Mis anduriga tegu on?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
kki
Postitusi: 225
Liitunud: 14 Veebr 2008, 20:56
Tsikkel: Honda CBR 600FY, 2000.a.
Asukoht: Tallinn - Kadrina

Mis anduriga tegu on?

Lugemata postitus Postitas kki »

Rattaks on CBR 600 F, aasta 2000. Lühise otsimsieks võtsin peajuhtmestiku maha. Mis anduriga võib alloleval pildil tegu olla, jääb mootorist tagumise otsa poole, õhutorude all, kahe juhtmega. Ja miks võis eelmine omanik arvata, et on hea mõte ühele juhtmele kaks 330 oomist takistit vahele panna? Teine ots oli ühendatud keresse. Kas on mõtet see aretis sinna tagasi tekitada, või on see varasemalt pandud mingi muu jama elimineerimiseks?

Pilt

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Mis anduriga tegu on?

Lugemata postitus Postitas puna »

Tõmba service manual.

Kasutaja avatar

Teema algataja
kki
Postitusi: 225
Liitunud: 14 Veebr 2008, 20:56
Tsikkel: Honda CBR 600FY, 2000.a.
Asukoht: Tallinn - Kadrina

Re: Mis anduriga tegu on?

Lugemata postitus Postitas kki »

Tänan vihje eest, manual oli esimene, mille kätte võtsin. Paraku on manual aasta uuema, pritsungiga mudeli oma. Et arvuti on rikkis, siis nutikasse ei õnnestu praegu päris õiget ka tõmmata. Kõik muu peale pritsungi on suht 1:1-le sama. Äärmisel juhul võiks olla jahutusvedeliku temp andur, kuid manuali järgi on sellel 3 juhet ja asukoht vähe teine, rohkem abi sealt ei leidnud.


AntsJ
Postitusi: 203
Liitunud: 08 Juul 2008, 23:24
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Mis anduriga tegu on?

Lugemata postitus Postitas AntsJ »

http://www.bikebandit.com/houseofmotorc ... 9#sch93554 Selle järgi vaadataes on tegu ikkagi temp anduriga.


Melx
Postitusi: 390
Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
Asukoht: Saaremaa
Tänatud: 5 korda

Re: Mis anduriga tegu on?

Lugemata postitus Postitas Melx »

Kui kahe juhtmega siis ilmselt kas tavaline pii metall temp lüliti ventilaatorile ntx või kuna takistid vahel siis takistusega töötav andur/lüliti. Vb on proovitud poolpidust andurit "remontida" kuna uus maksab mitu paaki sõidurõõmu (crash).

Ziccel

Ohverdan bensiini !
Kasutaja avatar

Romka
Postitusi: 315
Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
Tsikkel: MT-09
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Mis anduriga tegu on?

Lugemata postitus Postitas Romka »

Melx kirjutas:

Kui kahe juhtmega siis ilmselt kas tavaline pii metall temp lüliti ventilaatorile ntx...

Ma kuulnud, et näiteks autodel pannakse sundventika andurile takisti selleks, et tuua lülitustemperatuur madalamale.

Kasutaja avatar

Teema algataja
kki
Postitusi: 225
Liitunud: 14 Veebr 2008, 20:56
Tsikkel: Honda CBR 600FY, 2000.a.
Asukoht: Tallinn - Kadrina

Re: Mis anduriga tegu on?

Lugemata postitus Postitas kki »

Romka: kirjutas:

Ma kuulnud, et näiteks autodel pannakse sundventika andurile takisti selleks, et tuua lülitustemperatuur madalamale.

Põhimõtteliselt on sul õigus. Paistab, et minu omal oli see takisti sellepärast, et kelladel väiksemat temperatuuri näidata, vastasel juhul läheks näidik punaseks. Kahtlustan, et asja tingis see, et minu 2000 a karpaga masinale on pandud 2001+ aasta pritsungiga masina digi kellad ja ninagondel(originaalis peaks mul olema seieritega kellad). Hetkel teada oleva info kohaselt peaks siis 2000 a olema temp andur 2 juhtmega ning 2001+ a masinad 3 juhtmega, üks kellade jaoks, teine pritsungi aju jaoks ja kolmas massi. Nüüd on põhiküsimus selles, et kas senine 2 x 330 oomi on õige lisatakistus või mitte. Pigem tuleks vist panna 2001+ a masina andur ning üleliigne ots pimedaks jätta, aga kas see muu süsteemiga ka ühtib? Kas antud juhul see andur saadab ainult temperatuuri näitamiseks ja ventika lülitamiseks vajalikku infot? Keegi võiks natuke selgust majja tuua nüüd :)

Kasutaja avatar

Teema algataja
kki
Postitusi: 225
Liitunud: 14 Veebr 2008, 20:56
Tsikkel: Honda CBR 600FY, 2000.a.
Asukoht: Tallinn - Kadrina

Re: Mis anduriga tegu on?

Lugemata postitus Postitas kki »

Sain vist sotti, kui kellelgi analoogne mure peaks olema..
F4 mootoril:
takistus 80 kraadi juures 47 - 57 Ω
takistus 120 kraadi juures 14 - 18 Ω

F4i mootoril
takistus 80 kraadi juures 2,1- 2,6 kΩ
takistus 120 kraadi juures 0,65 - 0,73 kΩ

sellest siis ka 2x330 Ω lisatakistus, et uuema mudeli digikellad näitaksid F4 peal enamvähem ligilähedasi ülemisi temperatuure. Madalamatel temperatuuridel viskab muidugi villast...

Välismaa foorumites räägitakse (keegi kunagi pole veel tekstide järgi panekuni jõudnud), et asja pidi ära lahendama 900rr SC33 andur. Kas keegi teab kinnitada, kas see andur sobiks F4 mootori pesasse ning takistused on sarnased F4i omadele? Kas F4i andur sobib F4 peasse?

Tänud kaasamõtlejatele

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”