Honda 2T kolviprobleem

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
timukas
Postitusi: 22
Liitunud: 10 Mär 2014, 19:11
Tsikkel: crf 450, cr125

Re: Honda 2T kolviprobleem

Lugemata postitus Postitas timukas »

Masin koos ja käib. Sõita ei saa kahjus. Saaks, aga siis võetakse ilmselt peajagu lühemaks.
Karbussi ujuki kõrgus jäi 15.5mm. Põhimõtteliselt ennem oli see ka paigas.
Hetkel igatepidi nagu erk. Põõrdesse läheb hästi ja justkui tunduks, et rakendub põõrete piiraja, nagu vanal rullnoka bmw'l.
Saab see võimalik olla?



Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Honda 2T kolviprobleem

Lugemata postitus Postitas mx77 »

timukas kirjutas:

Masin koos ja käib. Sõita ei saa kahjus. Saaks, aga siis võetakse ilmselt peajagu lühemaks.
Karbussi ujuki kõrgus jäi 15.5mm. Põhimõtteliselt ennem oli see ka paigas.
Hetkel igatepidi nagu erk. Põõrdesse läheb hästi ja justkui tunduks, et rakendub põõrete piiraja, nagu vanal rullnoka bmw'l.
Saab see võimalik olla?

Minu teada 2-taktilistel pole ühelgi kunagi pöörete piirajat olnud, see tuli alles nelaritetga koos.


2715
Postitusi: 143
Liitunud: 19 Aug 2012, 21:37
Tänatud: 35 korda

Re: Honda 2T kolviprobleem

Lugemata postitus Postitas 2715 »

Mingil juhul ei tohigi 2t mootor kohapeal lõpuni pöördesse minna sest siis on peadüüs liiga väike ja see kolb sulab jälle ära.
Leige mootoriga peaks põhjakeeramisel tegema nii:

Soojaks minnes ja koormuse all läheb rohkem aga ka kuuma mootoriga ja raskel rajal peaks nii tegema veopöörete lõppemisel.


Teema algataja
timukas
Postitusi: 22
Liitunud: 10 Mär 2014, 19:11
Tsikkel: crf 450, cr125

Re: Honda 2T kolviprobleem

Lugemata postitus Postitas timukas »

Kõige lihtsam oli enda võrrist peegelkaameraga video teha. Vähe pikk sai, aga vast piisavalt informatiivne. Mootor oli täiesti külm, viimane käivitus pühapäev.

Hetkeseisuga on veel tegelik kompressioon mõõtmata.


madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Honda 2T kolviprobleem

Lugemata postitus Postitas madjs »

No minu kõrv ütleb küll, et Su masinal kõrgetel pööretel segu lahja.

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Honda 2T kolviprobleem

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Ütleks kah, et peadüüs on väike


Teema algataja
timukas
Postitusi: 22
Liitunud: 10 Mär 2014, 19:11
Tsikkel: crf 450, cr125

Re: Honda 2T kolviprobleem

Lugemata postitus Postitas timukas »

Peadüüsi maakakombel tuunitud. Peadüüsi peal ilutses nr 172. Seda, mitmele mm see vastab, ei tea. Reaalselt oli ta ca 1.70-1.85mm. Seda oli väga raske mõõta
Puurisin peadüüsi 2.5mm puuriga läbi. Tulemusest tegin moblaga lühikese video ja arvan, et selle lahja seguga on finito.

Tegeliku kompresiooni mõõtsin ka ära. Sai väljapekstud 13 bar. Manomeeter mingi kollasemaa päritolu Yato nime kandev. Ei teagi kas valetab ka?
Mis selle kompresiooniga tegema peaksin?
Pead freesima või vastavat kütet kasutama?
Siin foorumis palju juttu olnud poolnaljatades metanoolist. Viimase puudust ei ole ja vajadusel saan seda kasutada.


madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Honda 2T kolviprobleem

Lugemata postitus Postitas madjs »

Video on privaatne, no mina vähemalt ei näe seda.

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Honda 2T kolviprobleem

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Ei näe jah


Teema algataja
timukas
Postitusi: 22
Liitunud: 10 Mär 2014, 19:11
Tsikkel: crf 450, cr125

Re: Honda 2T kolviprobleem

Lugemata postitus Postitas timukas »

Ehk nüüd toimib. Ei tulnud sellepealegi, ise ju näen :oops:

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Honda 2T kolviprobleem

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Kõige lihtsam oli enda võrrist peegelkaameraga video teha. Vähe pikk sai, aga vast piisavalt informatiivne. Mootor oli täiesti külm, viimane käivitus pühapäev.

Hetkeseisuga on veel tegelik kompressioon mõõtmata.

... e=youtu.be

Seda videot vaadates on miski päris valesti 8)

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Honda 2T kolviprobleem

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Ei käi ikka ilusti.


Teema algataja
timukas
Postitusi: 22
Liitunud: 10 Mär 2014, 19:11
Tsikkel: crf 450, cr125

Re: Honda 2T kolviprobleem

Lugemata postitus Postitas timukas »

mx77 kirjutas:

Ei käi ikka ilusti.

Olen nõus, aga ei kiunu enam.
Homme panen nõela ka tagasi sinna, kus ta kunagi varem oli.
Lisaks vaatan üle õhukruvi.


Teema algataja
timukas
Postitusi: 22
Liitunud: 10 Mär 2014, 19:11
Tsikkel: crf 450, cr125

Re: Honda 2T kolviprobleem

Lugemata postitus Postitas timukas »

Siin eelmisel lehel väljakäidud kompresioon 200-210 psi max, üle mille on asi kehva, siis mul reaalselt 13bar. e 188.5 psi. Järeldan, et see igati ok ja uue komplekti kohta ootuspärane?


2715
Postitusi: 143
Liitunud: 19 Aug 2012, 21:37
Tänatud: 35 korda

Re: Honda 2T kolviprobleem

Lugemata postitus Postitas 2715 »

See 13bar on isegi talutav, kui segu paigas on ja sinna 180-200 psi kanti need krossimootorid jäävadki.
Nüüd 125 eripärast seda, et see on üks kõige salakavalam loom 2t rataste seas.
Nimelt kui 250 ja 500 hoiatavad pikalt ette jõu kadumise ja detoneerimisega valest segust-ülekuumenemisest siis 125 lihtsalt jookseb kokku nõnda et praktiliselt mingit jõu kadumist ei eelne.
Piisab täiesti bensiini lõppemisest pika sirge peal ja ongi laiali kui pädev mees lõpuni lahti hoiab.
Kui nüüd sõites selgub, et düüs suur siis ainult niipalju väiksem, et ikkagi peaaegu lõpuni käib koormusega.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”