infot Suzuki VX 800 kohta

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
moviir
Postitusi: 59
Liitunud: 03 Apr 2008, 14:11
Tsikkel: VFR800 + VX800 Scrambler
Asukoht: Tartu

infot Suzuki VX 800 kohta

Lugemata postitus Postitas moviir »

tere!
rege rauta suvel ja ....
ehk siis hakkan oma esimest ostma, õigemini mitte ostma vaid ostmiseks infi koguma. raha just pole eriti palju puistata. silma on jäänud siis pealkirjas mainitud isend. kuidagi vähe on selle kohta infi saada. eks teda toodeti ka vähe. pluss on vast ülekanne, miinus kindlasti vanus. siinsed omanikud, pajatage.

Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: infot Suzuki VX 800 kohta

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

Ei toodetud teda nii vähe midagi. Töökindel tsikkel, ühtegi tuntud nõrka kohta ei ole. Tasub vaadata et ostad Euroopa mudeli, USA omal on teine väntvõll (sama mis Intruder'il) ja lühem ülekanne.

Pikemat infot saad siit:
http://www.vx800.net/
http://pws.prserv.net/compoundsolutions ... 0_FAQ.html
http://www.vx800.de/

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750


õunapunn

Re: infot Suzuki VX 800 kohta

Lugemata postitus Postitas õunapunn »

Mul oli ka selline.VÄGA HEA RATAS.Lisana tuleb juurde meeldiv V2 hääl.Mingit erilist viga ,mida esile tuua ,ei ole.Kordan veel kord:VÄGA HEA RATAS


Beerkiller

Re: infot Suzuki VX 800 kohta

Lugemata postitus Postitas Beerkiller »

Oman isegi sellist. Nagu eelkirjutajad juba mainivad, on tegu väga mõnusa rattaga. Väga mugav ja hea ratas, ühtegi nõrka kohta ei ole tuvastanud. VX on ka minul esimeseks oma rattaks ja mitte ei kahetse - piisavalt rahulik ja andestav, kuid liigub üsna kenasti. Vaieldamatud plussid - kõrvupaitav V2 podin ja kepivedu on positiivse poole pealt juba ära mainitud. Negatiivse poole pealt ehk pisut liiga pehme esiots, aga selle vastu saab vajadusel vedrude vahetamisega, kui liiga häirivaks peaks muutuma. Mis puutub vanusesse, siis ise leian, et vanus ei ole hästi hoitud ratta puhul eriti oluline. Julgen soovitada!


kris50

Re: infot Suzuki VX 800 kohta

Lugemata postitus Postitas kris50 »

Natuke kriitikat ka!

Oli võimalus 3 suve seda isendit pidada peale pikka vahet motosõidul, ligi 20a, ja siis vx800. Hea klassika, kuid...

Nats harjumatu oli, raskuskese liiga kõrgel. Väiksematel sõidukiirustel vajab häid sõiduoskuseid ja algajatele ei ole see motik kõige parem alustada.
Euromatkadele ei sobi mitte kuidagi, sadul kitsas.

Esiamordid nagu luftipumbad, .... Oli probleem esiklaasiga. Tlns linnavahel sõites väike esiklaas 2 punktkinnitusega tagus lambile pähe, tänu amortidele. Sai tehtud 4punktile.

Tagakiige laagrid: keskjalale ja vaata, kas on loks olemas. Kipub nõrk koht olemas.

PS
Nats vana mudel, et esimeseks võtta.

Kasutaja avatar

Teema algataja
moviir
Postitusi: 59
Liitunud: 03 Apr 2008, 14:11
Tsikkel: VFR800 + VX800 Scrambler
Asukoht: Tartu

Re: infot Suzuki VX 800 kohta

Lugemata postitus Postitas moviir »

Oil-Cooled kirjutas:

Tasub vaadata et ostad Euroopa mudeli, USA omal on teine väntvõll (sama mis Intruder'il) ja lühem ülekanne.

kuidas teha välisel vaatlusel vahet usa ja muu maailma mudeli vahel? ja olen täheldanud veel, et osad on 45 kW ja teised 37kW, millest see tuleneb?

Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: infot Suzuki VX 800 kohta

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

moviir kirjutas:

kuidas teha välisel vaatlusel vahet usa ja muu maailma mudeli vahel? ja olen täheldanud veel, et osad on 45 kW ja teised 37kW, millest see tuleneb?

Riikide koodid on siin: http://www.vx800.de/technik_varianten.htm
Miilidega spidomeeter loomulikult ka, see võib küll olla ära vahetatud.
37kw on Saksamaal, tobe bürokraatlik riik liigsate seadustega. 37kw versioon on madalama liiklusmaksuga.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Kasutaja avatar

motokoll
Postitusi: 158
Liitunud: 25 Nov 2003, 16:14
Tsikkel: Victory
Asukoht: Tallinn/Läänemaa
Kontakt:

Re: infot Suzuki VX 800 kohta

Lugemata postitus Postitas motokoll »

Isegi mu avataril on veel selle rattaga pilt...
Esiamordid saab paremaks 15W õli ja õhu niplite paigaldamisega, parem on sillata ja lasta ca 0.5bar sisse.
37kw saab rahulikult esimese karpa puhastuse ja süngi ajal eemaldada, kui need piirajad enam üldse sees on.
Parem kui on, siis on ka mootor paremini säilinud.
Mul on müüa ka üks...
Koonusfiltrid,sportsummutid,kiigetugevdus,pumbatavad esiamordid,eelmine aasta värvitud,jne
Helista ja küsi lisa: 56563857

Happiness is: Finding you have another gear left
(Turist T200M)>(voshod)>JAWA250>(jawa638)>(gsx400e)>K-750>(vx800)-
Moto Guzzi California III>V92C

intz
Postitusi: 298
Liitunud: 10 Juul 2004, 09:50
Tsikkel: V POWAA
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord

Re: infot Suzuki VX 800 kohta

Lugemata postitus Postitas intz »

Ise hakkan ka paari kuu pärast tõenäoliselt VX800 ostma, pidin juba aasta tagasi, aga parem hilja, kui mitte kunagi :)

Oil-Cooled kirjutas:

Töökindel tsikkel, ühtegi tuntud nõrka kohta ei ole.

Üks nõrk koht on siiski ( http://www.foxharp.boston.ma.us/bikes/vx_joint/, http://home.wanadoo.nl/jmharthoorn/bits&pieces/ddjd.htm ). Vaatasin just uute juppide hindu, $400 koos postikuludega (+tollimaksud, sest usast?) maksab selle parandamine, juhul kui perses peaks olema.
Igaljuhul, mulle tundub, et ainus kindel viis seda ülekandeasja kontrollida on tagaratas alt ära võtta. Käib ta vist üsna lihtsalt alt ära, migni 1 polt lahti ja ongi kogu moos, migneid reduktoriõlisid ega vms asju sealt tagant vist välja ei pea laskma, oskab keegi kommenteerida? Manuaali vaadates tundub vähemalt lihtne. Samas, vaevalt, et mõni müüja seda üldse teha laseb/viitsib :)

Piiraja eemaldamine ongi tõesti nii lihtne nagu motokolli jutust mulje jäi?

Oil-Cooled kirjutas:

Ei toodetud teda nii vähe midagi.

Aga kuradi vähe liigub neid Eesti turgudel küll kahjuks. Praegu on üks müügis isegi, aga sellel meeletu hind külge poogitud, 35000 ( http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html ). Ju on siis uus omanik talle mingit sorti tõsisema kapremondi vms teinud (lisaks väiksele iluravile), sest aasta tagasi küsis eelmine omanik tema eest 24000 :D

Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: infot Suzuki VX 800 kohta

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

intz kirjutas:

Ise hakkan ka paari kuu pärast tõenäoliselt VX800 ostma, pidin juba aasta tagasi, aga parem hilja, kui mitte kunagi :)

Oil-Cooled kirjutas:

Töökindel tsikkel, ühtegi tuntud nõrka kohta ei ole.

Üks nõrk koht on siiski ( http://www.foxharp.boston.ma.us/bikes/vx_joint/, http://home.wanadoo.nl/jmharthoorn/bits&pieces/ddjd.htm ). Vaatasin just uute juppide hindu, $400 koos postikuludega (+tollimaksud, sest usast?) maksab selle parandamine, juhul kui perses peaks olema.
Igaljuhul, mulle tundub, et ainus kindel viis seda ülekandeasja kontrollida on tagaratas alt ära võtta. Käib ta vist üsna lihtsalt alt ära, migni 1 polt lahti ja ongi kogu moos, migneid reduktoriõlisid ega vms asju sealt tagant vist välja ei pea laskma, oskab keegi kommenteerida? Manuaali vaadates tundub vähemalt lihtne. Samas, vaevalt, et mõni müüja seda üldse teha laseb/viitsib :)

Piiraja eemaldamine ongi tõesti nii lihtne nagu motokolli jutust mulje jäi?

Oil-Cooled kirjutas:

Ei toodetud teda nii vähe midagi.

Aga kuradi vähe liigub neid Eesti turgudel küll kahjuks. Praegu on üks müügis isegi, aga sellel meeletu hind külge poogitud, 35000 ( http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html ). Ju on siis uus omanik talle mingit sorti tõsisema kapremondi vms teinud (lisaks väiksele iluravile), sest aasta tagasi küsis eelmine omanik tema eest 24000 :D

see drive joint viga juhtub millegipärast tavaliselt USAs, aga see ammu teada et inimesed seal ei hoolda oma tsikleid.

kui Eestis pole saada siis too ise läänest ära: http://www.marktnet.nl/Vx800-864024.htm

edit: juppe ära telli USAst vaid siit: http://www.japarts.nl/Eng/Index.htm

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750


intz
Postitusi: 298
Liitunud: 10 Juul 2004, 09:50
Tsikkel: V POWAA
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord

Re: infot Suzuki VX 800 kohta

Lugemata postitus Postitas intz »

Oil-Cooled kirjutas:

see drive joint viga juhtub millegipärast tavaliselt USAs, aga see ammu teada et inimesed seal ei hoolda oma tsikleid.

kui Eestis pole saada siis too ise läänest ära: http://www.marktnet.nl/Vx800-864024.htm

edit: juppe ära telli USAst vaid siit: http://www.japarts.nl/Eng/Index.htm

Varuvariant ongi, et lasen trammil/Markol saksast tuua. Jupid.. nojah, kõik ei ela NL-is, sealt lehelt jääb mulje, et ainult NL-i/Belgiasse saadavad. Eks siis uurib lähemalt, kust kõgie mugavam juppe tellida, kui tsikkel olemas. Enne vist pole väga mõtet. Pole veel päris 100% kindel, kas ikka VX, aga kisub vägisi sinnapoole.

Muide, väga võigas gondel sel konkreetsel VX800-l seal :D

Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: infot Suzuki VX 800 kohta

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

intz kirjutas:

Varuvariant ongi, et lasen trammil/Markol saksast tuua. Jupid.. nojah, kõik ei ela NL-is, sealt lehelt jääb mulje, et ainult NL-i/Belgiasse saadavad. Eks siis uurib lähemalt, kust kõgie mugavam juppe tellida, kui tsikkel olemas. Enne vist pole väga mõtet. Pole veel päris 100% kindel, kas ikka VX, aga kisub vägisi sinnapoole.

Muide, väga võigas gondel sel konkreetsel VX800-l seal :D

nad saadavad igale poole.

see kondel [Motobot: õige on "gondel"] on talveks hea, suvel võtad maha

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750


onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: infot Suzuki VX 800 kohta

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Hea asi.

Viimati muutis onusnooker, 19 Veebr 2009, 16:23, muudetud 1 kord kokku.

mrtn
Postitusi: 168
Liitunud: 20 Okt 2003, 22:17
Tsikkel: Suzuki VX800
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 4 korda

Re: infot Suzuki VX 800 kohta

Lugemata postitus Postitas mrtn »

tagareduktor lendas mul ka. määrimata oli lihtsalt. ratta ja reduktori hammakate kontaktpinda polnud lihtsalt enam alles ja rauapuru sõi reduktori simmeri ära. uue sain Ramost. kui vaja peaks minema, siis uuri kindlasti hindu, teine populaarne tarnija ütles 3x kõrgema hinna.

Suzuki VX800 '93
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”