Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
joosep.j??rv
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Veebr 2017, 11:17
Tänanud: 2 korda

Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.

Lugemata postitus Postitas joosep.j??rv »

Ilmselt tuleb minupoolt väga rumalaid küsimusi kuid loodan, et näkku ei lööda ja saan veidi targemaks.
Nimelt olen juba aastaid huvitunud tsiklitest kuid kuna mu sõidustiil on "tappev" siis pole sellest julgenud väga avalikult rääkida sest kohe tuleks ilge hala teemal, et sõidan end surnuks. Viimased kogemused mõne võimsama rattaga on seda ka näidanud. Usun, et saan selle hooajaga oma pikema autoprojekti enamvähem valmis ja järgmisel aastal tahaks tsikliga alustada. Kuna auto sai umbes selline: LINK
siis tsikliga veel koledamad plaanid, tahan roostet, tahan augulist raami, tahan läbikastud paaki, tahan punutud juhtmeid, värvitud kodarvelge vanakooli rehvi, v2te jne
Kuna tsikleid igapäevaselt ei ehita siis päris nullist asja ettevõtta ei julge, pigem ostaks, lammutaks, teeks kõvasti ringi ja paneks kokku.
ja siit mu rumalad küsimused:
Kas V2 ga on suund vaid harlika mootor või on ka muid (odavamaid) alternatiive. V2 pole must have kuid oleks tore.
Kas raami ümbertegemine / isetegemine on üldse vastava raami/puki ja rakisteta võimalik ja teostatav et ratas pärast ka enamvähem sirge oleks ja kenasti jookseks? Kui suurtest kõrvalekalletest siinjuures üldse räägitakse? Kuidas hardtail sõita kannatab? Kuidas konstaablid / ülevaatajad suhtuvad rattasse mis näeb "koll" välja kuid on tehniliselt korras? Kuidas tsikkel käes tundub kui see pole enam "jalgevahel" vaid istutakse nii madalal....tundub halb? Väga tänulik oleks kui keegi annaks hea vihje mõnest vedelevast kui dokumentidega rondist mis toreda vanakooli mootoriga oleks. V2 R2 oleks eelistatuimad...ma ei teagi miks....vb seepärast et ma elus püsiks ja keegi ei küsiks, et kas " tonnine"

Palju pole googeldanud kui 90% ulatuses meeldib see ratas:

(Võiks vaid lühem olla...istumisasend näib liiga emane)
Totaalselt teine tüüp kuid kunagi ammu jäi motoshowl silma ka huvitavate detailidega Egert Roosi ratas....

Ettetänades :)

Viimati muutis joosep.j??rv, 09 Mär 2017, 21:38, muudetud 3 korda kokku.


Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Üks korralik mad-maxi stiilis ratbike / rotikas on minuarust vägagi kõva teema :) Seda muidugi juhul, kui üle pingutatud pole.

Selline väga meeldib (sinu klipis näidatu samuti):
Pilt

Samas selline on juba liiga overkill:
Pilt

Aga konstaablitel ei saa välimuse kohta ütlemist olla, kui ratas muidu tehniliselt korras on, selle üle ei peaks väga muretsema.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kuna sa Joosep Järv oled Tartu auto turbojumal, siis ainuõige pill sulle oleks tegelt see:

Pilt

Kuid jääb "natuke" võimsaks jah.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Teema algataja
joosep.j??rv
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Veebr 2017, 11:17
Tänanud: 2 korda

Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.

Lugemata postitus Postitas joosep.j??rv »

See ainult ühe turboga ju :D
Vastik on see, et vaatan nüüd ka baike teise pilguga ja võimalike variantide valik vist suurenes :)
Mõlemad pakutud rattad on väga moos mu jaoks.
Baike vist sellist tüüpi terasraamiga raske leida? Alu ei sobiks kohe mitte...paak on hea :)

Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Ei ole, sellel on kompressor teisel pool ning turbo ainult näha. Jõudu +500 :D ratta toorik on Suzuki gsxr1100. Minu rattal nt on terasraam. Vast mõned teised kasutajad mainivad ka ära variandid terasraamide kohta vanematel bikedel v nakeditel.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.

Lugemata postitus Postitas AzA »

Hangi suzu ls650 ja rapi ära. Ühe pütane, pühib vahvalt minema, hääl on üle prahi, välja näeb nagu doktori vorst ja mis põhiline, üle soti, ilmselt hardtaili puhul ei taha ise kütta, ole kui tahad vile vajutaja :bsmile:

Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Mul rf-i terasraam pakkuda, koos paberitega. Lõigutud aga see sul suht poh. Lükka mis iganes vanema otsa gixxeri mootor vahele.


Teema algataja
joosep.j??rv
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Veebr 2017, 11:17
Tänanud: 2 korda

Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.

Lugemata postitus Postitas joosep.j??rv »

Vahepeal omajagu aega mööda läinud aga mina pole oma siklisoovist ei üle saanud, ega sellele järele andnud.
Lappasin siin foorumis pärismitu pilditeemat läbi ja googlis olen istunud vist päevi...
Hullult pakuvad pinget iz 350 stiilis esihark, V2 mootorid, avatud kuivsidurid aga sellist mootoriet ei oska ma kusagilt otsida :(
Lemmik pill mis leidnud:
http://24.media.tumblr.com/e91c5052ab09 ... 5_1280.jpg
Lemmik kohalik pill : https://www.upload.ee/image/6836619/175 ... 4875_o.jpg
(viimane siis sõbra oma kuid pole kahjuks huvitatud müügist :( )

Teen ehk nädala jooksul otsa lahti ja lähen ühe tuttava juurde otepää kanti luurama mis ta suurest siklikogust veel alles on....49 raame, 350ne esihark, erinevaid paake ja hulk EMMilisi pidi tal olema muidu

Väike mõte ka selles suunas, et miks ma ei võiks kasutada mootorit mida kõige paremini tunnen ehk volkari bokserit koos tema enda käigukastiga....saaks töömahu kuni 2,3 liitrini ajada (tüüp neljaga ka üle 3 liitri) ja madalalt rohkem jõudu kui mistahes baike piinates. Siduri ja käigukastiga poleks ilmselt mingit muret kui lahendan vaid võlli vastpupidise pöörlemise mure :roll: Ise mõtlesin et ehk oleks hardtail isegi sõidetav kui tagarehviks oleks miski poole barise rõhuga dragislikk :D

Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 504
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.

Lugemata postitus Postitas claw »

Hmm.. kui sa ehitad kokku mingi väga kehva juhitavusega raami ja esihargi, siis kas on mõtet sinna mingi über mootorit peale panna? iz 350 esihark ei ole just eriti pädev 3 liitrise forsseeritud mootoriga ringi sõitma. Iseasi, kui ainult show-pill.
Aga sõitmine on päris atraktiivne osa sellest tsiklivärgist. Selle jaoks siis juba normaalset ratast vaja..


Teema algataja
joosep.j??rv
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Veebr 2017, 11:17
Tänanud: 2 korda

Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.

Lugemata postitus Postitas joosep.j??rv »

ilmselt ei käi need 2 asja tõesti kokku kuid see bokseri võimsamaks ehitamine oleks lihtsalt option....
Kui sundjahutust mitte kasutada siis ilmselt ei ole mõtet ka 94mm silindritele minna ja tuleks oleks paksuseinalised 92hed maksimaalne mõõt. Enne seda tuleks aga originaal 77 ja 85,5tega selgeks teha kas sundjahutuseta on üldse võimalik või paisub asi kinni.


tarmoel
Postitusi: 306
Liitunud: 25 Aug 2008, 22:48
Tänatud: 9 korda

Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.

Lugemata postitus Postitas tarmoel »

Hardtaili mehed kasutavad tihtipeale tagumisks sõiduauto rehvi (ja velge). Ja 0,5 bar on sellisel puhul norm. rõhk - rehv on ainuke asi (peale sadulavedrude, kui on), mis vedrutab ja madala rõhuga võimaldab kandiline tagaratas kurvides kallutada.
Päikest!


Lembit
Postitusi: 219
Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
Tsikkel: Honda XR
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.

Lugemata postitus Postitas Lembit »

Kui sul VW aircooled mootori juppe on ja teema selge, siis äkki sobiks sellise tsikli peale suurte silindritega, aga kahepütane VW mootor?
Selliseid on kerglennukitel kasutatud ja ca 40-50 hp peaks kerget hardtaili päris OK'lt liigutama.
http://oppositelock.kinja.com/lets-go-f ... 1701235159
Hääl kostab päris õige :)


grahv
Postitusi: 1177
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.

Lugemata postitus Postitas grahv »

joosep.j??rv kirjutas:

V2 mootorid, avatud kuivsidurid aga sellist mootoriet ei oska ma kusagilt otsida :(

V2 ja lahtine kuivsidur - Ducati? http://www.ebay.de/sch/Komplettmotoren/ ... nkw=ducati
Lisaks sidurile vähemalt osadel võimalik efektselt eksponeerida kogu nukkade ajam; SOHC/DOHC; karb/pritse... Nende turbotamisest netis jutte jagub, aga seda tead sa nagunii ise paremini.

Lembit kirjutas:

Kui sul VW aircooled mootori juppe on ja teema selge

Piisavalt... :) Vaadake nt siit edasi ja andke mehele ideid - siit oleks kindlasti midagi omanäolist tulemas: http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.p ... &start=240

G

Kasutaja avatar

Ilgekepp
Postitusi: 178
Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
Asukoht: Keset s''tumist
Tänatud: 2 korda

Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.

Lugemata postitus Postitas Ilgekepp »

joosep.j??rv kirjutas:

ilmselt ei käi need 2 asja tõesti kokku kuid see bokseri võimsamaks ehitamine oleks lihtsalt option....
Kui sundjahutust mitte kasutada siis ilmselt ei ole mõtet ka 94mm silindritele minna ja tuleks oleks paksuseinalised 92hed maksimaalne mõõt. Enne seda tuleks aga originaal 77 ja 85,5tega selgeks teha kas sundjahutuseta on üldse võimalik või paisub asi kinni.

kui huvi siis pakun seda dneprit mis tartu motomessil laes rippus

Ole kasvõi loll aga ole motäkamees! ja teine asi: Tegija kannab kiivrit!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”