infot Suzuki VX 800 kohta
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 59
- Liitunud: 03 Apr 2008, 14:11
- Tsikkel: VFR800 + VX800 Scrambler
- Asukoht: Tartu
infot Suzuki VX 800 kohta
tere!
rege rauta suvel ja ....
ehk siis hakkan oma esimest ostma, õigemini mitte ostma vaid ostmiseks infi koguma. raha just pole eriti palju puistata. silma on jäänud siis pealkirjas mainitud isend. kuidagi vähe on selle kohta infi saada. eks teda toodeti ka vähe. pluss on vast ülekanne, miinus kindlasti vanus. siinsed omanikud, pajatage.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: infot Suzuki VX 800 kohta
Ei toodetud teda nii vähe midagi. Töökindel tsikkel, ühtegi tuntud nõrka kohta ei ole. Tasub vaadata et ostad Euroopa mudeli, USA omal on teine väntvõll (sama mis Intruder'il) ja lühem ülekanne.
Pikemat infot saad siit:
http://www.vx800.net/
http://pws.prserv.net/compoundsolutions ... 0_FAQ.html
http://www.vx800.de/
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: infot Suzuki VX 800 kohta
Mul oli ka selline.VÄGA HEA RATAS.Lisana tuleb juurde meeldiv V2 hääl.Mingit erilist viga ,mida esile tuua ,ei ole.Kordan veel kord:VÄGA HEA RATAS
Re: infot Suzuki VX 800 kohta
Oman isegi sellist. Nagu eelkirjutajad juba mainivad, on tegu väga mõnusa rattaga. Väga mugav ja hea ratas, ühtegi nõrka kohta ei ole tuvastanud. VX on ka minul esimeseks oma rattaks ja mitte ei kahetse - piisavalt rahulik ja andestav, kuid liigub üsna kenasti. Vaieldamatud plussid - kõrvupaitav V2 podin ja kepivedu on positiivse poole pealt juba ära mainitud. Negatiivse poole pealt ehk pisut liiga pehme esiots, aga selle vastu saab vajadusel vedrude vahetamisega, kui liiga häirivaks peaks muutuma. Mis puutub vanusesse, siis ise leian, et vanus ei ole hästi hoitud ratta puhul eriti oluline. Julgen soovitada!
Re: infot Suzuki VX 800 kohta
Natuke kriitikat ka!
Oli võimalus 3 suve seda isendit pidada peale pikka vahet motosõidul, ligi 20a, ja siis vx800. Hea klassika, kuid...
Nats harjumatu oli, raskuskese liiga kõrgel. Väiksematel sõidukiirustel vajab häid sõiduoskuseid ja algajatele ei ole see motik kõige parem alustada.
Euromatkadele ei sobi mitte kuidagi, sadul kitsas.
Esiamordid nagu luftipumbad, .... Oli probleem esiklaasiga. Tlns linnavahel sõites väike esiklaas 2 punktkinnitusega tagus lambile pähe, tänu amortidele. Sai tehtud 4punktile.
Tagakiige laagrid: keskjalale ja vaata, kas on loks olemas. Kipub nõrk koht olemas.
PS
Nats vana mudel, et esimeseks võtta.
-
Teema algataja - Postitusi: 59
- Liitunud: 03 Apr 2008, 14:11
- Tsikkel: VFR800 + VX800 Scrambler
- Asukoht: Tartu
Re: infot Suzuki VX 800 kohta
Oil-Cooled kirjutas:Tasub vaadata et ostad Euroopa mudeli, USA omal on teine väntvõll (sama mis Intruder'il) ja lühem ülekanne.
kuidas teha välisel vaatlusel vahet usa ja muu maailma mudeli vahel? ja olen täheldanud veel, et osad on 45 kW ja teised 37kW, millest see tuleneb?
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: infot Suzuki VX 800 kohta
moviir kirjutas:kuidas teha välisel vaatlusel vahet usa ja muu maailma mudeli vahel? ja olen täheldanud veel, et osad on 45 kW ja teised 37kW, millest see tuleneb?
Riikide koodid on siin: http://www.vx800.de/technik_varianten.htm
Miilidega spidomeeter loomulikult ka, see võib küll olla ära vahetatud.
37kw on Saksamaal, tobe bürokraatlik riik liigsate seadustega. 37kw versioon on madalama liiklusmaksuga.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 158
- Liitunud: 25 Nov 2003, 16:14
- Tsikkel: Victory
- Asukoht: Tallinn/Läänemaa
- Kontakt:
Re: infot Suzuki VX 800 kohta
Isegi mu avataril on veel selle rattaga pilt...
Esiamordid saab paremaks 15W õli ja õhu niplite paigaldamisega, parem on sillata ja lasta ca 0.5bar sisse.
37kw saab rahulikult esimese karpa puhastuse ja süngi ajal eemaldada, kui need piirajad enam üldse sees on.
Parem kui on, siis on ka mootor paremini säilinud.
Mul on müüa ka üks...
Koonusfiltrid,sportsummutid,kiigetugevdus,pumbatavad esiamordid,eelmine aasta värvitud,jne
Helista ja küsi lisa: 56563857
(Turist T200M)>(voshod)>JAWA250>(jawa638)>(gsx400e)>K-750>(vx800)-
Moto Guzzi California III>V92C
Re: infot Suzuki VX 800 kohta
Ise hakkan ka paari kuu pärast tõenäoliselt VX800 ostma, pidin juba aasta tagasi, aga parem hilja, kui mitte kunagi :)
Oil-Cooled kirjutas:Töökindel tsikkel, ühtegi tuntud nõrka kohta ei ole.
Üks nõrk koht on siiski ( http://www.foxharp.boston.ma.us/bikes/vx_joint/, http://home.wanadoo.nl/jmharthoorn/bits&pieces/ddjd.htm ). Vaatasin just uute juppide hindu, $400 koos postikuludega (+tollimaksud, sest usast?) maksab selle parandamine, juhul kui perses peaks olema.
Igaljuhul, mulle tundub, et ainus kindel viis seda ülekandeasja kontrollida on tagaratas alt ära võtta. Käib ta vist üsna lihtsalt alt ära, migni 1 polt lahti ja ongi kogu moos, migneid reduktoriõlisid ega vms asju sealt tagant vist välja ei pea laskma, oskab keegi kommenteerida? Manuaali vaadates tundub vähemalt lihtne. Samas, vaevalt, et mõni müüja seda üldse teha laseb/viitsib :)
Piiraja eemaldamine ongi tõesti nii lihtne nagu motokolli jutust mulje jäi?
Oil-Cooled kirjutas:Ei toodetud teda nii vähe midagi.
Aga kuradi vähe liigub neid Eesti turgudel küll kahjuks. Praegu on üks müügis isegi, aga sellel meeletu hind külge poogitud, 35000 ( http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html ). Ju on siis uus omanik talle mingit sorti tõsisema kapremondi vms teinud (lisaks väiksele iluravile), sest aasta tagasi küsis eelmine omanik tema eest 24000 :D
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: infot Suzuki VX 800 kohta
intz kirjutas:Ise hakkan ka paari kuu pärast tõenäoliselt VX800 ostma, pidin juba aasta tagasi, aga parem hilja, kui mitte kunagi
Oil-Cooled kirjutas:Töökindel tsikkel, ühtegi tuntud nõrka kohta ei ole.
Üks nõrk koht on siiski ( http://www.foxharp.boston.ma.us/bikes/vx_joint/, http://home.wanadoo.nl/jmharthoorn/bits&pieces/ddjd.htm ). Vaatasin just uute juppide hindu, $400 koos postikuludega (+tollimaksud, sest usast?) maksab selle parandamine, juhul kui perses peaks olema.
Igaljuhul, mulle tundub, et ainus kindel viis seda ülekandeasja kontrollida on tagaratas alt ära võtta. Käib ta vist üsna lihtsalt alt ära, migni 1 polt lahti ja ongi kogu moos, migneid reduktoriõlisid ega vms asju sealt tagant vist välja ei pea laskma, oskab keegi kommenteerida? Manuaali vaadates tundub vähemalt lihtne. Samas, vaevalt, et mõni müüja seda üldse teha laseb/viitsibPiiraja eemaldamine ongi tõesti nii lihtne nagu motokolli jutust mulje jäi?
Oil-Cooled kirjutas:Ei toodetud teda nii vähe midagi.
Aga kuradi vähe liigub neid Eesti turgudel küll kahjuks. Praegu on üks müügis isegi, aga sellel meeletu hind külge poogitud, 35000 ( http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html ). Ju on siis uus omanik talle mingit sorti tõsisema kapremondi vms teinud (lisaks väiksele iluravile), sest aasta tagasi küsis eelmine omanik tema eest 24000
see drive joint viga juhtub millegipärast tavaliselt USAs, aga see ammu teada et inimesed seal ei hoolda oma tsikleid.
kui Eestis pole saada siis too ise läänest ära: http://www.marktnet.nl/Vx800-864024.htm
edit: juppe ära telli USAst vaid siit: http://www.japarts.nl/Eng/Index.htm
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: infot Suzuki VX 800 kohta
Oil-Cooled kirjutas:see drive joint viga juhtub millegipärast tavaliselt USAs, aga see ammu teada et inimesed seal ei hoolda oma tsikleid.
kui Eestis pole saada siis too ise läänest ära: http://www.marktnet.nl/Vx800-864024.htm
edit: juppe ära telli USAst vaid siit: http://www.japarts.nl/Eng/Index.htm
Varuvariant ongi, et lasen trammil/Markol saksast tuua. Jupid.. nojah, kõik ei ela NL-is, sealt lehelt jääb mulje, et ainult NL-i/Belgiasse saadavad. Eks siis uurib lähemalt, kust kõgie mugavam juppe tellida, kui tsikkel olemas. Enne vist pole väga mõtet. Pole veel päris 100% kindel, kas ikka VX, aga kisub vägisi sinnapoole.
Muide, väga võigas gondel sel konkreetsel VX800-l seal :D
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: infot Suzuki VX 800 kohta
intz kirjutas:Varuvariant ongi, et lasen trammil/Markol saksast tuua. Jupid.. nojah, kõik ei ela NL-is, sealt lehelt jääb mulje, et ainult NL-i/Belgiasse saadavad. Eks siis uurib lähemalt, kust kõgie mugavam juppe tellida, kui tsikkel olemas. Enne vist pole väga mõtet. Pole veel päris 100% kindel, kas ikka VX, aga kisub vägisi sinnapoole.
Muide, väga võigas gondel sel konkreetsel VX800-l seal
nad saadavad igale poole.
see kondel [Motobot: õige on "gondel"] on talveks hea, suvel võtad maha
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
Re: infot Suzuki VX 800 kohta
Hea asi.
-
- Postitusi: 168
- Liitunud: 20 Okt 2003, 22:17
- Tsikkel: Suzuki VX800
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: infot Suzuki VX 800 kohta
tagareduktor lendas mul ka. määrimata oli lihtsalt. ratta ja reduktori hammakate kontaktpinda polnud lihtsalt enam alles ja rauapuru sõi reduktori simmeri ära. uue sain Ramost. kui vaja peaks minema, siis uuri kindlasti hindu, teine populaarne tarnija ütles 3x kõrgema hinna.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.