African Twin kütusekulu vähendamine

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
sinilind123
Postitusi: 1040
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

African Twin kütusekulu vähendamine

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Honda africa twin. kütusekulu on 6.5-7.5 sajale. Ei vääna julmalt peale koguaeg ja leian, et see kulu ikka törts paljuvõitu. Tuima maanteed saab 6.2-6.5 vahele. Mida teha veel peale küünalde ja õhufiltri vahetuse ja karpade sünkimise?



Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a

JAWAmees
Postitusi: 200
Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
Tsikkel: R1200GS
Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 8 korda

Re: African Twin kütusekulu vähendamine

Lugemata postitus Postitas JAWAmees »

sinilind123 kirjutas:

lisaks lambanaha küsimusele. Honda africa twin. kütusekulu on 6.5-7.5 sajale. Ei vääna julmalt peale koguaeg ja leian, et see kulu ikka törts paljuvõitu. Tuima maanteed saab 6.2-6.5 vahele. Mida teha veel peale küünalde ja õhufiltri vahetuse ja karpade sünkimise?

http://www.fuelly.com/motorcycle/honda/xrv750

Vb, et törts on palju, aga üldiselt ei tundu 5l/100km ratas olevat.

Reaalsed soovitused:
1)Spidomeetri(odomeetri) vea kontroll- mitmel autol on olnud all suurem rehv ning sellest tingitult auto kilomeeter on pikem, kui tegelik kilomeeter. Lihtne mõõta maanteepostide järgi pikemal distantsil(paarkümmend kilomeetrit).
2) Kompressiooni mõõtmised
3) Ketimärkide kontroll
4) Segu kontroll/karpa regull- saab teha WB lambdaga, kindlasti on foorumis inimesi, kellel on olemas asjad ja on nõus aitama.


timoriik
Postitusi: 275
Liitunud: 17 Dets 2004, 18:40
Tsikkel: mõned on
Asukoht: Pärnu

Re: African Twin kütusekulu vähendamine

Lugemata postitus Postitas timoriik »

karpade nõelad/kaevud vaata üle.


betoonimees70
Postitusi: 47
Liitunud: 06 Sept 2008, 20:13
Tsikkel: Suzuki DR650;Honda Shadow1100
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: African Twin kütusekulu vähendamine

Lugemata postitus Postitas betoonimees70 »

:ner: ...nii, mu kogemus on, et kõikidel tehnikatel. on siis enduurod, sopperid, sõiduautod, maasturid, veoautod või traktorid. Kõik võtavad targemate teadjate antud näitudest rohkem... Krt ja ma olen ammu selle keskmise unustanud. Et tore kui keegi saab ja oskab... aga tegelik elu ... palun neid näitte ja arvutusi mitte mingeid huiamisi ja kokkuhoidmisi. Võtab, mis võtab ja kõik ära võtab!

Teen niipalju kui vaja ja niivähe kui võimalik ;)

Hr. Kaaru
Postitusi: 349
Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
Tsikkel: IZ
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: African Twin kütusekulu vähendamine

Lugemata postitus Postitas Hr. Kaaru »

Mul on univerasaal 4 vedu tdi ka paraku ökom kui tsikkel.... veidi ebaõiglane ?? aga ega seda kütust ise tegema õnneks ei pea :D

I love my bike, it´s amazing machine!
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: African Twin kütusekulu vähendamine

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Kus kõik Twini mehed on nüüd :) Sõbraga sõitmas käisime, siis tal oli maanteel pidevalt 5,5 ringis ja me ei sõitnud väga pensionäristiili ka. Mõõtsime ikka nii, et tankisime peaaegu tühja paagi pilgeni täis ja siis arvutasime.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Teema algataja
sinilind123
Postitusi: 1040
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: African Twin kütusekulu vähendamine

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Ma olen norras ideaalsetel tingimustel saanud 5.9 sajale ühe korra. aga siin eestis sellist ime ei juhtu.

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Romka
Postitusi: 315
Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
Tsikkel: MT-09
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 7 korda

Re: African Twin kütusekulu vähendamine

Lugemata postitus Postitas Romka »

Palju jah, 5,81 on 130 kuluarvestaja keskmine. Viimane ots seal 7-7,5.

http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

Kasutaja avatar

Madris
Postitusi: 334
Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 4 korda

Re: African Twin kütusekulu vähendamine

Lugemata postitus Postitas Madris »

Palju tundub tõesti. Mul oli Montenegro reisi keskmine 6 l/100km. 2 in + kogu mant.

Kasutaja avatar

romulus
Postitusi: 703
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 36 korda

Re: African Twin kütusekulu vähendamine

Lugemata postitus Postitas romulus »

Mu 97.aasta twinil ka kulu sinna 6 alla, kui suuri kohvreid küljes pole. Kohvritega tuli ikka 6.5 ära. Ma alustaks lihtsatest asjadest - nt vaataks misv värvi küünlad on, klapiregull, puhas õhufilter, karbussi sünk. Kuhugi see küte ju kaduma peab. Eeldusel, et tõesti kulu on õigesti arvutatud, nagu eelpool juba mainitud.

Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: African Twin kütusekulu vähendamine

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Kompressiooni test ei tee ka paha peale klappide üle vaatamist.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Teema algataja
sinilind123
Postitusi: 1040
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: African Twin kütusekulu vähendamine

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Kuidas neid kaevusid kontrollida? Kas silmaga peaks olema aru saada kulumist?

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: African Twin kütusekulu vähendamine

Lugemata postitus Postitas margus014 »

sinilind123 kirjutas:

Kuidas neid kaevusid kontrollida? Kas silmaga peaks olema aru saada kulumist?

Emulsioonikaevud kuluvad elliptiliseks. Samuti kuluvad ka nõelad. Vahetada mölemad välja ja kütusekulu langeb. Tegin oma TDM'il ka aastaid tagasi. Toimis väga hästi (ca 2L kütusekulu vähenemist 100km peale)
Pilt

Kasutaja avatar

Kalts
Postitusi: 334
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, CRF250L
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 7 korda

Re: African Twin kütusekulu vähendamine

Lugemata postitus Postitas Kalts »

Kuskil, vist Carpe's, nägin kuidas nõelakaevu otsast tehtud fotole arvutis ring peale "joonistati". Vahe oli silmaga näha.

--
Vallo

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7197
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: African Twin kütusekulu vähendamine

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Mul just TDM-l kaevud nõelad ostetud ja vaja ära vahetada,sest hakkas vahel lausa ühte silindrit üle uputama.Küttekulu on ka tõusnud.
Neeme ütles,et umbes 40tkm on nende tööiga minu rattal ja siis vaja vahetada.Mul läbisõit 43tkm.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Sax82
Postitusi: 8
Liitunud: 18 Aug 2014, 20:52
Tsikkel: Suzu
Asukoht: Tartu

Re: African Twin kütusekulu vähendamine

Lugemata postitus Postitas Sax82 »

Mul 2003 vstrom1000 võtab 8 L :D tehtud kõik filtrite vahetuse ja käis timmimises. ei kasu miskit.
Peab kah vist neid ökoid Twinne jälgima hakkama järgmiseks .

Kasutaja avatar

Teema algataja
sinilind123
Postitusi: 1040
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: African Twin kütusekulu vähendamine

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Ostsin taha 6 hammast väiksema hammaka. (mulle tundub, et maanteel on täpselt 1 käik puudu). Karpadele ostsin kõik värgid sisse uued. Uus õhufilter, uued küünlad. Vaatame, mis kütusekuluga toimuma hakkab. Poolast tulin, oli kütsikulu keskeltläbi 7 sajale tuima 100ga otse maanteed sõites.

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”