GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Moderaator: Moded
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
cossie kirjutas:Ok kui mootor pole saadaval, siis huvitaks esimesed pidurikettad (kui on veel normi piires), signaal ja juhtmestik
Mootor ju müügis! http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=35&t=76840
-
- Postitusi: 176
- Liitunud: 24 Dets 2008, 11:37
- Tsikkel: suzuki Bandit
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Oleks huvitatud esi hargist
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Mul on nüüd üle 3 väga korralikku originaal kolbi (treimisjäljedki peal ja puha) vesi 1100 mootorile ja üks rikkis 95a plokikaas, kust ehk mingi portsu klappe saab, või siis karpade kummikurgud. Katsun hiljem kolvid ka kruvikuga ära mõõta, et uurida välja kulumine võrreldes tehaseandmetega, aga usun et midagi hullu ei ole.
Samuti leiab 1100-sele sabagondleid, raami, ja veel mingit pisemat pudi mis mul talvel juppideks tehtud tsiklist endiselt vedelevad.
Enda mootori ehitus tundub et võib edenema hakata, kui vaid seda va pappi kiiremini ja rohkem korraga saaks, uus korralik kaas on olemas ja kolvid saab vist päris uued.
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Tulevikule mõeldes märk maha.
Infot, manuaalid jne. Esimese ning teise gene gixxeri kohta
Slabside 85-87/750's & 86-88/1100's (1Gen)
www.mydrive.ch/en
Username: Slabside Password: gixxer
Slingshot 88-92/750's & 89-92/1100's (2Gen)
www.mydrive.ch/en
Username: Slingshot Password: gixxer
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
http://www.mydrive.ch/en leiab veel:
1994 Yoshimura kataloog (huvitav vaadata, mida tol ajal saada oli )
93-98 GSX-R 1100W 40 mm karpade sättimise juhend
92-95 GSX-R 750W service manual
93-98 GSX-R 1100W service manual
92-95 GSX-R 750W microfiche
Username: oltrusty Password: trusty
Kopeeritud gixxer.com foorumist, kui juhuslikult mõni ei ole seal veel kasutaja.
Lisaks on vana hea Oldskool Suzuki oldskoolsuzuki.info kaua maas olnud foorumi asemele tulnud tänu tõsistele entusiastidele asendusfoorum aadressil http://old-skool-suzuki.proboards.com kust leiab juba niimõndagi huvitavat.
Minu kodukandis on mulle teada olevalt 3 vanemat GSX-R'i - minu 1100w, ühel sõbral 750w ja teisel sõbral vesijahutusega 7/11.
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Tere
Kuna ühe projekti käigus jäid osad jupid üle, siis pakun neid siin ka. teema ise asub. http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=35&t=79335
Rattaks oli GSX 1100G.
Äkk iläheb kellelgi midagi vaja
-
- Postitusi: 855
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 136 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Tere
Pakun samuti projektide jääke müügiks GSXR 1100 WP ja 1200 Bandit mk1. Tuled, gondlid, sumpsid, lenksdud jms...
http://fotoalbum.ee/photos/cossie
Tel. 55564150
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Kellelgi kasutuskõlbmatut õlijahutusega 750/1100/1200 plokikaant ei ole, mida õlle vastu vahetada? Aretamiseks ja lõikumiseks vaja.
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
edit: peaaegu terve 95. a 1100w läheb juppideks. Miinus mootor, karpad, aju. Kõik muu saadaval.
-
- Postitusi: 114
- Liitunud: 03 Juun 2004, 21:51
- Tsikkel: GSXR-1100 & HD Dyna
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
kurikristjan kirjutas:Ise jahin 94-95 aasta 750-se ninaraami, mis esituld ja kellade plokki hoiab ning samuti on vaja 92-95 750se (kõik vanad vesijahutusega gixerid) juhiistet. Võtsin talveks miskit ette ja neist juppidest puudus!
Mõned 750-se jäägid mul olemas. Pean vaatama, äkki ninaraam on alles.
Aga otsin GSXR1100W 95-98 tagakiige.
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
- Tsikkel: vesigixxer
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Kellelgi esipiduri piduritule lylitit ei vedele?
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Plaanis nädalavahtusel oma 91A 750 GSX-R klapivahesid kontrollima hakata. Enne aga mõtlesin, et küsin siit nõu ja et kas ma olen
töö kõigist ettappidest õigesti aru saanud. Kui ma ei eksi, siis 91a. rattal peaks olema reguleerimine seibidega, nii andis
kiire googeldus välja. Varasematel mudelitel (enne 90a.) käis reguleerimine mutrivõitme ja kruvikeeraja abil.
Nii siis. Aluseks võtsin http://everythinggsxr.com/pdf/katana600-750_88-97.pdf selle manuali Lk.24-25
Klapikambrikaan maha, generaatori katte maha, keeran väntvõlli kuni märgid A ja B (joonis 5.5) on kohakuti, lisaks peaksid märgid nukkvõllidel olema suunatud
välja poole ja tasa tihendipinnaga (joonis 5.6a). Sellises asendis kontrollin 1 sisselaske ja väljalaske, 2 väljalaske ja 3 sisselaske klappide vahed,
mis peaks jääma sisselaskel 0.10-0.20 ja väljalsekel 0.15-0.25 piiridesse.
Edasi keeran väntvõllil täistiiru ja uuesti märgid A ja B kohakuti(joonis 5.5) kuid nüüd peaks märgid nukvõllide peal olema suunatud
üksteise poole. Sellises asendis kontrollin 2 sisselaske, 3 väljalske ja 4 sisse ja väljalske klappide vahed.
Kui mõnel klapidest on vahe suurem kui lubatud, siis vajavad need reguleerimist. Mõõtes märgin üles kõikide klappide vahed,
et hiljem oleks mille alusel arvutada reguleerseibide paksusi. Peale reguleerimist kontrollin uuesti kõik vahed üle ja kui on lubatud piirides
läheb masin kokku. Seibe vist saab suvalisest motopoest osta/tellida? Vahetama peaks vist ka klapikambrikaane tihendid.
Olen ma õigel teel?
Teine küsimus. Kui mul juba on klapikambrikaas maas kas siis oleks mõtet ka kontrollida mootoriketi seisukorda ja kuidas seda teha?
Samas manualis on seda vist ka põgusalt kirjeldatud. Lk.60 joonis 10.24a , et kui märgid on paigas nii nagu joonisel, siis minu rattal peaks jääma 21 lüli pulka märkide 2-3 vahele?
Ja mis siis kui kett on venind?
Olgu lõppu veel öeldud, et klapivahesid ei hakka ma kontrollima, mitte selle pärast, et mul oleks räme igav ja mitte midagi muud teha vaid selle pärast, et töösooja mootoriga on lagin päris suureks kasvasd, külmast mootorist ma parem ei räägikski.
Igasugused nõuanded ja näpunäited, soovitused on tere tulnud. Peale selle, et mine vii töökotta.
-
- Postitusi: 855
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 136 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Parem kui otsiksid konkreetse mudeli service manuali välja kuskilt. Selles sinu toodus on jube palju mudeleid koos ja jutt läheb veits segaseks kätte, aga saab hakkama, oled tekstist õigesti aru saanud küll. Edu
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Tervist
Otsin GSXR 750 (1991 a - M) bensiinipaagi kraani või siis soovitust, mida alternatiivselt kasutada saaks selle paagi puhul. 1100sel peaks vist ka sama paak olema.
Tänud!
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Kui eemaldasin geneka katte, et saaks märgid paika keerata klapivahede kontrolliks, siis vaatas mulle vastu sealt veidike õli. Mitte päris nii palju, et oleks midagi suisa välja vooland aga kate seest ja kogu kopsiku alune oli märgatava õlikorra all.
See vist pole normaalne? Vända simmer lekib?
-
- Postitusi: 855
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 136 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
paremapoolse küljekaane taga on veidi õli täiesti ok, minu teada juba tehase poolt nii tehtud et see majandus seal natuke libe püsiks
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Nii siis. Jõudsin oma järjega nii kaugele, et 16 klapist 4 on lubatust suurema vahega ja 4 on lubatud maksimaalse vahega. Mõtet oleks vist kõik mõõtu ajada kui juba nii kui nii reguleerima pean hakkama? Töös tekkis ka väike tõrge, sest ma pole kindel kas ma õigesti aru sain sellest kuidas vanad seibid kätte saan, et need uutega asendada. Pean ma seibide kätte saamiseks eemaldama nukkvõllid, et nookurid saaks piisavalt üles nihutada ja vanad seibid kätte?
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Kõige lihtsam on nukad maha võtta, kuid võid üritada ka klappi lahti suruda, et seib niisama kätte saada - viimane on kahtlase väärtusega ja toimib lihtsamini "shim on bucket" tüüpi klapiajamiga kus nukk jookseb seibi peal ja vastav tööriist on olemas.
Nukaketi soovitan igal juhul vahetada (üle 20 aasta vana ratas, kui suur ikka saab olla võimalus, et odonäit õige ja mootor nagu uus), lahtine needitav kett maksab mõnikümmend eurot...
Kuigi need mootorid on tugevad ja kannatavad peale eluaegset korralikku hooldust piitsa veel ka 250 kilose läbisõidu juures...
Vahed, mis valed, kirjuta võimalikult täpselt üles ning vaata, mis seibid nendel klappidel on. Kui õnnestub vahetada mõnede klappide seibid omavahel ära, võid pääseda vähemate seibide ostmisega. Sebi omale 0-25 mm kruvik (kasvõi osta.ee-st mõni 3-eurone, kui suudad selle töökorda kontrollida ja vajadusel teda nõksu kalibreerida või lugemisveaga arvestada mõõtmisel), sellega saad seibe täpselt mõõta, nihik on selle töö jaoks nagu kellassepale kuvalda (odavad diginihikud on kusjuures veel hullemad, kui tavalised).
Genekas on sellel rattal eraldiseisev, mootori otstes on vaid starteriülekande kaas (vasak külg) ja süütelugeja kaas (parem külg). Geneka kaant eemaldades leiad sa sealt vaid tolmuse tableti, harjad ja mõned jooted, mingit õli seal küll olla ei saa.
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
kurikristjan kirjutas:Geneka kaant eemaldades leiad sa sealt vaid tolmuse tableti, harjad ja mõned jooted, mingit õli seal küll olla ei saa.
Mõeldud oligi paremal pool asuvat "süütelugeja kaant", kuna ma täpseid termineid ei tea, siis sai manualist nimetus visatud google translate. Ühesõnaga märkide paika ajamiseks kasutasin ikka õiget kohta nagu manul ütles.
kurikristjan kirjutas:Kõige lihtsam on nukad maha võtta, kuid võid üritada ka klappi lahti suruda, et seib niisama kätte saada - viimane on kahtlase väärtusega ja toimib lihtsamini "shim on bucket" tüüpi klapiajamiga kus nukk jookseb seibi peal ja vastav tööriist on olemas.
Ehk siis kõige pealt eemaldan ketipinguti, et nukaketilt pimge maas, see järel ülevalt see hammasratta kronstein, seon keti külge mingi traadi ja kinnitan selle kuskile, et kett mootorisisse ei kukuks edasi võtan nukad maha ja asun seibe mõõtma?
Kellelgi manuali pole konkreetselt minu rattale 91a 750 GSX-R? Selles manualis, mis mul on liiga palju mula teistest ratastest, samas ebay-s tuhlates olen leidnud vaid seda sama haynese manuali aga paberkujul.
kurikristjan kirjutas:Nukaketi soovitan igal juhul vahetada (üle 20 aasta vana ratas, kui suur ikka saab olla võimalus, et odonäit õige ja mootor nagu uus), lahtine needitav kett maksab mõnikümmend eurot...
Kuigi need mootorid on tugevad ja kannatavad peale eluaegset korralikku hooldust piitsa veel ka 250 kilose läbisõidu juures...
Vat sellega on nii, et kett ise ei maksa jah kuigi palju (suurusjärk 30-40 euri) küll aga pole mul vahendeid neetimiseks. Olen küll veoketti neetind "torni" ja haamriga ning tulemus jäi väga viis aga nukaketti ma ei tea kas saab ja ei julge sellisel moodusel neetida. Neetija ise maksab kaks keti hinda ja kui ma kasutan seda 10 aasta jooskul 2 korda, siis ma ei usu et see eriti arukas investeering oleks. Kui üritasin motopoest neetijat laenata, et nende endi käest ostetud kett ära neetida, siis öeldi kindel ei. Olin nõus tagatisraha jätma ja nagu ikka vastutama täiel määral aga ei usaldatud või ei tahetud anda igal juhul ei viitsind väga kaubelda ka, sest olin enne veoketti haamriga neetind ja teadsin et saan sellega hakkama. Nii et nukaketi jätaks vana, sest tundub et see pole ülemäära kulunud. Oli ilusti pinges, ülemine nukamärk ja alumine vända märk olid mm pealt seal kus peavad, kett ise ja ülemine hammakas nägid välisel vaatlusel välja väga viisakad ega polnud kuskile vastu käinud/kulund jne. Ratta läbisõit on odo järgi 80k või siis 180K ühesõnaga ei tea ja väga ei huvita ka. Vana "raibe" saigi selle pärast muretsetud, et oleks hobikorras näpud õlised ja avardaks veidi silmaringi. Kui lapsed juba piisavalt suured, et saab naisega jälle matkama hakata, siis ostan "uue ratta" kõrvale, mida esinduses hooldusraamatu alusel hooldada.
-
- Postitusi: 855
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 136 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
http://servicemanualsgsxr.com/suzuki-gs ... crofiches/ proovi seda linki
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
See on varuosakataloog.
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-Factor ... 2c686ae046
See vist pole ka õige asi? Supplementary Service manul
-
- Postitusi: 855
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 136 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
siit foorumist oled service & repair manualide alt otsinud? Ma olen oma igale rattale lõpuks leidnud, annab ikka otsida teinekord
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Hurt kirjutas:http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-Factor ... 2c686ae046
See vist pole ka õige asi? Supplementary Service manul
Vaata selle teema esimesele lehele. Kui hästi otsid siis leiad ka õige manuali vast
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Sai veidi manuali uuritud ja ma ei tea kuidas teiste aastakäigu ratastel nookurite alt seibe kätte saab aga minu masinal on nookurid külje peale nihutatavad. Nendel klappidel, mille vahesid saad mõõta (olenevalt märkidest), saad ka nookureid külje peale nihutada ja seibid saab taldrikute seest kätte magnetiga.
Mõõtsin vanad üle ja päris paljusid saan ära kasutada, nende asukohta ümber mängides. Homme hakkan puudu olevaid suurusi otsima, tahaks loota, et neid ei pea kuskilt teiselt poolt maakera tellima hakkama vaid saab otse letist.
Nii, et kes siin ees pool soovitas nukkasid maha kakkuda.
Korralik manual on kõige alus, sest erinevatel ratastel on erinevad lahendused.
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Täpselt 1 seib jääb puudu. Tartus hoovis olid kõik tellimisel ja nädal, depoost sain enam vähem kõik üks 295 suurus seib on puudu et saaks ratta kokku panna.
Veldis ka tellimise peale. Homme kõllan Tallinna poed läbi, üks tuttav tuleb õhtul Tartu poole äkki saab kaasa haarata. Kujutan ette, et homme on kõik Tallinna poed kinni sest on Tartus exootikal.
Palju neid seibe erinevaid on? Kujutasin ette, et motopoed kes tegelevad ka remondiga, et neil on letist või töökojast kohe võtta aga näe võta näpust ei olegi. Või nohh Depoos oli kaks karpi igast eri suuruses seibe, lihtsalt seda suurust mida mul oli kõige rohkem vaja jäi üks puudu.
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
- Tsikkel: vesigixxer
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Pildimaterjali ei taha juurde panna? Endalgi sama töö varsti ees...
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
t*** mai saa aru sellest seibide nussist. Miskit aastat viis tagasi maksis ma ei tea kui paljude seibidega komplekt 3k eeki Stormi kataloogis. Kas tõesti margiesindajad ei ole suutnud endale sellist investeeringut teha? On lihtsam koguaeg tehasest õiges mõõdus seibe tellida? Margiesindused mai äss...
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Kui tõesti on vaja ainult ühte tabletti õhemaks saada, siis aitab ka peenike liivapaber ja tund enda kallist vaba aega ja ongi 0,1mm maha hõõrutud. Aint, et seda lihvitud pinda nuka poole ei jäta.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Mis mõõdus (diam. ja paksus) vaja on?
Mul hunnik Kawa seibe kodus.
edu
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.