liitunud: 14 Veebr 2008, 20:56
- Tsikkel: Honda CBR 600FY, 2000.a.
- Asukoht: Tallinn - Kadrina
Re: Mis anduriga tegu on?
Tänan vihje eest, manual oli esimene, mille kätte võtsin. Paraku on manual aasta uuema, pritsungiga mudeli oma. Et arvuti on rikkis, siis nutikasse ei õnnestu praegu päris õiget ka tõmmata. Kõik muu peale pritsungi on suht 1:1-le sama. Äärmisel juhul võiks olla jahutusvedeliku temp andur, kuid manuali järgi on sellel 3 juhet ja asukoht vähe teine, rohkem abi sealt ei leidnud.
Re: Mis anduriga tegu on?
http://www.bikebandit.com/houseofmotorc ... 9#sch93554 Selle järgi vaadataes on tegu ikkagi temp anduriga.
-
- Postitusi: 390
- Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
- Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
- Asukoht: Saaremaa
- Tänatud: 5 korda
Re: Mis anduriga tegu on?
Kui kahe juhtmega siis ilmselt kas tavaline pii metall temp lüliti ventilaatorile ntx või kuna takistid vahel siis takistusega töötav andur/lüliti. Vb on proovitud poolpidust andurit "remontida" kuna uus maksab mitu paaki sõidurõõmu .
Ohverdan bensiini !
Re: Mis anduriga tegu on?
Melx kirjutas:Kui kahe juhtmega siis ilmselt kas tavaline pii metall temp lüliti ventilaatorile ntx...
Ma kuulnud, et näiteks autodel pannakse sundventika andurile takisti selleks, et tuua lülitustemperatuur madalamale.
-
Teema algataja - Postitusi: 225
- Liitunud: 14 Veebr 2008, 20:56
- Tsikkel: Honda CBR 600FY, 2000.a.
- Asukoht: Tallinn - Kadrina
Re: Mis anduriga tegu on?
Romka: kirjutas:Ma kuulnud, et näiteks autodel pannakse sundventika andurile takisti selleks, et tuua lülitustemperatuur madalamale.
Põhimõtteliselt on sul õigus. Paistab, et minu omal oli see takisti sellepärast, et kelladel väiksemat temperatuuri näidata, vastasel juhul läheks näidik punaseks. Kahtlustan, et asja tingis see, et minu 2000 a karpaga masinale on pandud 2001+ aasta pritsungiga masina digi kellad ja ninagondel(originaalis peaks mul olema seieritega kellad). Hetkel teada oleva info kohaselt peaks siis 2000 a olema temp andur 2 juhtmega ning 2001+ a masinad 3 juhtmega, üks kellade jaoks, teine pritsungi aju jaoks ja kolmas massi. Nüüd on põhiküsimus selles, et kas senine 2 x 330 oomi on õige lisatakistus või mitte. Pigem tuleks vist panna 2001+ a masina andur ning üleliigne ots pimedaks jätta, aga kas see muu süsteemiga ka ühtib? Kas antud juhul see andur saadab ainult temperatuuri näitamiseks ja ventika lülitamiseks vajalikku infot? Keegi võiks natuke selgust majja tuua nüüd
-
Teema algataja - Postitusi: 225
- Liitunud: 14 Veebr 2008, 20:56
- Tsikkel: Honda CBR 600FY, 2000.a.
- Asukoht: Tallinn - Kadrina
Re: Mis anduriga tegu on?
Sain vist sotti, kui kellelgi analoogne mure peaks olema..
F4 mootoril:
takistus 80 kraadi juures 47 - 57 Ω
takistus 120 kraadi juures 14 - 18 Ω
F4i mootoril
takistus 80 kraadi juures 2,1- 2,6 kΩ
takistus 120 kraadi juures 0,65 - 0,73 kΩ
sellest siis ka 2x330 Ω lisatakistus, et uuema mudeli digikellad näitaksid F4 peal enamvähem ligilähedasi ülemisi temperatuure. Madalamatel temperatuuridel viskab muidugi villast...
Välismaa foorumites räägitakse (keegi kunagi pole veel tekstide järgi panekuni jõudnud), et asja pidi ära lahendama 900rr SC33 andur. Kas keegi teab kinnitada, kas see andur sobiks F4 mootori pesasse ning takistused on sarnased F4i omadele? Kas F4i andur sobib F4 peasse?
Tänud kaasamõtlejatele
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.