Led H4
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Led H4
simp kirjutas:
Selle tulega on nii, et taha on kirjutatud RHT(Right Hand Traffic), tootja kodulehel on kirjutatud RHT ja louis'e lehel on kirjutatud, et tegu on RHT tulega.
Tuleklaasil on aga kahjuks LHT märge.
https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1160/6201/1008/MKM42_lisa1.pdf# kirjutas:5) lähitulelaternat, mis on ette nähtud ainult vasakpoolses liikluses kasutamiseks, on keelatud kasutada (vasakpoolses liikluses kasutatava laterna klaasile on lähitule tähise alla kantud nool, mille teravik on eest vaadates suunatud paremale);
aga kui vool taha panna ja vaadata kumbapidi valgusvihu lõige tegelikult on, siis on tegu tõesti RHT tulega. Markeering on lihtsalt vale peal.
Kirjutasin poele, eks ole näha mis nad vastavad.
-
- Postitusi: 246
- Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
- Tsikkel: R1200R -17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Led H4
Kuna Sul on juba registreeritud masinale see paigaldatud, siis probleeme vast suuri ei tule? Kui just ülevaatusel huvi ei tunta...
A kui nt. Inglismaalt/Iirimaalt masin siia tuua ja sellele selline tuli peale panna, et masinat legaliseerida, siis esmases ülevaatuses sellega läbi ei lähe vist? S.t. vaadatakse ju märget klaasil, mitte tule reaalset toimimist?
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Led H4
pigem jah ülevaatuse teema. See LED'i ise paigaldamine on niikuinii piiripealne tegevus ja kui ülevaatajale veel selline suurepärane keeldumisvõimalus jätta, siis võib keeruliseks minna.
Vb saab selle noole sealt lihtsalt maha lihvida, aga ma ei tea kas klaasi kannatab niimoodi lihvida.
Aga positiivse poole pealt on ka pildilt näha, et ilus selge lõikejoon on ja tuli iseenesest on hea.
Re: Led H4
Truck-Light LED laternale on Luxemburgis (E kõrval number 13) antud kaks tüübikinnitust. Sellele viitavad E-ringi kõrval kaks tüübikinnituse nn järjekorranumbrit - 13964 ja 13965.
Sõltuvalt tootedisainist võib samasse korpusesse olla võimalik paigaldada erinevaid komponente (hajutiklaas, reflektor, luup, lamp jne) ning seetõttu on tavaline, et tootjad märgivad hajutiklaasile tähised kõigi võimalike variantide kohta. Kui toode on selliselt tähistanud, siis tuleb paigaldada lisatähis iseloomustamaks konkreetse laterna komplektsust.
Tagasi tulles Truck-Light laterna juurde, siis on võimalik nii LHT ja RHT variant aga konkreetne latern on RHT (laterna tagaküljel lisatähis iseloomustamaks konkreetset laternat):
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Led H4
Kohalikud tehnonõuded ütlevad kaudselt, et kui nool on peal, siis on keelatud kasutada.
5) lähitulelaternat, mis on ette nähtud ainult vasakpoolses liikluses kasutamiseks, on keelatud kasutada (vasakpoolses liikluses kasutatava laterna klaasile on lähitule tähise alla kantud nool, mille teravik on eest vaadates suunatud paremale);
Aga kui originaaltekst ette võtta, siis on suht konkreetselt öeldud, et noolega esituli vastab ainult LHT nõuetele.
4.3. For headlamps which function as main-beam and/or dipped-beam headlamps, the EEC component type-approval mark shall be supplemented by the following additional symbols:
4.3.1. a horizontal arrow below the rectangle pointing to the right of an observer facing the headlamp, i.e. to the side of the road on which the traffic moves, on headlamps meeting the requirements of left-hand traffic only;
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ ... 31976L0761
Sisuliselt on ta kindlasti RHT, aga millega sa ÜV'l vastu vaidled, kui keerama hakatakse?
Äkki oskad viidata sellele, kust tüübikinnituse numbrite järgi dokumentatsiooni leiaks? Hea meelega näeks, et ma saan sellest teemast valesti aru.
-
- Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: Led H4
Dusterx kirjutas:PPS, mis kütusekulu võitu te loodate mootorrattaga saada, magnetiga elektritootmisel, kus pingeregulaator lühistab nigunii ülejäägi raami ning mida rohkem tarbid, seda kauem pingekas elutseb? Enamik mootorrattaid toodab koguaeg niipalju voolu, kui tuleb, erandiks mõned suured rattad, milledel autogenekad peal vms (bmw suurkolakad näiteks).
Kütusekulu võit on jah pisut naiivne. Samas kui on palju lisasid (lisatuled, rutskasoojendused, läpakas laadimas, soojendusvestid seljas ja mida kõike veel) pidevalt kasutuses siis ei pruugi geneka tootlikkusest piisata. Pingeregulaator püsib värskena aga aku kurnab vaikselt ära. Ilma lisadeta tõesti, hoiad küll valguse pealt voolu kokku aga pingekat kulub selle võrra rohkem. Ehk siis kui genekas on väga täpselt dimensioneeritud ja armastad kasutada palju elektrilisi lisavidinaid, on voolu tarbimise vähendamise eesmärgil halogeenide vahetamine LEDide vastu õigustatud.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Led H4
simp kirjutas:Sisuliselt on ta kindlasti RHT, aga millega sa ÜV'l vastu vaidled, kui keerama hakatakse?
Äkki oskad viidata sellele, kust tüübikinnituse numbrite järgi dokumentatsiooni leiaks? Hea meelega näeks, et ma saan sellest teemast valesti aru.
Ma pole küll vaadanud tuledel markeeringut,aga paljudel autodel(VW,Audi,Skoda,Mersu jne) on osade luuptulega, halogeen ja xenon ning kõigi LED tuledega, käelisus auto menüüst vahetatav.
Äkki on ka siin see kuidagi vahetatav ja sellest tingituna ka kaks valikut klaasile kantud?
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Led H4
urmas66 kirjutas:simp kirjutas:Sisuliselt on ta kindlasti RHT, aga millega sa ÜV'l vastu vaidled, kui keerama hakatakse?
Äkki oskad viidata sellele, kust tüübikinnituse numbrite järgi dokumentatsiooni leiaks? Hea meelega näeks, et ma saan sellest teemast valesti aru.Ma pole küll vaadanud tuledel markeeringut,aga paljudel autodel(VW,Audi,Skoda,Mersu jne) on osade luuptulega, halogeen ja xenon ning kõigi LED tuledega, käelisus auto menüüst vahetatav.
Äkki on ka siin see kuidagi vahetatav ja sellest tingituna ka kaks valikut klaasile kantud?
Sellisel juhul on teine märgis.
↔ Low beam is adaptable for use on either side of the road (many projector lamps and older reflector high/low lamps)
Re: Led H4
TruckLight latern omab niiöelda topelt tüübikinnitust, üks LHT (tüübikinnituse nr 13964) ja teine RHT (tüübikinnituse nr 13965). Laterna hajutiklaasil on mõlema variandi tähised:
Konkreetse laterna variant on märgitud antud juhul tahaküljele (tüübikinnituse nr 13965), kust leiab lisaks andmed laterna võimsuse kohta (12/24 süsteemis) ja EMC (elektromagnetühilduvus) tüübikinnituse tähise.
Tegemist on äärmiselt tavalise laternate märgistamise viisiga.
-
- Postitusi: 214
- Liitunud: 16 Apr 2015, 22:35
- Tsikkel: Honda VFR1200x DCT Crosstourer
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Led H4
Kasutan sellist toodet: https://www.philips.com.ph/c-p/12953BWX ... light-bulb
Tulemus ülihea. Usaldan tootjat ja on näha, et valgusvihk jms on kõik väga kvaliteetne ja ei pimesta.
Ülevaatusel tõenäoliselt siiski sellega läbi ei saaks, kuigi tootel on CE märgis olemas.
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Led H4
v00lik kirjutas:TruckLight latern omab niiöelda topelt tüübikinnitust, üks LHT (tüübikinnituse nr 13964) ja teine RHT (tüübikinnituse nr 13965).
Tegemist on äärmiselt tavalise laternate märgistamise viisiga.
Tänan täpsustuse eest, ehk oskad ka viidata kust võiks leida tüübikinnitused nr 13964 ja 13965 kinnitamaks, et üks on LHT ja teine RHT?
Olen nüüd mõnda aega üritanud andmebaasi leida, kus need numbrid tüübikinnituse dokumentatsiooni välja tooksid.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Led H4
Rasmusk kirjutas:Kasutan sellist toodet: https://www.philips.com.ph/c-p/12953BWX ... light-bulb
Tulemus ülihea. Usaldan tootjat ja on näha, et valgusvihk jms on kõik väga kvaliteetne ja ei pimesta.
Ülevaatusel tõenäoliselt siiski sellega läbi ei saaks, kuigi tootel on CE märgis olemas.
Kust ostsid? Tunduvad asjalikud olevat.Ma küll huvitatud H7 ja H1 lampidest.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Led H4
Spoiler
Rasmusk kirjutas:Kasutan sellist toodet: https://www.philips.com.ph/c-p/12953BWX ... light-bulb
Tulemus ülihea. Usaldan tootjat ja on näha, et valgusvihk jms on kõik väga kvaliteetne ja ei pimesta.
Ülevaatusel tõenäoliselt siiski sellega läbi ei saaks, kuigi tootel on CE märgis olemas.
On sul aimu, palju sellise pirni voolutarve on?
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Led H4
Leidsin ühe enda Eesti tarnija laost sarnased Philipsi pirnid: Philips LED Retrofit H4 Premium. Soovituslik letikas peaks olema paarile 192€ . Infoks annab, et eluiga 2000-5000 töötundi. Vibratsiooni ja löögikindel, õhkjahutus, arctic white 6000k, ip 65 standardile vastav valgusvihk, ei pimesta, 200% rohkem valgust võrreldes tavapirniga ja ei sobi tänavaliikluses kasutamiseks. Täpsemat spetsi ei ole...
Ja neid on siis H4 ja H7. On ka H8/H11/H16 mille soovituslik letikas on veits odavam 166€
CE peaks olema tähis et võib Euroopas turustada. Aga see ei tähenda veel seda et liikluses võiks kasutada. Selleks peaks vist mingi E tähis olema..
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 214
- Liitunud: 16 Apr 2015, 22:35
- Tsikkel: Honda VFR1200x DCT Crosstourer
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Led H4
urmas66 kirjutas:Kust ostsid? Tunduvad asjalikud olevat.Ma küll huvitatud H7 ja H1 lampidest.
Mina ostsin ikka rahvusvahelisest kaubandusest Ehk siis Ebay oli abiks.
Macintosh kirjutas:On sul aimu, palju sellise pirni voolutarve on?
Ei ole, aga kui ükskord ilmad mõistlikuks lähevad ja ratas talvekorterist jälle väljas on, eks siis mõõdan ära. Ampertangid selle jaoks täitsa olemas.
-
- Postitusi: 195
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 106 korda
Re: Led H4
Macintosh kirjutas:Spoiler
Rasmusk kirjutas:Kasutan sellist toodet: https://www.philips.com.ph/c-p/12953BWX ... light-bulb
Tulemus ülihea. Usaldan tootjat ja on näha, et valgusvihk jms on kõik väga kvaliteetne ja ei pimesta.
Ülevaatusel tõenäoliselt siiski sellega läbi ei saaks, kuigi tootel on CE märgis olemas.On sul aimu, palju sellise pirni voolutarve on?
Mingitel andmetel 24W ehk siis olenevalt pingest umbes 1,7 A
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Led H4
Rasmus ,mis hinnaga sa omale need ostid,tundub,et alla 130-140€ ei leia neid?
H1 vist polegi olemas ,on H4 ja H7 .
Ain kes eestis nendega kaupleb? Ma pean silma maaletoojat või hulgimüüjat?
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Led H4
Laternatel ja lampidel ei oma CE-vastavusmärgis Euroopas mingit tähendust. CE-vastavusmärgise reegel on, et see kinnitatakse ainult nendele toodetele, millele märgise kinnitamine on ette nähtud konkreetsete ühenduse ühtlustamise õigusaktidega, ning seda ei kinnitata teistele toodetele.
Laternate ja lampide puhul kehtib lause lõpp "seda ei kinnitata teistele toodetele", sest laternatele ja lampidele kehtivad nn tüübikinnituse nõuded ja seal on nõutud 'ringi sees E' tähistus.
Ühelgi H4 LED-lambil ei ole tüübikinnituse tähist (ringi sees E), sest H4 nõuded on vaid halogeenlahenduste jaoks. Vältimaks väärpaigaldamist on igale halogeenlambilambi tüübile (H1, H4, H7 jne) kindlaks määratud üks ja kordumatud sokli tüüp. Hübriidlahendused (LED valgusallikas ja H4 sokkel) on aga välja töötatud eesmärgiga paigaldada lamp sinna, kuhu pole ettenähtud. Seega kõik nn hübriidlambid on Euroopa piires illegaalsed.
Kui keegi soovib legaalseid LED-lahendusi rattale, siis tuleb pilgud pöörata eelpool viidatud TruckLight'iga analoogiliste terviklahenduste poole.
-
- Postitusi: 214
- Liitunud: 16 Apr 2015, 22:35
- Tsikkel: Honda VFR1200x DCT Crosstourer
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Led H4
urmas66 kirjutas:Rasmus ,mis hinnaga sa omale need ostid,tundub,et alla 130-140€ ei leia neid?
Ostsin Ebayst ja maksin suti üle 200€.
v00lik kirjutas:Laternatel ja lampidel ei oma CE-vastavusmärgis Euroopas mingit tähendust. CE-vastavusmärgise reegel on, et see kinnitatakse ainult nendele toodetele, millele märgise kinnitamine on ette nähtud konkreetsete ühenduse ühtlustamise õigusaktidega, ning seda ei kinnitata teistele toodetele.
Laternate ja lampide puhul kehtib lause lõpp "seda ei kinnitata teistele toodetele", sest laternatele ja lampidele kehtivad nn tüübikinnituse nõuded ja seal on nõutud 'ringi sees E' tähistus.
Ühelgi H4 LED-lambil ei ole tüübikinnituse tähist (ringi sees E), sest H4 nõuded on vaid halogeenlahenduste jaoks. Vältimaks väärpaigaldamist on igale halogeenlambilambi tüübile (H1, H4, H7 jne) kindlaks määratud üks ja kordumatud sokli tüüp. Hübriidlahendused (LED valgusallikas ja H4 sokkel) on aga välja töötatud eesmärgiga paigaldada lamp sinna, kuhu pole ettenähtud. Seega kõik nn hübriidlambid on Euroopa piires illegaalsed.
Kui keegi soovib legaalseid LED-lahendusi rattale, siis tuleb pilgud pöörata eelpool viidatud TruckLight'iga analoogiliste terviklahenduste poole.
Tundub reaalne. Samas võtan suvalise tootja H4 halogeenlambi näppude vahele ja no ei näe mitte ühtegi E-tähist lambi peal. Seega tüübikinnituse tähist pole. Illegaalne? Ometigi müüakse ja kasutatakse ja tõenäoliselt ei virise keegi kah, sest on halogeen.
Mina sõidan oma illegaalsete LED-idega edasi. Tegemist on kvaliteetse asjaga. Teisi juhte ei pimesta. Endal on hea sõita. Mulle sobib. Teistele sobib.
-
- Postitusi: 3140
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: Led H4
https://www.banggood.com/H4-32W-3000LM- ... 06317.html
Selline kestis mul sutsu üle 6000km. Millal ta tegelikult katki läks, seda ma ei teagi. Anyway, üks plastikust kõrv murdus ära ja enam korralikult pesas sees ei istu. Lisaks jube rõve on seda pessa toppida. Lähituled on 18W/kaugtuled 21W. Seda siis reaalselt mõõdetud.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.