Piduriklotsid kulunud juba 6k km peal
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 218
- Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
- Tsikkel: K8 gixxer
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Piduriklotsid kulunud juba 6k km peal
Ise hooaja alguses ei osanud tähelepanugi pöörata, kuna teadsin, et aega on veel, ent mu tähelepanu juhiti üks päev piduriklotside peale.
No tõesti, vajavad juba kohest vahetust.
Eelmise suve keskel panin terve ringi uusi klotse, veits ebanormaalne ei ole, et 6-7 tuhande km peal klotsid juba täiesti siledad ?
Arvestades veel asjaolu, et sinna sisse kuulub 4k kilomeetrine reis euroopa kiirteedel, pole nagu pidurdamist väga olnud seal.
Jutt käib siis nendest Biker24st GoldFren klotsidest
Mingid hunjad ? Kogemusi kellelgi kaasa rääkida kulumise osas ?
Hetkel selline tunne, et 8 eurised hiinakad ebays tulevad ka kasulikumad, 1x kuus klotse vahetada ei võta väga palju aega...
Ringrada harrastanud ei ole..
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
Re: Piduriklotsid kulunud juba 6k km peal
Ajuvaba jh, mul Aprilial olid originaalid veel peale 50k. sõitu enam-vähem ja pidurdamist oli ikka palju.
-
- Postitusi: 670
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Piduriklotsid kulunud juba 6k km peal
Goldfreni piduriklotsid kuluvadki kiirelt. 6000km on ikka väga hea tulemus, mul piisas vaid ühest mudasest Kõrtsitee motoorienteerumisest (250km) mõned aastad tagasi, et tagumistest klotsidest lahti saada. Muda ja liiv muidugi kiirendavad kulumist ka oluliselt. Peale seda olen Ferodo klotse kasutanud ja kulumine on oluliselt aeglasem.
-
- Postitusi: 456
- Liitunud: 19 Dets 2010, 14:10
- Tsikkel: väike RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Piduriklotsid kulunud juba 6k km peal
Ostsin ca 5000km tagasi omale uued esimesed piduriklotsid. Maksin nende eest suht kopsaka summa kuna soovitati just originaale.
Ehk siis jalutasin Catweesi ja tellisin CBR 600 RR OEM esimesed kotsid. Nüüd 5000km hiljem on need läbi Ei tea kui oleks mingid odavamad ostnud, kas siis oleks saanud 2500km pärast uuesti vahetada?
PS. sõidustiil on mul suhteliselt agressiivne aga siiski
Re: Piduriklotsid kulunud juba 6k km peal
Kuluvad jah kiiresti. Majanduslikult mõistlik kasutada OEM klotse, mis kestavad kaua ja maksavad palju või siis kasutada väikse riski peale kõige odavamaid hiinakaid, mis võivad isegi kauem kesta, kui natuke tuntuma nimega B-varuosa klotse. B- varuosa klotsid ja kettad tulevad ka üldjuhul hiinast (sõltumata valmistajanimest).
Re: Piduriklotsid kulunud juba 6k km peal
Kawa ja Yamu OEM klotsid kestavad küll väga pikalt (vähemalt cruiserite küljes) - peale ratta ostmist (kasutatud ratas ja klotsid) sõidetud 60 000km ja klotsid veel ok.
Re: Piduriklotsid kulunud juba 6k km peal
eks klotse saab teha väga erinevast sõnnikust. üks sõnnik hõõrub kauem, teine sõnnik tolmab väga kiirelt minema. aga 5000 on muidugi paras nali. kolm korda nii palju peaks ikka üks klots kestma tavasõidu ja korras pidurite puhul vähemalt. endal rattaga olen sõitnud >10000 ja seal vahel olid juba ostes poolkulunud klotsid ning tundub, et paar tonni sõidan veel.
muidugi alati ei ole asi klotsis, kui ikka kolvid on supportis kinni ja mansetid peale pidurdamist tagasi ei tõmba ja/või kettad ka natuke viskavad siis läheb ka klotsi vastavalt. ei peagi praktiliselt üldse pidurdama, ikka kulub nagu soe sõnnik ratas õhku, veerema, pidurit täie rauaga ja proovida uuesti veeretada, kui ratas kergelt ei veere siis on teada miks klotsid kuluvad
aga asja hea külg on see, et kui klots pehme siis ketast läheb vähe
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Piduriklotsid kulunud juba 6k km peal
tere
piduriklotsi valikus peaks lähtuma pidurduse kvaliteedist mitte kulumise kiirusest. enamus ratastel peaks parim olema OM klots.
minu praegusel rattal olid viimased 11000 kilomeetrit Ferodo klotsid ja proovi mõttes (ja kuna poes sarnaseid vajalik kogus ei olnud) ühel pool ketast Hard seguga ja teisel pool Medium. kulumises vahet ei olnud kuid pidurdusjõud muutus viletsamaks ca 5k möödumisel. paar korda sai ka liivakaga üle lihvitud. viimane lõpp pidurdas väga viletsalt kuigi tugevalt poole jagu oli veel kulumispiirini minna. rahulikult sai sõita kuid arvestada tuleb ju kriitilise olukorra järgi. hiljuti panin EBC Brakes toodangu ja algus igaljuhul väga hea.
RR meestele ütleks et minu arvates sihipäraselt tsiklit kasutades on 5k päris hea tulemus.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7199
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Piduriklotsid kulunud juba 6k km peal
Minu rattal ees Yamaha OM klotsid ja mina olen nendega sõitnud umbes 25000.Eelmisel aastal enne reisu(a´17000km) oli klotsidel veel üle poole alles.Võtsin välja ja mõõtsin ära.Nüüd pole mõõtnud,aga silma järgi hullu kulumist ei ole näha,sõidavad veel .
Tagumised vahetasin ka EBC vastu ja tundusid väga head,pehme ja ühtlaselt doseeritav pidurdamine.Sõidetud natuke alla 8000km ja silma järgi klotsi veel on.Kasutan tagapidurit ikka ka,eriti just matkal,kui ratas raske.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 218
- Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
- Tsikkel: K8 gixxer
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Piduriklotsid kulunud juba 6k km peal
No kuidas see võimalik on, et ühel on 6k km ja teised vennad lasevad rahumeeli 25-50k kilomeetrit..
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
-
- Postitusi: 456
- Liitunud: 19 Dets 2010, 14:10
- Tsikkel: väike RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Piduriklotsid kulunud juba 6k km peal
Ahfrsk kirjutas:No kuidas see võimalik on, et ühel on 6k km ja teised vennad lasevad rahumeeli 25-50k kilomeetrit..
Jätame kõik peensused välja ja ühiseks nimetajaks on siin sõidustiil.
Kui käid järve ääres chillimas või ringrajal peenestamas…siis sealt see vahe tulebki.
-
- Postitusi: 505
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 78 korda
Re: Piduriklotsid kulunud juba 6k km peal
Nagu ülevaltpoolt lugeda võib, sõidab mõni 6000 km ja mõni mees hoopis 60 000 km. Veel hullem vahe.
Re: Piduriklotsid kulunud juba 6k km peal
Krossikale ostsin taha tundmatu firma ketta ja Goldfren klotsid.
Tulemus oli katastroof, kuna peale 1h trenni olid klotsid praktiliselt otsas ja ketas 1,5 mm õhem.
Rada oli kuiv ja ei olnud väga agressiivseid pidurdusi.
Miks nad nii kiiresti kulusid ja kumb süüdi oli pole selge aga ilmselt läheb süü jagamisele.
Re: Piduriklotsid kulunud juba 6k km peal
nagu ma juba korra ütlesin, SAAB TEHA VÄGA ERINEVAST MATERJALIST!!! mis siin nii rasket mõista on? miks mingi hiina ime iga poisikese käes ka tunni ajaga ära laguneb aga korralik jaapani ratas pikalt kestab?
piduriklotsi võib ka sõna otseses mõttes sõnnikust pressida ja kestabki justnimelt tund aega. kuidas küsimus on siin minumeelest täiesti üleliigne...
-
Teema algataja - Postitusi: 218
- Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
- Tsikkel: K8 gixxer
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Piduriklotsid kulunud juba 6k km peal
leko kirjutas:Ahfrsk kirjutas:No kuidas see võimalik on, et ühel on 6k km ja teised vennad lasevad rahumeeli 25-50k kilomeetrit..
Jätame kõik peensused välja ja ühiseks nimetajaks on siin sõidustiil.
Kui käid järve ääres chillimas või ringrajal peenestamas…siis sealt see vahe tulebki.
Nagu ma mainisin,ei ole ringradadel käinud.
Sõidustiil on tavaline baigilik
Ma ei tea, ma tellin ebayst 8 eurised klotsid, vaatan mis need teevad, palju nad hullemini ikka pidurdavad... Ma ei sõida raja peal
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Piduriklotsid kulunud juba 6k km peal
Ahfrsk kirjutas:leko kirjutas:Ahfrsk kirjutas:No kuidas see võimalik on, et ühel on 6k km ja teised vennad lasevad rahumeeli 25-50k kilomeetrit..
Jätame kõik peensused välja ja ühiseks nimetajaks on siin sõidustiil.
Kui käid järve ääres chillimas või ringrajal peenestamas…siis sealt see vahe tulebki.Nagu ma mainisin,ei ole ringradadel käinud.
Sõidustiil on tavaline baigilikMa ei tea, ma tellin ebayst 8 eurised klotsid, vaatan mis need teevad, palju nad hullemini ikka pidurdavad... Ma ei sõida raja peal
rr tsiklil peavad olema kiirendusvõime, tippkiirus ja pidurdusvõime palansis muidu on jama kiire tulema. originaal ketastega gixxeril töötavad hästi ainult OM klotsid. okeid on ka prembo tänava klotsid. olen igasugu erinevaid proovinud ja lõpuks jõudsin ikka OM klotside juurde tagasi. minu soovitus on mitte tellida hiinast klotse kuna tõenäosus on pea 100% et nad piisavalt hästi ei tööta. lisaks on variant et lagunevad olulisel hetkel ära ja siis on hambad.
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Piduriklotsid kulunud juba 6k km peal
6000-8000km pealt OEM klotse vahetada on täiesti okey. Külamehed võivad igast jutte välpadest rääkida, LOL@25 00 Me räägime bike'ist ikkagi. Võibolla tõesti, kui kulgeda kiiruspiirangu raames koguaeg ja ennem ka mootoriga veel tükk maad pidurdada...
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Re: Piduriklotsid kulunud juba 6k km peal
randel kirjutas:Goldfreni piduriklotsid kuluvadki kiirelt. 6000km on ikka väga hea tulemus, mul piisas vaid ühest mudasest Kõrtsitee motoorienteerumisest (250km) mõned aastad tagasi, et tagumistest klotsidest lahti saada. Muda ja liiv muidugi kiirendavad kulumist ka oluliselt. Peale seda olen Ferodo klotse kasutanud ja kulumine on oluliselt aeglasem.
Ja mina mõtlesin siiamaani, et ma olen lolliks läinud, et mul päev enne üht orienteerumise etappi vahetatud klotsid juba orienteerumise lõpuks ainult metall plaadid olid. Tõsi küll, kilomeetreid tuli veidi üle 300 ja ka klotsiks soovitati natuke pehmemat, et uut ketast ära ei rikuks.
Villem aka Villu aka Madis
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Piduriklotsid kulunud juba 6k km peal
Villem kirjutas:randel kirjutas:Goldfreni piduriklotsid kuluvadki kiirelt. 6000km on ikka väga hea tulemus, mul piisas vaid ühest mudasest Kõrtsitee motoorienteerumisest (250km) mõned aastad tagasi, et tagumistest klotsidest lahti saada. Muda ja liiv muidugi kiirendavad kulumist ka oluliselt. Peale seda olen Ferodo klotse kasutanud ja kulumine on oluliselt aeglasem.
Ja mina mõtlesin siiamaani, et ma olen lolliks läinud, et mul päev enne üht orienteerumise etappi vahetatud klotsid juba orienteerumise lõpuks ainult metall plaadid olid. Tõsi küll, kilomeetreid tuli veidi üle 300 ja ka klotsiks soovitati natuke pehmemat, et uut ketast ära ei rikuks.
Samapalju, nagu on tootjaid, on erinevaid klotsi segusid.
Liiv ja muda ja vesi kokku annavad offroad ratastel väga suure osa kulumisest. Kui klots on sel hetkel väga kõvast materjalist, siis tulemuseks on ketta kulumine, mitte klotsi.
Enda 950 ADV suutis samuti tagaklotsi võtta läbi ühe nädalavahetusega orienteerumisharjutust mööda eestimaa tolmu ja liiva ja muda.
Väga tihti on aga probleemiks hooldamata pidurid, seda eriti tänava ratastel.
Puhastamata kolvi pinnad,
puhastamata liugurid,
puhastamata või lausa kõverad juhttihvtid klotsidel,
vahetamata õli,
tegemata korralik õhutamine jms.
"Hiina" rämpsklotsi kasutamine RR ratastel on umbes sama nagu langevarju parandamine mägiaivari teibiga.
Kunagi läbikäidud rada ja rohkem sellist rumalust ei tee. (kõik oli ilus, kuni vihmase ja külma ilmani, mil enam pidureid polnud)
Kulumine on samuti olenev väga pidurite üldisest olukorrast ja hooldatusest ning kvaliteedist, millega klots toodetud.
Klots on puhas kulumaterjal - hea, et kulub ära, saab järgmist proovida.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
Teema algataja - Postitusi: 218
- Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
- Tsikkel: K8 gixxer
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Piduriklotsid kulunud juba 6k km peal
Väga halb... Kallid asjad on need klotsid
Enivei, hetkel mul on selline plaan, et ette ostan normaalsed klotsid ning taga rattale tellisin 8 eurised kärakad ebayst.
Olgem ausad, taga võib ükskõik misasja olla, suutlikkus mitte pidurdada ei tule seal probleemiks, küsimus on ainult kulumises.
Aga vaatan, proovin kaua ja kuidas kesatab
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.