Teistsugune mootorratta esivedrustus. Mingi ajastu teema?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 501
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Teistsugune mootorratta esivedrustus. Mingi ajastu teema?
Milleks selline esivedrustus hea on? Mingi ajastu teema?
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Teistsugune esivedrustus. Mingi ajastu teema?
Selline esivedrustus on tegelikult hea, sest tavalise teleskoopamordi puhul tekib takistusega kohtumisel paratamatult mingi jõud, mis surub rattavõlli tahapoole, mis paratamatult tekitab lisahõõrdumist ja amorditorude paindumist.
Sama lahendust kasutab ju tegelikult ka BMW oma paralever esihargi juures, lihtsalt õõts on üles toodud.
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Teistsugune esivedrustus. Mingi ajastu teema?
Eks leading link on ka ajastus kinni, 60-70dad, kus teleskoop hargid olid vedelad ja rasked, siis oli leading link tegija.
Lisaks kergusele ja ronimisvõimele omas efekti, kus pidurdades vajumise asemel hoopis esiotsa jäigaks tõmbab või lausa üles tõstab (sõltuvalt geomeetriast muidugi).
Praegusel ajal kasutatakse korviga ratastel, et vähendades trail´i oleks kergem keerata.
Konkreetse ratta puhul on tegu pigem disainelemendiga.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.