soovin osta mootorratast
Moderaator: Moded
-
elisastone@hot.ee
Teema algataja
soovin osta mootorratast
Tere! Palun abi mootorratta otsinguil. Olen täiesti algaja harrastaja-naine, eelistan rahulikku sõidustiili, hind võiks olla kuskil 100000-130000, ratas ei pea olema päris uus. Tänud abi eest! Täna pakuti Honda CBR600 (tähed ei pruugi õiged olla), kas selline sobiks??
Viimati muutis elisastone@hot.ee, 02 Mai 2005, 21:04, muudetud 1 kord kokku.
-
sulepea
Teema algataja
Pakkuda on üks Kawasaki 550 Zephyr, see peaks ka sobima. Hästi ilus ja mõnus sõita:)
Link pildile: http://www.desknote.ee/kd/19.jpg
Kui tunned huvi, vaatame koos üle ja teed sõitu.
E-mail: sulepea@hotmail.com
Link pildile: http://www.desknote.ee/kd/19.jpg
Kui tunned huvi, vaatame koos üle ja teed sõitu.
E-mail: sulepea@hotmail.com
-
19Martinez79
- Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
Siis osta endale custom (see on see Harley-stiilis aparaat) 
Sellisega on tore rahulikult podistada ja loodust nautida. Ära alla 600 kuubikulist osta.
Kui sportlikumat välimust tahad siis uuri neid v2 mootoritega 600-seid
Selliseid toodavad ducati (näiteks ducati monster), suzuki (sv 650) ja kindlasti mõni veel
600 customitest vaata selliseid nagu: Yamaha Drag Star, Honda shadow etc.
Sellisega on tore rahulikult podistada ja loodust nautida. Ära alla 600 kuubikulist osta.
Kui sportlikumat välimust tahad siis uuri neid v2 mootoritega 600-seid
Selliseid toodavad ducati (näiteks ducati monster), suzuki (sv 650) ja kindlasti mõni veel
600 customitest vaata selliseid nagu: Yamaha Drag Star, Honda shadow etc.
Bakuhatsu! Bosozoku!
-
19Martinez79
- Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
rattaost
millise rattaga oled varem sõitnud? kas sulle meeldib lihtsalt ühtalse kiirusega läbi looduse sõita või vahel tunda ka tsiklimootori täispowerit? armastad sa reisida? kas sul mõnda rohkem sõitnud ja erinevate markide suhtes eelarvamustevaba sõpra on? selline sõber oskaks sulle soovitada, ja sa leiaksid midagi, mis sulle sobiks.
100-130 000 krooni eest saab aasta-kaks vana ratta näiteks Yamaha keskusest, Bike Worldist (Honda) jm.
Honda CBR600RR on juba nii võimas asi, mõeldud ringrajale. CBR600F on natuke leebem, aga samuti väga võimas tsikkel.
kardan, et foorumis üritatakse sulle mõni kehvem tsikkel pähe määrida või oma margieelistust peale suruda. mine tee parem mõne hea tsiklimehest sõbraga suurematele poodidele ring peale.
100-130 000 krooni eest saab aasta-kaks vana ratta näiteks Yamaha keskusest, Bike Worldist (Honda) jm.
Honda CBR600RR on juba nii võimas asi, mõeldud ringrajale. CBR600F on natuke leebem, aga samuti väga võimas tsikkel.
kardan, et foorumis üritatakse sulle mõni kehvem tsikkel pähe määrida või oma margieelistust peale suruda. mine tee parem mõne hea tsiklimehest sõbraga suurematele poodidele ring peale.
-
donpedro
Teema algataja
Jah see sobiva tsikli valimine pole just lihtne asi. Olen seda viimase kolme aasta jooksul kahel korral ise läbi teinud. Esimesest valikust kasvasin näiteks kahe aastaga välja.
Kuna oled naine ja algaja ning ilma mingi sõidukogemuseta (?), siis peaksid ehk endale selgeks tegema, milline välimus meeldib, sealt saab juba edasi minna. Millegi pärast ei kujuta sind hästi ette puhtalt bike tüüpi ratta seljas.
Aga kui seda pole veel teinud, siis sobra näiteks natuke seal ja vaata pilte ning andmeid:
http://www.bikeworld.ee/mc.shtml
http://www.yamaha.ee/index.php?lang=et& ... s&cat_id=1
http://www.motokeskus.ee/et/motoguzzi
Loomulikult on müüjaid veel ja veel, lingid on minu subjeltiivne valik kohtadest, kus ise pikemalt peatusin oma eksikäikudel.
Kui pilk millelgi pidama jääb (soovitav kubatuur vahemikus tõenäoliselt 500-750), siis külasta aga poodi ja küsi ilma häbenemata nõu. Mõne sõbra kaasavõtmine ei tee muidugi paha, sest muidu tekib hoopis osavaima müügimehe konkurss
Kui oled valmis sellise summa juba kulutama, siis soovitaksin ikka uut tsiklit, sest selle raha eest juba peaaegu midagi saab. Aga kui tahtmist ikka ise ka käsi määrida või on osavate kätega sõbrad varnast võtta, siis pole muidugi vahet. Tõsi küll, siis vist pole mõtet jälle sellist summat magama panna esimese tsikili peale, mis ikkagi alati ei pruugi sobida.
Ära looda muidugi, et siit foorumist keegi sulle õige margi ütleb ja asi ongi tehtud. Lõpliku valiku puhul pead ikka oma kõhutunde ja intuitsiooni ja maeiteamidaveel abiks võtma.
Kannatlikku meelt ja õigeid valikuid!
Kuna oled naine ja algaja ning ilma mingi sõidukogemuseta (?), siis peaksid ehk endale selgeks tegema, milline välimus meeldib, sealt saab juba edasi minna. Millegi pärast ei kujuta sind hästi ette puhtalt bike tüüpi ratta seljas.
Aga kui seda pole veel teinud, siis sobra näiteks natuke seal ja vaata pilte ning andmeid:
http://www.bikeworld.ee/mc.shtml
http://www.yamaha.ee/index.php?lang=et& ... s&cat_id=1
http://www.motokeskus.ee/et/motoguzzi
Loomulikult on müüjaid veel ja veel, lingid on minu subjeltiivne valik kohtadest, kus ise pikemalt peatusin oma eksikäikudel.
Kui pilk millelgi pidama jääb (soovitav kubatuur vahemikus tõenäoliselt 500-750), siis külasta aga poodi ja küsi ilma häbenemata nõu. Mõne sõbra kaasavõtmine ei tee muidugi paha, sest muidu tekib hoopis osavaima müügimehe konkurss
Kui oled valmis sellise summa juba kulutama, siis soovitaksin ikka uut tsiklit, sest selle raha eest juba peaaegu midagi saab. Aga kui tahtmist ikka ise ka käsi määrida või on osavate kätega sõbrad varnast võtta, siis pole muidugi vahet. Tõsi küll, siis vist pole mõtet jälle sellist summat magama panna esimese tsikili peale, mis ikkagi alati ei pruugi sobida.
Ära looda muidugi, et siit foorumist keegi sulle õige margi ütleb ja asi ongi tehtud. Lõpliku valiku puhul pead ikka oma kõhutunde ja intuitsiooni ja maeiteamidaveel abiks võtma.
Kannatlikku meelt ja õigeid valikuid!
-
Keks
Teema algataja
-
elisastone@hot.ee
Teema algataja
Hornet
ah et Honda Hornet siis... hea valik. selliseid Eestis kasutatud kujul müügis pole. ise tõin sõbrale eelmisel aastal Saksamaalt kasutatud Horneti, aga kuna sul on raha piisavalt, siis mine ja võta Bike Worldist tuttuus.
-
cl
Teema algataja
auto24 on vahva kuulutus:elisastone@hot.ee kirjutas:Tänud kõigile! Valisin välja kas cbf600 või cbf500. Kui kellelgi on neid järelturult pakkuda ootan (selle nädala lõpuni), muidu ostan poest. Ah, ei jõua enam ära oodata oma meeletuid sõite...! Päikest kõigile, mõnusaid suvegrillimisi ja muid toredaid sekeldusi!
selline
kui too osta, jääb veel palju raha ka bensiini ja sõiduvarustuse jaoks
cl
Hornet on euroopas noortele cafe raceritele kultusratas nagu goldwing motomatkajatele Veho eestis käisin isegi cb900 vaatamas. Seekord langes küll liisk Triumph Sprint rs -ile aga see oli lihtsalt väga hea pakkumine....
Soovitan soojalt...........
________________________
...........ratast ostes usalda aga kontrolli
Soovitan soojalt...........
________________________
...........ratast ostes usalda aga kontrolli
oleneb kas me räägime cb600 või cb900 -st. 600-ne ei tohiks küll liiga teha kellelegi. Mootorit on tõesti veidi kohitsetud ehk moment alla toodud et saavutada parem dünaamika madalatel ja keskmistel pööretel. Seetõttu ka kaotus hobujõududes. 900 on tõesti 900 Fireblade mootoril millel jällegi moment madalamale toodud ja jutu järgi valgusfooride tagant kiirendamiseks väga sobiv. Samas on kaal vaid paar kilo raskem kui väikevend.mx77 kirjutas:Ega see Hornetki väga algaja ratas ole. Plastide puudumine petab ära. Tegemist ju CBR-i veid kohitud mootoriga ja hobuseid peaks ka 100 ümber olema.
Linnasõiduks peaks olema väga sobiliku isendiga, samuti mugav sõiduasend. Puuduseks vaid klaasi puudumine ja üle 120 on juba ebamugav sõita. Aga oleneb jällegi iga mehe (naise) eelistustest.
_______________________________
........uuemate rataste seas ei ole ülekaalukalt nõrka isendit, tase suht ühtlane
-
cl
Teema algataja
pigem võimaluse korral esimeseks rattaks ikka siuke pill osta mis 2 kuuga 'väikeseks' ei jääks. Hornet600 sessuhtes hea pill küll, et peaks pakkuma nii mõndagi nii algajale kui ka edasijõudnule. Niikaua kuni mootorit üle 6000-7000 pöörde minutis ei jooksuta ei tule sealt mootorist küll midagi taltsutamatut välja...mx77 kirjutas:Ega see Hornetki väga algaja ratas ole. Plastide puudumine petab ära. Tegemist ju CBR-i veid kohitud mootoriga ja hobuseid peaks ka 100 ümber olema.
cl
-
Credo
Teema algataja
Ohhoo.. mis huvitav teema! 
Vehos peaks olema musta värvi ja väga vähesõitnud 900cc Hornet ja 2004 mudel, -väiksed erinevused eelnevatega. Hobuseid on kirja järgi 108.
Hornet 600 olen vaid korra sõitnud, aga arvestama peaks et alla 5000rpm ta suurt ei liigu, sealt ülespoole aga liigub küll ja vägagi hästi. Vastupidiselt 900sele on teda tarvis pöördes hoida, aga paljudele see ju meeldibki.
900ne on paras inimesele kel ei ole tahtmist pidevalt käiguvahetamisega tegeleda..
Raskem on ta 600sest siiski 18kg, paak on ka suurem (19L) mis mulle vägagi sobib, -kui väga tahta siis "meil on aega küll" stiilis sõites on võimalik sellega 300km ära kulgeda.
Klaasi on võimalik lisada, kuid väga suurt tuulekaitset ta tõesti ei paku.
600 ja 900 erinevad teineteisest tegelikult paljuski, 900 on pritsega, 600 karpadega. Esipidurid on samuti erinevad.
Vehos peaks olema musta värvi ja väga vähesõitnud 900cc Hornet ja 2004 mudel, -väiksed erinevused eelnevatega. Hobuseid on kirja järgi 108.
Hornet 600 olen vaid korra sõitnud, aga arvestama peaks et alla 5000rpm ta suurt ei liigu, sealt ülespoole aga liigub küll ja vägagi hästi. Vastupidiselt 900sele on teda tarvis pöördes hoida, aga paljudele see ju meeldibki.
900ne on paras inimesele kel ei ole tahtmist pidevalt käiguvahetamisega tegeleda..
Raskem on ta 600sest siiski 18kg, paak on ka suurem (19L) mis mulle vägagi sobib, -kui väga tahta siis "meil on aega küll" stiilis sõites on võimalik sellega 300km ära kulgeda.
Klaasi on võimalik lisada, kuid väga suurt tuulekaitset ta tõesti ei paku.
600 ja 900 erinevad teineteisest tegelikult paljuski, 900 on pritsega, 600 karpadega. Esipidurid on samuti erinevad.
-
aadu
Teema algataja
rattast
üks variant võiks olla suzuki gsf- s bandit. Sõidan ise sellisega. Võidusõiduks ilmselt ei ole sobiv, kuid minu jaoks ei ole see primaarne. Selle aasta 650cc mudelil on lisa boonusena veel abs pidurid, mis arvestades meie teede puhtust (mustust) on ohutuks liiklemiseks kindlasti abiks. Samuti saab vajadusel leista ja sadula kõrgust reguleerida. Mootori dünaamika on kirjelduse järgi sarnane hornetiga. kondel [Motobot: õige on "gondel"] annab pisut ka tuule eest kaitset ehki võiks olla sutt kõrgem klaas (lisana saab tellida). Jutt on eelmise aasta mudelist. Ise tegin valiku helsinki motomessil kogetu alusel, sest meie moto poodides liigud nagu muuseumis. Igatahes, soovitan proovida võimalikullt erinevaid variante, et istmik leiaks oma äratundmise tunde.
-
aadu
Teema algataja
vea parandus
vabandust
kurask, arvasin, et kuna G- ga gondel kulgeb aeru abil veneetsias vee peal on esimene täht behme ja mootorratas kõval asfaldil on esimene täht kõva K aga eksisin. Vabandan emakeele väärkäsitlemise pärast. Äkki oleks võimalik siia kuidagi keele korrektor tekitada. Ei saaks enam edaspidi halbu hindeid, muidu ei julgegi muud, kui ainult foorumit lugeda.
kurask, arvasin, et kuna G- ga gondel kulgeb aeru abil veneetsias vee peal on esimene täht behme ja mootorratas kõval asfaldil on esimene täht kõva K aga eksisin. Vabandan emakeele väärkäsitlemise pärast. Äkki oleks võimalik siia kuidagi keele korrektor tekitada. Ei saaks enam edaspidi halbu hindeid, muidu ei julgegi muud, kui ainult foorumit lugeda.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.