Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 17
- Liitunud: 25 Veebr 2017, 11:17
- Tänanud: 2 korda
Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
Ilmselt tuleb minupoolt väga rumalaid küsimusi kuid loodan, et näkku ei lööda ja saan veidi targemaks.
Nimelt olen juba aastaid huvitunud tsiklitest kuid kuna mu sõidustiil on "tappev" siis pole sellest julgenud väga avalikult rääkida sest kohe tuleks ilge hala teemal, et sõidan end surnuks. Viimased kogemused mõne võimsama rattaga on seda ka näidanud. Usun, et saan selle hooajaga oma pikema autoprojekti enamvähem valmis ja järgmisel aastal tahaks tsikliga alustada. Kuna auto sai umbes selline: LINK
siis tsikliga veel koledamad plaanid, tahan roostet, tahan augulist raami, tahan läbikastud paaki, tahan punutud juhtmeid, värvitud kodarvelge vanakooli rehvi, v2te jne
Kuna tsikleid igapäevaselt ei ehita siis päris nullist asja ettevõtta ei julge, pigem ostaks, lammutaks, teeks kõvasti ringi ja paneks kokku.
ja siit mu rumalad küsimused:
Kas V2 ga on suund vaid harlika mootor või on ka muid (odavamaid) alternatiive. V2 pole must have kuid oleks tore.
Kas raami ümbertegemine / isetegemine on üldse vastava raami/puki ja rakisteta võimalik ja teostatav et ratas pärast ka enamvähem sirge oleks ja kenasti jookseks? Kui suurtest kõrvalekalletest siinjuures üldse räägitakse? Kuidas hardtail sõita kannatab? Kuidas konstaablid / ülevaatajad suhtuvad rattasse mis näeb "koll" välja kuid on tehniliselt korras? Kuidas tsikkel käes tundub kui see pole enam "jalgevahel" vaid istutakse nii madalal....tundub halb? Väga tänulik oleks kui keegi annaks hea vihje mõnest vedelevast kui dokumentidega rondist mis toreda vanakooli mootoriga oleks. V2 R2 oleks eelistatuimad...ma ei teagi miks....vb seepärast et ma elus püsiks ja keegi ei küsiks, et kas " tonnine"
Palju pole googeldanud kui 90% ulatuses meeldib see ratas:
(Võiks vaid lühem olla...istumisasend näib liiga emane)
Totaalselt teine tüüp kuid kunagi ammu jäi motoshowl silma ka huvitavate detailidega Egert Roosi ratas....
Ettetänades
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
Üks korralik mad-maxi stiilis ratbike / rotikas on minuarust vägagi kõva teema Seda muidugi juhul, kui üle pingutatud pole.
Selline väga meeldib (sinu klipis näidatu samuti):
Samas selline on juba liiga overkill:
Aga konstaablitel ei saa välimuse kohta ütlemist olla, kui ratas muidu tehniliselt korras on, selle üle ei peaks väga muretsema.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
Kuna sa Joosep Järv oled Tartu auto turbojumal, siis ainuõige pill sulle oleks tegelt see:
Kuid jääb "natuke" võimsaks jah.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 17
- Liitunud: 25 Veebr 2017, 11:17
- Tänanud: 2 korda
Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
See ainult ühe turboga ju
Vastik on see, et vaatan nüüd ka baike teise pilguga ja võimalike variantide valik vist suurenes
Mõlemad pakutud rattad on väga moos mu jaoks.
Baike vist sellist tüüpi terasraamiga raske leida? Alu ei sobiks kohe mitte...paak on hea
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
Ei ole, sellel on kompressor teisel pool ning turbo ainult näha. Jõudu +500 ratta toorik on Suzuki gsxr1100. Minu rattal nt on terasraam. Vast mõned teised kasutajad mainivad ka ära variandid terasraamide kohta vanematel bikedel v nakeditel.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
Hangi suzu ls650 ja rapi ära. Ühe pütane, pühib vahvalt minema, hääl on üle prahi, välja näeb nagu doktori vorst ja mis põhiline, üle soti, ilmselt hardtaili puhul ei taha ise kütta, ole kui tahad vile vajutaja
-
- Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
Mul rf-i terasraam pakkuda, koos paberitega. Lõigutud aga see sul suht poh. Lükka mis iganes vanema otsa gixxeri mootor vahele.
-
Teema algataja - Postitusi: 17
- Liitunud: 25 Veebr 2017, 11:17
- Tänanud: 2 korda
Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
Vahepeal omajagu aega mööda läinud aga mina pole oma siklisoovist ei üle saanud, ega sellele järele andnud.
Lappasin siin foorumis pärismitu pilditeemat läbi ja googlis olen istunud vist päevi...
Hullult pakuvad pinget iz 350 stiilis esihark, V2 mootorid, avatud kuivsidurid aga sellist mootoriet ei oska ma kusagilt otsida
Lemmik pill mis leidnud:
http://24.media.tumblr.com/e91c5052ab09 ... 5_1280.jpg
Lemmik kohalik pill : https://www.upload.ee/image/6836619/175 ... 4875_o.jpg
(viimane siis sõbra oma kuid pole kahjuks huvitatud müügist )
Teen ehk nädala jooksul otsa lahti ja lähen ühe tuttava juurde otepää kanti luurama mis ta suurest siklikogust veel alles on....49 raame, 350ne esihark, erinevaid paake ja hulk EMMilisi pidi tal olema muidu
Väike mõte ka selles suunas, et miks ma ei võiks kasutada mootorit mida kõige paremini tunnen ehk volkari bokserit koos tema enda käigukastiga....saaks töömahu kuni 2,3 liitrini ajada (tüüp neljaga ka üle 3 liitri) ja madalalt rohkem jõudu kui mistahes baike piinates. Siduri ja käigukastiga poleks ilmselt mingit muret kui lahendan vaid võlli vastpupidise pöörlemise mure Ise mõtlesin et ehk oleks hardtail isegi sõidetav kui tagarehviks oleks miski poole barise rõhuga dragislikk
-
- Postitusi: 504
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 78 korda
Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
Hmm.. kui sa ehitad kokku mingi väga kehva juhitavusega raami ja esihargi, siis kas on mõtet sinna mingi über mootorit peale panna? iz 350 esihark ei ole just eriti pädev 3 liitrise forsseeritud mootoriga ringi sõitma. Iseasi, kui ainult show-pill.
Aga sõitmine on päris atraktiivne osa sellest tsiklivärgist. Selle jaoks siis juba normaalset ratast vaja..
-
Teema algataja - Postitusi: 17
- Liitunud: 25 Veebr 2017, 11:17
- Tänanud: 2 korda
Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
ilmselt ei käi need 2 asja tõesti kokku kuid see bokseri võimsamaks ehitamine oleks lihtsalt option....
Kui sundjahutust mitte kasutada siis ilmselt ei ole mõtet ka 94mm silindritele minna ja tuleks oleks paksuseinalised 92hed maksimaalne mõõt. Enne seda tuleks aga originaal 77 ja 85,5tega selgeks teha kas sundjahutuseta on üldse võimalik või paisub asi kinni.
Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
Hardtaili mehed kasutavad tihtipeale tagumisks sõiduauto rehvi (ja velge). Ja 0,5 bar on sellisel puhul norm. rõhk - rehv on ainuke asi (peale sadulavedrude, kui on), mis vedrutab ja madala rõhuga võimaldab kandiline tagaratas kurvides kallutada.
Päikest!
-
- Postitusi: 219
- Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
- Tsikkel: Honda XR
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 83 korda
Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
Kui sul VW aircooled mootori juppe on ja teema selge, siis äkki sobiks sellise tsikli peale suurte silindritega, aga kahepütane VW mootor?
Selliseid on kerglennukitel kasutatud ja ca 40-50 hp peaks kerget hardtaili päris OK'lt liigutama.
http://oppositelock.kinja.com/lets-go-f ... 1701235159
Hääl kostab päris õige
-
- Postitusi: 1177
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
joosep.j??rv kirjutas:V2 mootorid, avatud kuivsidurid aga sellist mootoriet ei oska ma kusagilt otsida
V2 ja lahtine kuivsidur - Ducati? http://www.ebay.de/sch/Komplettmotoren/ ... nkw=ducati
Lisaks sidurile vähemalt osadel võimalik efektselt eksponeerida kogu nukkade ajam; SOHC/DOHC; karb/pritse... Nende turbotamisest netis jutte jagub, aga seda tead sa nagunii ise paremini.
Lembit kirjutas:Kui sul VW aircooled mootori juppe on ja teema selge
Piisavalt... Vaadake nt siit edasi ja andke mehele ideid - siit oleks kindlasti midagi omanäolist tulemas: http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.p ... &start=240
G
-
- Postitusi: 178
- Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
- Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
- Asukoht: Keset s''tumist
- Tänatud: 2 korda
Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
joosep.j??rv kirjutas:ilmselt ei käi need 2 asja tõesti kokku kuid see bokseri võimsamaks ehitamine oleks lihtsalt option....
Kui sundjahutust mitte kasutada siis ilmselt ei ole mõtet ka 94mm silindritele minna ja tuleks oleks paksuseinalised 92hed maksimaalne mõõt. Enne seda tuleks aga originaal 77 ja 85,5tega selgeks teha kas sundjahutuseta on üldse võimalik või paisub asi kinni.
kui huvi siis pakun seda dneprit mis tartu motomessil laes rippus
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.