Teistsugune mootorratta esivedrustus. Mingi ajastu teema?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Vapsik
Postitusi: 501
Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 19 korda

Teistsugune mootorratta esivedrustus. Mingi ajastu teema?

Lugemata postitus Postitas Vapsik »

Milleks selline esivedrustus hea on? Mingi ajastu teema?

http://www.bikeexif.com/ural-custom-motorcycle

Manused
ural-custom-motorcycle.jpg


Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Teistsugune esivedrustus. Mingi ajastu teema?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Selline esivedrustus on tegelikult hea, sest tavalise teleskoopamordi puhul tekib takistusega kohtumisel paratamatult mingi jõud, mis surub rattavõlli tahapoole, mis paratamatult tekitab lisahõõrdumist ja amorditorude paindumist.
Sama lahendust kasutab ju tegelikult ka BMW oma paralever esihargi juures, lihtsalt õõts on üles toodud.

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Teistsugune esivedrustus. Mingi ajastu teema?

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Eks leading link on ka ajastus kinni, 60-70dad, kus teleskoop hargid olid vedelad ja rasked, siis oli leading link tegija.
Lisaks kergusele ja ronimisvõimele omas efekti, kus pidurdades vajumise asemel hoopis esiotsa jäigaks tõmbab või lausa üles tõstab (sõltuvalt geomeetriast muidugi).
Praegusel ajal kasutatakse korviga ratastel, et vähendades trail´i oleks kergem keerata.

Konkreetse ratta puhul on tegu pigem disainelemendiga.

PiltPilt
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”