Ei käivitu
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Ei käivitu
Tere, selline probleem masinaga, et ei taha käima minna, säde, bensiin ja muud asjad mis peaksid olema on kõik sees ja olemas, ja mina enam ei tea mis võib viga olla, et enam käima ei lähe, asi algas nii, et suretasin kogemata kolmandaga välja, siis enam käima ei läinud ja säde oli kadunud võtsin siis kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] maha ja vastasin, et akupealt mingi mass juhe vist maha tulnud ja mingi juhe oli läbi ka põlenud, paikasin siis juhtmed ja asjad ära ja oli säde olemas, kallasin bensiini sisse, ja käima ei lähe kuigi säde ja asjad olemas, sokab keegi arvata mis võiks veel viga olla?
Lisan veel igaksjuhuks selle, et tegu on hiinakaga.
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 02 Dets 2012, 19:56
- Tsikkel: Jawa 360
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Ei käivitu
Tore kuulda, et tegu on hiinakaga, kuid täpsemalt?
Niiduk, roller, ATV?
Suretasid kogematta või suri ise?
Juhtmed lappisid ära, kuid kärssamise põhjuse leidsid ülesse?
Küünal on märg?
Bensiin on paagis?
Re: Ei käivitu
peale mootori remonti läksid jupid valesti külge
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: Ei käivitu
Ise suretasin välja, bensiin ja asjad sees nagu ütlesin säde on ka olemas, küünal tundub ka märg olema, bena nagu peaks peale tulema kui küünal märg, aga lisan selle ka, et vahepeal käivitamise ajal teeb sumpsis hirmsa paugu aga mitte koguaeg, ma ei tea kas ta siis kogub mingid bena aurud sinna sisse siis mis plahvatavad vms. ja tegu 250cc krossikaga.
Re: Ei käivitu
Kui küünal märg siis vaheta küünal uuevastu. See et säde on olemas ei tähenda seda, et küünal ka surveall korralikult töötaks.
Järgmine küsimus on see kas süütenurk on õige. Kui need on korras siis tasub ka teist süütepooli proovida.
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 02 Dets 2012, 19:56
- Tsikkel: Jawa 360
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Ei käivitu
Täis tõmbas.
Keera kraan kinni, võta küünal maha, gaas põhja ja käia veidi aega ringi.
Kuumuta küünalt välgumihkliga ja pane kokku tagasi.
Esmalt proovi käivitada kinnise kraaniga, hiljem avatud kraaniga.
Võid ka proovida käima lükkamist, kraan kinni, gaas põhja ja teise käiguga hoog ülesse ja sidur lahti.
Re: Ei käivitu
Sellise juhendiga võib lisaks veel ka süütepoolidest lahti saada.
Enne igasugust käiamist tuleb kõik lahti olevad piibud läbi küünla massi viia.
fomoco kirjutas:Täis tõmbas.
Keera kraan kinni, võta küünal maha, gaas põhja ja käia veidi aega ringi.
Re: Ei käivitu
Benajaamades on saadaval erinevate tootjate "stardiabisid" (eeter aerosoolpudelis). Endal on garaazis vist pudel kirjaga ACE. Neist on abi nii nõrga sädeme kui külma ilma korral. Osad brakecleanerid sobivad samuti.
Vaevalt see süütenurk sai paigast iseenesest ära minna- tänapäevastel ratastel on andur kindlalt paigas ja reguleerida ei saa. Teoreetiline võimalus, et anduril kruvi või staatoril polt lahti.
Re: Ei käivitu
Aga kas selline asi on võimalik, et ta on nukkvõlli keti ühe hamba võrra üle visanud vms?
Re: Ei käivitu
Kui ühe hamba võrra vale, siis käima läheks ikkkagi aga töötaks kehvasti- nukkvõll avab klappe, süütega see seotud pole. Pealegi on see üle viskamine võimatu (kui pingutustald puruneb siis võib-olla on). Aga sa võta klapikambril kaan maha ja kontrolli märkide järgi. Tundub, et viga ikkagi elektris (süütepool, CDI, kõrgepinge juhe).
-
- Postitusi: 157
- Liitunud: 12 Juun 2004, 20:03
- Tsikkel: Transalp 600, Suzuki RF900
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 6 korda
Re: Ei käivitu
Arvan et probleem on seotud selle põlenud juhtmega. Vb kuskil veel midagi kärssanud, mõni kaitse läbi jne. Ei tasu kohe mootorit lahti kakkuda ega midagi timmima hakata, kui enne toimis
Re: Ei käivitu
Üks inimene oskas õelda, et bensukale ei tohi eetrit panna on see õige jutt? Ja surve all ikkagi peaks olema säde kuna vahepeal teeb paugu, need bensu aurud plahvatavad vms..
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Ei käivitu
Üks inimene oskas õelda, et bensukale ei tohi eetrit panna on see õige jutt? Ja surve all ikkagi peaks olema säde kuna vahepeal teeb paugu, need bensu aurud plahvatavad vms..
Ma eetriga igaks juhuks ei katsetaks.
Kui olin noor ja roheline (aastaks oli siis 200)2, lasin ühel vanema põlvkonna XJ 900-jal õhupuhasti korpuse eetriga ribadeks.
Oli samasugune talvine aeg, sõbrad tulid külla uut ratast vaatama, vaja käivitada ju, änn-änn teha noh.
Noh ei läinud, andsime eetrit ja usinasti. Ju ta sai kuidagi kapadesse tagasi tule sisse. Laks käis.. ja mitte väike.
Vigadest õpitakse. Enam eetri pudelit ei torgi tsikli puhul.
-
- Postitusi: 377
- Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
- Tsikkel: VTX1800R
- Asukoht: Muhv nõudmiseni
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Ei käivitu
asdfg kirjutas:Üks inimene oskas õelda, et bensukale ei tohi eetrit panna on see õige jutt? Ja surve all ikkagi peaks olema säde kuna vahepeal teeb paugu, need bensu aurud plahvatavad vms..
Eeter natuke liiga äkiline, brake cleaner veidi leebem. Bensukatel millel on sisselaskes surve või hõrenduse jaoks andur siis eeter lööb selle mõõtepiirkonnast välja kui juhtub sisselaskes plahvatama ja enamasti on see ka anduri lõpp.
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Re: Ei käivitu
fomoco kirjutas:Täis tõmbas.
Keera kraan kinni, võta küünal maha, gaas põhja ja käia veidi aega ringi.
Kuumuta küünalt välgumihkliga ja pane kokku tagasi.
Esmalt proovi käivitada kinnise kraaniga, hiljem avatud kraaniga.
Proovisin seda varianti, sain korraks käima aga unustasin kraani kinni ja suri välja ja uuesti käima ei lähe, võtsin uuesti küünla maha küünal märg ka suht, proovisin uuesti sain korra lubama aga käima ei läinud, ja vahepeal teeb summutis pauke, kaua ma pean teda umbes gaas põhjas ilma küünlata käivitama kui ma starteriga lasen, ja kaua küünal peaks kuumutama?
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 02 Dets 2012, 19:56
- Tsikkel: Jawa 360
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Ei käivitu
Küünla kuumutamise mõte on põletada seal olev bensiin ja õli ära, kuumuta, kuni puhas on.
Parem osta poest uus küünal.
Paugud summutis viitavad jällegi sellele, et kõik kohad on bensust üle ujutatud või on süüde vale.
Starterit pole mõistlik üle paari sekundi järjest käiata.
Re: Ei käivitu
Kas säde peab olema selline sinakas või siuke oranz vms? Originaal küünlaga mis mul seal peal oli on säde sinakas, aga proovisin mingi lambi küünaldega oli orazikat värvi vms, täna lasin uue küünla ka ära osta, vaatabs siis mis edasi saab
-
- Postitusi: 91
- Liitunud: 11 Jaan 2015, 18:13
- Tsikkel: Hayabusa
- Asukoht: Rautalampi
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Ei käivitu
asdfg kirjutas:Kas säde peab olema selline sinakas või siuke oranz vms? Originaal küünlaga mis mul seal peal oli on säde sinakas, aga proovisin mingi lambi küünaldega oli orazikat värvi vms, täna lasin uue küünla ka ära osta, vaatabs siis mis edasi saab
Sinine= väga hea, oranž= nõrk säde.
...mitte nagu need tänapäeva noored, kelle ainuke musklitrenn on arvutihiire liigutamine ja pakk paberit printerisse tõsta tekitab juba eluaegse seljavigastuse...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.