Yamaha Virago XV 250. Ratta head ja vead?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
ovaaP
Postitusi: 87
Liitunud: 11 Veebr 2014, 18:30
Tsikkel: TDM; Honda NC750X
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 7 korda

Yamaha Virago XV 250. Ratta head ja vead?

Lugemata postitus Postitas ovaaP »

Tere

Kas keegi on kokku puutunud rattaga Yamaha Virago XV 250. Ratta head ja vead. Sõitma hakkaks naisterahvas, esimene ratas.
LS 7000 (see on kindel ja õige), aasta 1998.

Viimati muutis ovaaP, 25 Jaan 2017, 20:31, muudetud 1 kord kokku.



tarmoel
Postitusi: 306
Liitunud: 25 Aug 2008, 22:48
Tänatud: 9 korda

Re: Yamaha Virago XV 250. Ratta head ja vead?

Lugemata postitus Postitas tarmoel »

Eks vanade rataste puhul tulenevad vead läbisõidust (suurest ) ja sellest kuidas teda on koheldud. Arvata on, et sellise rattaga rüblikud karjääris hüppeid ei ole tegemas käinud. Mootori kubatuurist linnas sõitmiseks piisab aga maanteel grupis sõites jääb lahjaks. Üksi ja seaduskuulekalt kulgedes ok. Kui juba Virago meeldib, siis võiks paarsada € juurde panna ja 535 osta - sama suur, paarkümmend kilo raskem ja poole võimsam. Ja muidugi gardaan (õige on kardaan*) {Motobot tegi}.

Päikest!

Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Yamaha Virago XV 250. Ratta head ja vead?

Lugemata postitus Postitas AzA »

Nagu eelnevalt öeldud, enamvähem ainus viga on kubatuur.
Võta 535 või enam.

Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 493
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 45 korda

Re: Yamaha Virago XV 250. Ratta head ja vead?

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Kas keegi on kokku puutunud rattaga Yamaha Virago XV 250.

Oman sellist ratast. Ostetud pere järelkasvule esimeseks rattaks aga sõidan aeg ajalt ka ise. Puhtalt isiklik arvamus ent sellise rattaga julgeks ka ümbermaailma reisile minna, lihtne ja lollikindel tehnika, sõidab ka kruusal väga stabiilselt (sõidangi enamalt kruusateid), ökonoomne. Piisavalt tugev raam ja vedrustus, et koormat kanda. Jah, lahja jõu poolest aga see on suhtumise küsimus, legaalsetel kiirustel pole see mulle probleemiks olnud, seda enam, et sõidan põhiliselt väiksetel/kurvilistel teedel, kus kiirused nagunii väiksed. Kui kubatuur ei põhjusta halba enesetunnet, siis sõidurõõmu saab sellest rattast igal juhul.

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”